Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ainaskin tällä hetkellä vielä on First Strike siellä eikä Escalation. Taino siis sehän muttu siitä ton viime yön aikana kai. Mutta nyt kuitenkin innolla odotellaan että Escalation tulisi!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Millons Escalation pitäis tulla storeen? tänään,huomenna vai ens viikolla?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Siis mikskohän Hudson ja Weaver ylipäätää kuulusteli sitä Masonii?:confused:

Ensinnäkin juonta paljastavat jutut kannattaa/PITÄÄ laittaa spoilereihin. Sitten vastaus kysymykseen:
(sisältää spoileria pelin loppupuolesta)
Hudson ja Weaver "pakottivat" Masonin käymään muistot läpi, että hän ymmärtäisi mitä ne numerot tarkoittavat, jotka aivopestiin hänen mieleensä Vorgutalla. Itse tuli vedettyä juoni uudelleen Veteranilla ja taas meinasin revetä tuolle lopulle, kun näytetään arkistokuvaa Kennedyn viimeisestä päivästä ja viitataan siihen, että se olisikin ollut Mason, joka JFK:n ampui.

Sainn taas innostuksen pelailla multiplayeria pitkän tauon jälkeen ja todella mainiota menoa on kyllä. Itse olen mieltynyt haulikon käyttöön ja Spassi onkin melkein koko ajan käytössä. Eri pelimuotoja tulee pelailtua tasapuolisesti mutta eniten ehkä pelailen tuota Ground waria eli TDM:ää ja Dominationia isoilla tiimeillä. Myöskin Search & Destroy on mielenkiintoinen pelimuoto, kun siinä pitää vähän miettiä omaa liikkumistaan ettei voi vaan rynniä suoraan vihollisia päin, kun tällöin kuolo korjaa aikasten nopeasti.

Millons Escalation pitäis tulla storeen? tänään,huomenna vai ens viikolla?
Miksi mulla oli sellainen muistikuva, että se oli jo eilen Storessa.... Voi olla, että erehdyin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Competitionissa lapset tuntuvat istuvan tehokkaasti nurkissa ja pelaajatkaan ei ole kyllä ihan parhaimmasta päästä..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Competitionissa lapset tuntuvat istuvan tehokkaasti nurkissa ja pelaajatkaan ei ole kyllä ihan parhaimmasta päästä..

Pakko kysyä mielenkiinnosta, että missä pelimuodossa on sitten ne parhaat pelaajat? :) Tai missä pelimuodossa ei kämpitä? Kämppimällä et noita competitionin pelejä voita...

Itsekin koen ikäväksi competitionissa, kun porukka kämppää kleikkojen, motion sensorin, last standin, fag jacketin, ghostin, nuubituubin ja pikkuaksu rapid firen kanssa koiria tai gunshippiä nurkassa...eiku ai niin, näinhän se olikin kaikissa muissa pelimuodoissa. :)

Loistava pelimuoto ja ehdottomasti parhaat pelaajat tullu tuolla vastaan. Edelleen tietyt asiat toki ärsyttävät, kuten seinän läpi ottava autoaim ja 10w jenkkikakaroiden team killit. Silti iso kiitos 3archille, tätä on odotettu muutama vuosi.

EDIT: Ainoat muutokset tuohon playlistiin olis extended mag ainakin banniin ja oiket mappi-pelimuoto -yhdistelmät.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko kysyä mielenkiinnosta, että missä pelimuodossa on sitten ne parhaat pelaajat? :) Tai missä pelimuodossa ei kämpitä? Kämppimällä et noita competitionin pelejä voita...

No jos tähän takerrutaan niin HC S&D on kyllä välillä hullua porukkaa..

Mutta siis Competitioni on aivan mahtava mutta jotkut ovat vain aivan p*skoja tai ei pelaa objectivee tai on muutenvaan idiootteja... En halua dissata ketään mutta tartuin tosiasioihin. Enkä minäkään mikään paras ole mutta joillakin se setti vaan on liian heikkoa...

Tässähän minulla on tullut kaikista tasaisimmat ja ei-niin-tasaiset matsit. CTF rundi vietiin 10-0 seuraava 6-1 ja Dominaatio 166 - 23...

Mullahan on kaikki classit nyt competitivee varten. Ne ei sovi ollenkaan normi peleihin..
btw: Onko tässä muita muotoja kuin CTF, SnD ja Dominaatio?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No jos tähän takerrutaan niin HC S&D on kyllä välillä hullua porukkaa..

En tiedä mitä tuolla tarkoitat, oletan että tarkoitat siellä olevan parhaat pelaajat. Oman kokemuksen perusteella sanoisin, että hc snd on ainakin se eniten kämppimmistä sisältävä pelimuoto. Parhaimmillani olen tainnut jaksaa pelata kyseistä pelimuotoa kolme peliä putkeen, jonka jälkeen on joko mennyt konsoli kiinni tai vähintäänkin pitänyt siirtyä takaisin coren puolelle.

