Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Zombien määrä riippuu pelaajien määrästä omasta mielestäni korjatkaa jos oon väärässä? 27 Eilen yöllä kans väännettiin onse kyl tiukka mättö siinä vierähtää kumminki se miltein 3tuntia ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Zombien määrä riippuu pelaajien määrästä omasta mielestäni korjatkaa jos oon väärässä? 27 Eilen yöllä kans väännettiin onse kyl tiukka mättö siinä vierähtää kumminki se miltein 3tuntia ;)

Juu, zombeja tulee aina sitä enemmän, mitä pelaajia on.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Huhhuh tuli vedettyä kolmistaan kinoo 32 roundiin 3:lla raygunilla ja yhellä zeuksella. Aikaakin meni varmaan yli 4 tuntia. Taitaa jäädä hetkeks zombimode jäähylle, otti sen verran koville.

Aika kova suoritus! :)
Mielestäni se Ray Gun aika pakollinen kaikilla tossa lähestyttäessä 30 leveliä.
Ja Zeus tiukkoihin tilanteisiin hyvä olla. Itellä tuo enkka 27, se 30 pitäisi rikkoa joskus.:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Juu, zombeja tulee aina sitä enemmän, mitä pelaajia on.

Juu, ajattelinkin tässä sitä, että jos pelaajia on alussa 4. Yksi lähtee pois roundilla 6, pysyykö zombien määrä sellaisena kuin se on 4:lle pelaajalle? Vai rupeaako niitä tulemaan vähemmän niinkuin 3:n pelaajan mukaan?
Leaderboardseissa ainakin näkyi, että vedettiin 4:llä pelaajalla.
Toivottavasti joku ymmärsi.:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Juu, ajattelinkin tässä sitä, että jos pelaajia on alussa 4. Yksi lähtee pois roundilla 6, pysyykö zombien määrä sellaisena kuin se on 4:lle pelaajalle? Vai rupeaako niitä tulemaan vähemmän niinkuin 3:n pelaajan mukaan?
Leaderboardseissa ainakin näkyi, että vedettiin 4:llä pelaajalla.
Toivottavasti joku ymmärsi.:)

Tätä olen itsekki funtsinu.. Vähän kyl vaikuttais silt että vaikka yks pelaaja lähtee kesken matsin niin vaikeusaste pysyy samana kuin 4:llä pelaajalla..

Itsellä enkat vaivaiset 17lvl vasta :D
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Tätä olen itsekki funtsinu.. Vähän kyl vaikuttais silt että vaikka yks pelaaja lähtee kesken matsin niin vaikeusaste pysyy samana kuin 4:llä pelaajalla..

Itsellä enkat vaivaiset 17lvl vasta :D

Näin se kyllä luultavasti on.
Jos vaikeusaste helpottuisi olisi kaikenlainen sanotaan nyt "huijaus" mahdollista esim. joku avaa ovet ym. ja lähtee pois, mennään alussa 4:llä ja jos ei tule kaikille hyviä aseita esim. 2:lla hyvät aseet ja 2:lla huonot ne kaksi joilla on huonot lähtevät pois ja muuta tällästä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Itse olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että zombien määrä skaalautuu pelaajien määrän mukaan itse pelin aikanakin, viimeistään seuraavan erän alkaessa. Siltä se on ainakin joka kentässä tuntunut, aina WaW:n kentistä lähtien.

Pääsin muutama päivä sitten Kinossa 30 levelille, 4 pelaajaa alussa, yks lähti jossain alkuvaiheissa pois, ja yks lähti lopussa pois, eli 2 pelaajaa oli lopulta jäljellä. Kyllä se zombien määrä tuntui aika normaalilta 2 pelaajalle.

Five:ssä ennätys vasta 17, mutta jos sais hyvän porukan kasaan, mahdollisuudet ois paljon parempaan. Kinossakin rajoittava tekijä oli, yllätys yllätys, pula ammuksista. Itsellä oli Porters x2 Ray Gun ja Zeus ilmapuhallin.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Itse olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että zombien määrä skaalautuu pelaajien määrän mukaan itse pelin aikanakin, viimeistään seuraavan erän alkaessa. Siltä se on ainakin joka kentässä tuntunut, aina WaW:n kentistä lähtien.

Pääsin muutama päivä sitten Kinossa 30 levelille, 4 pelaajaa alussa, yks lähti jossain alkuvaiheissa pois, ja yks lähti lopussa pois, eli 2 pelaajaa oli lopulta jäljellä. Kyllä se zombien määrä tuntui aika normaalilta 2 pelaajalle.

