Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Ghosts

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Hakkeroitu vs. Glitch.

Siinä on mielestäni aika iso ero. Eli todennäköisesti ei ole hakkeroitu, vaan urpot käyttävät vain noita kentän "aukkoja" hyväksi.

Sen takia kirjoitinkin Glitch, koska ne on juurikin "aukkoja" kentissä. Osa on tuollaisia pahempia ja osa taas täysin vaarattomia. Näitäkin on aina ollut, joten ei tuossa mitään ihmeellistä ole.


EDIT: Jaa, sieltä puuttui toinen lainaus minun kirjoitusvaiheessa. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Noi eri squadmemberit (pelihahmot), on niitä prestigeitä. Pakko avata uus ukko jos meinaat prestigee vaihtaa.

Laitetaanpas nyt jonkinlaisia fiiliksiä n. 6 tunnin mp-pelailun jälkeen.

Hieman on jäänyt nuo squad-tsydeemit, killstreakit ym. uudet ihme härpäkkeet kyllä epäselviksi, enkä myöskään ymmärrä miksi tuhlaisin niitä unlockaus-pisteitä johonkin uuteen pelihahmoon, kun en hahmoani itse edes näe? Jos joku tietää asiasta jotain mitä minä en tiedä, ja niistä hahmoista on jotain ihan oikeaakin hyötyä, kertokaa pliis mullekin. Noin muuten aseet, perkit ja muu create a classiin liittyvä sälä vaikuttaisi aika geneeriseltä codi-hutulta (mikä ei siis välttämättä ole huono juttu).

Tähän mennessä olen monien muiden tapaan huomannut yhden piirteen, mikä ghostsissa poikkeaa aiemmista codeista melko selkeästi: karttasuunnittelu. Graafisesti ghosts on codiksi ihan hyvälaatuinen, karttojen visuaalinen ilme sen sijaan ei miellytä ainakaan omaa silmää lainkaan. En tiedä millaisen maanis-depression kourissa karttasuunnittelijat ovat rypeneet, kun joka perhanan mäppi on sitä samaa pirun tylsää harmaus-ruskeus-ankeutta. Bonuksena pelaajat ovat vielä aivan saman värisiä kuin ne mäpit, niin ettei niitä erota sieltä taustasta kuin vasta muutaman metrin päästä (onko muillakin ollut tätä ongelmaa vai olenko vain vammainen?). Oli miten oli, mäpit eivät lookiltaan miellytä ainakaan omaa silmää. Merkittävämpää kartoissa on kuitenkin niiden layoutit, eivätkä nekään ole itseä miellyttäneet. Codien tavaramerkki on ollut jo pitkään karttasuunnittelu, jonka ansiosta matsit ovat intensiivisiä ja vähänkin kokeneemman pelurin on mahdollista päätellä tiimiläisten sijainnin perusteella vastustajien tulosuunta. Mapin keskustaan (domin b-lipulle) on ollut yleensä muutama kulkureitti, joita kontrolloimalla on voinut hallita koko matsia. Nyt on päätetty pistää koko roska uusiksi kertalaakista; kulkureittejä on nyt niin monta, ettei itse spidermänikään pysyisi kartalla vihujen tulosuunnasta (erityismaininta sille tankkitehdas-kentälle, VMP!).

Veikkaan, että ovat tällä muutoksella pyrkineet menemään hieman bäfän suuntaan, nyt kun uuden konsolisukupolven myötä 9vs9-pelit ovat 60fps:llä mahdollisia. Monimutkaisemmilla kentillä voittaminen vaatii enemmän tiimityösketelyä ja ne sopivat isompiin matseihin. Karttasuunnittelu on ollut kuitenkin yksi codin määrittävistä tekijöistä, eikä muutos omasta mielestäni ainakaan lyhyellä kokeilulla ole ollut hyvä.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Hidden SMG Found In Call Of Duty Ghosts

[video=youtube;XqffXGU4kXo]http://www.youtube.com/watch?v=XqffXGU4kXo[/video]

Joopa, ei tuota roskaa saada pois pilaamasta pelejä näköjään koskaan Codeista. Onneksi pystyin vastustamaan kiusausta enkä ostanut uutta Codia julkaisussa koska halusin nähdä onko tosiaan saatu järkeistettyä noita snipoja, mutta eipä näköjään ole.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Eipä ole itelle sattunu vastaan pahoja sniputtajia vaikka reilusti pelannut. Ei ainakaan hc puolella.

Mikäs tuo ase juttu on?
Ei jaksa kuunnella tuommoista huuto videoo ja yrittää samalla saada huonolla englannilla asiasta selkoa.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Eipä ole itelle sattunu vastaan pahoja sniputtajia vaikka reilusti pelannut. Ei ainakaan hc puolella.

