Deadnight Warrior
Active Member
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä
Yllätys yllätys, porukka on aika paljon täällä samaa mieltä pelistä, kuin minäkin.
Aivan ensimmäiseksi pisti silmään pelin grafiikat. Elämme hyvää kyytiä 2000-lukua, niin mitä ihmeen suttua sitä näkeekään! Ammattipelintekijät tekemässä peliä ja tämän näköistä jälkeä saa katsoa. Soo soo, pojat.
Aseiden äänet tosi laimeat. Ei mitään potkua äänissä. Käsikranaatit sentään poksahtelevat hienosti. Kyllä sotapelissä aseiden äänet pitää kuulua niin, että korvissa soi. Mielestäni sotapelille erittäin tärkeä asia.
Sitten tämä puukon käyttö lähitaistelutilanteissa: voiko olla surkuhupaisampaa tapaa sitä toteuttaa. Miettikääpä, että hiippailet pimeällä kujalla tussari kädessäsi ja aivan yhtäkkiä, nurkan takaa ilmestyy pyssymies pahat aikeissaan. Mitä tekisit ensimmäiseksi? Niin, sitähän minäkin - ampuisin niin perhanasti. Mutta ei tässä. Puukko heiluu, niin kuin Pohojanmaalla.
Olisi hienoa, jos tuollaisissa lähitilanteissa tulisi kunnon nyrkki-rynkynperä-pistinkahakka. Siinä otettaisiin miehestä mittaa muutama sekunti kauemmin, ja puukotettavalla olisi mahdollista vielä puolustautua. Siinäpä vinkkiä muillekin pelintekijöille. Saa apinoida vapaasti.
Kyllähän tätä pelaa. Ei tämä nyt niin huono ole. Tuntuu vain, että kaikki hypetykset karkasivat käsistä. Sitä en ymmärrä, miten CoD-sarja voi olla niin suosittu vuodesta toiseen. Onko nimi mikä myy? Jos tämä olisikin jatkossa Jorma-Irmelin pyssyretket, mutta täysin sama peli? No joo, ehkä tätä on helppo pelata. Ei tarvitse tuntikausia perehtyä peliin ja miettiä, mistä on kysymys. Voi pelata matsin tai pari kerralla ja laittaa sen jälkeen konsolin kiinni, tai sitten pelailla matsin jos toisenkin putkeen.
Sitä aina tuppaa luonnollisesti vertaamaan muihin räiskintäpeleihin, kuten Battlefieldiin, mikä tunnetusti on erilainen suurempine kenttineen ja ajoneuvoineen.
Yllätys yllätys, porukka on aika paljon täällä samaa mieltä pelistä, kuin minäkin.
Aivan ensimmäiseksi pisti silmään pelin grafiikat. Elämme hyvää kyytiä 2000-lukua, niin mitä ihmeen suttua sitä näkeekään! Ammattipelintekijät tekemässä peliä ja tämän näköistä jälkeä saa katsoa. Soo soo, pojat.
Aseiden äänet tosi laimeat. Ei mitään potkua äänissä. Käsikranaatit sentään poksahtelevat hienosti. Kyllä sotapelissä aseiden äänet pitää kuulua niin, että korvissa soi. Mielestäni sotapelille erittäin tärkeä asia.
Sitten tämä puukon käyttö lähitaistelutilanteissa: voiko olla surkuhupaisampaa tapaa sitä toteuttaa. Miettikääpä, että hiippailet pimeällä kujalla tussari kädessäsi ja aivan yhtäkkiä, nurkan takaa ilmestyy pyssymies pahat aikeissaan. Mitä tekisit ensimmäiseksi? Niin, sitähän minäkin - ampuisin niin perhanasti. Mutta ei tässä. Puukko heiluu, niin kuin Pohojanmaalla.
Olisi hienoa, jos tuollaisissa lähitilanteissa tulisi kunnon nyrkki-rynkynperä-pistinkahakka. Siinä otettaisiin miehestä mittaa muutama sekunti kauemmin, ja puukotettavalla olisi mahdollista vielä puolustautua. Siinäpä vinkkiä muillekin pelintekijöille. Saa apinoida vapaasti.
Kyllähän tätä pelaa. Ei tämä nyt niin huono ole. Tuntuu vain, että kaikki hypetykset karkasivat käsistä. Sitä en ymmärrä, miten CoD-sarja voi olla niin suosittu vuodesta toiseen. Onko nimi mikä myy? Jos tämä olisikin jatkossa Jorma-Irmelin pyssyretket, mutta täysin sama peli? No joo, ehkä tätä on helppo pelata. Ei tarvitse tuntikausia perehtyä peliin ja miettiä, mistä on kysymys. Voi pelata matsin tai pari kerralla ja laittaa sen jälkeen konsolin kiinni, tai sitten pelailla matsin jos toisenkin putkeen.
Sitä aina tuppaa luonnollisesti vertaamaan muihin räiskintäpeleihin, kuten Battlefieldiin, mikä tunnetusti on erilainen suurempine kenttineen ja ajoneuvoineen.