Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]


Tosi hyvä ja kattava tietopaketti pelistä. Itse ainakin toivon sydämmeni pohjasta että zombit todellakin tekevät paluun! Ja toi old school mode eli barebones tulee varmasti olemaan itselläni yksi pelatuin game mode. Juuri tommoista pelimuotoa oon aina kaivannu missä ei olisi ollenkaa perkkejä ja killstreakkeja.
Saa nyt nähdä miten käy noiden ajoneuvojen kanssa. Radat on kuitenki vissiin suurentunu ainakin jonkun verran. Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
Lista löytyy nyt etusivulta, kiitos.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

kyl on taas joillaki ääni muuttunu kellossa ku sillo ku jokin aikaa julkastii vasta pelkkä nimi nii suurin osa oli jo valmiina angstaamas "et tää peli saa jäädä kauppaa et oli kuin hyvät trailerit ja pelikuvat tahansa" ja nyt ku julkastii traileri ja muutama kuva ni nyt ne angstaajat onki muuttunu oikee fanittaa black opsii ja odottaa jo vesikielel
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

kyl on taas joillaki ääni muuttunu kellossa ku sillo ku jokin aikaa julkastii vasta pelkkä nimi nii suurin osa oli jo valmiina angstaamas "et tää peli saa jäädä kauppaa et oli kuin hyvät trailerit ja pelikuvat tahansa" ja nyt ku julkastii traileri ja muutama kuva ni nyt ne angstaajat onki muuttunu oikee fanittaa black opsii ja odottaa jo vesikielel

Oikean markkinoinnin ihmeellinen voima ;)

Mukavalta kuulostaa, jospa vaan pysyy mielenkiintoisena. Ja varsinkin tuo barebones kuulostaa loistavalta. Saattaa kenttiin tulla täysin erilaisia taktiikoita, kun killstreakit puuttuu. Lopettaapahan sen valittamisen noista perkeistä ja killstreakeistä. Kunhan nyt eivät muuten sössi enää :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Pakko myöntää, että peli alkoi kiinnostaa hieman enemmän kuin luin sen perustuvan paljon muuhunkin kuin pelkkään vietnamiin. Mitä lähemmäs "modernia" aikaa päästään niin sen parempi :)

Ja toi barebones on tosiaan hyvä lisuke. Itse en varmasti siihen tule koskemaan, kun tykkään perkeistä ja muista härpäkkeistä. Barebones on kuitenkin hyvä tapa hiljentää valitus killstreakkien tai muiden juttujen ylivoimaisuudesta. Viellä kun jättävät propipen pois niin luulisi valituksen lakkaavan kuin seinään. Ja jos ei lopu niin sitten se on enää pelaajan oma vika ettei pärjää ja sillehän ei kehittäjät voi mitään.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]


:eek: Leanaus takasin ja liimatähtäimen saisi pois. Mutta niinkuin aina, niin tietenkään ei voida kertoa että saako sen oikeesti pois serveriltä vai vaan itseltä pois. (=ei kai nyt kukaan ilman liimaa aimbotteja vastaan pärjää eli käytännössä pitää olla päällä jos ei saa kaikilta pois)

Jos oikeesti saisi pelejä ilman liimaa + aseissa olisi realistinen hajonta ja osumamalli kuteihin niin tämähän alkaa pahasti näyttään siltä että menee vähintäänkin kokeiluun pelin. Ja siis paras juttu tietenkin se, että ne pöllöt perkit, killstreakit ja muut sälät olisi heivattu ja keskityttäisiinkin vaan siihen pelaamiseen. Sehän oli CODissakin alunperin kyllä tapana. Olin jo melkein luopunut toivosta, että CODia pelaisin ikinä? Sen verta huonoon suuntaan ollaan nyt menty koko ajan. Mutta ei se näköjään sittenkään ole aivan poissuljettua. Niin kai tuossa listassa juteltiin konsoliversiosta?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Niin kai tuossa listassa juteltiin konsoliversiosta?

Eiköhän nuo tule kaikille alustoille koska siinä mainittiin muutamat asiat, mitkä tulee puuceelle erikseen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Jaa kattelaan sit julkasun aikaan ostaako vai eikö osta!

