Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3 peliseura)
Asiallist peliseuraa oon kaipaillu joten saa lisätä PSN: Vince019
Niin ja olen hankkimassa bluetooth headsettiä mutta kaipaisin vähän vinkkejä mikä malli / merkki olisi hyvä. Luin peliplaneetan keskustelusta että Nokian BH-900 pitäisi toimia mutta en nyt kumminkaan ole aivan vakuuttunut. Toivottavast tätä kautta löytyy apua.
Huomenna (toivon mukaan) posti tuo headsetin, niin vois kattoo mimmosia partyjä porukka saa aikaseks. Ite oon tällä hetkellä tasolla 44, lähinnä TDM:ää ja headquartersia pelaillu. Menee kyllä muutkin modit, ja ihan hyviä streakkeja on yksinkin tullut.
Saa lisäillä: Tommila-
Ikää 21... Ja välillä pelit voi venyä vähän myöhäisempäänkin iltaan..
PSN: Christian_FIN
Lisätkää ihmeessä. Pelailen mp ja special opsia. Haluaisin nyt Opsiin kaveri peliä kun on tullut yksin vedettyä. Lvl 44.
Päivittäsin vielä tota edellista viestiä eli kaveria kolmeen vikaan opsiin. Mul on hyvä idea niihin, mutta tarvitsisin kaverin. Ja tietenkin muihinkin.
Spec-opsit pitäisi pelata läpi, Alphat olen jo suorittanut kolmella tähdellä, Bravosta kaikki mitkä yksin voi, joten osaavaa kaveria koluamaan ja trophyjä hankkimaan tarvitsisin. PSN: tmk16
Spec ops -seuraa puolen tunnin kuluttua?
Laittele vaikka tänne viestiä, jos kiinnostaa. Ihan muutama eka tehtävä itsellä läpi vedettynä. Vaikeustaso olisi veteran...