Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Sellaista kysyisin, kun olen tässä vaihtamassa xbox profiilin, mitä olen nyt käyttänyt, gold jäsenyyden toiselle profiililleni ja kun menen modern warfare pelin päävalikkoon, niin onko siellä samat suoritukset, mitkä olen tehnyt sillä toisella profiilillani? Tai pystyykö näitä levelejä ja challengeja ja muita ns. tietoja siirtämään sille uudelle profiilille, jotta ei tarvitsisi alusta asti taas alkaa tekemään niitä? kiitos vastauksista

Hyvin todennäköisesti esim. multiplayerissa kerätyt levelit ja challenget ovat gamertag kohtaisia eivätkä siis siirry toiseen profiiliin.

Vasta kysymyksenä heittäisin että miksi haluat vaihtaa profiilia? Jos haluat muuttaa gamertagin nimeä niin tämä onnistuu ilman kokonaan uuden profiilin luomista, ja tässä tapauksessa levelit ja challenget tuskin katoavat mihinkään. Tässä vielä lisätietoa gamertagin nimen vaihdosta: Change Your Gamertag or Profile Name Ainoa miinus koko simppelissä hommassa on se että microsoft veloittaa nimen vaihdosta 800 pistettä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

No olen tätä hommaa sen takia tekemässä, kun luulen vähän, että gamertagini on varastettu. Mutta jos joku osaa sanoa, mistä sen tietää, jos gamertag on varastettu? :( Minulla on ainakin tuolla xbox.com sivulla jossain kohdin näkyvissä teksti, jossa lukee että olet kirjautunut sisään useilla konsoleilla :confused: Mutta olen tietysti vaihtanut salasanan ja luottokortin poistanut, mutta jos esim. Ostaisin nyt ms pisteitä ja 12 kk liven, niin pystyykö tämä heppu, joka sen on mahdollisesti varastanut, niin käyttämään tätä liveä ja pisteitä? Ja jos vaihtaisin sitä gamertagin nimeä ms pisteillä, niin vaihtuuko sillä varastajalla sitten samalla lailla se nimi, jos sen sitten muuttaisin?
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Pystyykö aseiden challengeja menemään läpi private matsissa kaverin kanssa, tai pelaamalla samalta konsolilta, eli split screeniltä jos on toinen ohjain?
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Pystyykö aseiden challengeja menemään läpi private matsissa kaverin kanssa, tai pelaamalla samalta konsolilta, eli split screeniltä jos on toinen ohjain?

Samalla konsolilla kyllä mutta ne eivät mene moninpeliin vain pelkästään Splitscreeniin. Priva matseissa ei taida onnistua (Haxerit on asia erikseen)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Eli käytännössä pistän vain toisen ohjaimen konsoliin kiinni ja voin antaa ukon olla ja toisella suorittaa challengeja?
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

saa niitä suoritettua mutta split screenissä ja tossa multiplayerissä on omat statsit molemmissa, eli jos suoritat niitä split screeninä niin ne ei näy ku meet liveen pelaamaan muita vastaan
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Juu totanoin... Mietin että miten on ku haluun MW2 liveen pelaamaan (aika on) ja se lataa kaikkia pelimuotoja 1t tai vähemmän. Mennee hyvin kauvan ennen kun se löytää nettiin... Apujaa!!! Pelastaisitte mun uudenvuoden!!!! Kiitos jo etukäteen ja onnellista uutta vuotta 2011!!!! T. Token:)
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Terve!


Tietääkä kukaan mikä on vikana kun meen pelaa multiplayeria tai singleplayeria niin pelissä ei näy tekstit kuin sotkuna???
Näytönohjain on kunnossa ja prosessori niin mikä on vikana????
Peli on siis PC:lle:)


T.mw2 tyyppi
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Morjensta vaan kaikille. Onko kellää ongelmia löytää MW2:sta kunnon servereitä? Tarkoitan tällä sitä että, pingi ei pyöri 600:ssa, ko. serverin host ei ole esim. jenkeistä tai jostain kauempaa jne.. Nykyisin pääsee pelaamaan vain TDM matseja, vaikka pidän enempi Demolition ja Domination tyyppisistä matseista.. Karttapaketti on mutta vaikuttaako se edellämainittuihin asioihin..? Vastailkee jos on kokemuksia ja kaikki mielipiteet otetaan vastaan.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Morjensta vaan kaikille. Onko kellää ongelmia löytää MW2:sta kunnon servereitä? Tarkoitan tällä sitä että, pingi ei pyöri 600:ssa, ko. serverin host ei ole esim. jenkeistä tai jostain kauempaa jne.. Nykyisin pääsee pelaamaan vain TDM matseja, vaikka pidän enempi Demolition ja Domination tyyppisistä matseista.. Karttapaketti on mutta vaikuttaako se edellämainittuihin asioihin..? Vastailkee jos on kokemuksia ja kaikki mielipiteet otetaan vastaan.

Millä laitteella pelaat? Ainakin ps3:lla löytää ihan ok matseja TDM & Domination joita itse pelaan välillä, ei sitä voi tietääkseni valita mistä hosti tulee. Karttapaketti saattaa vaikuttaa pelaajamäärään, sillä se etsii kanssapelaajia keillä on myös karttapaketti. PC:llä löytää tosi huonosti pelejä, TDM ainoo josta saattaa löytyä jos sieltäkään hyvällä hostilla, onhan peli jo 2,5v vanha ja pelaajat ovat siirtyneet black opsin & mw3:sen pariin. Jos sulla on konsolilla mw2, niin voit poistaa gamedatan niin se poistaa map packit samalla ja asennat vaa uusiks etkä asenna map packei, niin kattoo jos sitte löytys paremmin. PC:llä ei varmaankaan voi poistaa map pakettia steamista, korjatkaa jos olen väärässä.
 
Vastaus: Call Of Duty: Modern Warfare 2 (MW2) peliapu

Millä laitteella pelaat? Ainakin ps3:lla löytää ihan ok matseja TDM & Domination joita itse pelaan välillä, ei sitä voi tietääkseni valita mistä hosti tulee. Karttapaketti saattaa vaikuttaa pelaajamäärään, sillä se etsii kanssapelaajia keillä on myös karttapaketti. PC:llä löytää tosi huonosti pelejä, TDM ainoo josta saattaa löytyä jos sieltäkään hyvällä hostilla, onhan peli jo 2,5v vanha ja pelaajat ovat siirtyneet black opsin & mw3:sen pariin. Jos sulla on konsolilla mw2, niin voit poistaa gamedatan niin se poistaa map packit samalla ja asennat vaa uusiks etkä asenna map packei, niin kattoo jos sitte löytys paremmin. PC:llä ei varmaankaan voi poistaa map pakettia steamista, korjatkaa jos olen väärässä.

Pelaan ihan boksilla. Oon kyllä miettiny tota karttapaketin poistoo koska noi ongelmat alko suht heti ku sen paketin hommasin. Mutta pitänee kokeilla DLC-packin poistoa jos auttas asiaa. Kiitoksia vinkeistä/vinkistä!
 
Ylös Bottom