Five:ssä ennätys vasta 17, mutta jos sais hyvän porukan kasaan, mahdollisuudet ois paljon parempaan. Kinossakin rajoittava tekijä oli, yllätys yllätys, pula ammuksista. Itsellä oli Porters x2 Ray Gun ja Zeus ilmapuhallin.
Lisää mut kaveriksi, niin voidaan hakata fiveä yhdessä. Omat enkat level20. PSN: rene64pro
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Lisää mut kaveriksi, niin voidaan hakata fiveä yhdessä. Omat enkat level20. PSN: rene64pro

Mielelläni sen tekisin, mutta kun pelaan tätä boksilla :). Syy miksi kirjoittelen pleikkapuolella on ihan se, että täällä on näemmä paljon enemmän keskustelijoita. Tääkin ketju on melkein yhtä pitkä kuin boksi puolen ketju itse Cod: Black Ops pelistä...

PS. Kyllähän mulla PS3:nkin on, mutta tulipa kuitenkin hommattua tämä peli boksille ;) .
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Mistä ihmeestä olen jäänyt paitsi, kun gameover tuli mitä naurettavammasta syystä.
Eli, pitkästä aikaa taas pelasin zombia split screenillä plus kaksi randomia netin välityksellä. No nämä randomit lähti tietenkin kesken kaiken menemään, mutta ei siinä mitään. Yhdessä velipojan kanssa pelasimme ja rikoimme aikaisemman 20lvl ennätyksen. 24lvl oli jo käytännössä loppunut, kun jätimme yhden jalattoman zombin antamaan meille lisäaikaa. Aseet olivat mitä parhaimmat, minulla se jäädytin ase tuunattuna + ray gun tuunaamattomana. Näin ollen menin tuunaamaan ray gunin ja kun yhdessä astuimme tähän teleporttiin, jotta pääsisimme tuninki hommiin, pamahtaa ruutuun GAME OVER. Molemmat kuoli jostain kumman syystä. Järjetöntä laittaa jotain ihme juttuja peliin, kun maat ovat muutenkin mielestäni paljon vaikeammat kuin wawissa. Ei kyllä mikään syö niin paljon peli-iloa kuin tällainen. Tilttauksenkin vielä ymmärtää ja tätänkin on käynyt, mutta että molemmat kuolee ilman selitystä.
Niin ja tuohon syyhyn epäilimme, että jos molemmat astuu teleportiin samaan aikaan kuolee, mutta on sitä ennenkin näin tehty eikä mitään ongelmaa. Melkein toivon bugia, mutta se se ei taida olla. :(
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Juu, itelle köynyt täysin samalla lailla. Joku viisas voisi tämän ilmiön selittää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Jossain apuvideossa mainittiin että kerrallaan zombieita olisi elossa vain 30.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Lisäilkäähän mut kun ois kiva pelailla välillä ihan kunnon porukassa kun ei meinaa noitten randomeiden kaa oikein onnistuu. Psn: Itzkel ;)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

..kun yhdessä astuimme tähän teleporttiin, jotta pääsisimme tuninki hommiin, pamahtaa ruutuun GAME OVER. Molemmat kuoli jostain kumman syystä.


Meillä kävi FIVE kentässä viikonloppuna näin: Astuin teleporttiin yksin mutta en liikkunut mihinkään. Pelitoverit seurasivat oikeastaan heti perään ja kukaan ei kerenny liikkua teleportista pois->3 meistä kuoli ja työnnyttiin samalla eteen päin kun tungosta teleportin edessä tuntui oleva. Neljäs pelaaja tuli hiukan myöhemmin teleporttiin ja pystyi vielä pelastamaan kaikki. Teleportissa siis mahdollisesti jonkin sortin mahdollisuus joutua toisen "sisälle"?
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Zombi määrät skaalautuvat pelaajamäärään aina kun uusi lvl alkaa.

Eli jos joku pelaaja tippuu/lähtee pois, niin seuraavasta rundista lähtien on pudotettu Zombien määrää, näin oli jo WaW:ssakin.