Mikäs tuo ase juttu on?
Ei jaksa kuunnella tuommoista huuto videoo ja yrittää samalla saada huonolla englannilla asiasta selkoa.

Video on typerää p*skanjauhantaa siitä kun snipulla voitti lähietäisyydeltä SMG:n. Pelissä kuolee joka aseella sekunnissa niin ihan turhaa urputtaa, että sniperit on ylivoimaisia. Jos ei snipua vastaan tuosta etäisyydeltä pärjää ni se on kyllä ihan omaa vikaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

No kyllä tossa quick scope shitissä perää on. Joka aseella kuolee sekunnissa... Ei se hirveästi lohduta kun ammut metrin päästä puolen sekunttia räpätätätäpätätäpätä jokaisen skoden osuessa vatsaan ja vastustaja sanoo quick scope BOOM (käsivarteen). En osaa pelaa.

Useamman tunnin eilen pelasin ja välillä on pelkkää snipua liikenteessä. No, ei se nyt mua varsinaisesti vituta. Peli olis vaan parempi jos snipuja olis vähemmän. Jos smg tai ar tappais myös yhdestä kudista metrin päästä niin sitten olis homma pelaajasta kiinni. Nyt ei ole. On se kummallista jos ar:n kaa pitää kämppää et saa sekunnin ammuttua ennen vihua. Snipun kaa sitten rushitaan jeah.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

No kyllä tossa quick scope shitissä perää on. Joka aseella kuolee sekunnissa... Ei se hirveästi lohduta kun ammut metrin päästä puolen sekunttia räpätätätäpätätäpätä jokaisen skoden osuessa vatsaan ja vastustaja sanoo quick scope BOOM (käsivarteen). En osaa pelaa.

Useamman tunnin eilen pelasin ja välillä on pelkkää snipua liikenteessä. No, ei se nyt mua varsinaisesti vituta. Peli olis vaan parempi jos snipuja olis vähemmän. Jos smg tai ar tappais myös yhdestä kudista metrin päästä niin sitten olis homma pelaajasta kiinni. Nyt ei ole. On se kummallista jos ar:n kaa pitää kämppää et saa sekunnin ammuttua ennen vihua. Snipun kaa sitten rushitaan jeah.

Pelaa hardcorea.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Ei tuo Elpresadorin video ole mitään turhaa jauhantaa. Sieltä löytyy uudempiakin videoita tuosta samasta Codin ongelmasta nimeltä Quickscope. Ei ole pelkästään tuo video mikä todistaa tuon QS:n älyttömyyden vaan se on monessa muussa videossa. Kertokaas mitä tuossa videossakin nähdyissä tilanteissa on tehtävissä? Miten tuossa lähi taistelussa jossa vastassa on QS kaveri ja SMG kaveri voi SMG kaveri tehdä? Neuvoja kehiin nyt niiltä pro pelaajilta, että me jotka ei olla pro:ta voitaisiin taas nauttia mahdollisesti Codista jatkossa. Se jos tuota tekisi yksi kaveri servulla, mutta kun se on järjestään niin, että yksi pelaa jollain SMG:llä tai Assaultilla ja loput Snipalla.

Niin kuin tuossakin videossa nähtiin niin se liike on niin nopea, että ei ehdi edes kissaa sanoa kun olet jo kuollut. Taisi pariikin otteeseen lähteä sekunnin sisällä kaksi kaveria putkeen. Niin ja kuinkas monta kertaa nuo videon kaverit joutui ampumaan toisen kerran? Aina ne puolestelijat sanoo, että jos ei osu QS:llä niin silloin on muka itse kuollut. No ei tullut vastaan sellaisia Quickscopettajia jotka tarvis toisen laukauksen eli on vissiin tullt vastaan aina itselle ne kovimmat luut noista QS jampoista. Ja tässä pelissähän tulee vissiin aina Suomalaisia vastaan niin kuin MW3:kin. Ja se on lähes 9/10 Finskistä kun tulee vastaa niin se on tuota QS:ää.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Hakkeroitu vs. Glitch.

Siinä on mielestäni aika iso ero. Eli todennäköisesti ei ole hakkeroitu, vaan urpot käyttävät vain noita kentän "aukkoja" hyväksi.


