Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Ghosts

Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Pystyyköhän moninpeliä jatkamaan PS4:llä siitä mihin on jäänyt pleikka kolmosella?
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Pystyyköhän moninpeliä jatkamaan PS4:llä siitä mihin on jäänyt pleikka kolmosella?


Mun mielestä pystyy.

Ainakin X360 ---> Xbox One onnistuu niin en näe mitään syytä miksei onnistuisi myös PS3 ---> PS4.

Eikös siinä multiplayer revealissa, jotain tuollaista sanottu.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Tämä peli vaikuttaa oikein lupaavalta. Tykkään erityisesti, että saa tehdä oman sotilaan ja nuo squad pointeilla aseiden ja attachmenttien avaaminen on aivan loistava idea.

Olen ajatellut ennakkotilata tämän Gamestopista (joka on ainut _halpa_ vaihtoehto hankkia Free Fall ja Ghost pelattavaksi onlinessa). Kysymys kuuluukin, että miten tuo Gamestopista ennakkotilaaminen hoituu? Menenkö tiskille rahat kädessä ja ilmoitan että haluan ennakkotilata tämän pelin? Ja millonkas tuon saa sitten noudettua? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Tämä peli vaikuttaa oikein lupaavalta. Tykkään erityisesti, että saa tehdä oman sotilaan ja nuo squad pointeilla aseiden ja attachmenttien avaaminen on aivan loistava idea.

Olen ajatellut ennakkotilata tämän Gamestopista (joka on ainut _halpa_ vaihtoehto hankkia Free Fall ja Ghost pelattavaksi onlinessa). Kysymys kuuluukin, että miten tuo Gamestopista ennakkotilaaminen hoituu? Menenkö tiskille rahat kädessä ja ilmoitan että haluan ennakkotilata tämän pelin? Ja millonkas tuon saa sitten noudettua? :confused:


Juu menet ihan vaan tiskille ja sanot, että ennakkotilaat Ghostin. En tiedä mistä päin olet, mutta ainakin turussa on yömyynti tämän osalta, että pelin saa hakea maanantaina klo: 00:00 (virallisesti taitaa olla tiistai jo :D )

Itse olen varmaan nyt jonkun kympin maksanut ja loput pitäisi maksaa sitten viimeistään maanantaina, jotta saa yömyynnistä hakea. Jos et yömyynnistä hae niin sitten tiistaina kun liikeaukeaa. Kuitti kannattaa ottaa mukaan sitten tai siis täytyy ottaa mukaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Jos ette tiedä, niin tähän tulee alienit myös. ilmeisesti samantyylistä menoa kuin zombiessa :)
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Juu menet ihan vaan tiskille ja sanot, että ennakkotilaat Ghostin. En tiedä mistä päin olet, mutta ainakin turussa on yömyynti tämän osalta, että pelin saa hakea maanantaina klo: 00:00 (virallisesti taitaa olla tiistai jo :D )

Itse olen varmaan nyt jonkun kympin maksanut ja loput pitäisi maksaa sitten viimeistään maanantaina, jotta saa yömyynnistä hakea. Jos et yömyynnistä hae niin sitten tiistaina kun liikeaukeaa. Kuitti kannattaa ottaa mukaan sitten tai siis täytyy ottaa mukaan.

Onko siinä se 48 tunnin aika, johon mennessä pitää mennä se sieltä noutamaan? Kun ajattelin vaan, että oon tuolloin vielä töissä ja pääsen vasta jossain kolmen jälkeen sitä hakemaan.

Sori offtopicista kysytään nyt vielä tähän jotain videoita, joita vois kattoo (onlinesta)? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Onko siinä se 48 tunnin aika, johon mennessä pitää mennä se sieltä noutamaan? Kun ajattelin vaan, että oon tuolloin vielä töissä ja pääsen vasta jossain kolmen jälkeen sitä hakemaan.

Sori offtopicista kysytään nyt vielä tähän jotain videoita, joita vois kattoo (onlinesta)? :rolleyes:

Juu on edelleen se 48tunnin aika julkaisusta. Eli kun tiistaina julkaistaan niin torstaina viimeistään pitää noutaa.

Ja tällä kaverilla tuntuu olevan melko paljon ghost videoita. Linkki vie suoraan Ali-A:n kanavalle.

Call of Duty: Ghosts! - YouTube
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Jos ette tiedä, niin tähän tulee alienit myös. ilmeisesti samantyylistä menoa kuin zombiessa :)

Onko tuo muuten varmistettu jo vai onko edelleen huhu-puhetta?

Ainakin oma vaimo pitää jos tulee tuommoisia tähän, koska ei tuosta netistä juurikaan välitä vaan tykkäsi myös BO2:ssa lahdata vaan zombeja. Joten hyvä homma jos tulee. (kaikille jotakin :) )
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Onko tuo muuten varmistettu jo vai onko edelleen huhu-puhetta?

