Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype ja muu peliin liittymätön]

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 10027
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Saas nähdä tuleeko ens viikolla verkkokaupasta toi peli, meinaan vaan sitä postin lakkoa :/
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Saas nähdä tuleeko ens viikolla verkkokaupasta toi peli, meinaan vaan sitä postin lakkoa :/

Niihä se vähän on :S voipi olla myös sitä että siksi peli on positettu aikasemmin että ehtisi EDES julkaisuksi.

Toivotaan parasta & Pelätään pahinta.

// Tepa
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Niin en tiiä :eek: 1 erä loppunu, ei kannata huolestuu viel ehkä, jos huomenna ei tuu viestii nii ei sitten kyllä julkkariks tule :S.

Mutta ite tilasin tän kesän alussa tän pelin eli ekojen joukos ollaa.

No viestiähän sinne piti sitten jännityksissäni pistää ja ehdottomasti pitäs kyllä ens viikolle saada.. Joten voipi olla että menee tilaus peruutukseen ja tiistai-keskiviikkona Tampereelle shoppailemaan.

e: Ilmeisesti joo en saa ensimmäisessä lastissa.. Tänään saattaa kuulemma tulla lisää, mutta julkkariksi ei siis ainakaan ole tulossa. Hitto. Pitää katsoa uskaltaako toivoa tämän erän ehtivän ensi viikoksi koteihin, vai pitääkö mennä ostelemaan tosiaan hieman kalliimmalla hinnalla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

itse maanantaina cdonista tilasin ja eilen tuli viestiä että on lähetetty ja sopivasti vapaata tiistaina :p
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Discshopin sivuilla näytti että omani on lähtenyt tänään matkaan :), toivottavasti on tiistaina perillä
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Pientä kyssäriä multiplayerista. Eli pelissähän tulee tämä hieno currency -systeemi, mutta joudutko silti saavuttamaan tietyn levelin, ennen kuin voit ostaa vaikka esimerkiksi AK-47:n? Olen kuullut ristiriitaista informaatiota, jossa jotkut sanovat että aseen voi ostaa kunhan vain rahat riittävät, mutta toiset sanovat että tarvitsee myös tietyn levelin. :confused:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Tietty level vaaditaan aseisiin mutta atachmentit ostetaan rahalla, eli voit ostaa heti vaikka extended magazinet jos huvittaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Itse tilasin vasta eilen illalla verkkokaupasta, joten tuli nyt pienenä yllätyksenä, että ne saivat jo tänään postitettua sen. :D Uskalsin odottaa ehkä torstaiksi.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Discshopin sivuilla näytti että omani on lähtenyt tänään matkaan :), toivottavasti on tiistaina perillä

Voipi olla että kolahtaa jo maanantaina, itse saanut kaikki ennakkotilaukset discshopista aina päivää ennen julkaisua.

Bopsin taas tilasin verkkokaupasta eilen ja tänään olivat jo pelin lähettänyt, ihan hyvä näin. :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Itsellä kanssa tilattu peli ennakkoon discshopista ja on lähetenyt jo postiin. Ei ainakaan itellä ole ikinä discshopista ennakko tilatut pelit kolahdellut postilaatikkoon päivää ennen julkaisua vaikka aika monta peliä on sieltä tullut ennaakkoon tilattua. Tiistaita ootellessa kun on juuri sopivasti ensi viikko vapaata töistä niin voi olla että ottaa xbox hiukan runtua =))))
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

No perhana, ite tilasin edellispäivänä Discshopilta eikä mitään viestiä pelin lähtemisestä ole tullut eikä sivuilla niin lue. Perkules.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Itse ainakin varaudun niinkin varovaisesti Discshopin toimintaan, että viimeksi kun Nhl 11 tilasin sieltä niin ei kyllä näkynyt julkaisupäivänä sitä peliä, joten peruutin tilauksen ja hain kaupasta, kuten nyt teen tämän suhteen. Eipähän tule pettymyksiä :) Kyllä sitä jo odotellaan sormet syyhyten ja haetaan viimeisiä tuntumisia CoD4:sen kautta :cool:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Ite oon tilannu Discshopista ja tuli vahvistus viesti ja kysyin niin sanoivat että saan pelin julkaisupäivänä
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Itse tilasin VPD:stä n. 2 viikkoa sitten ja eilen tuli vahvistus että peli on postitettu toivottavasti vaan jengi sais pelin heti kun sitä tuntuu aika moni odottelevan !
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Itse tilasin VPD:stä n. 2 viikkoa sitten ja eilen tuli vahvistus että peli on postitettu toivottavasti vaan jengi sais pelin heti kun sitä tuntuu aika moni odottelevan !

Jep mutta saa nähdä miten Treyarch valmistautunu tähän ku tuntuu että nyt jo varaillaan jotain modded-lobby paikkoja/Money hackiä ym ym.

Ja joillakin tämä peli jo on!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Itse en ole ennakkoon tilannut saatan kaupasta hakea julkkarina. Eniten vituttaa kun suomikaveri tätä pelaili jo tossa eilen illalla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Mitä tapahtuu kun hosti lähtee kyynel silmässä pelistä? Jatkuuko peli hetken kuluttua MW2:n tapaan vai palattaanko lobbyyn ottamaan vauhtia?
Entä partyt? Toimiiko normaalisti vai onko tehty samalla tavalla kuin MW2:ssa?

E: Pelien jatkuminen selvisikin pleikka puolen keskusteluista. Hyvä että pelit jatkuu vaikka hosti saakin tarpeekseen.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Mitä tapahtuu kun hosti lähtee kyynel silmässä pelistä? Jatkuuko peli hetken kuluttua MW2:n tapaan vai palattaanko lobbyyn ottamaan vauhtia?
Entä partyt? Toimiiko normaalisti vai onko tehty samalla tavalla kuin MW2:ssa?

E: Pelien jatkuminen selvisikin pleikka puolen keskusteluista. Hyvä että pelit jatkuu vaikka hosti saakin tarpeekseen.
AInakin mitä olen lukenut niin Black opsissa on melkein samanlainen Matcmaking kuin Halo Reachissa! Ja ovat sanoneet että Black opsissa on huomattavasti helpompaa päästä pelaamaan kaverin/kavereitten kanssa kuin Modern warfare 2:dessa. Mitenhän helppoa se on kun mw2:ssa kin se on helppoa =)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

AInakin mitä olen lukenut niin Black opsissa on melkein samanlainen Matcmaking kuin Halo Reachissa! Ja ovat sanoneet että Black opsissa on huomattavasti helpompaa päästä pelaamaan kaverin/kavereitten kanssa kuin Modern warfare 2:dessa. Mitenhän helppoa se on kun mw2:ssa kin se on helppoa =)

Tarkoitin voice partyja.
Eli pystyykö eri pelejä pelaavat kuulemaan toisiaan. MW2:ssa tuo oli kustu sillä että tietyissä pelimuodoissa ei kuullut niitä jotka eivät olleet samassa pelissä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Ops [X360 Hype]

Tarkoitin voice partyja.
Eli pystyykö eri pelejä pelaavat kuulemaan toisiaan. MW2:ssa tuo oli kustu sillä että tietyissä pelimuodoissa ei kuullut niitä jotka eivät olleet samassa pelissä.


Search and destroy ainut pelimuoto, jossa tuo on kielletty. Tai ainakin näin viimeisten teitojen mukaan.
 
Ylös Bottom