Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Infinite Warfare

Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Milloin tän ny ois tarkotus toimia ku heittää errorii?
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Näköjään, menny kuumille kiville :D ei enempää löytyis?:cool:

Ei valitettavasti :D hyvä että porukalle kelpasi, pääsis vaan testaan kunhan Activision saa paikat kuntoon.
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Osaako joku neuvoa kun aivan tuoreen koodin sain ja sitten plrikka sanoo että koodi olisikin lunastettua ja joku error koodi päälle? Mikä tuotakin nyt vaivaa
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Yksityisviestillä saa koodin, viisi kappaletta jaossa.

EDIT.

Kaikki mennyt!:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Matchmaking ei löydä matsia, muilla samaa??[emoji58]
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

mulla toimi iha normaalis se tunnin mitä testailin ja enkä tosiaan nähnyt mitään erillaista esimerkiks AWeeseen tai bo3:een...
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Pääsin kokeilemaan, ja ensituntuma jopa yllättävänkin positiivinen. Jotenkin tuntui tuoreelta vaikka onkin sinänsä ihan samaa kuin esim. edellinenkin osa. Huomena lisää.
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Striimaajatkin joutuneet vaihtamaan peliä kun ei beta käynnistynyt odotetulla tavalla. Yritettiin mekin oman aikamme, tuloksetta. Lauantaina uusiksi.

Onneksi löytyy tuubi ja sen anti. Tässä pelikuvaa betasta:

 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Tuli tätäkin testattua ja tuttua codia tämä on, ohjattavuus on rautaa. Kuitenkin tuo scifiteema on myrkkyä minulle, en vain tykkää jetpack repuista ja kaikista muista vempeleistä tässä.

Toivotaan, että huhut pitävät paikkansa ja ensi vuonna soditaan Vietnamissa, katsotaan silloin uudestaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Heissulivei tännekkin,

Ei taida päästä testaamaan peliä omal plekel ilman et ennakkotilaa?

-rusane
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Tosta nopeimmille koodi ps4:lle
[FONT=&quot]J7AR-DQND-BKT4 [/FONT]
:cool:

Peli heitti erroa tunti sitten, mutta nyt pääsee jopa valikkoon asti. Jospa nyt pääsisi tätä kokeilemaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Edit: suur kiitos koodista, Jani-P! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Eilen pääsin pelaa yhden matsin. Tänä aamuna pelasin jonkun 10 matsia. Nyt taas ei tunnu yhdistävän mihinkään. Vähän surettaa tämä beetatestin toimivuus. Kyseessä on tietenkin beeta, mutta suuria ongelmia, jos servereiden toimivuus on tätä. :/ Toivottavasti saavat korjattua viat, ettei käy niinkun Black Ops III:ssa. Sillon serverit olivat mitä olivat ja korjauksessa kesti liian kauan.

Itse pelistä. Taattua laatua noin niinkun ohjauksen suhteen. Mä ite tykkään scifistä, mutta harmittavasti tuntuu, että mukana on liian vähän uudistuksia. Tuntuu kun olisi BO3 uusilla kartoilla. Ei siis säväytä liiaksi, joten olen vähän pettynyt. Beetassa mukana olevat kartat on aika pieniä, joten toivottavasti täysversiossa on mukana myös isompia karttoja.

Ihan mukava silti, mutta eipä herätä erikoisia tuntemuksia.
 
Liian pieni fov ja suttuiset grafiikat häiritsi liiaksi pelaamista jotta olisi kauheasti positiivistä jäänyt mieleen mutta COD peliltä se näytti ja tuntui. Yksinpelin suhteen kuitenkin pidän mielen positiivisena edelleen, koska kaikki pätkät mitä on nähny oli hyviä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Taitaa ensimmäistä kertaa jäädä codi hankkimatta julkasussa, ei tosta multiplayerista kyllä nauttinu vaikka yritti. 12 rankille pääsin ja kartoista sanoisin, että aivan liian pieniä kaikki nämä betan kartat ja sellasia sokkeloita, en tykkää. Jos haluan pelata codia jatkan Black ops 3 joka on omaan mieleen parempi. Singleplayeri kiinnostaa tässä pelissä, mutta ei täyteen hintaan. :p
 
Vastaus: Call Of Duty: Infinite Warfare

Ihan kamalaa paskaahan tää on. Kartat todella huonoja.

Ei jatkoon.
 
Ylös Bottom