Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Uusista kartoista Kowloon ja Discovery nousseet suosikeiksi ja paremmiksi kuin monet alkuperäisistä kartoista. Stadium tuntuu ahtaalta ja rasittavalta (muttei Nuketownin kaltaisella huumorielementillä), Berlin War on vain yksinkertaisesti tylsä ja hajanainen. En nyt sanoisi tuon ihan rahan arvoinen paketti olevan, mutta varmasti monelle aktiivisemmalle pelaajalle kokonaisuudessaan mieluinen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Hei onks tossa snipujen hit detectionissa jotain häikkää? Meikällä tuntuu noi osumat olevan iha tuurikauppaa - ei niin väliä mihin toi tähtäin edes osottaa. Välillä täysin selkeät osumat ei edes anna tota hit markeria ja välillä voi ampua iha reippaasti ohi ja ukkoja kuolee headshotteihin. Wtf? Lagi? Palkkejaki useimmiten sen viiden verran.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä


Juuri olin samaa linkittämässä tänne, kun huomasin uutisen, muht muth...

Ei voi muuta sanoa, kun että Black Ops jää viimeiseksi CoD:si minun osaltani. World At War ja MW2 jaksoi vielä koukuttaa, mutta tuo Black Ops ei enää niinkään. Ei siinä mitään moitittavaa ole omasta mielestäni, mutta tuo pelisarja junnaa niin siinä samassa paskassa, että auta armias ja sen takia nyt tuli seinä vastaan. Kyllä tuota Black Ops tulee vielä pelailtua joskus ihan hyvällä mielellä, mutta ei sen tarjoamia kokemuksia voi edes verrata esimerkiksi niihin kuuluisiin Bäfä momentseihin.

Tämä Activisionin rahatuksen nostaminen uusiin ätmösfääreihin on viimeinen pisara. En todellakaan mene ostamaan peliä, josta tuuliin saa Trial version ja toiset 40€ saa laittaa johonkin maksulliseen lisäsisältöön jne.

Ei voi muuta sanoa, kun että Battlefield 3:sta odotellessa...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Sama , en todellakaan ala ostamaan kalliin pelin lisäksi jotain kuukausimaksua tms.
Karttapaketin ostaminenkin mietitytti , ei niinkään pointsien takia vaan siksi että firmat rahastaa pelimyynnin lisäksi .
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Ostinpa tässä blopsin nyt pitkän harkinnan jälkeen..

Ihan hyvältä nyt tuntunu. Tuntuu vaan siltä, että koko ajan tulee samoja mappeja , "WMD", "Junglea" tuntuu tulevan koko ajan. No jungle on ihan ok, mutta toi WMD (mikä lie onkaa) alkaa maistuu puulta.

E: No alkoi noita eri mappeja sittenki tulee vähä enemmä vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Itse ostin karttapaketin heti kun se ilmestyi ja en ole katunut. Minusta bops on paras cod tähän mennessä ja kuten edellinen kaveri jo kertookin alkoi samoja karttoja tulemaan liian tiuhaan. Pidän käytännössä kaikista uusista kartoista, vaikka aluksi oli vaikeuksia oppia niitä kaikkia tarpeeksi hyvin, pelatakseen hyvin niillä. Loistava paketti ja toivotavasti kartta paketteja tulee vielä ainakin yksi lisää.

Toiveissa on myös ettei pelaaminen tule tulevissa codeissa maksulliseksi. Jos tulee, saisi niissä olla edes järkevä hinnoittelu, niin etteivät Roope ankat saisi liikaa etua. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Nyt tarttis inttipoika vähän jelppiä. Mistäköhän johtuu, kun tuli päivitettyä tuo xbox sillon tässä jonkunaikaa sitten, niin sen jälkeen ei ole naarmuton Black Ops pelannut ollenkaan, vaan tulee vain ilmoitus Open Tray eikä se lähde lukemaan peliä??? :confused: Tostahan tais joitakin valituksia olla sillon, kun se päivitys tuli mutta tää alkaa jo suorastaan nostamaan verenpainetta, kun ei pääse hitto soikoon edes pelaamaan peliä, mistä kuitenki on ittesä maksanu kipeeks. :mad:
 
Nyt vasta pelasin tänki läpi, vaikka ostin sen sillon ilmestyessään heti. Aika turhan päivästä liirum laarumia oli mulle toi koko juoni. Mun mielestä tommoset "turhat" aivopesu hommelit ja sen tyyppiset juonikuviot ois voinu ihan hyvin jättää pois. Muutenkaan en pidä noista CODin jutuista, joissa henkilöstä toiseen pompitaan ja taistellaan välillä sotilas äksänä ja toisinaan jollain muulla tyypillä. Tykkäisin enemmän että mentäis vaan jollain hahmolla koko homma läpi.
Mutta olihan se ihan viihdyttävää noin yleisesti ottaen toikin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Nyt tarttis inttipoika vähän jelppiä. Mistäköhän johtuu, kun tuli päivitettyä tuo xbox sillon tässä jonkunaikaa sitten, niin sen jälkeen ei ole naarmuton Black Ops pelannut ollenkaan, vaan tulee vain ilmoitus Open Tray eikä se lähde lukemaan peliä??? :confused: Tostahan tais joitakin valituksia olla sillon, kun se päivitys tuli mutta tää alkaa jo suorastaan nostamaan verenpainetta, kun ei pääse hitto soikoon edes pelaamaan peliä, mistä kuitenki on ittesä maksanu kipeeks. :mad:

Ei johdu pelistä vaan koneesta , ilmeisesti lukupää on väärässä kohdassa tms. only by Microsoft . Mullakin aina välistä tulee tuo , kokeile toisella pelillä ja tai koputa konetta (virrat pois päältä) saattaa tarvita kovempakiakin otteita mutta ei tietenkään hakata tarvi . Sen huomasin että ei ole kertaakaan tullut sen jälkeen kun vaihdoin koneen vaaka-asentoon .

PS:En ota vastuuta jos rikot koneesi
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Sääli ettei Suomesta tai saati sitten pohjoismaista kukaan pelaa tätä peliä. Lagi on käytännössä mahdoton tässä pelissä jos yrität liikkua. Ei mikään ihme jos jengi telttailee nykyään aika paljon.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Sääli ettei Suomesta tai saati sitten pohjoismaista kukaan pelaa tätä peliä. Lagi on käytännössä mahdoton tässä pelissä jos yrität liikkua. Ei mikään ihme jos jengi telttailee nykyään aika paljon.

Mulla tää lagii 1/100 kertaa ku pelaan :D Eli tosi harvoin
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [XO] - keskustelu pelistä

Itse olen 9. prestige ja aina Ghost Pro. Tiettyjen perkien Pro-versiot ovat aika ikäviä saavuttaa, mutta ajan myötä sitä kyllä taktiikat hioutuu ja esimerkiksi Ghost Pro edellyttää turretin tuhoamista ja Second Chance Pro headshottia...molemmat tuntuu täysin tuurikaupalta, mutta käytännössä olen aina saanut molemmat viimeistään ollessani 25-levelillä. Kyllä ne sielä aina jotenkin tulee. Marathonin Pro-vaatimukset ovat aika pahoja, sen voin allekirjoittaa.
Helpoin tapa saada ghosin sentrt challenge on ottaa itse sentry killstreakiksi. Kun saat sen heitä se vihuille.:)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Mulla tää lagii 1/100 kertaa ku pelaan :D Eli tosi harvoin

Ei kyllä minullakaan lagi paljon yhtään tämä peli, kannattas tarkistaa netti asetukset että on oikea NAT tyyppi ja lopetat tietokoneella lataukset kun rupeat pelaamaan black opsia.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Sääli ettei Suomesta tai saati sitten pohjoismaista kukaan pelaa tätä peliä. Lagi on käytännössä mahdoton tässä pelissä jos yrität liikkua. Ei mikään ihme jos jengi telttailee nykyään aika paljon.

Eihän peli Suomessa oo kuin se myydyin tekele.
Enkä itse oo törmännyt lagiin oikestaan koskaan ja jos kaverin kanssa pelaat niin melki aina toinen on aina housti,jos nyt ette lobbysta toiseen hyppää koko ajan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Lagia tässä tuntuu olevan kahdenlaista , toinen on oikea lagi jossa peli pätkii ja kuva tulee selvästi hitaammin kuin vihollisella . Toinen on ihme lagi mikä tapahtuu yhteydestä riippumatta (yhdessä matsissa oli tätä vaikka olin Hostina) , tunnumerkkinä lippaallinen luoteja mnee vihusta läpi (tarkistettu teatterissa) ja sinut saattaa tappaa yksi (!!!) luoti .

