Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Ghosts

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The FinGuy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä siinä niin kävi että tämä Ghost mielestäni pilasi cod sarjan. Mw3 oli tähän ghostiin nähden vielä miellyttävä pelattava, jota ei kuitenkaan sitäkään kauaa jaksanut vrt mw/mw2. Ghostia olen pelannut PS3:lla ja ps4:llä yhteensä ehkä 3h. Ei iske ei sitten millään. Bf4 vienyt täysin mennessään. Graafisesti ps4:llä bf näyttää paljon paremmalta, kuulostaa paljon paremmalta ja on joka suhteessa viihdyttävämpi kuin ghosts. Paljon hyviä muistoja codista mutta ilmeisemmin se tie on kuljettu nyt loppuun.

Hei hei.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Minä olin samassa tilanteessa silloin kun BF3 tuli ja PC:llä tahkosin, sitten palasin Wii U:n kanssa Codien pariin ja taas on hyvin innostanut.
Toki tässä on alkanut nämä nettiräimeet, tai yleisesti koko FPS:t maistumaan niin puulta että en usko että uusia präiskintöjä ihan hetkeen ostan millekkään alustalle.

Ghost oli hyvä, sitten sysipaska, kiitos sen surullisen kuuluisan nettikoodin. Tämähän toimii nykyään huonommin kuin BO2 koskaan (Wii U). Auta armias jos joku kerkiää aloittamaan ampumisen ja pujahat nurkan taakse... kuolema! 1 vs 1 -lähkärit kanssa, kaveri juoksee ohitse mutta kuolet. Killcam paljastaa hienot ominaisuudet :) Myöskin animaatiot hankaa vastaan, juurikin noissa tilanteissa joissa vihu on jo vierellä tai ohi mutta ampuu taikaluodeillaan silti. Noh, hauskaa oli mutta saa lähteä kiertoon. Kiitos ja näkemiin myös!

Onkos muilla ongelmia PS4 puolella nettipelaamisen kanssa tänään? Tulee viesti, että tarvitsee Playstation plus jäsenyyden nettipelaamiseen, vaikka plus jäsenyyttä on kesäkuuhun asti maksettuna.

Sama vika juuri äsken, et ole ainoa :). ensin soneran netti poikki 12h ja sitten tämä :D

Koskee vissiin sekä PS3 että PS4? Jos oikein tulkitsin, niin eikai tuon huollon olisi vielä pitänyt edes alkaa? Eikö 9PM PST ole 19.00 Suomen aikaa?

Koskee vissiin sekä PS3 että PS4? Jos oikein tulkitsin, niin eikai tuon huollon olisi vielä pitänyt edes alkaa?
Euroopassa ei olisi pitänyt alkaa, mutta jenkkipuolen huoltokatko (joka alkoi jo aamulla) aiheuttikin myös tänne suuntaan odottamattomia oireita. Ei voi tietää, koska tilanne normalisoituu. Pahimmillaan menee huomiseen asti, eli kunnes EU-puolenkin huoltokatko on vedetty kunnialla läpi.

mitäs tuo tarkoittaa kun tuolla operationseissa lukee että "new operations avalaible in 10h ja risat"??? nollautuuko kaikki tehtävät jos niitä ei oo kerinny vetään loppuun vai mitä ihmettä yuo tarkoittaa?

mitäs tuo tarkoittaa kun tuolla operationseissa lukee että "new operations avalaible in 10h ja risat"??? nollautuuko kaikki tehtävät jos niitä ei oo kerinny vetään loppuun vai mitä ihmettä yuo tarkoittaa?

Ne refreshaantuu kahden viikon välein. Eli olet varmasti huomannut, että osassa patcheista lukee "Operation not available". Eivät nollaannu, tulevat vain uudet tilalle. Ne voi myös manuaalisesti refreshata.

Kohta kampanja läpi ja olen nauttinut siitä hyvin paljon. Tämä michael bay action toimii hyvin ja pitää pelaajan otteessaan kokoajan, välissä on muutama rauhallisempi tehtävä jotka tasapainottavat meininkiä. Jos et codin kampanjasta ole ennenkään pitänyt niin ei tämä siihen muutosta tuo mutta meikäläiseen infinity wardin teokset on aina tehonneet.

