Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta koptereistapa saa 4:jän tapon pisteet. Lentokoneista 1,5 tapon. Kyllä mä mielummin otan roundissa ne n.10 tapon pisteet, kuin ne 5 tappoa. Eikä sekään haitaksi ole, että ilman uaveta ja koptereita viholliset häviää armotta.

No minua ei ainakaan kiinnosta hirveästi tuo koptereiden ampuminen, mutta jos jotain kiinnostaa nin minä en puutu siihen. Itse pidin Opsista pikkuisen tauon ja eilen vähän pelailin niin se maistu aika hyvältä, kuten joku mainitsikin. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siitä akusta... Sitähän on luvattu joka patchissa kait nerffata tai jotai, onko kukaa huomannu eroo?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Iso nippu BLOPS vs. KZ3 vääntöä poistettu. Ei ole nimittäin tämän ketjun asia niiden keskinäisistä eroista tapella. Mikäli aiheesta haluaa välttämättä mielipiteensä esittää, niin että se ei joudu sensuurin kouriin, kannattaa se tehdä hyvillä perusteilla täällä.
t. Ylläpito
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ihan turha tuhlaa ikaa johonki tiimi pelaamiseen..:D ei sillä tuu hyvä k/d eihä näis räiskintä pelis muuta kivaa oo kun vertailla k/d muittenkaa ni näkee kuka on paras. ;)

Etkai sä ny limputtaja ihan tosissas ole....en ainakaan uskoisi...jos olet niin TDM on oikea paikka sinulle
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Se mitä tohon tiimipelaamiseen tulee, sillä tyylillä, party täynnä rentoja kavereita, ahh kun on mukavaa ! Kyllä kaatu tänään ihan minkälaiset vastustajat vaan, kiitokset Jormikselle peleistä ! :) Muita partylaisia huono kiittää, kun eivät täällä varmaankaan käy :D
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Etkai sä ny limputtaja ihan tosissas ole....en ainakaan uskoisi...jos olet niin TDM on oikea paikka sinulle

Vastaisin tuohon, mutta en voi koska se olisi provosointia ja siitä suuttuisi paljon ihmisiä mikä aiheuttaisi valtavan kaaoksen koko sivustolle kuten Libyassa on käynyt.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Vastaisin tuohon, mutta en voi koska se olisi provosointia ja siitä suuttuisi paljon ihmisiä mikä aiheuttaisi valtavan kaaoksen koko sivustolle kuten Libyassa on käynyt.

No kyllä sä ny partyissä ainakin tiimipelii pelaat:) sehän on tärkeintä. Kaikkihan ne yksin pelatessa leikkii yksin Ramboa.

Asiasta toiseen. On kyllä mukavaa homaa toi sniputtelu. Oon kyllästyny jo noihin normi aseisiin ja pelkkään tappamiseen ja nyt BO:n aikaan olen alannut pelaamaan snipulla. Saa paljon parempia onnistumisen tunteita kun sniputtelee ja juoksee Pythonin dual wieldit kourassa:)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Paras ketju, heität pienen madon ja 20 kalaa nappaa kiinni, aijai. Korkkaan kokiksen.

Ja mitä sniputtamiseen tulee, jos ei osaa ampua ainoalla pulttilukolla niin kannattaa jättää se sniputtaminen jollee muulle. Mikään muu ei nosta vitutuskäyrää korkeammalle kun se, että pikku-Pedro ampuu sarjaa puolautomaatilla ja saa sen yhen säkäkudin johon kuolen.

T: Ak74u 4LiFe
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Asiasta toiseen. On kyllä mukavaa homaa toi sniputtelu. Oon kyllästyny jo noihin normi aseisiin ja pelkkään tappamiseen ja nyt BO:n aikaan olen alannut pelaamaan snipulla. Saa paljon parempia onnistumisen tunteita kun sniputtelee ja juoksee Pythonin dual wieldit kourassa:)

Minusta tämä sniputtaminen on nyt ihan mukavaa hommaa, ja on kiva ku näytössä lukee "One shot, one kill".
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla tullut "welcome to black ops" ja kaikki asetukset uudelleen kun esim menee multiplayeristä zombiin?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kunpas teistä on parempi Stakeout vai Olympia, koska en oikein tykkää tosta Spasista. (Miten se nyt olikaan.. :D)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

tosta sniputtelusta sen verran vielä. Sellasii sniputtelijoita vihaan jotka istuu motionsensorin kans koko pelin samassa nurkassa, eiän siin ole mitään hienoo... Ei kyllä tuo sniputtelu vielä itteltä kovin hyvin luonnistu, mutta on se hienoo varsinkin SD matseissa sillä pelata
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

tosta sniputtelusta sen verran vielä. Sellasii sniputtelijoita vihaan jotka istuu motionsensorin kans koko pelin samassa nurkassa, eiän siin ole mitään hienoo... Ei kyllä tuo sniputtelu vielä itteltä kovin hyvin luonnistu, mutta on se hienoo varsinkin SD matseissa sillä pelata

Eikä siinä nurkassa istumisessa ole järkeäkään. Varmasti joku katsoo sen killcamin ja metsästää sut sieltä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Kunpas teistä on parempi Stakeout vai Olympia, koska en oikein tykkää tosta Spasista. (Miten se nyt olikaan.. :D)

Kyllä mä sanoisin, että Stakeout. 2 ammusta enemmän kui Olympiassa, joka tarkoittaa, että isommat vihollisjoukot saa kaadettua paremmin. Ja muutenkin tykkään siitä enemmän.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos kellään tietoa mitä tuo karttapäivitys tulee maksamaan pleikkarilla?
 
Ylös Bottom