Ainakin oma vaimo pitää jos tulee tuommoisia tähän, koska ei tuosta netistä juurikaan välitä vaan tykkäsi myös BO2:ssa lahdata vaan zombeja. Joten hyvä homma jos tulee. (kaikille jotakin :) )

Ei ole varmaa tietoa kellään muulla kuin itse kehittäjillä ja ne ei vielä ole puhunut ollenkaan ;)

Ainoa vihjeet tulevasti Extinction-modesta on archivementeissä ja multiplayer revealissa missä vilahtaa Extinction-mode itse menussa.

Voihan tuo olla se survivali mikä oli jo MW3:ssa minkä ne on jo luvanneet Ghostiin, en tiiä.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Olen jo pitkään katsellut näitä videoita, koska tämä osa vaikuttaa uudistavan paljon ja kaiken lisäksi hyvään suuntaan. Kaikki vaikuttaa aivan upealta niin graafisesti kuin myös muut ominaisuudet. Ja pyörii vielä kaiken lisäksi 60 fps, johon harva "oikeasti hienolta" näyttävät pelit edes pystyy.

Tosin hieman mietityttää mm. ACR muistuttava SC-2010... sitähän kaikki käyttivät MW3:ssa jokaisessa matsissa. Mutta pidän kyllä tosi paljon tuosta liukumisesta (jota kaikki kulman takaa hyppivät varmasti spämmivät) ja sitten myös tuosta suojan takaa ampumisesta. Selvästi tuolla IW:llä osataan lukea ainakin mun ajatuksia - mikä voisikaan olla ärsyttävintä, kuin se että kiipeää esteen yli ja sitten vihollinen kerkeää tulla nurkan takaa tykit laulaen? :D

Onkos tälle pelille luvassa tällainen perinteinen KFIN-klaani, johon voisi sitten liittyä jossain vaiheessa?
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Aussien kommentteja pelistä EB Expo -pelimessuilta. Tämä lähtee uuden sukupolven mukana heti mukaan.

[video=youtube_share;jEUyviBxRbE]http://youtu.be/jEUyviBxRbE[/video]
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Onko tuo free fall-ennakkotarjous jo päättynyt, kun ei minun silmiini ainakaan osunut tuossa kauppoja selatessani?
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Onko tuo free fall-ennakkotarjous jo päättynyt, kun ei minun silmiini ainakaan osunut tuossa kauppoja selatessani?

Se on minun käsitykseni mukaan Gamestopin yksinoikeus eli kun Gamestopista ennakkotilaat niin saat tuon Free Fallin ja sen lisäksi Modern Warfare 2:sta tutun Ghostin skinin omalle hahmollesi onlinessa. Korjatkaa mikäli olen väärässä.

Tietääkö kukaan että onko tuo PEGI 16 tämän pelin virallinen ikäraja? Että tyyliin olisi vaikka siellä Gamestopissa nähnyt tuon ikärajan jossain julisteessa esimerkiksi? Ajattelin vaan kun viimeisimmät osat ovat olleet PEGI 18.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Tietääkö kukaan että onko tuo PEGI 16 tämän pelin virallinen ikäraja? Että tyyliin olisi vaikka siellä Gamestopissa nähnyt tuon ikärajan jossain julisteessa esimerkiksi? Ajattelin vaan kun viimeisimmät osat ovat olleet PEGI 18.
Kyllä, pegi 16 tulee olemaan, pelin yksinpelistä on jätetty jotain raaempaa pois.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Se on minun käsitykseni mukaan Gamestopin yksinoikeus eli kun Gamestopista ennakkotilaat niin saat tuon Free Fallin ja sen lisäksi Modern Warfare 2:sta tutun Ghostin skinin omalle hahmollesi onlinessa. Korjatkaa mikäli olen väärässä.

Tietääkö kukaan että onko tuo PEGI 16 tämän pelin virallinen ikäraja? Että tyyliin olisi vaikka siellä Gamestopissa nähnyt tuon ikärajan jossain julisteessa esimerkiksi? Ajattelin vaan kun viimeisimmät osat ovat olleet PEGI 18.

Myös ennakko digilatauksissa tulee Free Fall mukana. If I pre-order Call of Duty: Ghosts digitally, do I still get the Free Fall map? - Yes, anyone who pre-orders Call of Duty: Ghosts for digital download will also receive the Free Fall downloadable bonus map.

Lähde: Bonus Map
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Onko kellään mitään tieto paljonko tämä vie tilaa kovalevyltä PS4 digi versiona jos levy versio vaatii 40gb tilaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts [Hype]

Onko kellään mitään tieto paljonko tämä vie tilaa kovalevyltä PS4 digi versiona jos levy versio vaatii 40gb tilaa?
Levyversio ei todellakaan vaadi 40 gigaa konsoleilla. Ja toi 40 gigaa koskee pc-versiota pelistä.
 
Ylös Bottom