Teleportti kuolema bugi oli jo WaW:in Der Riesessäkin, joskus pisti korpeemaan kun kuoltiin kaikki ko. bugiin jtn. yli 40 lvl. :(
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Mahtava pelimoodi kyllä ja maistuu erityisesti kaverin kanssa samalta sohvalta pelattuna! Ainut asia mikä laittaa nykyisin riepomaan on pelien kesto. Tuppaavat yksinkertaisesti viemään liikaa aikaa tuollaiset pidemmät pelituokiot!
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Ei pahalla reissurapu, mutta tuosta sun tekstistä ei saa oikeen mitään selvää. Luultavasti ihan hyvä taktiikka kyseessä, mutta voisit hieman selvemmin kertoa ja käyttää pisteitä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Voin kertoa taktiikan millä meikäläinen vetää kaveriporukan kanssa. level 1, kolme laukasta zombeihin ja sitten puukkoa. level 2, 5 laukausta ja puukkoa. 4 levelillä voi ampua lippaan ja sitten tarttee kaks kertaa puukkoa keuhkoon.

leven nelosen lopussa kannattaa lähteä liikkeelle. Meikäläiset menee aina ekana portaiden yläpäässä olevaan oveen ja siitä jatketaan suoraan huoneeseen missä on tuon mp40, se otetaan kouraan ja pelataan niin kauan kunnes koirat on hoidettu (yleensä koirat tulee level 6 mutta voi tulla level5-7 välissä).

Kun koirat on hoidettu niin kaikki lataa aseet ja ottaa max ammon (koirien jälkeen saa aina max ammon). Sitten jatketaa huoneeseen missä avataan verhot ja otetaan juggernaut (juggeri on kun juokset teatteri alueelta aloitus mestaa päin niin rappusten oikealla puolella olevassa "limiautomaatissa")

Kun juggeri on otettu tapetaan kyseisen levelin zombit mutta jätetään viimeinen mörkö eloon. Nyt kun ei ole vaaraa noista zombeista, katotaan missä sijaitsee nalle box ja käydää oottaa muutaman random aseen (itse en suosittele että otatte kahta asetta nalle boksista)

Jos kujalle menevät ovet ovat vielä kiinni (elikkä aloitus paikasta vasemmalle menevät ovet) niin ne voi käydä avaamassa siihen pisteeseen saakka kun pääsette sinne "tietokone" huoneeseen. Ei kannata avata viimeistä ovea joka johtaa siihen rappukäytävään josta pääsee teatterille.

Tärkeintä jos haluaa pitkälle päästä on että juoksette kavereiden kanssa samaa reittiä kokoajan. Mp40 kannattaa olla kokoajan mukana minun mielestä koska kun vetää tätä zombie rundia niin saa hemmetin kätevästi otettua aina pateja seinältä. Pelkästään mp40 pääsee levelille 20.

Kun olette käyneet teleportissa upgreidaamassa aseen niin sen jälkeen extra pisteillä kannattaa hakea quick reload, joka sijaitsee samassa huoneessa kuin mp40 (vihreä limumasiina) ja jos pelkää että kaverit heittää hokkarit kattoo niin ottaa aloitus paikasta tuin revive ( sillä revaivaa kaverit 100 kertaa nopeammin). Viimeiseksi voi hakea kujalta sijaitsevasta keltaisesta limumasiinasta douple tapin (jonka pitäisi hieman parentaa ammuksia)

Tolla taktiikalla olla kavereiden kanssa väännetty ollan päästy 24 levelille. Randon porukassa kerran pääsin 28 levelille. ei suuria leveleitä mutta haastetta tuolta löytyy :)
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Oikeastaan double tap parantaa fire ratea
 
Vastaus: Call Of Duty: Black Opsin zombie-pelitilakeskustelu [PS3]

Sen verran lisäystä tohon äsköseen että zombeihin voi ampua ekalla kierroksella jo 5 panosta pistoolilla rintaan ja sit puukkoa. Eikös tuo douple tap muuten vaikuta ainoastaan aseen ampumis nopeuteen vai tuoko se myös lisää damagea?

Kuinka moni muuten tietää kuinka sen musiikin saa zombie modissa soimaan?

Ei nyt varmaan ollut niin ''salaista'' tietoa tämä mutta pistimpä nyt kaiken varalta spoilauksen.. eli katselin youtubesta videoita liittyen tähän zombi modiin ja vastaan tuli sellainen video missä oli ohjeet kuinka sen musiikin(Elena Siegman - 115 ) saa soimaan. Heti menin itse kokeilemaan tätä ja siinä piti etsiä 3 jotain palavaa kiveä kino der toten kentästä. Löysin kyllä ne mutta tietääkö kukaan mitä sitte pitäisi tehä? Tuossa vielä se musiikki mikä alkaa soimaan YouTube - Call of Duty: Black Ops - Kino Der Toten Easter Egg song "115" Elena Siegman Kevin Sherwood
 
Ylös Bottom