Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty III

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justin Bailey
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty III

COD3:n pädiohjaus XO:lla on lähes täydellinen. Tietysti voi sanoa, että vain pädiohjauksiin verrattuna, mutta joka tapauksessa wiimote-ohjauksen pitää olla hyvä pistääkseen paremmaksi. Itse asiassahan sen pitäisi olla hemmetisti parempi, jotta se korvaisi muut heikommat osa-alueet. Siihen sen on vaikea päästä, kun COD:ien viehätys nojaa aikalailla ulkoisiin puitteisiin. Kun vielä moninpeli osoittautui XO-versiossa erinomaiseksi ja sitä ei Wiillä ole, ei ainakaan XO:n omistajien kannata Wii-versiota hankkia.

Pelaajat varmaan enskikosketuksen huumassa antavat Wiin julkaisupeleille aika paljon anteeksi samalla tavalla kuin vuosi sitten 360:n julkaisussa. Ei PDZ minusta huono ole, mutta paljon paremmalta se tuntui julkaisun tuntumassa kuin pari viikkoa sitten. Jotenkin illuusio next-gen-tunnelmaan pääsemisestä vie huomion huonouksilta, mikä on ihan tuttu ilmiö. Sama käynee Wiillä. PS3:lla varmaan vaikutus ei ole vanhoilla parroilla ainakaan yhtä voimakas, kun julkaisupelit eivät oikein tunnu saavan kampoihin 360:n peleille. Efutus on nähty jo (eikä munaton SIXAXIS kyllä mitään pelasta).

Oon vähän ajatellu, että ostaisin tämän pelin kans. Red Steel on kyllä saanut aika huonoja arvosteluja, mutta olen kyllä lukenut paljon foorumeilta että olis tosi ''nautittava'' peli.

Ehkä muutenki WWII on enemmän mun mieleen ku yksin juosta jossain hallissa.
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932963.asp
GameRankings on 80% ylä puolella mikä on ihan hyvä merkki, mutta tosin vasta vain 5 arvostelun perusteella...

Tämän pelin voisi tosiaan ostaa ja todeta sitten että onko tämä Wiimote hyvä näihin FPS peleihin.

Dragonfly_ sanoi:
IGN review - 7.7

Tämä vähän huolettaa. Oletin, että wiimote pesee dual-analog kontrollit mennen tullen.

Vähän vertailua kontrolleista.
Wii:

XO:

Tässähän on toki eri kaverit arvioimassa, mutta eikö Wiin tulisi pestä muut versiot kontrolleissa, kun grafiikoissa se ei siihen kykene. Ois luullut, että wii-versiolle olisi irronnut vähän paremmat pisteet nimenomaan kontrolleista. Kuvallisesta annista wii-versio sai myös 7.0. Voisi siis sanoa, että wii-versiossa pelattavuus on grafiikan tasolla. :mad:
No tuo Wiimote on ihan uusjuttu kaikille, kyllä varmaan jonki ajan jälkeen rupeaa tuleen pelejä missä nuo kontrollit toimii paremmin ku ei oo enää ihan uus juttu kaikille pelitaloille.

Viimeksi muokannut moderaattori:

COD lähti tilaukseen. Verkkopelin puuttuminen ei minua haittaa koska xo:llakaan en pelannut kertaakaan cod2:sta verkossa :D

noose01 sanoi:
COD lähti tilaukseen. Verkkopelin puuttuminen ei minua haittaa koska xo:llakaan en pelannut kertaakaan cod2:sta verkossa :D
Itselläkin oli CoD2 Xboks360:llä, enkä kertaakaan Lives pelannu. Mutta kyllä se silti jaksoi viihdyttää.

Tämä voisi olla itselle hyvä vaihtoehto toiseksi hankinnaksi Zeldan jälkeen. Call of Dutyja en ole aiemmin pelannut, joten "sitä samaa vanhaa" -kritiikki ei haittaa ja taitaa kyseessä kuitenkin olla Red Steeliä laadukkaampi tekele. "Hiiri/näppis" -tyylin kontrollointi vaikuttaa videoiden perusteella tässä aika toimivalta.

Siis juuri näin se homma pitää hoitaa kuin CoD3:ssa. Wiimote on sen verran yksilöllisiin fiiliksiin nojaava peliohjain, että pelaajan on kertakaikkiaan saatava muokata kontrollit juuri itselleen sopiviksi. CoD3:ssa mahdollisuus valita dynaamisen ja normaalin tähtäyksen sijaan on jo aimo harppaus oikeaan suuntaan. Jännä juttu, että tällaisia ominaisuukisa löytyy multiplatterista, muttei Wiin omista FPS-peleistä kuten Red Steelistä ja luultavasti Far Crysta. Ubisoft ei vaan osaa.

Zeldan mukaan on pakko napata joku FPS ja CoD3 se vaan on aika vahvoilla. Tuossa videossa peli näytti jo paljon paremmaltakin kuin screenshoteissa.

Salmari sanoi:
Siis juuri näin se homma pitää hoitaa kuin CoD3:ssa. Wiimote on sen verran yksilöllisiin fiiliksiin nojaava peliohjain, että pelaajan on kertakaikkiaan saatava muokata kontrollit juuri itselleen sopiviksi. CoD3:ssa mahdollisuus valita dynaamisen ja normaalin tähtäyksen sijaan on jo aimo harppaus oikeaan suuntaan. Jännä juttu, että tällaisia ominaisuukisa löytyy multiplatterista, muttei Wiin omista FPS-peleistä kuten Red Steelistä ja luultavasti Far Crysta. Ubisoft ei vaan osaa.

Zeldan mukaan on pakko napata joku FPS ja CoD3 se vaan on aika vahvoilla. Tuossa videossa peli näytti jo paljon paremmaltakin kuin screenshoteissa.

Itseasiassa lukekaapas tää:
http://wii.ign.com/articles/747/747745p1.html

Siinä kehuttiin aika vuolaasti far cryn ohjausta. Eli nyt on ubisoft saanut homman kondikseen. Peli on ruma kuin rullatuoli mutta muuten saattaa olla cod3:n tasoinen tekele.

Mutta pelisarjana itse pidän enemmän cod:sta. Alelaarista hommaan tämän.

Hmmm... CoD3 tuli tuossa jokin aikaa sitten pelattua läpi X360:lla, joten taitaa tämä versio jäädä väliin. Vaikkakin tuo ohjaus vaikutti hauskalta, niin Wiin CoD3 näyttää melko ankealta verrattuna X360:n versioon. Ehkä sitten vois joskus käytettynä hommata.

Ylös Bottom