Competition playlist on mielestäni ideana törkeän hyvä, itselleni sen pilaa rapid fire 74u ja Famas. Pyrin itse jostain täysin käsittämättömästä syystä olemaan käyttämättä näitä pyssyjä, ja esim lempiplaylistissäni merc moshpitissä se onkin mahdollista. Competitionissa sen sijaan lähes jokainen vastustaja käyttää näitä aseita ja 1 vs 1 tilanteessa, jossa kummallakaan ei ole selkeää etua suojan tai yhteyden laadun suhteen on näitä kahta asetta lähes mahdoton voittaa.

Jos siis asebalanssi olisi hoidettu hieman paremmin, voisi minut löytää lähes pelkästään competition-playlistiltä. Nyt minut löytää merc moshpitistä. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Harmillisesti rapid fire ei ole käytössä competitionissa. ;)

No perkele, sitten se pilaa sen ihan ilman rapid firea :D Killcamin perustella olen olettanut rapid fire versioiksi, mutta ilmeisesti se onkin ollut grippi tai joku muu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä onko oikee palsta mutta saako tota black opsia ladattuu levyltä kovalevylle kun on jo aika täynnä naarmuja ja lataus pätkii vähän väliä? ja jos saa niin miten..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

En tiedä onko oikee palsta mutta saako tota black opsia ladattuu levyltä kovalevylle kun on jo aika täynnä naarmuja ja lataus pätkii vähän väliä? ja jos saa niin miten..

Ei saa ainakaan tietääkseni mutta jos saa niin kertokaa toki :D

En tiedä mitä tuolla tarkoitat, oletan että tarkoitat siellä olevan parhaat pelaajat. Oman kokemuksen perusteella sanoisin, että hc snd on ainakin se eniten kämppimmistä sisältävä pelimuoto. Parhaimmillani olen tainnut jaksaa pelata kyseistä pelimuotoa kolme peliä putkeen, jonka jälkeen on joko mennyt konsoli kiinni tai vähintäänkin pitänyt siirtyä takaisin coren puolelle.

Olekkos koskaan kokeillut hc tdm ei kannata koska jokainen istuu omassa kulmassaan ja toivoo että joku saattaisi tulla yrittään tappaamaan/etsimään häntä. Vaikka myös hänen kohteensa istuvat omassa nurkassaan. (Tämä on kanssa oma kokemukseni)

Mutta asiaan: Itse pelailen kaikki pelimuotoja core sekä hardcore ja nyt sekä barabonesista se competition. Core ja Competitionia menen yleensä clan porukalla/yksin ja competiveä varsinkin jos clan match tulossa (kohtuu hyvää harjotusta (riippuen vastustaja joukkueesta.)) HC pelimuodoista kovassa käytössä on SnD ja HQ ja näitä pelailen tutulla porukalla mw2:sta.
Että kokemusta kummastakin puolesta. :D

Oman kokemukseni mukaan myös näissä kaikissa pelimuodoissa on telttaa tarvitsevia henkilöitä, jotka ilmeisesti oottavat että saavat makkaraa ja tehtyä tulen viereensä (Kämppijöitä :D ) Se nyt on aivan selvä asia ettei ole olemassa yhtään pelimuotoa missä ei olisi yhtään kämppiää ja tappojen tavoittelijoita istumistavalla. Ei voida sanoa että jossain pelimuodoissa olisi enemmän kämppijöitä kuin toisissa.

Kannattaa kumminkin yrittää pelata jokaista peli muotoa kuten sitä kuuluu (esim. HQ:ssa yrittää saada targettia tai suojata sitä läheltä (josta itse pidän koska yleensä annan hc hq:ssa suojatulta kavereilleni jotka valtaavat sen hq:n) eikä olla metsästämässä toisessa päässä kenttää tappoja -> antaa huonomman syntymispaikan hq:ta yrittäville kavereillesi.


Mutta Fruitterin viestissä on mielestäni yksi hyvä ohjeen poikanen.
Jos peli ei suju siltä päivältä/ jotain tiimiä vastaan koittaa vaihtaa peliä muutaman kerran ja jos ei tule vieläkään mitään ja turhautuu täysin. Niin kannattaa mielummin vaihtaa peliä/sammuttaa konsoli/siirtyä singleä pelaamaan, sen päivän ajaksi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sitä meinasin sillä hullulla porukalla, että välillä siellä on sellasia tyyppejä jotka on mahottomia tappaa, kun saa jo turpaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jahs, se olis dubbel XP tänään klo 20 alkaen? Map packikin jo latautuu... kokoa 2,2GB.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jahs, se olis dubbel XP tänään klo 20 alkaen? Map packikin jo latautuu... kokoa 2,2GB.

Alko varmaan jo yöllä tai aamulla ainaki n.klo:10 ku rupesin lataa mappipackii ja pääsin pelaamaan niin oli jo tuplaxp
 
Ylös Bottom