Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Aiva! V**** mitä paskaa, siis ihan oikeesti!! 20 peliä olen kirjannut ylös ja yhden olen päässyt loppuun. YHTEYSONGELMAT! Tää peli on oikeesti FLOPPI! Ymmärrän kyllä teitä, jotka pidätte tästä, mutta mun mielipiteeni on TÄYTTÄ PASKAA.
 
Ohi ampumisesta tuli mieleen tämä (2.00 ->):
[video=youtube;kvu7gjdwoqg]http://www.youtube.com/watch?v=kvu7gjdwoqg[/video]

Heh, mietin vaan että ovatkohan tekijät tehneet koodissa jonkun kämmin ja yhteydet vaikuttaisivat jotekin tuohon. Ainakin näyttää siltä, koska ei kukaan ampuisi tahalteen noin ohi.

Treyarchin virallista BO:s foorumia on hirveä lukea.
Amerikkalaiset draamakuningattaret tekevät tunnissa 100 viestiä aiheesta "Antakaa rahani takaisin" Odottelen mielenkiinnolla koska ilmestyy ensimmäiset joukkokanne ehdotukset.

Tietenkään ne eivät valita keiden tuotteet toimivat ja ne valittavat kellä ei toimi. Joskus valitus voi olla vain sitä että ottaa päähän ihan jumalattomasti ja pitää se paine jossain purkaa. Tietenkään he kellä on asiat hyvin eivät näe miksi joku tekee näin ja sanovat takaisin että esim Xboxista: "Mitä sä itket siinä? Mulla ei ole koskaan tullut red ring of deathiä! Joten se on vain myytti!". :D

Mutta joo, onhan se vähän keljua mennä itkemään jostain foorumeille (varsinkaan kun se pahantuulisuus johtuu jostain huonosta peli-sessiosta), mutta joskus ihmisten pitää vain päästää paineita ulos.

E: Ups, double post, voi yhdistää jos joku moderaattori näkee tässä kauheaa syntiä. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Aiva! V**** mitä paskaa, siis ihan oikeesti!! 20 peliä olen kirjannut ylös ja yhden olen päässyt loppuun. YHTEYSONGELMAT! Tää peli on oikeesti FLOPPI! Ymmärrän kyllä teitä, jotka pidätte tästä, mutta mun mielipiteeni on TÄYTTÄ PASKAA.


Just näin !! Kumma ett tänäpäivänä tämmöstä SONTAA päästetään liikkeelle :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Huvittavaahan on sinänsä tässä ketjussa esiintyvät enemmän ja vähemmän asialliset viestit pelin huonoudesta jne. Itse ainakin tuppaan tekemään niin että jos peli on huono niin se jää tuonne hyllyyn ja sitten pelaan muita pelejä mitkä maistuu.

Omasta mielestä MW2 alkoi tuntumaan aika puhkipelatulta vaikkakin itse pelasin vain noin 1½ prestigeä. Odotin BO:ta kuin kuuta nousevaa enkä ole pettynyt, vaikka kohtalaisen huono multiplayerissa olenkin. Mutta peli viihdyttää, se riittää mulle.

PC-puolelta jos otetaan vertaus niin kuin moni WoWin pelaaja itkee joka patchin jälkeen sitä ja tätä? Eihän täydellistä peliä olekaan kuten joku aikaisemmin threadissa mainitsi.

Peace out ja ei kun pelaamaan!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tietääkös kukaan et miten ton clan tagin saa esim siniseksi ta vihreäksi kun peli aulassa oli usealla pelaajalla se värillisenä?Enkö vain ole löytänyt valikoista sen muuttamis kohtaa:confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No jopas jotakin. Treyarch jälleen onnistunut pilaamaan hyvin toimivan moottorin. Mw2 ei todellakaan ollut mikään paras peli, mutta tekniseltä toteutukselta kaikki toimi ihan hemmetin hyvin.

