Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään alkaa ilmeisesti taas double XP viikonloppu. Ja olisko peräti normaalia pidempi. Voisko joku ystävällisesti kertoa, milloin tää alkaa Suomen aikaa ja koska loppuu.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään klo 20:00 alkaa ja loppuu tiistaina klo 20:00.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Miks välillä rundien/game:n lopussa tulee se final kill (vai mikä se nyt on) ja joskus ei? Tai miks se ei tuu aina edes pelien lopussa. Ei mikään big deal, mut oon ihmetelly kun niistä pitäs kuitenkin saada expaa, koska ne on siellä challengeissa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Jos vastustaja poistuu näytetään toisiksi viimeinen tappo, ja jos tappo on tapahtunut liian aikasin ennen pelin loppumista tappoa ei näytetä, (Domi,hq, jne)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Olisi pitänyt toimia jo yli tunnin verran, mutta eipä näy tuplaXP:tä ja Nuketown 24/7 pelilistaa missään. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään kun pelasin tota 24/7, niin tuli ruudun keskelle teksti: ''EXITING'' . Mitähän tämä meinasi? :)
Mw2 näitä kaikennäkösiä tuli sillon kun oli niitä hakkerointeja, mutta tässä en ole nähnyt vielä. Muilla samoja kokemuksia?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

THE4vdMcgill niminen "hyypiö" lähestyi tälläisella viestillä: As a result after Playstation network was down, we want you to feel good that it is back. So me and my group (Annoynimous) have made this hacked message so everyone can get Blackops ALL MAP PACKS ONLY IF YOU SEND THIS TO EVERYBODY ON YOUR FRIENDS LIST. AFTER start up Blackops it will have update (3.62) do the update then you will have 15th prestige and have All the MAP PACKS. Thank you.

Eli tuossa suora kopio viestistä. Mikähän vammanen tämä kaveri on, vai enkö nyt vaan ymmärrä jotain. Onko muille tullut samanlaisia rakkauden tunnustuksia?
 
geijo3000: Kyseessä on taas yksi PSN-kiertokirje, johon ainoa oikea reaktio on lähettäjän ilmiantaminen ja viestin poisto. Väite karttapakettien saamisesta jne. on puhdasta häränjätettä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

onko muuten Bo:ssa enää sitä valkyrie rocket -kikkaa? siis se jossa pystyy näpyttämään valkyrieata pois kädestä ja käteen ja siinä tulee sitten tehtävästä aivan jumalattomasti xp:tä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Black Ops saanut v1.13-päivityksen. Perinteisten korjauksien ja viilauksien lisäksi mukana tulee tuki ensi viikolla julkaistavalle Rezurrection-lisäsisällölle.

  • Security Updates.
  • Addressed an issue where Custom Private Match settings were carrying over to Public matches.
  • Prohibited clan tags can no longer be used.
  • A player’s win streak will now break if they quit out during a live match.
  • Players that are partied up are no longer allowed to go into party-restricted lobbies such as FFA.
  • Fixed a rare issue with Recent Games not showing the correct heat map.
  • Addressed an exploit copying another player’s emblem/playercard.
  • Added Rezurrection DLC support. (Launching September 22nd!)
  • Fixed some issues related to invites going from Zombie to Multiplayer.

Lähde: MP1st.com
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Osaako kukaan sanoa mikä on ongelmana kun en ole muutamana päivänä nyt päässyt jungle mappia pelaamaan se aina jökkäsee mulla siihen lataus ruutuun ja joutuu sammuttamaan pelin sit ihan kokonaan
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Osaako kukaan sanoa mikä on ongelmana kun en ole muutamana päivänä nyt päässyt jungle mappia pelaamaan se aina jökkäsee mulla siihen lataus ruutuun ja joutuu sammuttamaan pelin sit ihan kokonaan
En osaa sanoa mikä on vikana, mut kaverilla jumittaa havanna joka kerta. Pitäis varmaan poistaa jotain pelitietoja niin ehkä auttais vai auttaiskohan?
Mut mitä uskaltaa poistaa ilman ettei häviä kaikki tiedot vai häviäisköhän?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Problem solved: Myykää peli pois.

Koneella toimi reinstalli tälläsissä, ja sanoisin että ps3 voisi poistaa jotain tallennus tietoja, kuhan kattoo mitä poistaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Minulla o onkelma tuon inviten kaa multiplayeris ja zombeis ku kaveri tai minä pistetää invi nii näytölle tulloo game session no longer avaibled. näin tapahtuu vain yhden kaveri kaa kaikkie muitte kanssa invi pelaa hyvi :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Minulla o onkelma tuon inviten kaa multiplayeris ja zombeis ku kaveri tai minä pistetää invi nii näytölle tulloo game session no longer avaibled. näin tapahtuu vain yhden kaveri kaa kaikkie muitte kanssa invi pelaa hyvi :confused:

Itselleni tämä on arkipäiväistä ja syykin siihen on:

Sinulla ja kaverillasi on joko 2. tyypin NAT-type tai 3. tyypin (eikä kummallakaan ole 1. tyypin eli open)
Joten reittimesi/hänen reittimensä estää liittymästä toistenne peleihin.
 
Ylös Bottom