Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Zombien määrä riippuu pelaajien määrästä omasta mielestäni korjatkaa jos oon väärässä? 27 Eilen yöllä kans väännettiin onse kyl tiukka mättö siinä vierähtää kumminki se miltein 3tuntia
Huhhuh tuli vedettyä kolmistaan kinoo 32 roundiin 3:lla raygunilla ja yhellä zeuksella. Aikaakin meni varmaan yli 4 tuntia. Taitaa jäädä hetkeks zombimode jäähylle, otti sen verran koville.
Juu, zombeja tulee aina sitä enemmän, mitä pelaajia on.
Juu, ajattelinkin tässä sitä, että jos pelaajia on alussa 4. Yksi lähtee pois roundilla 6, pysyykö zombien määrä sellaisena kuin se on 4:lle pelaajalle? Vai rupeaako niitä tulemaan vähemmän niinkuin 3:n pelaajan mukaan?
Leaderboardseissa ainakin näkyi, että vedettiin 4:llä pelaajalla.
Toivottavasti joku ymmärsi.
Tätä olen itsekki funtsinu.. Vähän kyl vaikuttais silt että vaikka yks pelaaja lähtee kesken matsin niin vaikeusaste pysyy samana kuin 4:llä pelaajalla..
Itsellä enkat vaivaiset 17lvl vasta
Lisää mut kaveriksi, niin voidaan hakata fiveä yhdessä. Omat enkat level20. PSN: rene64proItse olen kyllä ollut siinä käsityksessä, että zombien määrä skaalautuu pelaajien määrän mukaan itse pelin aikanakin, viimeistään seuraavan erän alkaessa. Siltä se on ainakin joka kentässä tuntunut, aina WaW:n kentistä lähtien.
Pääsin muutama päivä sitten Kinossa 30 levelille, 4 pelaajaa alussa, yks lähti jossain alkuvaiheissa pois, ja yks lähti lopussa pois, eli 2 pelaajaa oli lopulta jäljellä. Kyllä se zombien määrä tuntui aika normaalilta 2 pelaajalle.
Five:ssä ennätys vasta 17, mutta jos sais hyvän porukan kasaan, mahdollisuudet ois paljon parempaan. Kinossakin rajoittava tekijä oli, yllätys yllätys, pula ammuksista. Itsellä oli Porters x2 Ray Gun ja Zeus ilmapuhallin.
Lisää mut kaveriksi, niin voidaan hakata fiveä yhdessä. Omat enkat level20. PSN: rene64pro
..kun yhdessä astuimme tähän teleporttiin, jotta pääsisimme tuninki hommiin, pamahtaa ruutuun GAME OVER. Molemmat kuoli jostain kumman syystä.