Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PurpleHaze
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

PSN: Leija_Spede3 tai Duck570
Molemmat saa lisätä, erinomaista peliseuraa, pelaan päivittäin, pelaan lähes kaikkia pelimoodeja....:D:D:D

edit: myös mikki löytyy
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

PSN: arska79
saa lisäillä...kaikki pelikaverit tervetulleita ku ei ketää pahemmin näy ku pelailee........pelailen lähinnä TDM:iä iltaisin ja öisin..
tää on paras peli mitä löytyy..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

PSN: arska79
saa lisäillä...kaikki pelikaverit tervetulleita ku ei ketää pahemmin näy ku pelailee........pelailen lähinnä TDM:iä iltaisin ja öisin..
tää on paras peli mitä löytyy..

--kaikki tai ei mitää--
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

PSN : piiirainen06 (huomatkaa siinä on 3 i - kirjainta peräkkäin : ) ihan viä ei oo mw2 tullu mut tänää tai torstaina pitäis tulla ja onlines pelaan ainaki TDM ja Ground war.

ja mikki löytyy jos nää kuulokkeet toimii ps3 :)


edit : nyt on mw2
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Alolra -nimimerkin voi lisätä PSN, jos haluaa peliseuraa. Mikki löytyy. HC -pelimuodot ei ainakaan vielä kiinnosta.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Joo elikkä Ground Waria varmaankin eniten tulee itse pelattua ja psn on Hougan10 et saapi lisätä jos haluaa :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

tulee lähes tulkoon kaikkia pelimuotoja pelailtua, saa lisäillä vapaasti

PSN: Namskie
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Tänään tuli MW2 postiluukusta. Oon kunnon noobi, mutta voi lisätä jos huvittaa matso9 :P. On se hyvä ku ettii peliä niin ite oon lvl 4 ja kaikki muut jtn 60 :D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Onko pleikkari mahdollista pelailla jotain klaaniharkka matseja kuten tiekkarilla. Esim ircci kanavaa josta ettiä matsia? :ooo
Ja jos tätä lukee joku kellä on 2 kaveria ja ootte kiinnostunu ottaa 3on3, dominationii, s&d mitä vaan nii yv:llä tietooo.
Kiitos : D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Onko pleikkari mahdollista pelailla jotain klaaniharkka matseja kuten tiekkarilla. Esim ircci kanavaa josta ettiä matsia? :ooo
Ja jos tätä lukee joku kellä on 2 kaveria ja ootte kiinnostunu ottaa 3on3, dominationii, s&d mitä vaan nii yv:llä tietooo.
Kiitos : D

Wut? Käys liittymässä COD pelisarja yhteisöön., sieltä voit kysellä vapaata paikkaa klaaneista ja jne, ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

pEnsi. oon ns. ***** hyvä pelaa ja maailman parasta peliseuraa tosin en jaksa kuunnella mitään [FIN]xxxpuukkotappajapekko98xxx että voitte painua kyllä samantien vittuu. Vapaasti saa lisäillä jos ei alkanu omatunto kolkuttaa
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

saa lisätä LjKandi. Pelaan enimmäkseen dtm. Muutaki tulee silloin täillöin pelattua!
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Lisätä saa myös. Elikkä Molw. Rentoa ja asiallista peliseuraa tiedossa. Mikki tulossa pian.

Pelimuotona enimmäkseen SnD ja TDM.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Juu, lisäilkääs listaan Maketsuu. Enimmäkseen aloittelijana Team Deathmatchia ja Free-for-allia, mutta olen pikkuhiljaa alkanut testailemaan muitakin. Lv 20 atm vasta olen.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Granmoe, saa lisätä kavereihin. Pelailen melkein joka päivä ja kaikkea FFA:sta Hardcore S&D. Porukkaa pystyyn ja pelailemaan. :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Nimenä toimii Janpppa, lisäilkää ihmees! Pelailen lähinnä Dominationia ja TDM... :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Miut saa lisätä mikki ei nyt toiminnassa mutta saan sen toimintaan:D peelaan vähän millon mitäkii:D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Mistä löytäis jonku sivun tai forumin mistä löytäis pelaajia etsiviä klaaneja? olis pientä kiinnostusta kunnon matsi toimintaan, vai onko ps3:lla mw2 matsi toimintaa?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

PSN:jesse3546 saa lisätä lisätkää pliis
edit:mikki myös löytyy :D
 
Ylös Bottom