Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tästäkin Gayarch saa syyttää vain itseään. Mitäs kusivat ahneuksissaan lähes kaiken tässä pelissä mitä pystyi kusemaan.

Enpä sanoisi että rahastus Treyarchilta tulee, eiköhän se ole ihan Activision joka päättää että seuraavan CoD:in on tultava jo ensi vuonna. Näin käy kun ei onnistu pitämään sitä "oikeaa" kehitystiimiä kasassa, ja tulee hätä lypsää sarjasta kaikki rahat irti, ennen kuin fanitkin kyllästyvät koko touhuun. :rolleyes:


Snipaaminen on todellakin turhaa netissä tässä pelissä. Ei siksi, että se olisi vaikeampaa kuin esim MW2:ssa, vaan siksi, että vaikka tähtäin olisi jätkän päässä ei hän siihen kuole vaan kuti katoaa bittiavaruuteen.

Olen täysin samaa mieltä snipaamisesta, mutta on nyt pakko mainita, että jos tähtäät liikkuvan kohteen päähän, se pää on todennäköisesti ehtinyt jo liikkua siinä vaiheessa kun luoti on ilmassa. ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

No mutta black opsissa etäisyyden ovat kyllä aika turhat "snaipperoimiselle". Yleensä kun joku snipaa se on juuri sitä refleksi huitomista smg etäisyydeltä ja perustuu siihen että se vimpain on niin hemmetisti tehokkaampi kuin vaikkapa rynkky, ja että sillä ekalla laukauksella myös osuu. Snipaus paikat ovat myös vähän vähissä jos ruvetaan nyt originaalisti pidemmältä etäisyydeltä vihollisia napsimaan, ja päättyy helposti selkäänpuukotukseen tai siihen että joku ampuu kyykystä ak-74u:lla apaut 500m päästä päähän. Siinä kans yks ylikäytetty vimpain että huhhuh, ei edes normaalilla 47:alla meinaa pärjätä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

MW2:ssa oli UMP BO:ssa on AKS74u. Itse käytän Aksua vain siihen asti, kunnes saan Spectren, joka on mielestäni parempi ja ainakin omaan käteeni sopii paremmin. Sekin on vähän hupsua, että aksu on kuuluu pelissä SMG-kategoriaan, vaikka oikeasti se on vain AK-47 karbiini malli. Mutta se siitä pilkunnussimisesta.

Mitä tohon sniputteluun tulee, niin BO on aika pitkälti raiskannut sen. Toivottavasti map packetissa tulee kenttiä, joissa sniputtelu on mahdollista. Nykyisissä on tasa se yksi nurkka jossain katolla mistä sut tullaan puukottamaan tai heitetään semtex naamaan.

Tunnistan kyllä selvästi nämä BOn ongelmat ja ragen aiheet, mutta silti pidän pelistä todella paljon. On se mielestäni kuitenkin reilusti MW2:sta parempaan suuntaan, vaikkakin silti liian samankaltainen. Äänet saisi tosi olla paremmat. Aseet kuulostavat ihan munattomilta. Kuunnelkaa niitä pistooleja, ei kiesus. Ilmapistoolejako ne ovat? Python on sentään suht asiallinen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä tohon sniputteluun tulee, niin BO on aika pitkälti raiskannut sen. Toivottavasti map packetissa tulee kenttiä, joissa sniputtelu on mahdollista. Nykyisissä on tasa se yksi nurkka jossain katolla mistä sut tullaan puukottamaan tai heitetään semtex naamaan.
Snipaaminen eroo oikeestaan muuten, kuin että on vaikeutettu. Variablella se on lähes yhtä helppoa. Älä sniputa jos haluut ampuu rauhas.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kellään ollu ongelmia lähiaikoina PS3:lla multiplayerin kanssa?

Mulla kaatuu "reading HDD" kohtaan multiplayerin valikossa (ehkä musasata kerkee kuulee yhen iskun) ja ei auta muuta ku ejectiä tai virta poie. kapulakaan ei toimi tiltin jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Nimenomaan en tajua mistä tämä aseiden "tsiktsiktsik" ääni on lähtenyt liikkeelle? Onko se nyt coolia tai taktista tms kun niistä kuuluu vaimennettu/hiljainen nakutus (vaikka vaimenninta ei välttämättä ole!). Stoner kuulostaa sentään kohtuu jykevältä, mutta m60 on siinä rajalla. Pythonissa on sentään ääntä, MUTTA ONHAN SE RULLAREEVOLVERIMAGNUMI MILLÄ VOI TUHOTA TANKIN.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos muilla tänään klo 20 jälkeen ruvennut nykimään peli. Oltiin partyllä useassakin pelissä ja oli hirveetä diashowta. Ei siis perus lagia vaan kaikilta tippui fps johonki 10 pintaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Hienoa nähdä, että täälläkin fanipojat odottelee uusia karttoja 15 egen sopuisaan hintaan, vaikka edes itse peruspeli ei toimi juuri lainkaan.