Yhteyksiin parit vinkit ; Tarkista että NAT on OPEN (mene Options ja paina select , siinä näet yhteysnopeuden myös , sen pitää olla yli 800kbps , sen alle ei oikeen tuu mitään matseista)
Valikossa ennen matsin hakua paina select ja laita ensisijaiseksi hauksi Local , hakee silloin hyvän yhteyden matsit ensin .
 
Yhteyksiin parit vinkit ; Tarkista että NAT on OPEN (mene Options ja paina select , siinä näet yhteysnopeuden myös , sen pitää olla yli 800kbps , sen alle ei oikeen tuu mitään matseista)
Jaahas. Itelläni on nopeus 450kbps.. missähän vika, kun ei tuota enempää käytä kaistaa hyväksi, kun yhteys kuitenkin (virallisesti) on 2 meganen. Kieltämättä 90% peleistä on yhteys 3 pykälää, mutt kyllähän noissa yleensä kuitenkin ihan hyvin menee. Kuinkahan hyvin menis jos olis nopeempi tuo yhteys...

Sent from my Liquid using Tapatalk
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Onko tietoa milloin First strike- ns. pelimuoto menee kiinni? Siis se jossa pelataan only map pack maps?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Jaahas. Itelläni on nopeus 450kbps.. missähän vika, kun ei tuota enempää käytä kaistaa hyväksi, kun yhteys kuitenkin (virallisesti) on 2 meganen. Kieltämättä 90% peleistä on yhteys 3 pykälää, mutt kyllähän noissa yleensä kuitenkin ihan hyvin menee. Kuinkahan hyvin menis jos olis nopeempi tuo yhteys...

Tuossa pelissä yhteydellä ei niinpaljon ole väliä kuin esim. cod 4 . Jokatapauksessa peli mittaa yhteyden lähetysnopeuden mukaan , eli jos sulla on vaikka 24/1mbit niin nopeus voi olla maksimissaan tuo 1 mbit . Katso se NAT , se jos on strict tai closed peli jumii ihan sikana . Sen muuttamiseen löytyy ohjeet haulla .

ps: mulla on tuo 24/1 ja nopeus keskimäärin 900kbit .
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Tuossa pelissä yhteydellä ei niinpaljon ole väliä kuin esim. cod 4 . Jokatapauksessa peli mittaa yhteyden lähetysnopeuden mukaan , eli jos sulla on vaikka 24/1mbit niin nopeus voi olla maksimissaan tuo 1 mbit . Katso se NAT , se jos on strict tai closed peli jumii ihan sikana . Sen muuttamiseen löytyy ohjeet haulla .

ps: mulla on tuo 24/1 ja nopeus keskimäärin 900kbit .


Jooh ei oo kyllä kaistan leveydellä paskankaan väliä kun Suomessa tuntuu olevan tää sosialismi yhteyksissä: kaikilla 1 mega ylös. Itellä on kokoajan täydet 4 ja olen hostina monissa peleissä usein.... Itsellä full rate adsl2. Kaverilla sama yhteys mut eri kaupunki ja paska isp --> kolmee pykälää näyttää


Koskahan noi servut on käytössä taas?? Meinaan "The Call of Duty: Black Ops servers will be taken offline for necessary maintenance from 02:00 - 03:00 PST on March 15th, 2011.". Jos toi PST on Pacific Standard Time niin toi aikaväli on kyllä menny jo!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Ostin justiin tuon First Striken ja tässä mietiskelen, että tarviiko ladata monta erinäistä tiedostoa, että paketti toimii. Siis tarvitseeko tuo karttapaketti ladata osissa ?

Kaverini latasi PS3:lla oman pakettinsa monessa osassa ja siihen meni ainakin 15 tuntia :D

Edit: Tarvitsi ladata vain yksi tiedosto, hienoa :)
 
Ylös Bottom