Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Siis mitä **ttua, pelinhän pitäis olla saatavilla vasta 9.11.

Nämä tänään lähteneet ovat ilmeisesti Ahvenanmaalta tulevia, josta tavaran tulo kestää muutamia päiviä pisempään, kuin täältä kotimaasta. Siksi lähettävät pelit näin paljon aikasemmin, koska vkl välissä, jotenka hyvässä lykyssä porukka saa maanantaina pelinsä.

Ihan mukava myös kuulla, että (ilmeisesti) myös me, jotka ovat ihan kotimaasta tilanneet pelin saavat paketin matkaan jo huomenna (Hardened Edition tuli tilattua, siksi ihan VK.com:n Suomen puolelta).


Vieläkään ei hype ole ihan korviin asti ylettynyt, mutta kyllähän tätä jo vähän ollaankin odoteltu. Justin.tv löytyy välillä ihan mukavasti streameja, mutta olen pyrkinyt pitämään itseni tiedottomana SP:n kohdalta ja katsellut vain muutamia minuutteja sellaisia streameja, jossa on esitelty MP:tä. Tykkään siitä, että pelit eivät ole hirveän tuttuja, ennenkuin itse pääsee kokemaan. Toisaalta en ole sellaista tyyppiä, että spoilerit kauheasti haittaisivat, mutta tälläisten pelien kohdalla on ihan mukava pysyä tiedottomana.


Itse en WaWin zombeja ole ikinä pelannut niin haluaisin tiedustella seuraavaa; Onko noita zombi mättöjä mahdollista pelata yksin? Eli minä + 3bottia esim.? Vai pystyykö noita zombi pelejäkin pelata ihan sillain, kuten normaalia esim. TDM eli matchmakingin kautta? Parastahan se varmasti olisi 3 kaverin kanssa, muttakun ei tosiaan ole kavereilla konsoleita niin tavallaan "yksin" joutuu pelailemaan.

Mutta tälläista tällä kertaa. Ei enään montaa päivää niin johan räjähtelee;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mistä tuo Black Ops kannattais tilata jos tänään tilaa ,että se saattais tulla 9.11 kun ei tuosta lakosta tiiä ni ei voi varma olla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Koittakaa ny pojat selvitä viikonlopusta.

Ite en jaksanu ennakkotilata vaan aattelin tiistai aamusella kipasta kattelemassa puljut läpi. Kaikki peliin liittyvät videotkin skipannu suosiolla. Joten kattellaan sit ens viikolla mitä ovat aikaan saaneet.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mistä tuo Black Ops kannattais tilata jos tänään tilaa ,että se saattais tulla 9.11 kun ei tuosta lakosta tiiä ni ei voi varma olla.

Ahvenanmaalta tai ulkomailta ei ainakaan kannata tilata jos sen välttämättä tiistaiksi haluat, kannataa mannersuomesta viimeistään nyt laittaa tilausmenemään tai käyt hakemassa julkaisupäivänä kaupasta.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Itse en WaWin zombeja ole ikinä pelannut niin haluaisin tiedustella seuraavaa; Onko noita zombi mättöjä mahdollista pelata yksin? Eli minä + 3bottia esim.? Vai pystyykö noita zombi pelejäkin pelata ihan sillain, kuten normaalia esim. TDM eli matchmakingin kautta? Parastahan se varmasti olisi 3 kaverin kanssa, muttakun ei tosiaan ole kavereilla konsoleita niin tavallaan "yksin" joutuu pelailemaan.

Joo eli zombejahan voi pelata kaverin kanssa samalta konsolilt (2 pelaaja split-screen) tai joko onlinessa 3 muun kaverin kanssa. Nyt nuo ruudut pitäisi olla jaettu tolleen kokonaan kahteen yhtä suureen ruutuun, kun taas WaW:ssa ne oli jaettu silleen hölmösti kahtee postimerkin kokosee ruutuun (splitscreen siis). Ja jos yksinää pelaa niin apujoukkoja ei ole.

Tiistaina tosiaa räjähtää! Pitää jostain kaupasta käydä hakee.. Anttilan Top Ten ei oo koskaa pettäny mut Gigantti vois olla yks... Tuskalliseks käy kyllä tää odottaminen ei voi minkää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Itse en WaWin zombeja ole ikinä pelannut niin haluaisin tiedustella seuraavaa; Onko noita zombi mättöjä mahdollista pelata yksin? Eli minä + 3bottia esim.? Vai pystyykö noita zombi pelejäkin pelata ihan sillain, kuten normaalia esim. TDM eli matchmakingin kautta? Parastahan se varmasti olisi 3 kaverin kanssa, muttakun ei tosiaan ole kavereilla konsoleita niin tavallaan "yksin" joutuu pelailemaan.

On mahdollista pelata myös yksin, siis ihan yksin. Moninpelinä voi pelata myös tuntemattomien kanssa. World at Warissa ei pystynyt pelaamaan niin, että tietokone olisi ohjastanut kolmea muuta. Luulisin, että tässä olisi sama homma.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Tiistaina tosiaa räjähtää! Pitää jostain kaupasta käydä hakee.. Anttilan Top Ten ei oo koskaa pettäny mut Gigantti vois olla yks... Tuskalliseks käy kyllä tää odottaminen ei voi minkää.

