Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Täydet pisteet siitä vaan pamautettiin taas, hyvin te vedätte. En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
Arvio luettavissa
Oletko pelannut jo peliä? Se lienee minimi kun lähdetään kommentoimaan tuohon tapaan.
Viisi tähteä pitäisi kuitenkin tarkoittaa suunnilleen valtaisaa lajinsa uudistajaa sekä erittäin runsasta ja timanttista sisältöä.
Timanttista sisältöä luvassa sekä lajityyppinsä ehdoton ykköspeli. Uudistajan rooli ei välttämättä tuo edes kiitettävää arvosanaa, sen tekee parhaiten eri osa-alueet täyttävä teos. Vallankumous on syönyt lapsensa aikaisemminkin.
On kyllä helvetin typerää kinastella siitä onko joku peli jonkun toisen mielestä 5/5 arvoinen, kasvakaa nyt jo aikuisiks.
Sitä samaa kuin ennenkin = No, pistetään 5/5 tähteä.
Nyt on ilmeisesti sarjan suuri fanittaja päästetty puikkoihin, tai sitten Activision laittoi arvostelukappaleen mukaan hieman voitelurahaa jouduttamaan pisteytysprosessia.
Nyt menit metsään. Olen ollut bäfämies vuodesta 2009 ja Codit ei suurempia tunteita ole herättäny aiemmin. Voitelu toki oli hyvä. Tonnin seteleitä tippuu taskusta ja pihassa komeilee upouusi FerrariIlman zombimoodia arvosana olis 4/5. Asteikolla 1-10 puolestaan 9. Hyvä peli on aina hyvä peli, vaikka sen nimen etuliittenä oliskin tuo tunteita herättävä Call Of Duty.
On kyllä helvetin typerää kinastella siitä onko joku peli jonkun toisen mielestä 5/5 arvoinen, kasvakaa nyt jo aikuisiks.
On myös helvetin typerää mussuttaa siitä, että kritisoi tässä tapauksessa positiivista kritiikkiä. Onko mielestäsi aikuismaista pitää suunsa kiinni, jos on perustellusti eri mieltä arvostelijan kanssa? Älä itse viitsi olla lapsellinen.
On myös helvetin typerää mussuttaa siitä, että kritisoi tässä tapauksessa positiivista kritiikkiä. Onko mielestäsi aikuismaista pitää suunsa kiinni, jos on perustellusti eri mieltä arvostelijan kanssa? Älä itse viitsi olla lapsellinen.