Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

CDONilla kyllä palvelu pelaa, peli tuli eilen postilaatikkoon ja pelailinkin iltamyöhään.
Äsken tuli mailiin viesti: (lähetetty 10.11.2010 klo 10:20)

Hyvä asiakkaamme,

Olette ennakkovaranneet Call of Duty: Black Ops jonka
julkaisupäivä on ollut 09.11.2010. Valitettavasti emme ole
voineet toimittaa tuotetta eilen mutta tuote tullaan
lähettämään tämän päivän aikana.
Korvaukseksi tapahtuneesta ja kiitokseksi
kärsivällisyydestänne liitämme mukaan 10 euron
alennuskoodin jonka voitte käyttää seuraavan tilauksenne
yhteydessä.

Että ei muuta kun thänks.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Nyt on koulusta kahen tunnin hypäri ja kirjottelen viestiä iphonella samaa aikaa ku käppäilen. Posti tullu 3 min sitte ja nyt KUUMOTTAA iha helvetisti et onks se siel postilaatikos. :eek: Jos ei oo, nii ranteet auki! :(
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

CDONilla kyllä palvelu pelaa, peli tuli eilen postilaatikkoon ja pelailinkin iltamyöhään.
Äsken tuli mailiin viesti: (lähetetty 10.11.2010 klo 10:20)

Olen samaa mieltä että CDON on loistava pulju. Tosin itse sain pelini aivan ajallaa. mutta CDONia kiitellen ;)
Ja toivotaan että peli on laatikossa sillä kyseessä on aivan helvetin pelaamisen arvoinen, tosin älä tee niiku mä ja jää hypyillä pelaa, et pääse takas koululle, en päässy mäkää :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Nyt on koulusta kahen tunnin hypäri ja kirjottelen viestiä iphonella samaa aikaa ku käppäilen. Posti tullu 3 min sitte ja nyt KUUMOTTAA iha helvetisti et onks se siel postilaatikos. :eek: Jos ei oo, nii ranteet auki! :(

mistäs tilasit? itse tilasin verkkokaupan ahvenanmaalta ja tänään pitäisi tulla kuumottaa perkeleesti
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Olen samaa mieltä että CDON on loistava pulju. Tosin itse sain pelini aivan ajallaa. mutta CDONia kiitellen ;)
Ja toivotaan että peli on laatikossa sillä kyseessä on aivan helvetin pelaamisen arvoinen, tosin älä tee niiku mä ja jää hypyillä pelaa, et pääse takas koululle, en päässy mäkää :p

Niin siis mä sain pelin jo eilen CDON:ista :D
Ja olen ihan työssäkäyvä kolmekymppinen ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

mistäs tilasit? itse tilasin verkkokaupan ahvenanmaalta tänään pitäisi tulla kuumottaa perkeleesti

Tilasin verkkokaupasta... Arvaa miten kävi.... Arvaatko?!
NO SAATANA EI TULLU!!!!! SIIS EI JUMALAUTA MITÄ PerrrrrrKelettä!!!! Ehkä... pitäis vaan... ei, entiiä, ei oo voimia miettimiseen. Maksimaalisen kyrpiintymisen multihuipentuma potenssiin kaksi!.... noei osasin odottaa ettei tulis
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

koska tilasit ja koska sait viestin et peli postitettu
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

koska tilasit ja koska sait viestin et peli postitettu

Tilasin torstaina eikä mulle tullu mitään et olis postitettu :D Halusin vaa hämmentää :p Jos on tullu viestiä et olis postitettu, nii eiköhän se sieltä postilaatikosta pitäis löytyä :rolleyes:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

mulla se on vanhoissa tilauksissa ja siinä lukee toimitettu mutta syke korkealla kun vartoaa postimies patea
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Tähän aikaan on yleensä posti jo tullut, eikä peliä näy. Tosin eipä oo tullu mitään muutakaan postia, et pieni toivonkipinä on vielä olemassa:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Tähän aikaan on yleensä posti jo tullut, eikä peliä näy. Tosin eipä oo tullu mitään muutakaan postia, et pieni toivonkipinä on vielä olemassa:)

niin olis täälläkin posti jo tullu ja mitään ei ole vielä pudonnut että jännitys korkealla
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Ei uskoisi että postimiehen odottelusta saisi tälläisen jännitys näytelmän joka on täynnä riemua ja karvaita pettymyksiä ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Oi että..nyt näkyy postimies tuleekohan se sieltääääää:eek::D:eek:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Onko konsolinetistä tilanneet jo saanu?
 
Ylös Bottom