Sama, tällä kertaa en tee sitä virhettä, että ennakkotilaan. Itse en ainakaan odota mitenkään vesikielellä tätä, kun BC2 on vetäny jo niin pitkän korren sotapeleissä, että tästä tuskin tulee vieläkään haastajaa. Mw2 oli niin suuri pettymys ja iso vedätys markkinointikoneiston avustuksella, niin saa kyllä seuraavat julkaisut odottaa siihen saakka, kun pääsen kokeilemaan ko. peliä.

Peli jää kauppaan jos:

- Moderni sodankäynti tarkoittaa, että puukko on tehokkain ase
- Moderni sodankäynti tarkoittaa, että kristuksen aikaiset haulikot vie pahemmin alta, kuin Steve Jobs
- Jos pelattavat kentät ovat samaa kokoluokkaa, kuin Bc2:n yksi m-com talo
- Jos tässä peliruutu on kuin Tokion keskustassa
- Jos tässä pelissä camp packaget/scare packaget/ No skill streakit vie suurimman huomion kuten Mw2:ssa. Ne eivät kuulu millään tapaa sotapeleihin
- Jos ainoat ajoneuvot ovat saavutettavissa ainoastaan No Skill Streakeilla

Tuossa muutama mikä oli päällimmäisenä mielessä. Kivat trailerit ei kyllä kerro yhtään juuta eikä jaata. Jos demoa ei tule, niin ei kyllä tule ainakaan minun rahojakaan näkymään tämän pelin tukemisessa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Multiplayeria on kehitetty hartaudella jo ensimmäisestä päivästä lähtien. Itse asiassa kampanjassa käytetään alunperin multiplayeria varten suunniteltua matskua hyödyksi (normaalisti tilanne siis päinvastoin).

CODien yksinpelien ystävänä en nyt sitten tiedä onko tämä hyvä vai huono asia, mutta se jää nähtäväksi.

Lähde: Eurogamer
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Oikeasti pidän peukkuja tekijätiimille, että väsäisivät tästä jotain hyvää ja ennenkaikkea peli tarjoaisi jotain uutta. Pelillisesti CODeja on ollut hyvä pelata, mutta sen saman toistaminen alkaa puuduttaa tehtiinpä siihen mitä tahansa pieniä "uudistuksi"/muutoksia.

Tarinaan saisivat tehdä syvyyttä ja oikeasti kunnon juonen. Miettikää jos peliin tulisi sellaisia juttuja, kuten joudut vankilaan, ja saat oikeesti käyttää aivosoluja miten pakenet sieltä ja mitä teet seuravaaksi. Kuin että oma tiimi iskee vain oven auki ja vapauttaa sinut. Jotain tällaista kokonaan uutta mielestäni tarvittaisiin ja luulen, että se nostaisi COD-sarjankin uusiin sfääreihin.

Toivon, että pelin jälkeen ei tulisi fiilistä, että tässäkö se oli, vaikka varsin mukava kokemus oli. Vaan, että "wöu, uusi tekijätiimi todella onnistui, kiitoksia ja paljon".

No ainahan saa toivoa, mutta katsotaan mitä sieltä tulla tupsahtaa =)

Ei missään nimessä uutta vaan olis parempi jos katsoisivat menneisyyteen, milloin codit oli oikeesti hyviä pelejä. Mitä uudempaa codia oon pelannu, sitä hirveempiä ne on ollu. Kaikki streakit pois ja perkit pois ja tuubit sun muut, ei niitä ennenkään tarvittu. Toi on hyvä juttu, et vanha kunnon lean palaa takaisin. Mapit vois olla isoja., mut yksinkertaisempia kun mw2:ses eli ei kaikenmaailman koloja jokapaikkaan mistä voi rauhas napsia. Sit yks vanha ominaisuus olis hyvä, et jos kämpit samas paikkaa kauan ni ilmestyt karttaan. Ehkä jopa leaderboards pois, koska loppupeleissä se kannustaa huijaamaan, eikä ketään kiinnosta sun statsit. Tietenkin henk. kohtaiset statsit, mut muut ei näkisi toisten statseja. Nää ku olis kondikses, ni voi pojat. Toki uuttakin saa peliin tulla, mutta ei sellaista mikä vie pelin idean mennessään.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ei missään nimessä uutta vaan olis parempi jos katsoisivat menneisyyteen, milloin codit oli oikeesti hyviä pelejä. Mitä uudempaa codia oon pelannu, sitä hirveempiä ne on ollu. Kaikki streakit pois ja perkit pois ja tuubit sun muut, ei niitä ennenkään tarvittu. Toi on hyvä juttu, et vanha kunnon lean palaa takaisin. Mapit vois olla isoja., mut yksinkertaisempia kun mw2:ses eli ei kaikenmaailman koloja jokapaikkaan mistä voi rauhas napsia. Sit yks vanha ominaisuus olis hyvä, et jos kämpit samas paikkaa kauan ni ilmestyt karttaan. Ehkä jopa leaderboards pois, koska loppupeleissä se kannustaa huijaamaan, eikä ketään kiinnosta sun statsit. Tietenkin henk. kohtaiset statsit, mut muut ei näkisi toisten statseja. Nää ku olis kondikses, ni voi pojat. Toki uuttakin saa peliin tulla, mutta ei sellaista mikä vie pelin idean mennessään.

