Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Ghosts

Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Menin sitten ja ostin ja latasin tuon Onslaught lisäosan peliin. Mutta uudet mapit ja uusi ase eivät näy pelissä. Mistäköhän tuo johtuu. Menikö 15€ nyt kankkulan kaivoon?
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Perkitkin vaikuttavat jonkin verran, ainakin Ready Up on hyvä olla haulikkojuoksussa ja jos haluat tähdätä niin myös Quickdraw. Tähdätessä vaan on jo paljon jäljessä. Ite oon vetäny Bulldogilla minkä varustin täyteisillä, kyllä pysähtyy varsinkin kun varmuudeksi losauttaa pari kertaa . Muzzle break lisää hivenen ulottuvuutta, ettei ihan iholle täydy päästää.


Latenssi ratkaisee ja sen testaat speedtestin pingillä. Vaikka yhteyden nimellisnopeus onkin iso, yhteydentarjoajan ulkomaanyhteydet saattaa olla paskat jolloin se on käyttökelvoton online peleissä.



en tiedä mikä on latenssi mutta tommosen sain ping testistä
 
en tiedä mikä on latenssi mutta tommosen sain ping testistä

Pingit ainakin kunnossa.
Mut onko nat open vai moderate? Näkyy multiplayerissa pelinhaku valikossa.

Nat tyyppi ois hyvä olla 1. Pleikkarin internet yhteyden testaus kertoo nat tyypin.
Sillattu yhteys kaiken paras tai vähintään aukoa tarvittavat portit. Soneran koti-tv viihde liittymä onkin toivoton tapaus.

Menin sitten ja ostin ja latasin tuon Onslaught lisäosan peliin. Mutta uudet mapit ja uusi ase eivät näy pelissä. Mistäköhän tuo johtuu. Menikö 15€ nyt kankkulan kaivoon?

Toimiiko?
Joillain muillakin ollu ongelmia asentumisessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

En ole vieläkään saanut ongelmaa ratkaistua.. Tuossa jokunen viesti sitten asiaa puitu, sain nyt hommattua piuhan ja pleikkari on niin piuhan päässä yhdistettynä internettiin, mutta edelleen sama virheilmoitus tulee, kun yrittää painaa "Play Online"-kohtaa. Hetken aikaa miettii ja viesti ilmestyy. Mitä tässä nyt pitäisi oikein tehdä? Kaikki muut pelit toimii netissä ilman minkäänlaisia ongelmia. :confused:
Nettiasetuksia en ole mennyt muuttamaan mitenkään, suoraan vaan laitoin kaapelin kiinni ja verkkoasetuksien kautta kokeilin "helpon" kautta.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Haha. Laittoi tuossa yhden hakkeripojun jutut naurattamaan, joten samalla, kun tuo peli pyörii tuossa taustalla niin ajattelin kirjoittaa puheet tänne :D

Eli hän laittoi (siis englanniksi): ''Tervetuloa Call of Duty: Ghosts - peliin. Bugisimpaan ja epämukavimpaan kokemukseen, jonka olemme koskaan onnistuneet Infinity Wardilla luomaan''

Tämän jälkeen loimme seuraavalle codille mainospuheen:

''Muistakaan tietty ostaa myös uusin tuotteemme, vaikka tilaamalla ennakkoon: Call of Duty: Modern Warfare 4. Sledgehammer Games varmistaa tukalan olosi. Tulet kokemaan järisyttävimpiä bugeja koskaan!''
''Me Sledgehammer Gamesilla asetamme panokset korkealle! Pyrimme siihen, että pelissä on ylivoimaisin ase koskaan: Bulldog 3000, raketteja ampuva sarjatulihaulikko. Lisäksi tavoitteenamme on luoda surkeimmat spawnit koskaan, sekä mausteeksi lisäämme hieman lisää lagia ja teemme ghillie suitin hit boxista niin pienen, että muutut kuolemattomaksi!''

Tämän jälkeen mainokseen voisi ilmestyä sellanen jäätävä kyltti, jossa lukee isolla punasella: ''MORE CAMPERS THAN EVER BEFORE!!!''

