Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Lisätkää PSN: M11CA, pelaan päivittäin.:)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Jaa nyt vasta löysin tämmöisen threadin.Nick on juska86, olisi vaihtelua pelailla muutenkin kuin yksikseen.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Hei, tarvis kaverii vetäseen Spec Opsin läpi. Itseltä puuttuis vain Big Brother, jota en oo päässy ees koittaa pelikaveripulan takia. Sen sais ja Down But Not Out trophyn ois platinum käsis. Kukaa halukas avustaan?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Hacksu voin auttaa sua oon ite menny big brotherin läpi mul vain puuttuis wetwork (todella vituttava) :D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Peliseuraa haetaan, pelaan lähes kaikkea, mutta mitään map packia ei toistaiseksi löydy. Headsetti löytyy ja toivois peliporukankin omistavan moisen vempaimen kommunikointia varten. Pelaan joka päivä kahdeksasta (illalla) aina parhaimillaan sinne aamuviiteen asti :) Lisäillä saa, PSN lukeekin jo vasemmalla.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tylsiin kesäöihin headsettiä omaavaa quick scope porukkaa privaan haen :) Lisäilkää kaikentasoiset, ihan treenausmielessä haen ihmisiä :)

Moderaattorit rankaiskaa tai älkää, olen tietoinen että on erikseen aihe peliseuraa hakeville. Mutta ei tämä aihe toivottavasti tähän viestiin kuole...

----------
Ylläpidon terveiset: Ei MW2-ketju hakuviestiisi kaadu eikä moderaattoritkaan rankaise, mutta peliseurahakuviestisi kuuluu peliseuraketjuun, joten sinne se siirretään. Kannattaa toimia suoraan näin, niin vältytään ylimääräiseltä säätämiseltä. T: Corca
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tylsiin kesäöihin headsettiä omaavaa quick scope porukkaa privaan haen :) Lisäilkää kaikentasoiset, ihan treenausmielessä haen ihmisiä :)

Lisäsin sut, itekkin olen quickscoppaillut jo aika kauan ja peliseuran kanssa ois kiva esim. snd:tä vetää :) Kaikki muutkin saa mua lisäillä peliseuraks jos haluu, nimimerkkini täällä on kans mun psn.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Lisäsin sut, itekkin olen quickscoppaillut jo aika kauan ja peliseuran kanssa ois kiva esim. snd:tä vetää :) Kaikki muutkin saa mua lisäillä peliseuraks jos haluu, nimimerkkini täällä on kans mun psn.
Jeps, olen back in da business keskiviikkona.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

map packi löytyy, kaikki pelimuodot menee PSN:HenksuliFin lisäilkää! :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

juu eli ettisin peliseuraa snd:hen olen ite aloitellu pelaamaan snd:t eli en ole vielä mikää hyvä mutta saa lisätä käyttäjän hamutus ja on mikki
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Juu mutkin saa lisätä ken tahtoo (HumppaLeka on tuo käyttäjä ps3 ) tarkotus ois saada hyvä suomalais porukka että vois jotain puhuakkin tällä hetkellä on suurin osa psn kavereista koostuu muunmaalaisista ja en tuota enklantia kovin ymmärrettävästi suolla
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Joo elikkäs nyt on tota pommia aika paljon pelailtu ja pärjään siinä nykyää hyvin ja olisi kiinostusta liitty johonki klaanii elikkä pistäkää mulle viestiä jos ootte halukkaita ottaa mut klaaniinne:)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

MW2 peliseuraa PSN: Granmoe ,pelaan iltaisin / öisin. Laidasta laitaan TDM - HC HQ jne.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Saa lisäillä, PSN: Janpuli. Headset löytyy. Pelimuodoista suosikkeja ovat Demolition, TDM, Barebonesit ja Team Tactical. Onhan se 3rd person ihan hauskaa myös. :)
Muutaman täältä jo olenkin lisännyt kaverilistalle.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Miun PSN: Blackzone2008.
.. nimi ei ole siitä parhaimmasta päästä, mutta ei nimi miestä pahenna vaan mies nimeä ;)

Ground war, resurgence, Domination ja Search and Destroy ehkä enitein minun makuuni, tosin mikä tahansa menee sen pari matsia.
(1vs1 quick / no scope -peliseura olisi loistavaa!)

Headset on, langallinen netti on tarvittaessa, map packit on..
Jos muistan oikein, niin 7 prestige ja 69lvl olen.

Snipulla pelaan sen 90% ajasta .. on se vaan niin kivaa :p
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Mua voi pyytää pelaan jos kiinnostaa! En ole kyl paljon pelannu leveli on kai 24!
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Jooh tääl olis yks kans joka vois lähtee messiin.

PSN: NoooZe
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Mut saa lisäillä ihan kuka vaan :D Kaikki pelimuodot kelpaa. Voin ottaa myös 1v1 qscope tms :)
E: PSN: JokuPelle3
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Mä lisäiläilen täs lähipäivinä tai voitte toki itse lisätä mut tunnus on DonAki
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Tänään sitten pidetään kunnon pelit, minä toimin hostina, ja lisätkää Texpect.

Todennäköisesti jaetaan porukka tasan ja pelataan joukkuepelejä.

Mulle ainakin sopii kokopäivän eli eikun vaan lisäilemään. Tasolla ei oo välii.
 
Ylös Bottom