Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jonnet ei ehkä tiiä, mutta ainaki hazard on wawista pöllitty kenttä. Vähän tuotu räikeyttä vaan lisää. Mut se oliki mun mielestä parasta antia codeissa mitä kuunaan nähty. Ja vieläkin helppo varsinkin kun monella tuoreella blopsin pelaajalla ei ole tullu pelattua.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jonnet ei ehkä tiiä, mutta ainaki hazard on wawista pöllitty kenttä. Vähän tuotu räikeyttä vaan lisää. Mut se oliki mun mielestä parasta antia codeissa mitä kuunaan nähty. Ja vieläkin helppo varsinkin kun monella tuoreella blopsin pelaajalla ei ole tullu pelattua.
Itse jonne ei ehkä tiiä että ne on remakeja..
E: Ainakin yksi remake siis. En muista oliko muita, ja oliko se nyt hazardi nyt tuo Cliffsidestä tehty.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itse jonne ei ehkä tiiä että ne on remakeja..
E: Ainakin yksi remake siis. En muista oliko muita, ja oliko se nyt hazardi nyt tuo Cliffsidestä tehty.

Juurikin cliffsidesta, nimi vain unholassa kun tovi kulunu jo siittä kun wawista loppu online-pelaajat.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Itse jonne ei ehkä tiiä että ne on remakeja..
E: Ainakin yksi remake siis. En muista oliko muita, ja oliko se nyt hazardi nyt tuo Cliffsidestä tehty.

Imankos tuntu "käteen sopivalta" toi mappi, en vaan osannu yhdistää. :D

Muutkin kyllä mun mielestä hyviä mappeja, paras BO mappack, IMO.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

uudet mapit...nopeasti porukka rupeaa vaan postailee samoissa paikoissa. no, sniper käteen ja naps..naps..naps.. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jotain arvioo vois noista uusista mapeista antaa. Heti alkuun voi ainakin sen sanoa, että tähän mennessä onnistunein mappi paketti mielestäni. Uusista MP-mapeista Hazard on ehdottomasti paras kaikista! Tuntuu tosin olevan snipupainotteinen, mutta eipä se menoa haittaa. Ei oo pahaa sanomista muistakaan. Tosin kestäähän tossa oman aikasa tottua, kun löytyy kaiken maailman kolosia missä kämppiä.

Paketin tietysti kruunaa aina se odotetuin, eli zombit! Shangri-La muutaman roundin jälkee tuntuu erittäin haastavalta mutta on kyllä todella hyvä. Tuossa saa kyllä taktikoida jonkun verran, enkat tällä hetkellä joku 16 roundia. Paikat menee helposti ahtaiks, joten liikkellä on melkeinpä pystyttävä koko ajan.. Uutta asetta en ole itte vielä päässyt testailee mutta ihan fantsulta vehkeeltä se vaikutti. Ainut heikkous mun mielestä tossa mapissa on toi pack-a-punch systeemi, koska rändömien kaaa pelatessa se voi olla käytännössä mahdotonta jos ei kommunikointi pelaa. Tosin kyl jossai kohtaa ne älyää et pakko se on aseet päivittää kun ei öllimöllit kaadu!
Kävi aika hassusti kun seikkailin jossain maan alla ja tulin siihen suihkun kohalle millä pääsee ylös, ni jokoha siel oli puolet laumasta zombeja venailemassa ja yksi sellainen napalmi zombi(mikä lie) ja se siinä pamautti ittesä ja minä kaverin kanssa tipahdettii samantien. Game over.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Koska smuli ( all h0m0 & respect ) ei tätä viä postannu, joten:
kaikille wannabe jonneille kilpailullista pellaamista: MLG Pro Circuit - Major League Gaming
Anaheimisa pojat pellaa ja taitaa olla joku kolmas eventti tällä kaudella. Kaikki kilpailuhenkiset opettelleen si vaan, ku yankit näyttää mallia....
OT ( EU - pelaajat kuulemma liian agressiivisia... )

Ja juu.. on neki lihavia / rumia poikia, niinku täälläkin. Kaikki on kuitenkin suhteellista. ;)

Kyllä, olen Hermanni
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nopeasti katottuna famas oli jokaisella pelaajalla. Eiköhän pelissä ole muitakin aseita jolla pystyy pistämään porukkaa matalaksi yhtä hyvin...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nopeasti katottuna famas oli jokaisella pelaajalla. Eiköhän pelissä ole muitakin aseita jolla pystyy pistämään porukkaa matalaksi yhtä hyvin...

Sama tullu huomattua. Famas tai pikku-Aksu siellä kaikilla on kädessä näin tupla-XP:n aikana. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joitain aseita taas käytetään naurettavan vähän esim. M14, UZI, Mac11, HS10, Olympia ja ASP. Toisaalta myös Stoner63 on aika ylitehokas, järjetön tulinopeus ja teho kaatavat porukkaa kaukaakin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Joitain aseita taas käytetään naurettavan vähän esim. M14, UZI, Mac11, HS10, Olympia ja ASP. Toisaalta myös Stoner63 on aika ylitehokas, järjetön tulinopeus ja teho kaatavat porukkaa kaukaakin.