Näihin tunnelmiin on pikkuhiljaa hyvä lopettaa tämän tekeleen pelailu ja siirtyä lopullisesti tuonne BF4:sen puolelle (joka tietty on myös todella buginen ja epävakaa, mutta täytyy tuokin kokea, kun sen on ostanut... ja ehkä sillekkin saa kehiteltyä jonkin mainion mainospuheen) :D
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Jokin aika sitten alkoi toimimaan. Ruutuun lävähti teksti "playlist update" tjsp.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Pingit ainakin kunnossa.
Mut onko nat open vai moderate? Näkyy multiplayerissa pelinhaku valikossa.

Nat tyyppi ois hyvä olla 1. Pleikkarin internet yhteyden testaus kertoo nat tyypin.
Sillattu yhteys kaiken paras tai vähintään aukoa tarvittavat portit. Soneran koti-tv viihde liittymä onkin toivoton tapaus.

natti on auki...


vai voiko tässä olla sama mikä oli bo2:ssa?

se ihme lagi että näki mut aikasemmin kun mä sen...

ostin ton kartta dlc:een mutta miten saan ladattuu sen maveric aseen?

nii ja miks mulla lukee ps4 puolella että" odottaa asentamista"?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Pelailin aiemmin tolla Sonera viihteen boxilla ja vaihdoin muutama viikko sitten 4G liittymään. Latenssi tuplaantu eli on keskimäärin about ~28ms. Oon tota mitannu 24/7 viiden minuutin välein omilla virityksilläni ja hyvin vähän heittelee latenssi mikä on yllätys mulle ollut. Joka tapauksessa uppikaistan määrä on nyt monikymmenkertainen aiempaan verrattuna ja sen ansiosta codi tuntuu pyörivän ehkä jopa vähän paremmin. Statsit on ainakin parantunu ja tuskin oon kehittyny :) Nat:n sain tilaan open myös 4G:n yli mikä ei itsestäänselvyys ole.

Tokihan tota lagia välillä on, mut eiköhän sitä ole kaikilla. Valtaosa tuntuu quittaavan pelistä vaikka oma tiimis olis johdossa, jos vähän lagaa. Ei mee millään mulla jakeluun, siis eikö se voitto oo pääasia? Voisko joku selventää?

Rage quittailu on menny joka codissa pahempaan suuntaan mun mielestä. Aika paljon tulee 5-6 pelaajan claaneja vastaan ja en kyllä suostu pelaamaan enää näitä geimeijä, koska joka ikinen kerta oot hyvin äkkiä yksin niitten kanssa pelaamassa. Saattaa hiukka vaikeaa olla voittaa esim. Blitzissä yksin.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Menin sitten ja ostin ja latasin tuon Onslaught lisäosan peliin. Mutta uudet mapit ja uusi ase eivät näy pelissä. Mistäköhän tuo johtuu. Menikö 15€ nyt kankkulan kaivoon?

En tiedä kumpi konsoli on kyseessä mutta EU puolella on ollut eilen ongelmia(varsinkin PS4) tuon DLC:n kanssa eli tänään kannattanee koittaa uudelleen.

en tiedä mikä on latenssi mutta tommosen sain ping testistä

Jos tarkoitat tuota packet loss erroria niin se saattaa johtua java lisäosasta mikä on firefoxilla ainakin blokattuna asetuksissa tietoturvan takia. Itsellä teki samaa ja kun aukaisi tuon lisäosan niin meni heti läpi tuo packet loss.

En ole vieläkään saanut ongelmaa ratkaistua..