Grafiikat on ps4 todella nätit vaikkakin ruudunpäivitys välillä notkahtele ei se hirveästi haittaa, äänipuolella on taas menty askel eteenpäin vaikka kaukana ollaan vielä BF:stä, ääninäyttelijöistä stephen lang tekee vakuuttavan roolityön ja miehen ääntä on ilo kuunella. Mielestäni paras cod kampanja tähän mennessä mw3 kanssa ja varmasti tulee palattua vielä uudelleen sen läpäistyäni.

Saako tässä mistään party privacyä auki?
Ei millään pysty liittyä ilman kutsua kaverin partyyn eikä kaverit omaan.

onko kellään sulanut lakki tuossa multiplayerissä kun yrittää ampua singolla alas noita koptereita? sillä singolla ei tee yhtään mitään! aivan kauheeta hommaa. entä mitäs nuo on nuo uudet sotilaat joita saa ostaa? mitä niistä hyötyy?

Onko joku PS3->PS4 siirtynyt kuinka ihmeessä season pass siirtyy PS4:lle. Ghostsin sivuilta on FAQ luettu ja sen mukaan on toimittu. Tosin en kyllä ole käynyt PS4 Ghostsin puolella hetkeen, että liekö korjaantunut? En pysty siis lataamaan storesta season passia kun se sanoo, että omistat jo kyseisen tuotteen.

On. Siinä on lukko mistä pitäisi liittyä kaverin partyyn. Vain kutsulla.
Sama oli ps3:lla.

Ei ilmeisesti ole mahdollista ilman kutsuja. Ainut milloin voi liittyä niin kun kaveri on pelissä ja siellä on tilaa. Lukiko siinä edes "Join party"? Eikö siinä lue aina "Join game"?

Onko joku PS3->PS4 siirtynyt kuinka ihmeessä season pass siirtyy PS4:lle. Ghostsin sivuilta on FAQ luettu ja sen mukaan on toimittu. Tosin en kyllä ole käynyt PS4 Ghostsin puolella hetkeen, että liekö korjaantunut? En pysty siis lataamaan storesta season passia kun se sanoo, että omistat jo kyseisen tuotteen.

Onko PS4 primary kone?

Onko PS4 primary kone?

Kyllä minä sitä aktivointia ainakin olen painanut. Pitääpä vielä varmistaa ja testata samalla onko tuo korjaantunut itsestään. Mutta tosiaan jos jollain on faktaa niin saa kirjoitella.

EDIT: On aktivoitu ja ei toimi kyllä vieläkään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ei ilmeisesti ole mahdollista ilman kutsuja. Ainut milloin voi liittyä niin kun kaveri on pelissä ja siellä on tilaa. Lukiko siinä edes "Join party"? Eikö siinä lue aina "Join game"?

Joo en muistanu tarkkaan mitä siinä lukee, mutta tuo on ilmeisesti siis ominaisuus?

Muissa codeissa kun on voinut valita oman party privacyn open tai private.

Tää vaan yksinkertaisesti ei oo minun peli.... valtaosa mapeista turhan isoja omasta mielestä,joka toinen kohdalle osuva on täynnä telttailijoita jotka istuu röllipuku päällä jossain nurkassa/puskassa ikkunassa jne ja joita ei kiinnosta itse objektiivi, eli minun kohdalla hc kill confirmed.Tuntuu että porukkaa ei kiinnosta mikään muu kuin oman k/d:een parantaminen. Spawnit on hanurista, turhan usein kuoleman jälkeen on saman tien uudestaan kylmänä ennen kun edes kerkeää liikahtaakkaan. Näitä toki sattuu omaksi hyväksikin toisinaan. Levuttaminen on kanssa melko hidasta,ainut iso positiivinen asia mielestäni on että ilma ei ole mustanaan jotain lentävää vekotinta. Toki uudet aseet ja ihan hyvä perkki systeemi vähän lämmittää mieltä, sekä bo2:sta paremmat yhteydet ja hit markerit. Mutta kyllä tämä nyt saa joksikin aikaa mennä pelilistan pohjimmaiseksi ja huomenna jatketaan bo2 parissa..

Ylös Bottom