Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Kävin juuri ostamassa pelin ja nyt alkaa pelitys seo moro!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Kävin juuri ostamassa pelin ja nyt alkaa pelitys seo moro!

ittekin pelaillu jo puolilta päivin asti,aika moni näky olevan jo 40lv.mielestäni aivan eri tyyppinen kuin mw2 no katotaan mitä tästä tulee:Dolihan nuita buustaajiakin lähes joka servussa ja koko ajan juoksi koiria ja rc autoja vilisi siel täällä eli hengen lähtö likellä ja koko ajan on ainakin 2-3 uavia taivalla:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Pikkusen voi olla **ttumainen toi killstreak kun joku sillä paukuttaa jatkuvasti kuoliaaksi. Mutta sitten se voi olla hauskaa kun itse pääsee lahtaamaan ;)


Näin on(paketista tuli), mutta onneksi "tehoa" on rajoitettu äärimmäisen hitaalla sensitivyllä. Koiria ei ole näkynyt, mutta Nikkoja vilisee joka puolella.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Black Ops | DenKirson on Xanga

Den juuri äskettäin päivitti BO:n aseiden tiedot. Jos joku ei tiedä, niin ainakin aikaisemmissa peleissä pelaajan health ollut HC.ssa 30 ja Coressa 100. Hyvältä vaikuttaa aseet!

Tänään töistä ajoissa kotiin ja pelaamaan!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Eilen ku pistin pari chopper gunneria ilmoille nuketownissa, Ni oli siinä hymy herkässä:) aika ilkee pyssy mun mielestä ehkä tehokkain mitä on koskaan missään streakissa vielä ollu. No katotaan saako ne ammuttua nopeesti alas sitku viholliset saa ne singot :). Mitä muuten tossa eilen hakkas ni demolitioni on menny vielä rankemmaks sodan käynniksi sitä sit vissiin taisinki ainoastaan pelata. Kovalta vaikuttaa!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Postimies kävi äsken, ei tullu peliä. :( Verkkokaupasta Ahvenanmaalta tuli perjantaina viesti et peli on postitettu.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Postimies kävi äsken, ei tullu peliä. :( Verkkokaupasta Ahvenanmaalta tuli perjantaina viesti et peli on postitettu.

Onko varmasti POSTI mikä tuli?
Meillä tulee aamulla hesari ja muutama muu lehti eri toimituksella ja sitten vasta iltapäivällä kolahtaa posti(kirjeet, laskut, aikakausilehdet, PAKETIT yms.).
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Onko varmasti POSTI mikä tuli?
Meillä tulee aamulla hesari ja muutama muu lehti eri toimituksella ja sitten vasta iltapäivällä kolahtaa posti(kirjeet, laskut, aikakausilehdet, PAKETIT yms.).

No ei sieltä kyllä tullut kun yksi lehti, mutta se tulee yleensä normaalin postin mukana, joten luulen että se oli posti... Posti tulee yleensä tänne siinä n. klo 11, ja nyt tuli jo ysiltä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Tein töissä tunnit sisään et sain tän päivän vapaaks.

Verkkokaupassa niitä riitti ei tarvinnu stressata postista.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

nisupulla-albums-muuta-picture5709-vimmassa-auki-revitty-call-duty-black-ops.jpg



Vauhdilla auki revitty yksilö.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Omaa kopiota odotellaan... puoleenpäivään mennessä luulisi postin jo tulevan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Postimies kävi äsken, ei tullu peliä. :( Verkkokaupasta Ahvenanmaalta tuli perjantaina viesti et peli on postitettu.

Sama setti täällä. Ketutus on valtaisa :(
Aamulla oli lehti luukussa ja postimies kävi vielä puolen kymmenen aikaan rapussa
Tulisko vielä kolmannen kerran kun muistelen että yhdentoista maissa olis ennenvanhaa tullu:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Postimies kävi äsken, ei tullu peliä. :( Verkkokaupasta Ahvenanmaalta tuli perjantaina viesti et peli on postitettu.

Viimeisen parin kuukauden aikana olen tilannut Verkkiksestä tavaraa neljä kertaa. Jokaisella kerralla toimitus on jostain syystä kestänyt 4-5 arkipäivää, kun aiemmin on saapunut jopa kahdessa. Älä ylläty, jos ei tule vielä huomennakaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Noinkoha kukaan, joka sai Verkkokaupan Ahvenanmaan tilauksesta ilmoituksen perjantaina, on vielä tätä kotiin asti saanut. Muutamia pelejä sieltä tilannut ja nopein aika taitaa tähän mennessä ollut toimitusilmoitus tiistaina, peli perillä perjantaina. Joten itse en ainakaan ennen huomista usko peliä saapuvaksi.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Noinkoha kukaan, joka sai Verkkokaupan Ahvenanmaan tilauksesta ilmoituksen perjantaina, on vielä tätä kotiin asti saanut. Muutamia pelejä sieltä tilannut ja nopein aika taitaa tähän mennessä ollut toimitusilmoitus tiistaina, peli perillä perjantaina. Joten itse en ainakaan ennen huomista usko peliä saapuvaksi.

itse tilasin kans ahvenanmaalta ennakkoon jo kesällä ja eilen iltapäivällä kolahti postilaatikkoon:D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

VPD ahvenanmaalt kans tilattuna eikä tänäänkään tullut, ***** jeba:mad:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

Kyll jollei 1mais oo postis tullu niin sit äkkiä giganttii kattoo jos olis vie jäljellä...
 
Ylös Bottom