Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Nyt kun Infinity ward nosti äläkän sillä MW2:n lentokenttälevelillä niin kai Treyarch ymppää peliin mukaan My Lai:n? Ainakin julkisuus oli taattu - ja varmaan myös bannit muutamassa maassa.
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Cod 7:ssä on aika varmasti se zombi tila koska ei siinä olisi mitään järkeä poistaa hyvä zombi tila joka tomi cod wawissa erittäin hyvin.Zombi tila ei taida olla nimeltään enään nazi zombi kun ollaan vietnamissa:rolleyes:
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Cod 7:ssä on aika varmasti se zombi tila koska ei siinä olisi mitään järkeä poistaa hyvä zombi tila joka tomi cod wawissa erittäin hyvin.Zombi tila ei taida olla nimeltään enään nazi zombi kun ollaan vietnamissa:rolleyes:

Vietnam Zombies 4 hengen jaetulla ruudulla olis täysi 10+ mun puolesta ainakin. Toivottavasti tekevät jotain siihen suuntaan... ;)
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Ilkeän moderaattorin poistokäsi siivosi nipun turhia Battlefield vs. COD -viestejä pois.

Jatkakaa.
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Call of Dutyn seuraavasta osasta sekä tulevasta on tullut taas jotain uutta infoa:


Activisionin pääjehu Bobby Kotick sanoo: "CoD-sarjan tulevaisuus on kuukausimaksuissa. Activision on saavuttanut World of Warcraftin kuukausimaksuilla huikean menestyksen, ja tämä on se malli, johon Call of Duty -sarjakin halutaan tulevaisuudessa sovittaa."

Tätä kuukausimaksujärjestelmää ei tod.näköisesti kuitenkaan nähdä vielä tämän vuoden puolella, mutta Kotick pitää sitä sarjan tulevaisuutena.

Pelistä ei vielä ole toistaiseksi kerrottu yksityiskohtia mutta peliä kehittää hyvin suurella todennäköisyydellä Treyarch, joka vastasi myös CoD: WaW:ista.


Lähteet:

Call of Duty 7:stä infoa – Pelaaminen kuukausimaksulliseksi? - Pelaajalehti.com
Activision Has Call of Duty 7 Loaded For Holiday - Call Of Duty - Kotaku


Mitäs mieltä porukka on tuosta kuukausimaksujärjestelmästä? Itse olen sitä mieltä että jos peliin sen laittavat niin saa jäädä myös sinne hyllylle.. Älytöntä rahastusta sanon mä! Eipä ole esim tuon pelaajalehden porukka kovin hyvällä tuulella tuolla :D
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

^^Toisaalta tuo on ihan hyvä, jos haluaa testata peliä, niin ei tule niin kalliiksi tai jos tulee liikaa tahkottua, niin taukoa vaan :)
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Saisivat käyttää enemmän aikaa pelin tekemiseen niin saataisiin parempi pelimoottori joka tukisi parempia fysiikoita ja muita jippoja, vaikkapa tuota ympäristön tuhoutumista jossain määrin jne.

Mutta jos sanotaan että ilmestyy taas jo marraskuuksi niin olen täysin varma, että sieltä tulee 99% sama peli, eri kentillä. :)
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Mitäs mieltä porukka on tuosta kuukausimaksujärjestelmästä? Itse olen sitä mieltä että jos peliin sen laittavat niin saa jäädä myös sinne hyllylle.. Älytöntä rahastusta sanon mä! Eipä ole esim tuon pelaajalehden porukka kovin hyvällä tuulella tuolla :D

Vielä tässä vaiheessa ei uskalla lyödä omaa mielipidettä lukkoon, kun palvelun varsinainen sisältö on paljastamatta. Jotain hyvin olennaista uutta saavat kuitenkin tuoda perus verkko FPS:n, jotta siitä olisi valmis maksamaan kuukausimaksua. Mitä se sitten voisi olla? ...
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Vielä tässä vaiheessa ei uskalla lyödä omaa mielipidettä lukkoon, kun palvelun varsinainen sisältö on paljastamatta. Jotain hyvin olennaista uutta saavat kuitenkin tuoda perus verkko FPS:n, jotta siitä olisi valmis maksamaan kuukausimaksua. Mitä se sitten voisi olla? ...

