Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Black Ops

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TeRm0z
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Black Ops [PS3] - keskustelu pelistä

On siis pienen tauon jälkeen aika pyhittää viikonloppu blopsille. Voi sitä lagin määrää taas, mut tarvii vaan kestää.

Jos noita tomahawk clippejä on pakko muiden nähtäväks laittaa ni käyttäkää ny ihmeessä ees sitä dolly camia.. Tollai jos yrittää kuvaa sitä lentoa vapaalla kädellä ni se a) on vaikee pitää siinä kuvassa ja b) ei ees melkei ees erotu kuvasta. Dolly camillä voi hyvin tehä jopa killcamejä vastaavia clippejä.
Tässä esimerkkinä mun oma clippi :D :
Clip
[video=youtube;3W8qVK2qeiw]http://www.youtube.com/watch?v=3W8qVK2qeiw[/video]

Noi dolly camit on kyllä kiva juttu, mutta on huvittavaa kattoo kun porukka yrittää hidastaa kuvaa tomahawkin, naatin ym. liikeradan mukaan...:D

RATKAISU: Jos joku ei vielä tiedä, niin kun menet clippiä katsoessasi valikkoon, niin voit säätää theater layoutin. Se muuttaa kätevästi 0,3x hidastuksen vasemman puoleiseen liipasimeen ja näin on helppo hidastaa kuvaa sitä halutessaan..;);)

Mulla ei ainankaan toimi se että split screenis vois kattoo muita pelaajia kun on itse kuollut, vaikka päivityksessä olis pitäny tulla

Noi "heitetään tomahwk jonnekin ja tulee tappo ja huudetaan ja pompitaan ja recordataan se ja upataan juutuuppiin ja kehutaan kavereille ja laitetaan linkki videoon johonkin foorumille". -----Se on niin nähty..........

En kiellä ettei saa olla innoissaan kun saa omasta mielestään hienon tomahawk-tapon, mutta omalta osalta mun pomput on pompittu..:D;)

Itse en ole saanut ikinä tomahawkilla tollaista random-viskaustappoa mutta pari kertaa kuollut todella helmesti ja olenkin tässä odotellut koska pääsen juutubeen komeilla kuolemillani :D:D

Mulla ei ainankaan toimi se että split screenis vois kattoo muita pelaajia kun on itse kuollut, vaikka päivityksessä olis pitäny tulla

Jaa en ole kuullutkaan että se pitäisi olla tullut päivityksen mukana mahdolliseksi?? Host migrationin jälkeen kyllä on aina mennyt tuo spectaus"kielto" puihin eli sen jälkeen pystyy aina seuraamaan split-screenillä ketä tahansa.

Ei sitä patchia oo vielä julkaistu missä se korjaus tulee. Pitäis tulla ennen 12.00.

PS3 Patch drops 3/3 with #FirstStrike.

• Matchmaking improvements to return higher quality results faster. This change includes settings that are tunable in the live environment, so tweaking may continue beyond initial release of this update.
• The in-game store now hides DLC map packs that do not match the language of the player’s disc to decrease the possibility of users downloading the incorrect language version.
• Calling in a Chopper Gunner immediately after getting shot down in a Gunship will no longer end the Chopper Gunner run prematurely. Required timing-specific button presses.
• Split screen players are now able to change camera perspectives and cycle through players as a spectator.
• Addressed an issue where the most recent match played in Zombies could overwrite the best match played on the leaderboard.
• Improved Zombies lobbies to prevent players from erroneously receiving the error “Unable to join game session” under certain circumstances.
• Addressed a number of community-discovered Zombies gameplay exploits.

• Additional security feature updates.

Gameplay Tuning:

• Additional sniper rifle tuning.

Edit/ Patchi on nyt julkaistu. Multiplayer päävalikkoon ilmesty Store mut mappi pakettia ei vielä.

Pelattiin eilen 9 hlöllä Multiplayerissä Zombie säännöillä :D oli aika hubaa kun oli 8 hidasta tyyppiä vastaan 1 BALLSTICK + tomahawk kaveri vastassa, jolla oli korkeet helat ja speedit ;D Mut tänään uudet mapit niin ei tarvii kyhäillä enää mtn omatekemiä zombiemodeja. CANT WAIT TO GET BACK HOME!

Onkos se vielä PS3:lla mahdollista että ostaa karttapaketin, lataa sen koneelle ja sitten kirjautuu kaverin PS3:lla sisään ja lataa sen sinnekkin, jolloin kaverin ei tarvitse kartoista maksaa? Ketuttaa maksaa nuonkin tuntuva hinta muutamasta kentästä...

Kyllähän tossa päivitys listassa se split screen lukee, mutta mulla ei ainakaan S&D:ssä pysty kattoo mutta esim. capture flagis pystyy. Voisko joku muukin kokeilla?

Kyllähän tossa päivitys listassa se split screen lukee, mutta mulla ei ainakaan S&D:ssä pysty kattoo mutta esim. capture flagis pystyy. Voisko joku muukin kokeilla?
Niin oot testannu tänään ku toi päivitys tuli vasta äskettäin?

Jaa-a millonhan tuo karttapaketti tullee lajattavaksi. Hätäillä pitää :D
Niin paljon ei ole varaa hätäillä, etteikö ehtisi lukea jo kirjoitettuja viestejä.

Eli tämä on vihoviimeinen varoitus: kukaan ei tiedä, moneltako karttapaketti tarkalleen ottaen tulee myyntiin, joten asiaa on IHAN TURHA kysyäkään.

Ja voitte olla ihan yhtä varmoja siitä, että kun paketti on Storeen saapunut ja on ostettavissa, siitä joku täällä ilmoittaa ihan saman tien.

Jenkkilässä paketti on ollu jo tunnin verran ladattavissa mut EU storesta sitä ei tosiaan vielä löydy.

Jenkkilässä paketti on ollu jo tunnin verran ladattavissa mut EU storesta sitä ei tosiaan vielä löydy.

Mitenkäs se menee nykyään jos ladaa "jenkkipackin", niin toimiiko se meillä eurooppalaisilla ihan normisti? Vai onko siinä jotkut regionblockit tmv....

Mitenkäs se menee nykyään jos ladaa "jenkkipackin", niin toimiiko se meillä eurooppalaisilla ihan normisti? Vai onko siinä jotkut regionblockit tmv....
Joo kävi sama mielessä ku kävin kattelee jenkki kaupassa sitä, mut ei tietoa toimiiko. Eipä viiti vaan testata ku menee pian rahat hukkaan.
Kyllä sitä sen verran jaksaa odotella :)

Tietääkseni näissä on aina nämä regionblockit. Tai ainakin Unchartedin ja Batmanin kohdalla, muista en sitten tiedäkkään :D. Joku viisaampi voisi kertoa.

Edit. Sieltähän se vastaus tulikin.

Ylös Bottom