Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä
Niinnoh, tuokin on aika kaksi piparinen juttu. Jos otat flätti jäketin, niin sitten ootki spy planen ruokaa ja kaikkien muidenkin killstreakkien. IMO fakta on kuitenkin se, että kahdesta taposta ei tuollaista palkintoa saisi antaa. Varsinkin SD:ssä antaa aivan älyttömän ison avun, kun heittää nikon radalle ja tutkii nurkat ja tappaa vielä vähintään sen yhden vihun.
Byhyhyhyy, jos käytän yhtä perkkiä, niin en voi käyttää toista. Siksihän noita perkkejä on, että pelissä olisi erilaisia mahdollisuuksia, eivätkä kaikki pelaisi vain samoja juttuja käyttäen. Perkeissä ja pelissä on onnistuttu, jos päättäminen tuo päänvaivaa.
Jos käytät flack jackettia, niin ota kakkosaseeksi sinko ja ammu ne spy planet alas, auttaa itseäsi ja varsinkin omaa tiimiäsi todella paljon.
Yksinkertaisesti sanottuna, sopeudu pelaamaan niiden perkkien mukaan jotka ovat käytössä. Jos käytät ghostia, niin älä pillitä siitä että autot tappavat helposti.
Killstreakkina tuo RC-auto on omasta mielestäni täysin paska, sitä ajaessa menee aikaa ja olet täysin suojaamaton. Sillä saa loppujen lopuksi todella harvoin enemmän kuin yhden tapon, välillä ei saa tappoa ollenkaan.
Enemmän tappoja saa käyttämällä Spy planea ja silloin koko tiimisi saa lähtökohtaisesti enemmän tappoja.
Search and destroyssa on täyttä paskaa puhua, että tuolla autolla voi kiertää koko mapin ympäri ja tutkia paikat. Tasan ensimmäiseen viholliseen se tyssää tai sitten jonkun claymoreen.
Jos itse kuolee search and destroyssa rc-autoon, niin se on yksinkertaisesti omaa huonoutta.
Muuten noi killstreakit on tosi hyvin toteutettu, mitä nyt care pakkake tippuu puolilla kerroista maan ja kattojen läpi.
EDIT2: Jaa china lakella voi tuubata SaDissa hetin rundin alussa respalle, eipä tarvii sitäkää pelimuotoa enää pelata...
Tuosta pakettihommasta olen lukenut aikaisemmin, tosin itselleni ei ole tapahtunut sitä kertaakaan ja "puolet kerroista" on ehkä vähän liioittelua. Uskoisin että tuokin on helposti korjattavissa.
Kertaakaan en ole itse tuosta Chinalakestakaan kärsinyt ja eiköhän tuokin ole melko helposti korjattavissa. Itseasiassa, eiköhän sillä Chinalakella voi muissakin pelimuodoissa tehdä samoin, joten älä pelaa niitäkään.
Eniten tässä pelissä ärsyttävät kaikesta kitisevät kakarat..