Nisupulla
Jäsen / [FL]
1.03 -päivitys (ps4) á 13,5 gigaa tuli jo tänään, vieläköhän lisää ennen to yötä
Eiköhän se ollut tässä Day One -päivitys. Ensimmäisillä vuorokausi vaihtuu julkaisupäivän puolelle jo torstaina iltapäivästä.
1.03 -päivitys (ps4) á 13,5 gigaa tuli jo tänään, vieläköhän lisää ennen to yötä
Näin se toimii, se koirjoittaa joidenkin päälle ja pienentää muualta, ei tuo mikään uusi juttu ole. Eilen oli PC:llä 116 ja nyt on enää 108.Eilen xbox versio 1.0.1.5 oli 137gb ja nyt 1.0.2.5 versio on 120gb. Hä?
Hmm, mulla on PS4:lla 4 asentamatonta. Oletan että ladattu on ja asennus käynnistyy kun lukot aukeavat klo 00:00.Mihin aikaan mahtaa saada nuo kaksi viimeistä pakettia ladattua? Vai onko ainoastaan asentamatta?
Täällä näkyy taas kaikki asennettuna ja nyt vaan ootellaan timerin kulumistaHmm, mulla on PS4:lla 4 asentamatonta. Oletan että ladattu on ja asennus käynnistyy kun lukot aukeavat klo 00:00.
Täällä näkyy kyllä ladatuissa tiedostoissa on kaikki asennettu, mutta kun menee pelintietoihin ja sieltä lisäosat niin on lukon kuva kahdessa.Täällä näkyy taas kaikki asennettuna ja nyt vaan ootellaan timerin kulumista
Siis perus kirjaston kautta? Kaikki asennettunaTäällä näkyy kyllä ladatuissa tiedostoissa on kaikki asennettu, mutta kun menee pelintietoihin ja sieltä lisäosat niin on lukon kuva kahdessa.
Aivan hyvä pituus kampanjalle. Tuohonkin tuntimäärään mahtuu varmasti rutkasti eeppisiä kohtauksia ja turhat suvantovaiheet on arvatenkin jätetty pois. Tuo pituus myös antaa hyvän mahdollisuuden pelata ensin nautiskellen Regular-vaikeustasolla ja sitten vielä toistamiseen Veteranilla, niin ettei kuitenkaan mene montaa kymmentä tuntia. Pelin todellinen kesto mitataan moninpelin puolella.Pelin kesto redditissä peliä pelanneiden mukaan.
Hmm itse menin pelin kohdalle -> options nappia -> info -> hieman selaa alas -> asennetetut lisäosat -> näytä. Sieltä puuttuu asennettuna survival pack ja campaign pack 2. Noh ihan varmasti nämäkin asentuu, kun keskiyöllä lukon kuva häviää.Siis perus kirjaston kautta? Kaikki asennettuna
Itsellä puuttui eilen Special Ops Pack, asensin sen heti kun huomasin ja nyt kaikki asennettuna. En ainakaan itse joutunut odottamaan julkkaria. Jännä miten ihmisiltä on jäänyt eri paketteja asentumatta.Hmm itse menin pelin kohdalle -> options nappia -> info -> hieman selaa alas -> asennetetut lisäosat -> näytä. Sieltä puuttuu asennettuna survival pack ja campaign pack 2. Noh ihan varmasti nämäkin asentuu, kun keskiyöllä lukon kuva häviää.
Yhdeksän minuuttia pelikuvaa Ground Warista. Alustana on PC.
Näyttää erittäin hyvältä, paikoin ollaan lähellä Battlefieldin tunnelmia. Tuo videolla näkyvä kopterista ampuminen on kyllä varmasti vielä pitkään hohdokasta.
Kunnon kaupunkikenttä, ei tässä malta odotta perkules. Montako kenttää Ground Warissa sanottiin olevan alkuun, oliko se 3?