En perkele osta yhtään ainutta karttaa, lisäpalikkaa tai muutakaan fanituotetta, ennenkuin tämä peli on korjattu ja pelikelpoinen!! Ellei se sellaiseksi tule, niin en sitten osta!

Itse täysin samalla linjalla.

Jo pelin ostamiseen käyttämäni rahat olivat liikaa. Kaikki fyffe, minkä Treyarch ja Activision näistä mapeistä, hiirimatoista ja muusta oheiskrääsästä käärii, kannustaa heitä luomaan lisää turhaa oheiskrääsää ja keskittymään yhä vähemmän tähän itse peliin ja sen ongelmiin. Tämän takia jää ainakin allekirjoittaneelta kaikki tuo ostamatta.

Itse olen ollut jo melko kauan pelaamatta Bopsia, ja täytyy myöntää, kaipaan CoD-räiskintää. :( Joka päivä himaan saapuessa tekisi mieli istahtaa sohvalle ja ruveta tappaamaan frendejen kaa, mutta yhteysongelmien vuoksi en voi tätä tehdä. *****, lisätkää vaikka danger close ja nuubtuub combo fixattujen yhteyksien kera, niin mä saatana pelaan!

Mitä noihin bannauksiin tulee, niin kunhan eivät viattomia bannaa, tuen 100%, siltikin ensimmäinen prioriteetti tulisi olla pelin ja servujen fiksaamisessa, bannaamiset, mapit, ja jotkut ***** facebook ja twitter nuoleskelut vasta sen jälkeen.


E: Ei teksti täällä nyt niin hirveetä ollu, että pitäis sensurointeja ruveta lisäämään.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla on peli toiminut todella hyvin nyt viimeisimmän päivityksen jälkeen. Jos sama meno jatkuu, niin tiedä vaikka nuo kartatkin tulisi ostettua... Hyvältä näytti uudet mapit ainakin tuon esittelyvideon perusteella. :) Kertaakaan ei ole tainnut johdon kuvaa tulla, muutaman kerran vain lentänyt kaikki servulta pihalle. Partyt ovat pysyneet kasassa ja pelaamisesta on voinut taas nauttia.

Mutta pitää vielä katsoa, että jatkuuko tilanne tällaisena. Sentilläkään en tue enää kumpaakaan pelifirmaa, mikäli peli vielä temppuilee...
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kellään ollu ongelmia lähiaikoina PS3:lla multiplayerin kanssa?

Mulla kaatuu "reading HDD" kohtaan multiplayerin valikossa (ehkä musasata kerkee kuulee yhen iskun) ja ei auta muuta ku ejectiä tai virta poie. kapulakaan ei toimi tiltin jälkeen.
Tohon on auttanu pelitietojen poistaminen konsolista.
Mut en mene varmaks sanomaan ja en tiedä alkaako kaikki sit alusta taas.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos muilla tänään klo 20 jälkeen ruvennut nykimään peli. Oltiin partyllä useassakin pelissä ja oli hirveetä diashowta. Ei siis perus lagia vaan kaikilta tippui fps johonki 10 pintaan.

Just äsken pelasin viitisen peliä ja vimpassa nyki.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Just äsken pelasin viitisen peliä ja vimpassa nyki.

Toi on kyllä jännä. Osa toki johtuu itsestä mutta, tänään päivällä voitettiin kaikki pelit ja nyt illalla tulee turpaan että heiluu. Kumma homma kun nyt tylee killcam jonku 2s viiveellä ja päivällä ihan ok.
Plus toi framejen tippuminen.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä noihin bannauksiin tulee, niin kunhan eivät viattomia bannaa, tuen 100%, siltikin ensimmäinen prioriteetti tulisi olla pelin ja servujen fiksaamisessa, bannaamiset, mapit, ja jotkut ***** facebook ja twitter nuoleskelut vasta sen jälkeen.

Kai se pelikehittäjillä ja myös sonylla menee suurin osa ajasta suojaamisten jatkuvaan uusimiseen/parantamiseen hakkereiden takia,tiedä sitä sitten?. Köyhät on heti modailemassa ja muuta paskaa kun ei ole varaa ostaa aitoa.....Jos sulle on myyty rikkinäinen peli niin kyllä se kuluttaja-asiamies auttaa:) otappa yhteyttä sinne päin.

