Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Koita katsoa jotain ei kovin tunnettua musiikkia, hevi olis varmaan ok zombivideossa.
No joku lökäpöksy musiikki on niin kaukana Hiikeristä kuin vain olla voi. Se oli varmaan se Slayerin biisi joka rikko oikeuksia... :D

PS. Slayeri yms. Metalli bändit tuli kesällä nähtyä Sonispheressä, ja Metallica (2nd time) yms. 2009 Spheressä.

Älä kuitenkaan koko videota pistä musiikin peittoon, sillä olisi kiva kuulla sitä pelokasta puheensorinaa pelaajien mikkien kautta.
Toi video on vain kaksinpelistä ja tallentajan eli mun puhetta ei siinä kuulu. Jälkiäänitin kyllä parit kommentit PC:llä, mutta pitää sitä vielä hioa.

Youtubeen laittaminen ei välttämättä ole viisain vaihtoehto, sillä joskus tuubi saattaa kusta videoiden laadun totaalisesti.
Olen vuosia jo tonne uppaillut videoita, tiedän kyllä. Mutta kun video tulee olemaan 1080 resolla niin hyvin näkyy jos ei vaan katso fullscreeninä tuolta.

Tai no jollain pienemmällä ruudulla näkyy varmaan hyvin, mutta ainakin mun 24" PC näytöllä näkyy jo liian pehmeänä, tosin PC:n ruutuakin kun yleensä katsotaan alle 1m päästä niin toki videosta erottaa jo virheet.

Lisäksi toi Hauppauge enkooderi striimaa matskun H.264:nä jonka siis tehokas PC koodaa ja tallentaa, editoinnin (Corel Videostudio ProX 3) jälkeen suollan renderöidyn videon koneelleni samalla kodekilla ettei tule juuri muunnosta. Ja Youtuben infossa on että H.264 on "ehkä" paras kodekki jolla kannattaa videot sinne upata jolloin YT:n tekemä konvertointi on mahdollisimman tehokas ja vähiten kuvan laatua alentava.

Toivottavasti saat vidin valmiiksi pikaisesti. Odotan innolla mitä on luvassa.
Pitää aloitella "taas", että sais joskus tämän ekan pätkän käsistä pyörimästä.

Ainakaan tämä eka video ei ole sellainen suora putki-juoksu-kahakkaa, vaan otteita sieltä täältä eli fiilistelyä ja pitää jostain tulevasta videosta tehdä sitten suorempaa toimintaa sisältävä filkka.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Tossa se tekemäni pätkä nyt olis:
[video=youtube;-uY7Tv1P-nc]http://www.youtube.com/watch?v=-uY7Tv1P-nc[/video]
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Hyvältähän toi näyttää, paranneltavaakin toki on. Miten sait oman äänes nauhoitettua?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Hyvältähän toi näyttää, paranneltavaakin toki on. Miten sait oman äänes nauhoitettua?
Ainahan sitä on parannettavaa, pari pientä muutosta tuli heti aamullakin mieleen mutta onpahan toi projekti nyt pois käsistä. Oman puheen joutu huijaamaan eli jälkiäänityksenä. :o
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Tämä ei varmaankaan ole mikään ihmeellinen tulos, mutta selvisin juuri solona round 25:lle Kino der totenissa. Oli pieni onnistumisen tunne, kun tuntemattomien pelaajien kanssa pääsee harvoin yli kahdenkymmenen nelistään, ja nyt pääsin yksin sinne erälle 25! :)

Aseistuksena oli aluksi MP40 ja Galil, jotka vähän ajan päästä vaihtuivat päivitettyyn Ray Guniin ja päivitettyyn Galiliin. Turma tuli kun Ray Gunista loppui ammukset (koirankuvatukset loistivat poissaolollaan), ja menin vaihtamaan super-Galilini päivitettyyn RPK:hon, joka osoittautui hyödyttömäksi.

Alunperin tavoitteena oli saada tuo "The Collector"-trofee, ja sekin onnistui ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Toinen easter egs millä saa kranaatit muutettua apinapommeiksi.
Kun olet käyttänyt kaikki 3 apinaa poimit maahan heitetyn kranaatin painamalla L2:sta.;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Illalla tuli kokeiltua toimisko jo Fivessä toimivaksi todettu Power-Up Easter Egg myös Kinossa?

Ja toimihan se! Eli että saa alussa paljon Power-Uppeja.

