Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]
PS. Slayeri yms. Metalli bändit tuli kesällä nähtyä Sonispheressä, ja Metallica (2nd time) yms. 2009 Spheressä.
Tai no jollain pienemmällä ruudulla näkyy varmaan hyvin, mutta ainakin mun 24" PC näytöllä näkyy jo liian pehmeänä, tosin PC:n ruutuakin kun yleensä katsotaan alle 1m päästä niin toki videosta erottaa jo virheet.
Lisäksi toi Hauppauge enkooderi striimaa matskun H.264:nä jonka siis tehokas PC koodaa ja tallentaa, editoinnin (Corel Videostudio ProX 3) jälkeen suollan renderöidyn videon koneelleni samalla kodekilla ettei tule juuri muunnosta. Ja Youtuben infossa on että H.264 on "ehkä" paras kodekki jolla kannattaa videot sinne upata jolloin YT:n tekemä konvertointi on mahdollisimman tehokas ja vähiten kuvan laatua alentava.
Ainakaan tämä eka video ei ole sellainen suora putki-juoksu-kahakkaa, vaan otteita sieltä täältä eli fiilistelyä ja pitää jostain tulevasta videosta tehdä sitten suorempaa toimintaa sisältävä filkka.
No joku lökäpöksy musiikki on niin kaukana Hiikeristä kuin vain olla voi. Se oli varmaan se Slayerin biisi joka rikko oikeuksia...Koita katsoa jotain ei kovin tunnettua musiikkia, hevi olis varmaan ok zombivideossa.
PS. Slayeri yms. Metalli bändit tuli kesällä nähtyä Sonispheressä, ja Metallica (2nd time) yms. 2009 Spheressä.
Toi video on vain kaksinpelistä ja tallentajan eli mun puhetta ei siinä kuulu. Jälkiäänitin kyllä parit kommentit PC:llä, mutta pitää sitä vielä hioa.Älä kuitenkaan koko videota pistä musiikin peittoon, sillä olisi kiva kuulla sitä pelokasta puheensorinaa pelaajien mikkien kautta.
Olen vuosia jo tonne uppaillut videoita, tiedän kyllä. Mutta kun video tulee olemaan 1080 resolla niin hyvin näkyy jos ei vaan katso fullscreeninä tuolta.Youtubeen laittaminen ei välttämättä ole viisain vaihtoehto, sillä joskus tuubi saattaa kusta videoiden laadun totaalisesti.
Tai no jollain pienemmällä ruudulla näkyy varmaan hyvin, mutta ainakin mun 24" PC näytöllä näkyy jo liian pehmeänä, tosin PC:n ruutuakin kun yleensä katsotaan alle 1m päästä niin toki videosta erottaa jo virheet.
Lisäksi toi Hauppauge enkooderi striimaa matskun H.264:nä jonka siis tehokas PC koodaa ja tallentaa, editoinnin (Corel Videostudio ProX 3) jälkeen suollan renderöidyn videon koneelleni samalla kodekilla ettei tule juuri muunnosta. Ja Youtuben infossa on että H.264 on "ehkä" paras kodekki jolla kannattaa videot sinne upata jolloin YT:n tekemä konvertointi on mahdollisimman tehokas ja vähiten kuvan laatua alentava.
Pitää aloitella "taas", että sais joskus tämän ekan pätkän käsistä pyörimästä.Toivottavasti saat vidin valmiiksi pikaisesti. Odotan innolla mitä on luvassa.
Ainakaan tämä eka video ei ole sellainen suora putki-juoksu-kahakkaa, vaan otteita sieltä täältä eli fiilistelyä ja pitää jostain tulevasta videosta tehdä sitten suorempaa toimintaa sisältävä filkka.
Viimeksi muokannut moderaattori: