Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Perhanan Australia on niin paljon edellä muita o_O

Tässä olis vähän MP sälää.

Videolla avataan Call of Duty: Modern Warfare Dark Edition. Mukana tulee siis pelin lisäksi valonvahvistajalasit. Ovat "hieman" erinäköiset mitä itse käyhtin armeijan yöllisillä tiedusteluretkillä. Ilmeisen pätevät kuitenkin, kuten videon loppupuolella ilmenee.

Pelin kesto redditissä peliä pelanneiden mukaan.
Aivan hyvä pituus kampanjalle. Tuohonkin tuntimäärään mahtuu varmasti rutkasti eeppisiä kohtauksia ja turhat suvantovaiheet on arvatenkin jätetty pois. Tuo pituus myös antaa hyvän mahdollisuuden pelata ensin nautiskellen Regular-vaikeustasolla ja sitten vielä toistamiseen Veteranilla, niin ettei kuitenkaan mene montaa kymmentä tuntia. Pelin todellinen kesto mitataan moninpelin puolella.

Siis perus kirjaston kautta? Kaikki asennettuna
Hmm itse menin pelin kohdalle -> options nappia -> info -> hieman selaa alas -> asennetetut lisäosat -> näytä. Sieltä puuttuu asennettuna survival pack ja campaign pack 2. Noh ihan varmasti nämäkin asentuu, kun keskiyöllä lukon kuva häviää.

Hmm itse menin pelin kohdalle -> options nappia -> info -> hieman selaa alas -> asennetetut lisäosat -> näytä. Sieltä puuttuu asennettuna survival pack ja campaign pack 2. Noh ihan varmasti nämäkin asentuu, kun keskiyöllä lukon kuva häviää.
Itsellä puuttui eilen Special Ops Pack, asensin sen heti kun huomasin ja nyt kaikki asennettuna. En ainakaan itse joutunut odottamaan julkkaria. Jännä miten ihmisiltä on jäänyt eri paketteja asentumatta.

EDIT: Ja siis pelin kohdalta menee siihen "lisäosasi" tms. niin sieltä sai ladata puuttuvia paketteja.

Yhdeksän minuuttia pelikuvaa Ground Warista. Alustana on PC.

Näyttää erittäin hyvältä, paikoin ollaan lähellä Battlefieldin tunnelmia. Tuo videolla näkyvä kopterista ampuminen on kyllä varmasti vielä pitkään hohdokasta. :D

Yhdeksän minuuttia pelikuvaa Ground Warista. Alustana on PC.

Näyttää erittäin hyvältä, paikoin ollaan lähellä Battlefieldin tunnelmia. Tuo videolla näkyvä kopterista ampuminen on kyllä varmasti vielä pitkään hohdokasta. :D

Kunnon kaupunkikenttä, ei tässä malta odotta perkules. Montako kenttää Ground Warissa sanottiin olevan alkuun, oliko se 3?

Ylös Bottom