Vaatii 3 tai 4 pelaajaa; 1 menee nurkkaan matalaksi (Ihan kulmaan kiinni) ja sitten toinen hyppää ukon päälle syöksyllä jolloin molemmat tippuu, sitten kolmas pelaaja nostaa tippuneet pelaajat yhtä aikaa.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Etsin peliseuraa, psn: Roswo333
Pelaan yleensä kino, enkka 28 4 partylla.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Yritettiin eilen saada paria viimeistä trophya zombeista ja saatiinkin ne siinä 10 levelin tienoilla ja päätettiin koittaa vääntää oma ennätys. No ihan hyvinhän se meni mutta 28 leveli oli jo kauheeta tuskaa kun kaikki panokset oli loppu ja juostiin sitten vaan ympyrää+trappeja päälle. Kolmella pelaajalla 29 leveliin ja iloisia oltiin suorituksesta.

BOPS Zombie 3-man 29lvl
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Eikös se mennyt niin kun se pikku tytön nauru kuuluu, itse ainakin olen huomannut kun joskus kun random boxista tulee nalle niin kuuluu nauru, (en tarkoita että aina tapahtuu näin) ja saat enemmän power uppeja voin olla väärässäkin.

Kun mystery boxista tulee nalle, tuo nauru on ikään kuin räkäinen "Haha, sain sinut juuri tuhlaamaan 950 pistettä turhaan! Takanasi on nyt lauma zombeja!" Sillä nallehan vain siirtää laatikon toiseen paikkaan.
Toisen päälle syöksyttäessä taisi olla joskus glitch, jossa syöksyjä tulisi kuolemattomaksi. Kun tämä patchattiin, tuo nauru (ja molempien kuolema) on yhtä kuin "Bwahaha, kannattiko yrittää huijata? Koittakaapa selvitä ihan itse sinne roundille 10!"
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Kun mystery boxista tulee nalle, tuo nauru on ikään kuin räkäinen "Haha, sain sinut juuri tuhlaamaan 950 pistettä turhaan! Takanasi on nyt lauma zombeja!"

Pisteet saa takaisin jos laatikko lähtee reissuun :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Tuosta hiikerin videosta muokkasitko Windows liven elokuvatyökalulla?
En, video on Corel VideoStudio Pro X3:lla editoitu.

Huhhuh mikä peli oli eilis illasta tähän aamuun. Rupesin tallentamaan peliä 37 levelistä eteenpäin, silti tuli 7.5h/45Gb video.

Molemmat pelaajat oltiin jo kuolleen väsyneitä ja allekirjoittanut torkahtikin pari kertaa padi kourassa (en ihme siihen kyllä kertaakaan kuollut kun olivat sellaisia parin s. luukut kiinni napsuja) kun yli 1 vrk oli jo valvomista takana..

Molemmilla meni jo mielenkiinto pelaamiseen kun oli sellaista puun syöntiä 50 levelin jälkeen ja puhuttiin vaan ettei jaksa ja lopetetaanko, lopetetaanko ja pelattiin jo hälläväliä asenteella.

Tonne asti sinniteltiin ja sitten nukkumaan 11h pelisession jälkeen:
21338023.png


Thx Kalle244:lle peleistä. Noi tulee olemaan mun All-time Kino der Toten Records, ei tota enää jaksa.

Maailman rankingissä minä 259 ja Kalle244 sijalle 239. Kallella yli 3000 tappoa. ;)
Esim. lvl 51 kesti jotain 40min, siis yksi kenttä. :eek:
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Jos vaikka zombit nyt valtaavat maailman kyllä me konsolifinläiset selvittäis :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Nuo pelien kestot on kyllä aika hanurista.. Kolmestaan päästiin pentagonissa lv 28 ja siinä tais joku kolme tuntii mennä ja oli jo siinä kyllästymisen rajamailla.
Ja tuo kino on kyllä aika kehno kenttä just sen helppouden takia, fivessä on vähän jännitystäkin pelissä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

kino on kyllä aika kehno kenttä just sen helppouden takia, fivessä on vähän jännitystäkin pelissä.
Niinpä, Fivessä on vielä haastettakin jäljellä kun ainakin Hiikerillä on se mappi jäänyt vähille peleille, suhteessa Kinoon jtn. 20/80 pelaamisestani.

Väsäillyt aamu varhaisesta asti uuden Zombi-pätkän kanssa, se jääkin sitten viimeiseksi Kino der Toten videokseni kun alkaa olla se mappi jo käsitelty niin pelaamisen kuin videoidenkin kautta.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

joo mä oon ps3 id kalle244 nii, olihan toi 53 lvl hiikerin kans aika mageeta, mut siin meniki 11h ja lopussa mä vaa olin hengissä ja nukutti ihan v*****i niin määhän delasin sit 10 min hiikerin jälkeen, no tulipaha hyvät enkat ja nyt alkaa fiven hakkaus :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Kovia lukemia pojilla. :) Ilmeisesti pelissä siis pärjää ihan "kaksistaan"? Zombie-modea meinaan..
 
Ylös Bottom