Nettikoodi on vaan syvältä. Ton ylempänä olevan videon tapahtumat on ainakin itelle ihan arkipäivää. Ammun vihua ja vaikka tähtäys ois kohillaan, peli ei vaan hyväksy osumia. Vihu ampuu ilman tähtäämistä ja osuu paremmin kuin mä tähtäämällä. Reilua.
Täydet 4 palkkia yhteydessä ja silti lagittaa paljon. Ei sinällään näkyvää lagia, mutta näitä kulman taakse kuolemisia tapahtuu paljon. Kill camin perusteella lagia lähemmäs sekuntia välillä (tämä myöskin parhaalla yhteydellä). Eli ammun vihua, vihu tappaa mut, sen ruudulla en olekaan ampunut kertaakaan.

Jännää on kyllä se, että wawissa oli ihan sama ongelma. Miksei voi vaan jättää sitä nettikoodia rauhaan, kun IW:n tekeleissä tämmöisiä ongelmia ei juurikaan ole. Ainoastaan erittäin huonolla hostilla.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tietääkös kukaan et miten ton clan tagin saa esim siniseksi ta vihreäksi kun peli aulassa oli usealla pelaajalla se värillisenä?Enkö vain ole löytänyt valikoista sen muuttamis kohtaa:confused:

Prestigen jälkeen sen voi ostaa. Sielä jossain valikoissa se on, vähän on sekavat valikot muutes. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tämä ei ole kennellekään henkilökohtaista, mutta voin kertoa, miksi laittaa vihaksi.
Itselläni ei ole paljon aikaa pelata ja rahaakin on tietty määrä. viikonloppu(sunnuntai) on melkein ainoa päivä kun on aikaa pelata. Voitte varmaan kuvitella, miltä tuntuu kun on rahaa laittanu likoon ja sitten kun olis aikaa pelata niin ei tule mitään. Jos, että tiiä niin voin sanoa, että ei tunnu kivalta. No se siitä, mutta ITSE en ainakaan suosittele peliä niile kenellä ei ole aikaa pelata, sillä siitä ei tule mitään. Ja ettei ihan mennä raiteilta niin tuntuu, että päivityksen jälkeen menny ihan nää pelit sekasin...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tietääkös kukaan et miten ton clan tagin saa esim siniseksi ta vihreäksi kun peli aulassa oli usealla pelaajalla se värillisenä?Enkö vain ole löytänyt valikoista sen muuttamis kohtaa:confused:
13 prestige, Ja ne ketå on alle 13prstg_n ja värillinen Clan tag ni reporttia vaa menemään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt oli sitten pakko tulla avautumaan tännekin, jos vaikka apua löytyisi...

Olen nyt pelannut Black Opsia neljä päivää ja jo nyt voin todeta, että tämä saattaa olla jopa CoD4:n tasoinen peli. Hyvä tarina, loistava moninpeli, helkutin hauska zombimodi ja lisäksi vielä noita salaisia minipelejä. Loistava hinta/laatusuhde 40 euron hintaiseksi ostokseksi :eek:

Mutta tästäkin löytyy ongelmansa. Ensimmäinen ja kaikista ärsyttävin on bugisuus. Jos kaveri laittaa Game Invitea, en pysty ikinä liittymään niihin. Peli vaan jäätyy ja ilmoittaa minuutin päästä, että "Unable to join session" tjs... Lisäksi serverinkin löytäminen tuntuu olevan välillä erittäin hankalaa ja hidasta.

V*ttumaisin bugi tuli kuitenkin juuri vartti sitten vastaan. Päätin sunnuntain kunniaksi mennä yksinpelin läpi Hardened-vaikeustasolla. Siinä meni yllättävä paljon aikaa peli vaikeuden takia, mutta tuli kuitenkin päästyä läpi. Syy, miksi otin Hardened-vaikeustason oli tietysti tuo "Black Op Master" Trophy. Mutta arvatkaas mitä? Ei tullut Trophya :mad: Siinä meinasin kyllä tulla tippalinssiin ja DualShockki lentää televisiion.

Onko muilla ollut samanlaista bugia? On kyllä todella v*ttumainen, sen verran hampaidenkiristelyä ja kiroilua tuon yksinpelin aikana tuli koettua, ettei kyllä tee mieli pelata yksinpeliä uudelleen läpi Hardened-vaikeustasolla vähään aikaan.