Pari päivää taas naputettu codii ja tuloksena kaksi kertaa hosti vaihtunut, muuten toiminut moitteettomasti. Kyllä ymmärrän että jollain on ongelmia, mutta ei vain mene jakeluun kun mulla ja kavereilla tänäänkin toimi moitteetomasti peli......
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Ne jotka pelailee tuota hardcorea niin ootteko huomannut että äijjät ei enään kuole juurikaan millään aseella yhdestä kudista? Toinen juttu on että peli ei enään löydä pelaajia kun on 4-6 partyssa:mad:

Uusi päivitys toi noi ongelmat ainakin mulla....
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tohon on auttanu pelitietojen poistaminen konsolista.
Mut en mene varmaks sanomaan ja en tiedä alkaako kaikki sit alusta taas.

Eipä auttanut. poistin kaikki maholliset mikä asiaan liittyi ja kaatuu samaan kohtaan edelleen :(
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eipä oo tullu viikkoon pelattua, eikä sitä diashow peliä ole kyll paljon kaivannu. Mikähän siinä ku nykyää osata asioita tehdä kunnolla loppuun vaan pakko tunkea puolivalmista kuraa markkinoille ja korjata sitten "kiireellä" jälkeenpäin.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Eipä oo tullu viikkoon pelattua, eikä sitä diashow peliä ole kyll paljon kaivannu. Mikähän siinä ku nykyää osata asioita tehdä kunnolla loppuun vaan pakko tunkea puolivalmista kuraa markkinoille ja korjata sitten "kiireellä" jälkeenpäin.


Lähes täydellistä moninpeliä on todella hankala tuoda ulos markkinoille. Ei kaikkia ongelmia voida korjata, ennen kuin Treyarch itse ne näkee ja tietää mistä on kysmys. Siksi, yhteisö on erittäin tärkeä osa tätä ja siksi peliä patchataan. Toki tässä on enemmän kuraa kuin COD4ssa kun se ilmestyi, mutta kamaakin reippaasti enemmän.

Ei pelialalla työskentelevät korjaa asioita napin painalluksella. Elämä kun ei mene niin..
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Tuli taas parin viikon tauon jälkeen kokeiltua moninpeliä. Ihmeen hyvin kyllä rullas, frame rate oli yllättävän smooth etenkin Summitissa.
Kyllähän se vielä yski tietyissä kohdissa ja kentissä tai jos oli vaikka napalm strike kentällä. Oudosti myös kuolin omaan napalmiin vaikka olin asettanut sen toiseen päähän mappia ja tulta ei ollut edes näkyvillä... No kuitenkin. Graffat edelleen aika karut, mutta siihen on varmaan aika turha odottaa patchia.
Tykkäsin myös Second Chance -uudistuksesta, eli enää ei voi ragettaa siitä kun teammate vie tapon ampumalla jätkän second chancessa. ;>

Yhteysongelmiakaan ei ollut yhtäkään, vaikka NAT-tyyppinä on 3.
Enpä osaa vielä sanoa onko kuinka onnistunut patch kun ei tullut puolta tuntia kauempaa pelattua.

Niin ja, onko muita haitannut tämä glow-efekti red dot sightissa? Mua häiritsee niin paljon että parempi käyttää jotain toista attachmenttia, kun ei tuolla pysty tähdätä.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Niin ja, onko muita haitannut tämä glow-efekti red dot sightissa? Mua häiritsee niin paljon että parempi käyttää jotain toista attachmenttia, kun ei tuolla pysty tähdätä.
Ehkä vähän. Ärsyttää kyllä vielä enemmän se, että xboxilla ei oo samaa ongelmaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

Niin ja, onko muita haitannut tämä glow-efekti red dot sightissa? Mua häiritsee niin paljon että parempi käyttää jotain toista attachmenttia, kun ei tuolla pysty tähdätä.

Sama täällä. Välillä on koko linssi valkoinen. En tiedä sitten vaikuttaisiko värillisen linssin käyttö, pitää kokeilla sellaista.

Olettekos koskaan muuten likkuneet kentällä pelkästään ryömimällä?
Enkä tarkoita nyt mitään dropshotteja vaan pitkienkin matkojen taivaltamista pötköllään.
Etenkin HC muodoissa se on melko tappava taktiikka. Usein pääsee yllättämään kämpperin johonkin nurkkaan ja monet kerrat on vihollinen juossut suoraan ylitse :eek:
Vaikeampi havaita matalaa kohdetta, liike on hitaampaa jne. jne.
Ihan niitä peruskoulutuskaudella opetettuja juttuja.
 
Ylös Bottom