Kylläh. Vielä kun ton nuubatuuban sais pois edes jossain pelimuodois, vaikka siinä "barebones" game modes missä ei ole perkkejä eikä killstreakkeja. Sit kaikki ois heti paremmin. Alkaa jo hermot mennä ja on jo mennykki tohon tuubii. Ei liikaa ylimääräst sälää.. Yksinkertainen ja hyvin tehty riittää mulle. Kyl se on kiva et voi kustomoida paljon classei yms mut noi hemmetin chopper gunnerit sun muut pliis pois. Tuntuu silt et killstreakit on tehty vain kämppimistä varten.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tuntuu silt et killstreakit on tehty vain kämppimistä varten.

Pitää paikkaansa, mut mun mielestä killstreakkien pahin ongelma on se, että se se vie pelimuodon tarkotuksen esim. hq ni ei porukka yritä capturoida niitä vaa pelaa ku jotain tdm:ää eli hakee niitä tappoja ja sitäkautta killstreakkeja, koska siitä hyötyy enemmän ja kuolee tod. näköisesti harvemmin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Toivottavasti Treyarch tapansa mukaan laittaisi HC-pelimuotojakin sitten vähän enemmän kuin kolme, ainakin "barebones" saisi tulla hooceena! Toi lista näytti hyvältä joka suunnasta, vanha kunnon kurkistus ja muitakin hyviä uudistuksia ja myös palautuksia mitkä oli WaWissa jo tiukkaa kamaa mutta mitkä puuttui modern warfaresta Täysin... Kyllähän WaW vieläkin vie helposti mw2:sen mun mielestä ainakin.:cool: ja hei, kuinkas todellinen toi ase-video on:confused: ... tietääkö kukaan?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

kuinkas todellinen toi ase-video on:confused: ... tietääkö kukaan?

Suurin osa pelkkiä arvauksia, paitsi ne jotka näkyy traileris. Ei sitä kukaan tiedä mitä aseita siihen peliin lopuks tulee, paitsi treyarch.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Toi kurkkiminen kyllä mietityttää.
Joidenkin mielestä se voi olla todella hauska ominaisuus, mutta codin killstreakit ottaen huomioon se voi olla myös hirveä kirous. Nurkat täynnä porukkaa vaahtokarkkien kanssa ei meinaan kuulosta kovin hyvältä :/
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Toi kurkkiminen kyllä mietityttää.
Joidenkin mielestä se voi olla todella hauska ominaisuus, mutta codin killstreakit ottaen huomioon se voi olla myös hirveä kirous. Nurkat täynnä porukkaa vaahtokarkkien kanssa ei meinaan kuulosta kovin hyvältä :/

Sitävarten on pelimuoto mis ei oo perkkei eikä striikkejä, jos se ny pitää paikkaansa. Enkä mä ny sanois et siittä mitää uutta cämppitaitoo tulis, ei sitä vanhoiskaa hirveesti käytetty, mut pirunhyvä lisä kamppanjaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

^ Vanhoissa PC-codeissa kurkkiminen on kyllä helkkarin hyvä lisä.

Varsinkin pulttilukko sevuilla toimii erittäin mallikaasti.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Varsinkin pulttilukko sevuilla toimii erittäin mallikaasti.

Joo rifle only servuil sitä pääosin käytettiinki ku ei ollu ihan sellasta rushia ku perus servuil. Varsinki UOssa siin talvikentäs mis muutama korkee talo, ni oli ihan kätsy vetää leanilla, tai sit vaan perus sivuliikkeellä, mikä oli kyl pirun kätevää vetää näppäimistöllä, ku liikkuu suoraan sivulle.
 
Ylös Bottom