Nyt Treyarch äkkiä jotain päivitystä kehiin, niin sitten pystyy taas nauttimaan tästä pelistä!
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Sen clan tagin saa värilliseks ihan kuka vaan. En nyt rupea postaamaan linkkiä, mutta pieni bugi kyseessä.

Ja ei en ole itse tehnyt koska ei ole tarvetta clan tageihin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Todellakin aikaisemmissa codeissa oli vastaavaa havaittavissa, tällä kertaa vaan kun johdot ja tekstit vilkkuu näytöllä, pelaajat ymmärtänee mitä tapahtuu kun peli sekoaa ja kaikki tippuu servulta.

Täysin samat vilkkuvat valot ja tekstit oli myös CoD4:ssa ja MW2:ssa. Nyt vaan tulee vastaan kolme kertaa useammin kuin ennen. Muutenkin outoja bugeja ja matsista putoamisia tulee huomattavasti enemmän kuin ennen.

Ennen edellistä päivitystä pystyin pelaamaan partyssa kavereiden kanssa ihan milloin vaan ja miten halusin. Päivityksen jälkeen en ole saanut partya aikaan ollenkaan. "Unable to connect to host" tulee lähes joka kerta, ja muissa tapauksissa sitten muuten vaan jäätyy ja joutuu boottaamaan koko paskan. Onko muilla vastaavia kokemuksia, ja onko ongelmalla minkäänlaista yhteyttä tähän päivitykseen?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hei, laskeeko peli Semtex-kranaatit Scavenger-perkin challengeen? Vai tuleeko siihen challenge laskuriin lisää pisteitä vain jos käytät normaaleja kranaatteja?
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No jopas jotakin. Treyarch jälleen onnistunut pilaamaan hyvin toimivan moottorin. Mw2 ei todellakaan ollut mikään paras peli, mutta tekniseltä toteutukselta kaikki toimi ihan hemmetin hyvin.

Nettikoodi on vaan syvältä. Ton ylempänä olevan videon tapahtumat on ainakin itelle ihan arkipäivää. Ammun vihua ja vaikka tähtäys ois kohillaan, peli ei vaan hyväksy osumia. Vihu ampuu ilman tähtäämistä ja osuu paremmin kuin mä tähtäämällä. Reilua.
Täydet 4 palkkia yhteydessä ja silti lagittaa paljon. Ei sinällään näkyvää lagia, mutta näitä kulman taakse kuolemisia tapahtuu paljon. Kill camin perusteella lagia lähemmäs sekuntia välillä (tämä myöskin parhaalla yhteydellä). Eli ammun vihua, vihu tappaa mut, sen ruudulla en olekaan ampunut kertaakaan.

Jännää on kyllä se, että wawissa oli ihan sama ongelma. Miksei voi vaan jättää sitä nettikoodia rauhaan, kun IW:n tekeleissä tämmöisiä ongelmia ei juurikaan ole. Ainoastaan erittäin huonolla hostilla.

Joo itsellä on juuri tällainen ongelma kans. Ei niinkään näkyvä lagia ole, mutta juuri noita kulman taakse kuolemia tulee ihan pirusti. Lisäksi 90% peleistä päättyy "connection interrupted" ilmoitus ja johdon kuva vilkkuen. :( Päivisin peli toimii selvästi parhaiten, mutta iltaisin ei saa muuta aiheutettua kuin muutaman katkenneen hermosuonen päästä. Täydet palkit on myös meikäläisellä, mutta silti kaikki ei ole ihan kunnossa tuon yhteyden kans... :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

yllättävän hyvin nyt matsit itsellä pelanneet verkon hitauden mukaanlukien, tosin tuo connection interrupted ilmestyy toisinaan tyhjästä kesken matsin ja päätyy heittämään ulos, sekä erittäis usein kun moninpelikartta rupeaa lataamaan, latauksen ollessa valmis tuleekin jokin error tai connection ilmoitus jossa ei tunnu olevan mitään järkeä ja lennän kaaressa pellolle. Tietenkin ärsyttävää on kun kesken eeppisen matsin lentää pihalle, varsinkin siinä loppupäässä vielä kun on oikeen voittolla olevassa tiimissä.
 
Ylös Bottom