Mun moka tosiaan. Taitaa olla ainoastaan tuosta kentästä (Freight) kyse. Tiedä sitten mitä hauskaa tuossakin on :(


Ja mitä tuohon QS:ään tulee niin se nyt on vaan karu fakta, että QS:ää ei tulla/saada ikinä kytkettyä pois täysin näistä peleistä. Joku joskus mainitsikin, että on joutunut jopa BF3:ssa QS:n kohteeksi :D

Ja niinkuin edellä mainittiinki niin jos haluaa todellakin nopeaa kuolemista yms niin HC:n puolelle vaan pelailemaan. Eipä ole itseäni ole harmittanut yhtään kyllä snipoihin kuoleminen. Jos pelaan itse esim assaultilla ja vastaan tulee snipa niin voi melko varmasti sanoa, että 9 kertaa 10:stä snipa on se joka on maassa.

Tässä pelissä on muutenkin oltava pirunvarovainen kun etenee, koska henki lähtee todella nopeasti. Mikä tietysti lisännyt kämppimistä.
Ainut asia mikä meinaa välillä heittää ohjaimen seinää on se perhanan "hybridi bouncing betty aka claymore" I.E.D!! Niitä ei meinaa millään nähdä perhana. Olishan tuohon tietysti se joku perkki, mutta kun ei raaski ;)

Itse nautin tällä hetkellä pelistä todella paljon. Muutamia wtf? hetkiä tietenkin tullut ja spawnit on mitä on. Taitaa tällä hetkellä olla "Laatta-Jahti (KC)" melkein ainut järkevä pelimuoto.

Eikös tällä viikolla pitäisi tulla jo päivityskin näihin spawneihin liittyen. Todella IW on kyllä ilmoittanut tästä mitä ovat päivättämässä ja mitä ei.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Nyt pukkaa 1.04 päivitystä. Löytääkö joku mitä on päivitelty jostain?

Edit/
Nyt yhdistää mp:n päävalikossa jo valmiiks serverille. Ennen yhdisti vasta kun painoi play online.

Ainakin yksi uusi emblemi ja tausta. Nuo nopeasti katottuna.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

On tää peli ilmeisesti melkoisen hakkeroitu tällä hetkellä. Tälläisiä tuli meidän porukalle vastaan eilen.
Onneksi ei ole itelle tullut vastaan. En oikeen ymmärrä että mitä iloa siitä saa jos häxäämällä voittaa matseja codissa? :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Nyt pukkaa 1.04 päivitystä. Löytääkö joku mitä on päivitelty jostain?



  • New Features
  • #CODeSports option added, providing further MLG support; Contains a Broadcast mode and the ability to enable the latest MLG ruleset in both online Private Matches and System Link.

    Stability
  • Fixed a rare crash when quitting out of an MP match while calling in a squad mate with a riot shield equipped.
  • Fixed a rare private match stability issue, which was occurring when a playlist update was published.
  • Fixed a crash which occurred when renaming a loadout as the match was starting.
  • Fixed a crash when the host of a Wargame match could crash if they are pulled out of the match while in a 5 player party.
  • Fixed an MP Siege rare crash on load.
  • Numerous other MP in-game stability fixes.
  • Fixed a rare crash on load.

    Key Changes
  • Further spawn logic improvements.
  • Fixed a spawn exploit where players would always respawn at their team spawn within the first 15 seconds of a game, even if an enemy was nearby.
  • Increased XP rewards slightly for Operations and early tier weapon challenges.
  • Added leaderboard for Search and Destroy game mode.
  • Numerous map exploit fixes in MP and Extinction.
  • Numerous Anti-Cheat fixes.
  • Fixed collision bugs on multiple maps.
  • Care package stacking exploit fix.
  • Increased Search and Destroy XP to give 10x XP instead of 5x XP.
  • Search and Destroy, now has its own online playlist.