Joko alat niitä portteja nyt aukomaan tai sitten koitat ottaa yhteyttä activision supporttiin täältä. Ehkä ne osaa auttaa ongelmaasi.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Pelailin aiemmin tolla Sonera viihteen boxilla ja vaihdoin muutama viikko sitten 4G liittymään. Latenssi tuplaantu eli on keskimäärin about ~28ms. Oon tota mitannu 24/7 viiden minuutin välein omilla virityksilläni ja hyvin vähän heittelee latenssi mikä on yllätys mulle ollut. Joka tapauksessa uppikaistan määrä on nyt monikymmenkertainen aiempaan verrattuna ja sen ansiosta codi tuntuu pyörivän ehkä jopa vähän paremmin. Statsit on ainakin parantunu ja tuskin oon kehittyny :) Nat:n sain tilaan open myös 4G:n yli mikä ei itsestäänselvyys ole.

Tokihan tota lagia välillä on, mut eiköhän sitä ole kaikilla. Valtaosa tuntuu quittaavan pelistä vaikka oma tiimis olis johdossa, jos vähän lagaa. Ei mee millään mulla jakeluun, siis eikö se voitto oo pääasia? Voisko joku selventää?

Rage quittailu on menny joka codissa pahempaan suuntaan mun mielestä. Aika paljon tulee 5-6 pelaajan claaneja vastaan ja en kyllä suostu pelaamaan enää näitä geimeijä, koska joka ikinen kerta oot hyvin äkkiä yksin niitten kanssa pelaamassa. Saattaa hiukka vaikeaa olla voittaa esim. Blitzissä yksin.


itellä harvoin pingi yli 24...

huomasin muuten että blacklight retribution:ssa ei ollut mitään ongelmaa...en mä tosin hirveesti tiedä voiko noita verrata mutta aattelin ilmottaa :D

jaa kun bäfää kokeilin niin sielläkin pääsin plussalle.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Menin sitten ja ostin ja latasin tuon Onslaught lisäosan peliin. Mutta uudet mapit ja uusi ase eivät näy pelissä. Mistäköhän tuo johtuu. Menikö 15€ nyt kankkulan kaivoon?

Joo itselläkin sama ongelma vieläkin. ei toimi vaikka pariin kertaan uudelleen ladannut (ps4) :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Kossunallella on näköjään sama yhteydentarjoaja kuin mulla ja pitäis olla pelimiehelle sopiva. Yks juttu tuli mieleen, onk sulla netti konsolilla langalla vai langattomasti? Wifin kautta pelatessa paketteja saattaa hukkua reippaastikin ja vaikuttaa face 2 face -tilanteisiin.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Kossunallella on näköjään sama yhteydentarjoaja kuin mulla ja pitäis olla pelimiehelle sopiva. Yks juttu tuli mieleen, onk sulla netti konsolilla langalla vai langattomasti? Wifin kautta pelatessa paketteja saattaa hukkua reippaastikin ja vaikuttaa face 2 face -tilanteisiin.

facepalm.................pistän tuon johdon tohon ps4 kiinni ja kanton uudestaan...kiitos.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Mikä versio ladataan Onslaught paketista, kun.pelibon päivitetty ps3->ps4?
Tietokoneen kautta Storessa ni mietin lataanko ps3 version vai ps4:sen.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Mikäs peliservuissa riipii PS3:lla? Eilen oli vaikeuksia päästä sisään, eikä nyt aamulla päässyt ollenkaan. Klikatessa Online se pyörittää ruutua Connecting to Online Services kohtalaisen kauan kunnes tuli Error The Call of Duty server is not available at this time...

Callofduty.com/ghosts/status väittää että kaikki toimii hyvin.

No, onneks Titanfall saapuu kohta pelastamaan tilanteen :p

Edit: vaikka muut palvelut ja yhteydet toimi, boottasin reitittimen ja se auttoi ... silti on hyvä että Titanfall julkaisupäivä lähestyy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Toimiiko tää enää ollenkaa ps4:lla?
Loppuviikosta yritin ja valitti että ghost servut ei saatavilla yms. Ja taas valittaa samaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Loppuviikosta yritin ja valitti että ghost servut ei saatavilla yms. Ja taas valittaa samaa.
PSN-huoltokatko on päällä juuri nyt. Loppuu puolenyön paremmalla (tai siis huonommalla) puolella.
 
Ylös Bottom