Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Olisiko kenelläkään mitään hyviä custom ehdotuksia?....:confused:

Tänään kokeilin capture the flag:issä Tällaista...

aseena:
Stakeout+grip.

Equipmenttina ja kranuina:
Semtex
Decoy (houkuttelet viholliset katsomaan muualle, ja sitten nappaat lipun)
Tactical Insertion (jos jokin menee hyökkäykseessä pieleen niin nopea spawni lähettyville).

Perkkeinä:
Ghost (Pääset yllättämään... Kokeilin light weightinkin kanssa, mutta ei toiminut niin hyvin kuin tällä)
Sleight of hand
Marathon

Itellä meni näilläs aika hyvin... Riippuu tietenkin pelimuodosta millä pelaat.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Juu, kiitos löysin myös ihan hyvän customin nimittäin: AK74U Gripillä ja rapid firellä. Ja meni myös kohtuullisen hyvin ottelut sen jälkeen Team Deathmatchissa. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Melkeen unohtaisin rapid firen ilman sleight of handiä..En näe siinä mitään järkeä, koska lataus hidasta ja padit menee nopeasti. Sitäpaitsi ei se pelkällä rapid fire + sleight of hand setillä paljoa potkase, kyllä sillä saa. Ainakin jos osaa..

Tänään pelasin Radiatonissa dominationia, tuli jopa 76 tappoa ja 4 kuolemaa. Juoksentelin Galil + reflex sightin kanssa ympäri kenttää, killstreakkeina mortari, chopper gunner ja attack dogs. Chihuahuat teki hyvää jälkeä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Melkeen unohtaisin rapid firen ilman sleight of handiä..En näe siinä mitään järkeä, koska lataus hidasta ja padit menee nopeasti. Sitäpaitsi ei se pelkällä rapid fire + sleight of hand setillä paljoa potkase, kyllä sillä saa. Ainakin jos osaa..

Tänään pelasin Radiatonissa dominationia, tuli jopa 76 tappoa ja 4 kuolemaa. Juoksentelin Galil + reflex sightin kanssa ympäri kenttää, killstreakkeina mortari, chopper gunner ja attack dogs. Chihuahuat teki hyvää jälkeä.

Unohtaisin Rapid firen pelkästään jo sen takia että kaikki vihaa sitä

Onko joku joskus saanu puukotettua koiran , en vaan onnistu ei
 
Onko joku joskus saanu puukotettua koiran , en vaan onnistu ei

Omalla hostilla helppoa ku heinän teko. Kolmen pykälän yhteydellä täysi mahdottomuus ainakin itsellä.

Tuo puukkohan kuuluu muutenkin pelin bullshit-elementteihin. Itsellä ei yleensä osu vaikka sentin päässä on tähtäin kohdallaan, mutta monesti kyllä kuolee kymmenen metrin kommandoviiltoon. Ja nimenomaan viiltoon. Kun killcamin katsoo, niin vihu viiltäessään warppaa 10 metriä eteenpäin :D

Sent from my Liquid using Tapatalk
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Toi Stakeout on aika pirun kova jossain pienemmissä kentissä! Se on yks tosahdus kohti vihollista ja se on maassa. Launch kentässä vedin parhaimman roundini tähän asti. Olin itekkin aika yllättyny kun en ennen noista haulikoista välittänyt.
Toimii hyvin myös Nuketownissa. Stadionissa en ole saanut sitä pelaamaan
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Jees uutta DLC:tä pukkaa :)
Content Pack 2: Escalation Coming May 3rd? - News - CODBlackOpsNews.com

Itse olen huomannut sellaisen asian että jotkut ovat menneet takasin Mw2:seen tai johonkiin muuhun call of dutyyn koska Black ops niiden mielestä on todella tylsä peli :confused:

Minulle Black ops on paras Call of duty ikinä vaikka Black ops on pikkusen hidas tempoisempi kuin Mw2 mutta ainakaan ei kuole jatkuvasti noobituubiin :rolleyes:

Vielä voisin kysäistä kiinnostaako teitä Black ops samalla tavalla kuin silloin julkaisun aikoihin?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Olisiko kenelläkään mitään hyviä custom ehdotuksia?....:confused:

Itse tykkään näistä: Famas+ silencer, ghost pro,hardened pro, hacker
Pääsee kivasti yllättää ja ei tarvi murehtia ilmatiloja eikä miinoja + silu syö tehoja ni ase vähä tehokkaampi ku ottaa hardenedin. ja famas on myös hyvä lähitaistelussa..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Ei liity itse peliin, mutta pelin nettisivuihin.
Voiko jostain nähdä pelitilastot?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Kohta viidennelle prestigelle ja kyllä jaksaa! Hyväksi classiksi todennut Galil supressor & dual mag, Ghost, Warlord ja Hacker. Noilla mennään yleensä. Ei toi ak74u mun mielestä ainakaan koviin nössö ole, en oo ite ku pari kertaa koskenu siihe ja siihen jääny.. Dominatonii ja sd:tä eniten pelailen :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Oliko tähän tulossa tuplapisteviikonloppu uusien karttojen julkistamisen yhteydessä?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Tässä vielä Inside Xbox:sin Escalation preview
YouTube - Inside Xbox: Featured Video: Call of Duty: Black Ops Escalation Zombie Map Pack: Call of the Dead

Kyllä näyttää hyvältä. Itse olen vähän miettinyt että mikä musiikki kappale sopisi tuohon kentään, tuossahan zombit liukuvat tuota vaijeria pitkin yläilmoissa ja ryömivät jääkatosta alas, niin miten olisi...Weather Girls - Its Raining Men :D
Just sayin...:rolleyes:

No kyllä tuo raining man kappale menee vähän överiksi, mutta toivotaan että sentään Elena Siegmanin uusin kappale löytyy. Hevi kyllä toimii hyvänä musiikkina kun tapetaan zombeja, kun taas FIVE zombi-kentässä Eminem ei oikein toiminut.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Eilen tuli jo testattua paria uutta mappia convoyta sekä stockpilea, ihan hyvän ensivaikutelman sai ja ei ainakaan snipukenttiä ole. Zombikartan ottaisi täbään testiin ja huomenna klo.10 jenkkilän aikaan alkaa sitten tuplaexpapäivät :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Eilen tuli jo testattua paria uutta mappia convoyta sekä stockpilea, ihan hyvän ensivaikutelman sai ja ei ainakaan snipukenttiä ole. Zombikartan ottaisi täbään testiin ja huomenna klo.10 jenkkilän aikaan alkaa sitten tuplaexpapäivät :cool:

Itse asiassa tekijät halusivat tehdä näistä kentistä snipu kenttiä ja kyllähän sen huomaa että stockpile:ssä pärjää paremmin snipulla kuin jossain pienessä kentässä esim. summit mapissa.
Tosin snipu on muutenkin on huonompi kuin joku Famas tai Commando niin ei ole oikein järkeä välttämättä käyttää snipua. Itse suosittelen käyttämään isoissa kentissä snipun sijasta vaikka M16:sta tai G11:sta.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [X360] - keskustelu pelistä

Itse asiassa tekijät halusivat tehdä näistä kentistä snipu kenttiä ja kyllähän sen huomaa että stockpile:ssä pärjää paremmin snipulla kuin jossain pienessä kentässä esim. summit mapissa.
Tosin snipu on muutenkin on huonompi kuin joku Famas tai Commando niin ei ole oikein järkeä välttämättä käyttää snipua. Itse suosittelen käyttämään isoissa kentissä snipun sijasta vaikka M16:sta tai G11:sta.

Kaikki snipu-aseet on TODELLA huonoja vrt. muu mikä tahansa ase (okei , ehkä Olympia on vielä huonompi)

L96 on ainut jolla oikeasti tekee jotain vahinkoa mutta 9/10 matsista sillä ei osu mihinkään . QS luodit menee minne sattuu tai vihun läpi . Se 1 matsi milloin se toimii on ihan mukavaa ja pari kertaa on tullu tosi hyviä tuloksiakin sillä .

Niin siis samaa mieltä olen että joka kentässä M16/G11 hakkaa nuo vaikka takaperin .
 
Ylös Bottom