    Additional Fixes
  • Improved character models rendering, when viewing players with the Gryphon.
  • Accuracy fix for the Preferred Weapon Stat on the Player Stats lobby page.
  • Spectator movement improvements.
  • Further support for the COD App.
  • Clan tags no longer missing a bracket when viewed in-game.
  • Dedicated server bug fixes.
  • Fix for seeing empty player name when joining a game in progress.
  • Reduced upwards velocity when performing a melee charge.
  • ADS while moving in a remote turret is now allowed.
  • Dog no longer twitches when player is too close.
  • Ping for bots now returns a more accurate 0ms.
  • Fixed a very rare issue where the left pistol could shoot two bullets instead of one.
  • Vehicle explosions sometimes did not appear in killcams; fixed.
  • Disable the create clan button when the service is unavailable.
  • Added error popup to the Call of Duty Account button when the service is down.
  • Added an error message on the Clan section of the Friends List when the service is down.
  • When losing internet connection, then attempting to modify a loadout's perks, the game now returns you to the main menu.
  • Balanced the Focus Perk's view-kick scale.
  • Fixed bug where clan tag colors were not showing up on Clan Details page.
  • Fixed an issue where mantling while going through a blitz portal would sometimes not teleport the players.
  • Adding patch & background reward for Call of Duty Account Registration.
  • In Extinction, fixed a rare issue where the alien wouldn’t retreat.
  • Fixed an issue in Extinction when the hive chopper wouldn’t show up if
  • an attack chopper was bought during a very specific window of time.
  • Multiple fixes for Recent History and My Modes lists.
  • Fix for sometimes spawning from last stand without a weapon in hand in Extinction.
  • Fix for a few last stand revive weapon bugs in Extinction.
  • Added new MP spawn music.
  • Fixed an issue with the ammo counter sometimes not showing up properly in safeguard.
  • Fixed a rare issue where the Score/XP popup (i.e., +100) didn’t appear when killing a player in Squads Mode.
  • Changing the leaderboard filter then scrolling would sometimes cause the user to be sent back to a previous menu screen, fixed.
  • We now show dog tags to spectators in Search and Rescue.
  • Ensured the ratchet sound only plays when first entering the summary after a game.
  • Replace generic unlock icon (head/helmet/uniform) with text description of item.
  • Fixed a bug with shooting down a heli sniper with a gryphon.
  • Riot shield assists challenge balancing.
  • Fixed operation completion bonus to account for multi-tier operations rolling over.
  • Improved UI messages to explain rewards.
  • Added a "Track Operation" button helper text in the operation selection menu.
  • Make it so the CoD Anywhere confirm button does not disappear when you back out of a field edit popup.
  • Fix for mismatched player cards in extinction mode.
  • Added thermal hybrid scope hint in extinction HUD.
  • Fixed an issue where backing out of a certain error popup would cause the player to sit in a lobby that wouldn't fill up in Squad Assault.
  • Fixed unlocalized text in the Extinction unlock screen for Extinction abilities.
http://community.callofduty.com/thread/200800960#.Uo5DCuKvBMI
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Niin, tuliko tuo päivitys molemmille konsoleille vai pelkästään PS3?

Itselläni jumittanut nyt viikon tuo Operations valikko, pian alkaa harmittamaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Käsittääkseni X360 patch on nyt ulkona(ainakin jenkkilän päässä latailevat niitä).
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Aika erilaisia mielipiteitä oon pelistä kuullut, mutta vieläkö joku viitsisi heittää kommenttia, että kannattaako tätä hankkia? Itse olen pelannut kaikkia Call of Dutyja MW1:stä lähtien. MW3 on nyt tosin ollut viimeinen CoD, mitä oon pelannut. (Eli Black Ops 2:sta en enää jaksanut ostaa) Mw3:n pelaaminen meni jo vähän pakkopullaksi, nimenomaan siitä syystä että vaan oli sitä samaa ADHD meininkiä uusilla kartoilla mitä MW2:ssa jo nähtiin. Black Ops 1 taas oli yhteyksien osalta omalla kohdalla sellaista kuraa, että se riitti jo Black Ops 2:n skippaamisen syyksi. Kysymys siis lähinnä, että tarjoaako peli mitään uutta? PS4:sta en ole ainakaan tämän vuoden puolella ostamassa, joten PS3:n parissa mennään vielä.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Tuskinpa saat tästä enää mitään irti ja mitään uutta on ainakin turha odottaa.

Jos tykkää maata puskassa snipun kans ni saa siitä jotain irti.
Itse en tykkää, mutta kyllä tälläkin hetkensä on.
Juoksemalla ei pärjää ainakaan hc puolella.
Parempi tämä on kuin mw3. Huonompi kuin black ops 1, jota itse pidän pelattavuudelta ehkä parhaana.

Minun mielipide. Kaikkia codeja pelannut. Cod uo-4 suurella servulla admininakin tuli oltua pc puolella "nuorena" poikana.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Tuo tutka jonka saa 3 tapon putkesta niin kellään tietoa mikä määrää "toimiiko" se?. Ite aatellu et riittää kun vie sen riittävän avaralle paikalle mut ei aina silloinkaan ja joskus tuntuu toimivan vaik jättää sen sisätiloihin. Outoa tämä:confused:.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Tuo tutka jonka saa 3 tapon putkesta niin kellään tietoa mikä määrää "toimiiko" se?. Ite aatellu et riittää kun vie sen riittävän avaralle paikalle mut ei aina silloinkaan ja joskus tuntuu toimivan vaik jättää sen sisätiloihin. Outoa tämä:confused:.
Se mainitaan intelissä kun kenttä latautuu. Eli kun joukkueella on yksi sat com, minimappiin tägäytyy ne viholliset jotka näet. Kahdella toimii kuin aikaisemmin spy planet, kolmella hieman nopeampaa ja neljällä kuin advanced uav/black bird.
 
Ylös Bottom