Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Untoten
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ei, vaan kyseessä on yksinkertaisesti PSN:n omat tekniset rajoitteet.

Sitä vähän epäilinkin, kun muistikuvista ei löytynyt tapauksia joissa tupla-tunnuksilla molemmat saisivat trophyja suorituksistaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Se siitä splitscreenistä. Voi perkele, hianoo ku joutuu vetää aina alkuaseilla, ellei pidä 24/7 konetta päällä. Nyt ketuttaa.:mad::mad:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Ei kait toi ois vaikeeta toteuttaa että se kaverin rinnakkaisprofiilin vois tallentaa. Luulen että meteli tuosta syntyy ja Treyarc laittaa asian kuntoon.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Se siitä splitscreenistä. Voi perkele, hianoo ku joutuu vetää aina alkuaseilla, ellei pidä 24/7 konetta päällä. Nyt ketuttaa.:mad::mad:

Mä ainakin käsitin asian niin että vierailijalla on unlockattuna ne mitä sullakin on? jos oot esim 5 prestige splitsrceen-kaveri on kanssa... eikai se nyt herranjumala niin voi mennä että vierailija pelaa pelkillä alotusclasseilla.?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Mä ainakin käsitin asian niin että vierailijalla on unlockattuna ne mitä sullakin on? jos oot esim 5 prestige splitsrceen-kaveri on kanssa... eikai se nyt herranjumala niin voi mennä että vierailija pelaa pelkillä alotusclasseilla.?

Guests can rank up, earn unlocks, etc – all guest progress goes away once signed out.

Mun mielestäni toi tarkoittaa sitä, et kaikki lähtee mitä sai, kun kirjautuu ulos sillä 2 pelaajalla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Guests can rank up, earn unlocks, etc – all guest progress goes away once signed out.

Mun mielestäni toi tarkoittaa sitä, et kaikki lähtee mitä sai, kun kirjautuu ulos sillä 2 pelaajalla.

Juu osaan tuon verran englantia. Katsopas, tarkoitin: jos mä olen Esim. prestige 4, level 7, ja mun kaveri tulee pelaamaan, niin se voi myös ansaita siitä eteenpäin prestige4, level 8 ja sen levelin unlockit jne jne... mutta kun se lähtee pois niin jos mä en ole ykköskäyttäjällä vetänyt leveliäkään eteenpäin, on jälleen prestige 4, level 7. Näin mä luulin ja luulen edelleen että se toimii.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Näin mä luulin ja luulen edelleen että se toimii.

Olishan se huomattavasti mukavampi tolleen, mut olettaisin silti et se 2 pelaaja lähtee ihan puhtaalta pöydältä. Kaikkein mukavinta silti olis kaverilla vetää omilla tunnuksilla, jos resistance 2 pystyi siihen, ni mikä estää sitä tähän laittamasta vai eikö ne vaan osaa?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Eli nyt olen ymmärtänyt tämän split-screen homman näin:

  • PS3:lla voi pelata online split-screeniä vain yhdellä acolla (esim.pena & pena(1))??
  • Boksilla voi pelata split-screeniä joko yhdellä acolla (sama pena & pena(1)) tai sitten voi kirjautua kahdella gold acolla (esim. pena & jorma)??

Hieno juttu tää split-screen kyllä on GO TREYARCH!!!!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Eli nyt olen ymmärtänyt tämän split-screen homman näin:
Oikein ymmärretty. Mutta tuo ei johdu tahallisesta Pleikkari-sorsinnasta, vaan siitä että X360:n Live suunniteltiin alun alkaenkin tukemaan tuollaista, PSN:ää ei.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

tuo ei johdu tahallisesta Pleikkari-sorsinnasta, vaan siitä että X360:n Live suunniteltiin alun alkaenkin tukemaan tuollaista, PSN:ää ei.

Aika kyrpämäinen homma, mutta minkäs teet. Pistää vaan harmittamaan kun ei voi kaverilla pelailla omilla tunnuksilla, kun kuitenkin suht usein varmaan tulee pelattua tota black opsia siellä..
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Olenko ainut ketä ketutti MW2:ssa pakotettu aimasist? Eli se, että jos tähtäät vihua ja liikut vaikka sivuttain niin tähtäin pysyy vihussa, tai toki jos tähtäät nopeasti ohi ja liikut sivuttain niin se tähtäin pysyy siinä "ohi" kohdassa.

Ja sitten vielä toki kaikki sellaiset ihanuudet, että tähtäin rupee vetämään ihme suuntaan vaikka vihua ei näy, esim. ruohon, seinien, ties minkä läpi, ei jessus. Omasta mielestäni yleensäkään mihinkään moninpelii ei kuulu moista. Ihan sama miten ihmiset yksinpelissä tykkää pelata, mutta toivottavasti tälläkertaa annetaan mahis ottaa tuo offille KOKONAAN.

Itseäni ei häiritse jos hivenen pärjään sen takia huonommin, koska ilman tuota pystyisin sentään oppimaan paremmaksi, tuon kanssa se saattaa tehdä aivan mitä vaan ja pelaamisesta ei välillä tule mitään. Am I the only one?

Niin ja toki onko kellään tiedossa, että saako sitä pois tässä? Videoissa en ole mielestäni nähnyt, että olisi moista päällä... Toki, ei niistä voi vielä sanoa mitään...
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Niin ja toki onko kellään tiedossa, että saako sitä pois tässä? Videoissa en ole mielestäni nähnyt, että olisi moista päällä... Toki, ei niistä voi vielä sanoa mitään...

Kyllä tässä pitäisi pystyä ottamaan Aim assist kokonaan pois päältä. WaW.ssa pystyi ottamaan pois ja lähteiden mukaan myös tässä pitäisi onnistua se. Huhhuh, Black Ops tulee kovaa kyytiä sieltä jo...
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Gaming.fi > Uutiset > Call of Duty: Black Ops > Lisää faktoja Black Opsin multiplayeristä

Tarkoittaako tuo loppu nyt sitä, että konsolipelaajatkin voi hakea pelejä eri alueilta? Toi olisi ERITTÄIN hyvä uudistus, ellei tossa nyt puhuta pelkästään pc versiosta.

En mä ainakaan näkis missään lukevan et pc:lle, kun tuollahan oikeen erikseen mainittiin pc jossain kohtaa. Onhan toikin todella mullistava uudistus jos nyt koskee Ps3.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

En mä ainakaan näkis missään lukevan et pc:lle, kun tuollahan oikeen erikseen mainittiin pc jossain kohtaa. Onhan toikin todella mullistava uudistus jos nyt koskee Ps3.

Eikös me PS3 foorumilla olla? :) Vai millainen tapa täällä on. Mutta juu, PS3 versiota tarkoitin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]

Edellisellä sivulla hartzun linkis oli noi samat asiat, mut englanniks ja kyllä ne koski nimenomaan konsoleita.
 
Ylös Bottom