Samalla suunnitelmalla mennään täälläkin. Hype alkaa tosiaan olemaan sillä tasolla että tiedossa on piiitkä viikonloppu. Jotenkin tätä odottaa enemmän kuin MW2:sta aikoinaan. Jospa sitä malttaisi pelata ensin singleä kentän tai pari, ja sitten multiplayerin pariin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Jees. Kiitoksia eibmoZ & ei_nimimerkkia nopeista vastauksista.

Pakkohan sitä on ainakin kerran pari noita zombejakin kokeilla vaikka luultavasti tulee menemään ihan kiitettävästi tunteja MP:n parissa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Taidan kuitenkin ahvenanmaalta tilata kun hinta on sen verran alhaisempi. Eikai siinä hirveän kauan pitempään voi mennä? ehkä keskiviikoksi?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Jees. Kiitoksia eibmoZ & ei_nimimerkkia nopeista vastauksista.

Pakkohan sitä on ainakin kerran pari noita zombejakin kokeilla vaikka luultavasti tulee menemään ihan kiitettävästi tunteja MP:n parissa.

Oleppa hyvä vaan!

Niin minäkin ajattelin World at Warin zombien kohdalla, että pari kertaa kokeilen vain, mutta olikin yllättävän hauskaa räiskintää. Ne kun eivät ammu takaisin. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Itseasiassa ihan hyvä, että pleikkari meni rikki juuri ennen tätä Black Opsin tuloa. Juuri siihen tiistaiksi meinasin koneen ostella, että pääsee tahkoamaan kun ilmestyy :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Taidan kuitenkin ahvenanmaalta tilata kun hinta on sen verran alhaisempi. Eikai siinä hirveän kauan pitempään voi mennä? ehkä keskiviikoksi?
Menee kyllä jo täysin aiheen ulkopuolelle, mutta kerrotaan nyt, että tässä vaiheessa "ennakkotilaaminen" on täysin turhaa. Itse ennakkotilasin tuon pelin joskus kesäkuun puolessa välissä, eli melkein 5 kuukautta sitten ja silloin sitä oli jo tilattu jonkin verran muutenkin. (Tänään sain ilmoituksen, että peli on lähtenyt liikkeelle.)
Pelit toimitetaan tilausjärjestyksessä ja sen mukaan paljonko tavaraa varastossa on. Joskus ennakkotilasin pelin pari-kolme viikkoa ennen julkaisua ja se tuli postissa noin 1,5 viikkoa myöhemmin kuin kaverilleni, joka oli hereillä aiemmin.

Jottei ihan aiheesta eksy, niin pelillehän on povattu valtavaa suosiota ja ennätyksellisiä myyntilukuja. Tämä näkyy väistämättä ennakkotilausmäärästä, enkä olisi yhtään yllättynyt vaikka Ahvenanmaalla tuote loppuisi kesken. Tämän tapahtuessa nuo nettikaupat eivät itsekään tiedä milloin saavat lisää tuotteita varastoon.
Mutta jos hirveä kiire ei ole, niin sittenhän tuolla ei ole väliä, sillä säästö on kuitenkin todella suuri.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Onneksi itse tein niin järkevästi että varasin pelin Kampin gamestopista josta sen voi noutaa 9.11 kello 00:00! ! ! :cool:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Menee kyllä jo täysin aiheen ulkopuolelle, mutta kerrotaan nyt, että tässä vaiheessa "ennakkotilaaminen" on täysin turhaa.

VPD:ltä olen kysynyt ja sanoivat että peliä riittää kyllä.. mutta ainoastaan lakko voi viivyttää..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hohhoijjaa. Ketä kiinnostaa onko joku saanut jo tilausvahvistuksen vai ei? Tai että onko joku saanut pelin jopa maanantaina kun muut saa tiistaina.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Niinpä. Ite meen sen tiistaina ostamaan ihan kaupasta niin ei tartte tänne kirjotella "voi ei se tullukka, posti on perseestä byyhyy..."
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

:):confused:Tietääkö kukaan että tuleeko hardened editionissa olevat zombi packit storeen tavallisen pelin ostajalle?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Hohhoijjaa. Ketä kiinnostaa onko joku saanut jo tilausvahvistuksen vai ei? Tai että onko joku saanut pelin jopa maanantaina kun muut saa tiistaina.

Mitä pahaa siinä on kun tämähän on hypeketju ja julistettiinkin jokunen viesti sitten hankintahöpönlöpötysketjuksikin siis;)...jos ei kiinnosta lueskella niin ei sitä tarvitse ihan täällä ilmaista.

Mut ite toivon että tulis oma peli julkkariks niin pääsis heti jakaan omat pelikokemukset muiden kanssa. Enää muutama päivä CAN'T WAIT:p
 
Ylös Bottom