Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [PS3 Hype]
Siis mitä **ttua, pelinhän pitäis olla saatavilla vasta 9.11.
Nämä tänään lähteneet ovat ilmeisesti Ahvenanmaalta tulevia, josta tavaran tulo kestää muutamia päiviä pisempään, kuin täältä kotimaasta. Siksi lähettävät pelit näin paljon aikasemmin, koska vkl välissä, jotenka hyvässä lykyssä porukka saa maanantaina pelinsä.
Ihan mukava myös kuulla, että (ilmeisesti) myös me, jotka ovat ihan kotimaasta tilanneet pelin saavat paketin matkaan jo huomenna (Hardened Edition tuli tilattua, siksi ihan VK.com:n Suomen puolelta).
Vieläkään ei hype ole ihan korviin asti ylettynyt, mutta kyllähän tätä jo vähän ollaankin odoteltu. Justin.tv löytyy välillä ihan mukavasti streameja, mutta olen pyrkinyt pitämään itseni tiedottomana SP:n kohdalta ja katsellut vain muutamia minuutteja sellaisia streameja, jossa on esitelty MP:tä. Tykkään siitä, että pelit eivät ole hirveän tuttuja, ennenkuin itse pääsee kokemaan. Toisaalta en ole sellaista tyyppiä, että spoilerit kauheasti haittaisivat, mutta tälläisten pelien kohdalla on ihan mukava pysyä tiedottomana.
Itse en WaWin zombeja ole ikinä pelannut niin haluaisin tiedustella seuraavaa; Onko noita zombi mättöjä mahdollista pelata yksin? Eli minä + 3bottia esim.? Vai pystyykö noita zombi pelejäkin pelata ihan sillain, kuten normaalia esim. TDM eli matchmakingin kautta? Parastahan se varmasti olisi 3 kaverin kanssa, muttakun ei tosiaan ole kavereilla konsoleita niin tavallaan "yksin" joutuu pelailemaan.
Mutta tälläista tällä kertaa. Ei enään montaa päivää niin johan räjähtelee