Nii'i. Vähän on kyllä omitui juttu kun heti halutaan CoDista jotain yhtä tuottavaa kuin WoWista. Täysin kahta eri genreä kyseessä mutta kai sitä voi koittaa miten lähtee pyörimää. Tosiaan vähän kyllä itseäkin ihmetyttää että mitä kaikkea peli sitten pystyy tarjoamaan että porukka ois siitä valmiita maksamaan tietyn summan kuukaudessa.

Tohon kun lyödään vielä päälle Xbox käyttäjien maksamat LIVE jäsenyysmaksut niin pelaaminen ei tule mitään ilmaista todellakaan olemaan.. :D Katsotaan mitä tuleman pitää...
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Mikäli KK-maksu tulisi seuraaviin CoD:iin (tosin en usko että tähän seuraavaan vielä tulee), nii kuukausittain saisi tulla päivitystä ja lisämateriaalia. Muuten tuo KK-maksu olisi aivan totaalisen älytöntä. Tämä myös karsisi paljon nämä totaali nyypät ja huutajat pois servuilta, Eikä ole itselle mikään ongelma maksaa jotain 13euroa Kuukaudessa hyvästä pelistä. Toisaalta odotan mitä tuleman pitää.
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Mikä sitten pisti maksamaan wowissa? Omalla kohdalla se oli yhdessä tekemisen meininki. Eli sitä samaa kuin MAGin herkullisimmat hetket ovat olleet KFIN-porukoiden kanssa.

Ehkä tuleva Call of Duty ottaa askeleita ramboilusta tiimipelaamisen suuntaan ja tekee sen tavalla, joka addiktoi hyvin voimakkaasti. Vain tätä kautta voisi kuvitella ehkä joskus maksavansa FPS:stä kuukausimaksua.
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Mitäs mieltä porukka on tuosta kuukausimaksujärjestelmästä? Itse olen sitä mieltä että jos peliin sen laittavat niin saa jäädä myös sinne hyllylle.. Älytöntä rahastusta sanon mä! Eipä ole esim tuon pelaajalehden porukka kovin hyvällä tuulella tuolla :D
Eiköhän se pitkällä juoksulla lyö itsensä läpi; sarja kun nyt kuitenkin myy miljoonittain niin on aika lailla varma, että riittävän suuri osa tuosta massasta on myös valmis maksamaan kyseisestä viihteestä. Jos WoW aikoinaan pystyi moiseen ja Live seurasi perästä hyvällä menestyksellä niin tuossa seurassa CoD on lähinnä seuraava looginen askel.

Valtaosa maksaa ilolla jo pelkästään siitä, että ne peliä pilaavaat häiriköt tuskin maksavat ja vastahakoiset todennäköisesti päätyvät maksamaan ollakseen mukana siellä, missä sitä menoa on.

Eli eiköhän vanha kunnon peer pressure toimi riittävällä viiveellä tässäkin tapauksessa :D
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Ehkä tuleva Call of Duty ottaa askeleita ramboilusta tiimipelaamisen suuntaan ja tekee sen tavalla, joka addiktoi hyvin voimakkaasti.

Toivon että CoD pysyy pienen tiimin pelinä, eikä lähde laajentamaan massapelaamiseksi. MAG on hyvä, mutta jätin ostamatta klaani matsien puuttumisen takia. Jotka ovat itsellä lähes ainoa syy pelata sotapelejä.

Yhtään ajoneuvoa en toivo tässä sarjassa näkeväni, ajoneuvot ne tuhos socominkin. :)
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Mitäs mieltä porukka on tuosta kuukausimaksujärjestelmästä? Itse olen sitä mieltä että jos peliin sen laittavat niin saa jäädä myös sinne hyllylle.. Älytöntä rahastusta sanon mä! Eipä ole esim tuon pelaajalehden porukka kovin hyvällä tuulella tuolla :D

Perheellinen pienten lasten isä, tuskin maksaa tästä 1-2 € isompaa kuukausimaksua, jos maksaa kuukausimaksua ollenkaan. Itse ehdin pelikoneen ääreen aikaisintaan klo 22 ja yleensä pelailen n. neljänä iltana viikossa ja kesällä kolmena iltana. Pelitunteja tulee siis kuussa n. 28... Ei juurikaan innosta kuukausimaksut tuollaisella peliajalla.

Toden näköisesti peli saisi jäädä kaupan hyllyyn. Pirusti pitäisi saada joka kuukausi lisäominaisuuksia, mikäli kuukausimaksua maksaisin.
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Minä en kyllä ala maksamaan 60€ viiden tunnin yksinpelistä, ja kuukausimaksua vielä tämän päälle verkkopelaamisesta..
Itseasiassa, tuo modern warfare kakkonen oli jostain syystä sellainen pettymys, että päätin jo aiemmin jättää sarjan seuraavan osan kaupan hyllylle.
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Kyllä olisin valmis ehkä pienen summan maksamaan kuussa, jos peli nyt jotain todella erityistä lisäsisältöä tai vastaavaa pystyisi tarjoamaan vastikkeeksi. Heh, jos meno on samaa shaibaa mitä esim. CoD: WaW niin turha toivo. Ehkä zombien takia voisinkin juuri maksaa.

Mutta miksi pelkästään map pack:it ei enään riitä? Nekin kun maksaa about 10e/paketti niin kyllähän nekin myy kuin häkä! Treyarchin pojat tienas sievoisen summan rahaa kun niitä map packeja 3 kappaletta lisäsi. Juuri tämä Zombie -mode oli yksi todella suuri vaikuttaja tässäkin asiassa.

Tosissaan jos zombit tulee peliin niin voisin kyllä maksaa aika paljonkin... 4-pelaajan splitscreen zombeja vastaan olisi kyllä parasta mahdollista viihdettä kun kaveriporukalla vois niitä mättää.. Oliskohan mahdollista?
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Kuukausimaksut ovat kyllä suoraan sanoen... Tämä oli tehojen lisäksi yksi tärkeä syy, miksi ostin pleikkarin äksäboksin sijaan - ilmainen PSN ja -pelit. Ikävä kyllä uskoisin tämänkaltaista kuukausimaksua tulevan jossain vaiheessa muihinkin PSN-nettipeleihin :-/. Se sitten tietysti rajaa pelejen pelaajakunnat aika tarkasti, ja satunnaispelaajat jäävät kokonaan pois, ja uusien pelaajien on entistä vaikeampi päästä peliin sisään, jos vastassa on vain jo vuoden pelanneita hc-konkareita..
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Aika vaikea suoraan sanottuna kuvitella mitä sisältöä voitaisiin tarjota että mut saataisiin kuukausimaksua maksamaan. Karttapaketit tai uudet aseet ei ole riittävä peruste kuukausimaksun perimiseen. Ehkäpä seuraava codi onkin MMORPG.
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Uusien huhujen mukaan Call of Duty sarjan 7.osa tulee kantamaan nimeä Black Ops.
"Huhu kertoo pelin tarinan lähtevän toisesta maailmansodasta kylmän sodan kautta nykypäivään. Tapahtumapaikkoina toimivat muun muassa Kuuba ja Pohjois-Amerikka."
Toisen huhun mukaan pelissä tulee olemaan WaW:ssa tuttu zombie moodi (jes!). Peliä kehittää sama ryhmä kuin WaW:ia eli Treyarch, joka perinteisesti huolehtii joka toisesta COD:ista.

Lähde: Tällainenko on Call of Duty 7? - Pelaajalehti.com
 
Vastaus: Call Of Duty 7 [PS3 Hype]

Jos huhut vaan pitävät paikkansa, niin odotukset nousivat peliä kohtaan 100%. Kuulostaapa hyvältä.
 
Ylös Bottom