Nojuu & duh. Tottakai pelkästään niitä ns. "OP" aseita käytetään, kun halutaan pysyä plussan puolella siellä NIIIIIIN perkeleen arvokkaassa kd/r-tilastossa. Pelataan peliä, koska se on suorittamista, eikä mitään hauskanpitoa. Se on peli, sen kuuluu olla hauskaa. Ko. peli vain on perseestä, se ei ole hauskaa. IMO. Menee taas henk.koht. "pettymyksen" puolelle, mutta mitäs si?
Mui.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onhan niillä kultasilla famaksilla ihan kiva niitten 15.prestige jonnien pelailla, mutta kyllä ite eniten galilia suosin. Pikku-aksulla tuli itekki alkuaan pelailtua jonku verran mut kyl siihen kyllästy niin äkkiä et mielummin tykittelen G11:llä ja muilla aseilla. Oon huomannu et PSG1 + infrapuna-scope on tosi tykki ase siinä Hazardissa ja miksei muissakin mapeissa. Ei sitä Kd/ratioo pahemmi jaksa kyyläillä ku ei sillä loppupeleis oo mitää väliä oikeesti.. Jotku pelaa niin älyttömän tosissaa et kyykitää samassa rakennuksessa yli puolet pelistä ja sit ylpeillää listan kärkipäässä.

Se on running&gunning meininki niinku ELPRESADOR sanoo! :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Se on running&gunning meininki niinku ELPRESADOR sanoo! :cool:

Paskaaaa.. Presador vaan trollaa ihmisii. Lainaten petoa: "Teen viihdettä". Tosin sekin viihde menee reisille, kun herra päättää nauraa ns. jokerina tai puhua mikkihiirenä. Kas ku ei viä mainita nimeltämainitsematonta "valkoista poikaa" juutuubista. Huoh. Aikamoista ulostetta taas. Gurua tuubista lainattuna: "Stay Classy", tässä tapauksessa KFIN.

Lievä OT ketä kiinnostaa?!

JAU
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nojuu & duh. Tottakai pelkästään niitä ns. "OP" aseita käytetään, kun halutaan pysyä plussan puolella siellä NIIIIIIN perkeleen arvokkaassa kd/r-tilastossa. Pelataan peliä, koska se on suorittamista, eikä mitään hauskanpitoa. Se on peli, sen kuuluu olla hauskaa. Ko. peli vain on perseestä, se ei ole hauskaa. IMO. Menee taas henk.koht. "pettymyksen" puolelle, mutta mitäs si?
Mui.

No jaa, kyllä mun mielestä maccikin pitää hyvin plussalla. Mutta todellakin kaikilla tuntuu olevan aina joku hemmeti famas tai aksu, se on rasittavaa kattella esi search n destroyssa, vika jäljellä ja se pistää enemyt alas famaksella. :/

Niin ja, en omista ps3 bopsia koska myin sen pois, mutta pelailen serkun boxilla aikas useinkin blopsia niin map packki tuli katsastettua aikaa sitten niin en enään oikeen muista miten niitä arvioida... Mutta Hazard aka Cliffside on juu sniper mappi.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No jaa, kyllä mun mielestä maccikin pitää hyvin plussalla.

Pitää pitää. Suurin osa sankareista vaan jostain kumman syystä luottaa Silu-Galiliin ja Ghostiin. Weird. Paskaako se mulle taas enää kuulu, kun en edes omista peliä.

Kirjoittaminen kyllä on kivaa :confused:

JAUzI
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Näin noobi BO-pelaajana, johtuuko pelissä jatkuvasti ilemenevä lagi ihan vaan pelistä/servereistä, vai omista laitteista? Lagi on on tyyliin:

juoksen raappusia alas, käännyn ja jatkan rappusia alaspäin, jolloin eteeni tupsahtaa mörkö. Tyhjään lippaan ko. mörköön, mutta tuo silti tappaa minut heti. Killcamissa näkyy että minut on tapettu jo kääntyessäni, vaikka tuosta on täällä päässä ehtinyt kulua jo hetki. Weird.
Sama ilmiö toistuu esim. paikallaan kääntyessä ja räiskiessä, killcamissa näkyy että minut ammutaan ollessani vielä liikkumatta.
Myös usein tapahtuu ilmiö jossa ehdin päästää monen monta kutia mutta killcamissa ei näy yhden yhtä.
Vastaavia ihmeitä on tullut vastaan jonkin verran, voisin niitä luetella vielä aika reilusti.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos vastus o tuolta isoolta mantereelta nii lagi o välil meleko pahaa. Siksipä kannattaa siin ko alkaa pelii hakee ni painaa selectii, ja laitaa siihen se local only homma päälle. Se hieman vähentää lagia ko sillo se lähinnä etsii peliä euroopasta jne. Mutta sekää aina auta. Ranskalaaset ja italiaanot vetelee samanlaasta warppi loikkaa tasaasin väliin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos vastus o tuolta isoolta mantereelta nii lagi o välil meleko pahaa. Siksipä kannattaa siin ko alkaa pelii hakee ni painaa selectii, ja laitaa siihen se local only homma päälle. Se hieman vähentää lagia ko sillo se lähinnä etsii peliä euroopasta jne. Mutta sekää aina auta. Ranskalaaset ja italiaanot vetelee samanlaasta warppi loikkaa tasaasin väliin.
Tattish. Alkoi se K/D ratio nousemaan lopulta jatkuvasti sinne ykkösen paremmalle puolelle kaikissa tähän asti pelatuissa kentissä. Se ei tosin korjaa sitä kun joskus ei waan osaa.
 
Ylös Bottom