Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Huhhuh muutama viimoinen viesti sai mut vakuuttumaan siitä kuinka Treyarch oikeesti kuuntelee kansaa, toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon yhtiö:mad:... Kiitokset ilouutisten kaivajille:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

@JD_2020 #AskJD scale of 1-10 how's quickscoping going to be
@MHabs3921 0.

Tuo lause sai odotukset nousemaan huimasti :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siis se tyyppi kysy, että mitä säilyy kun painaa prestigee ja vastaus oli emblems. Ne prestige palkinnot oli vielä toistaiseksi classified.

Oho, my bad. Sekoitin kirjoittaessa kaksi erillistä kysymystä... Niinhän tuo siis onkin, että emblet säilyy ja vielä ei ole tietoa noista prestige"palkinnoista". :)

Joo itse olen kans tyytyväinen Treyarchin toimintaan ja pelaajien mielipiteiden ottamisessa huomioon! Aivan eri meininki tuntuu olevan tuolla talossa verrattuna IW:hen...
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mua henkilökohtaisesti huolestuttaa ainoastaan se et millasia nää kleikat on tuol vietnamin sademetsässä¿

Onko ne niitä polkumiinoja mitä wawissaki vai saman tyyppisiä ku cod4 ja mw2.
Mä oon ite ymmärtäny et tässäkin on perk3 bomb squad ja ninja, eli huono juttu ku ei voi liikkua äänettömästi ja samalla nähä vihollisten miinat :(:mad:

haa löysin tämmöstä http://callofduty.wikia.com/wiki/Claymore
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mua henkilökohtaisesti huolestuttaa ainoastaan se et millasia nää kleikat on tuol vietnamin sademetsässä¿

Onko ne niitä polkumiinoja mitä wawissaki vai saman tyyppisiä ku cod4 ja mw2.

Ei ole tässä blackopsissa enää wawista tuttuja boussareita jotka hyppivät kukkaruukuista tappaen joka suunnasta vaan ihan normi kleikka parissa videossa näkynyt, tiedä sitten jos pelissä on lisäksi vielä muunlaisia miinoja.

Tälläkertaa olisi tosiaan kiva saada joku järkevä perkki miinoja vastaan, mw2:sessa ei oikeen napannut kun piti ninja saada kolmosperkkiin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tälläkertaa olisi tosiaan kiva saada joku järkevä perkki miinoja vastaan

Hacker varmaan ajaa tämän asian?

Ability to detect enemy equipment and explosives.
PRO: + Hack enemy electronic devices and turn them into your team's (claymore, Stationary Guns, SAM Turrets).

En tiedä sitten, olisiko tämä vai Ninja steath-classille parempi vaihtoehto.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tälläkertaa olisi tosiaan kiva saada joku järkevä perkki miinoja vastaan, mw2:sessa ei oikeen napannut kun piti ninja saada kolmosperkkiin.
Mutta samalla luo houkutusta ottaa se ninja pois ja toinen tilalle. Ninja on ehkä toiseksi eniten käytetty perkki SP:n lisäksi. Olisi IMO parasta jos se otettaisiin kokonaan pois se ninja.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Juu tuo hacker saattaa varmaan toimia ihan hyvin, mutta ei tälläkään nyt oikeastaan mitään väliä ole kun ja jos Pure playlist osoittautuu hyväksi niin tulee sitä pelattua varmaan pelkästään.

Ehkä vielä joku päivä pelintekijät tajuaa palata aikaan jolloin tapot hoidettiin pulttilukkosella kiväärillä ilman supervoimia ja liimatähtäintä, pure ainakin on askel eteenpäin vai pitäisikö sanoa taaksepäin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mutta samalla luo houkutusta ottaa se ninja pois ja toinen tilalle. Ninja on ehkä toiseksi eniten käytetty perkki SP:n lisäksi. Olisi IMO parasta jos se otettaisiin kokonaan pois se ninja.

niin olis kyllä joo, jotta kaikki 439e kuulokkeet korvilla pelaavat kuulis koko kentän liikkeet ja nämä vähemmän hifistelevät putkiteevee tappajat olisivat aivan ulapalla että missä ne vihulaiset vipeltää oikeen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mutta samalla luo houkutusta ottaa se ninja pois ja toinen tilalle. Ninja on ehkä toiseksi eniten käytetty perkki SP:n lisäksi. Olisi IMO parasta jos se otettaisiin kokonaan pois se ninja.

F1

-@JD_2020 #AskJD scale of 1-10 how's quickscoping going to be
@MHabs3921 0.
Aika "karu" vastaus. :D Tuolla oli useampi kysymys liittyen tuohon quickscope touhuun, hyvä homma että snipereita viedään enemmän realistiseen suuntaan. (Ei siis vedetä joukon kärjessä pyörien 360 astetta ympäri, vaan nyt todellakin "pakotetaan" sniput jäämään sinne etulinjan taakse ampumaan nimenomaan tarkkaan harkittuja laukauksia.)

Itse en henkilökohtaisella tasolla näe mitään järkeä tehdä snipuista viellä paskemmat mitä ne on ollu aijemminkin, sniput ei oo ikinä ollu yli voimaisia tai mitenkään nerffauksen tarpeessa, päinvastoin pikemminkin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

F1



Itse en henkilökohtaisella tasolla näe mitään järkeä tehdä snipuista viellä paskemmat mitä ne on ollu aijemminkin, sniput ei oo ikinä ollu yli voimaisia tai mitenkään nerffauksen tarpeessa, päinvastoin pikemminkin.
F1? Viitsitkö selventää? :confused:

Ei kyllä minustakaan sniput välttämättä nerffausta tarvitse, mutta MW2:ssa se SOH PRO pelleily snipun kanssa meni jo ihan naurettavaksi pelleilyksi, eli onneksi se on pois.

Toivottavasti nuo snipu uudistukset vaikuttaa vähentävästi näihin YouTube r00 pelaajiin, jotka tulee SnD:hen vetämään 360 no scopeja, eivätkä välitä yhtään objektiiveista.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Videossasi näkyy kohdassa 4min 45sec camo joka tulee vasta kun päässyt 14. prestigelle. Tässä videossa YouTube - Call of Duty: Black Ops - Customization Trailer näkyy kohdassa 1min 11sec Gold camo joka on Flora camon alapuolella samoin kuten tuossa linkittämässäsi videossa, eli siis Gold camo on 14. prestigen palkinto

16 erilaista camoa aseisiin :confused: huhuh. http://www.youtube.com/watch?v=w0_r4-eTmlA 0:15 mikä on willy pete?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Itse en henkilökohtaisella tasolla näe mitään järkeä tehdä snipuista viellä paskemmat mitä ne on ollu aijemminkin, sniput ei oo ikinä ollu yli voimaisia tai mitenkään nerffauksen tarpeessa, päinvastoin pikemminkin.

Joo mun pointtini oli siinä, että hyvä kun nuo uudistukset pakottavat ehkäpä nuo sniput pelaamaan niinkö oikeastikin sniput "pelaa". Mw2:ssa snipuilu oli lähinnä pelleilyä, porukka keskittyi enemmän youtube-materiaalin tekoon kuin esim. S&D:ssa kohteiden suojelemiseen/tuhoamiseen. Tätä tarkoitin tuolla aikaisemmalla kommentillani. Ettei nyt ihan anti-quickscope kuvaa saa meikäläisestä, niin omasta mielestäni quickscopettaminen näyttää erittäin hienolta, jos sen tekee joku joka sen homman oikeasti osaa ja tekee sen vieläpä muualla kuin objektipelimuodoissa. :)

Itse olen kans sitä mieltä, että esim. Mw2:ssa Famas oli pitkälle matkalle ammuttaessa melkeinpä parempi kuin Intervention. Esimerkkinnä vaikka Rundownin alkusnipaukset. Puolustusvuorolla Famas kädessä siihen keskimmäiselle sillalle ja helposti saa 2-3 sniperjannua hoideltua sieltä kukkulan luota ennen kuin kukaan ehtii sen kummemmin reagoida. Toivottavasti tällainen "korjataan" BOpsin puolella..

Jos katsoit tuon Juskan pistämän linkin, niin siinä näkyi hyvin, että ei se snipulla ampuminen tuossakaan näytä mitenkään "vaikealta" suhteellisen läheltä ammuttaessa. Yllätti jopa hieman, että kuinka nopeasti sen aseen sai vedettyä ylös.. Noista jutuista saanut semmosen käsityksen, että se olisi paljon hitaampi mitä videon perusteella näkyi.. :rolleyes:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tuossa beta-versiossa quickscoping vielä onnistuu, mutta lopullisessa pelissä tuo pitäisi olla estettynä. Konsoleilla muutenkin liian helppoa vetää quickscopea kun aim-assist auttaa niin paljon. Pc-versioon tuon olisi voinut ihan hyvin jättää kun vaatii sentään taitoa osua johonki.
 
Ylös Bottom