Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Muuten näyttää tuo ground war hyvältä, mutta kyllä sniput vaikuttaa olevan näihin peleihin turhan ylivoimaiset. Mahdotonta yrittää objektia pelata kun 10 snipua päivystää talon katolla. Oliko muuten vieläkään kerrottu löytyykö s&d pelimuoto?

Muuten näyttää tuo ground war hyvältä, mutta kyllä sniput vaikuttaa olevan näihin peleihin turhan ylivoimaiset. Mahdotonta yrittää objektia pelata kun 10 snipua päivystää talon katolla. Oliko muuten vieläkään kerrottu löytyykö s&d pelimuoto?
Botteja noiden on pakko olla vaikka toisin taisi videossa väittää. Onhan sitä moni päässyt pelaamaan jo edellispäivänä, mutta sai vaan sen local playn päälle missä saa botit.

Tuolla jo pelaavat ainakin PC-versiolla. Pleikkarilla lähtölaskenta näyttää sitkeästi tuohon vuorokauden vaihtumiseen.

Xboxin digiversion ostajat, mikä teillä on versionumero ja paljonko on vienyt tilaa kun kaikki on ladattu yötä varten valmiiksi?

Itsellä puuttui eilen Special Ops Pack, asensin sen heti kun huomasin ja nyt kaikki asennettuna. En ainakaan itse joutunut odottamaan julkkaria. Jännä miten ihmisiltä on jäänyt eri paketteja asentumatta.

EDIT: Ja siis pelin kohdalta menee siihen "lisäosasi" tms. niin sieltä sai ladata puuttuvia paketteja.
Mä sain ainakin valita ostaessa, että mitkä tiedostot laittaa latautuun. Jätin kampanjan ja jotain lisähärpäkettä lataamatta, kai mä pystyn multiplayeria kuitenkin pelaamaan?

Mä sain ainakin valita ostaessa, että mitkä tiedostot laittaa latautuun. Jätin kampanjan ja jotain lisähärpäkettä lataamatta, kai mä pystyn multiplayeria kuitenkin pelaamaan?
Pitäisi pystyä pelaamaan kaikkea mitä on asennettu. Itse olin ostanut pelin ennakkoon kauan aikaa ennenkuin oli tietoa siitä että tämä jaetaan näihin paketteihin, joten pleikkari alkoi automaattisesti ennakkolataamaan niitä. Jostain syystä vain oli jättänyt tuon yhden lataamatta.

Tasolle kahdeksan oli ensi veto verkkopelissä. Saatiin kilkattimet aukaistua perusrynkkyyn ja siihen vielä FMJ perkiksi. Vyölle kantoon Molotovin coctail.

Hyviä kenttiä useita, ainakin yksi heikompi eli tämä Pietarin keskustaan sijaitseva. Muuten mennään eri tasoissa ja on sopivasti vaihtelua. Kaikki harmaan arkitodellisia ilman neonvärejä. Äiti Venäjän ja Lähi-idän suuntaan näyttävät ulkoasultaan olevan.

Nälkää tulee kerätä parempia aseita ja varusteita. Hiota taas kerran omaan pelityyliin sopiva kombinaatio. Aamulla jatketaan.

Viimeksi muokattu:
Ihan kun se betaa vaivannut sumea kuva olisi korjattu. Alustana siis PS4 Pro ja näyttää skarpimmalta. Ellei sitten väsynein silmin näytä paremmalta :D

PC serverit ei toimi. Eipä yllätä, että tästäkin tuli fiasko heti julkaisussa. Kirjaimellisesti going dark.

Metacriticin keskiarvo on tällä hetkellä 86. Tästä on hyvä jatkaa aamua kampanjan puolelle. Ensin eväät alle ja sitten kohti linjaa.

Tohtorilla on menossa 24 tunnin striimi Modern Warfaren parissa: twitch.tv/DrDisrespect

EHrqgheUUAEVGFj

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom