Ainakin tuttujen kaa kun pääsee pelaamaan ni aina ensisijaisesti massit käytetään kaverin ostamiseen peliin takaisin, AINA!
Eikö se sit ota myös boksin pelaajat pois vai eikö ne pysty pelaa pleikka jätkien kanssa?Miks moni valittaa tuosta crossplaysta, kun sen saa disabloitua ainaki plegellä? Ei tarvi kirota pc pelaajia jos ei välttämättä halua. Ja pelejä löytyy ihan yhtä hyvin.
Se siinä on, että ei sen tarviis Xbox-pelaajia rajata pois, mutta rajaa nekin. Ja pahimpana se, että tuo pelinhaku on rakennettu niin hätäiseksi, että ilman crossplaytä se hakee suorastaan tarkoituksella ihan järkyttävän lagisen pelin. Liekö se crossplayn pois jättäminen vaan vaikuttaa suoraan siihen viivetasoon mitä haetaan vai onko pelinhaussa aika niin korkealla prioriteetilla, että ei voi odottaa sitä 15 sekuntia, että löytyis vähän nopeampaa peliseuraa.Miks moni valittaa tuosta crossplaysta, kun sen saa disabloitua ainaki plegellä? Ei tarvi kirota pc pelaajia jos ei välttämättä halua. Ja pelejä löytyy ihan yhtä hyvin.
Se siinä on, että ei sen tarviis Xbox-pelaajia rajata pois, mutta rajaa nekin. Ja pahimpana se, että tuo pelinhaku on rakennettu niin hätäiseksi, että ilman crossplaytä se hakee suorastaan tarkoituksella ihan järkyttävän lagisen pelin. Liekö se crossplayn pois jättäminen vaan vaikuttaa suoraan siihen viivetasoon mitä haetaan vai onko pelinhaussa aika niin korkealla prioriteetilla, että ei voi odottaa sitä 15 sekuntia, että löytyis vähän nopeampaa peliseuraa.
Eikös se, kun laittaa asetuksista crossplayn pois vaikuta myös normi moninpelin lisäksi warzoneen?Jaa pleikalla saa crosplayn pois päältä warzoneen? Boxilla ei pääse pelaa muutaku kaikkien kans mikä on kohtuu syvältä
Jaa pleikalla saa crosplayn pois päältä warzoneen? Boxilla ei pääse pelaa muutaku kaikkien kans mikä on kohtuu syvältä
Kyllä mulla ainakin löytyy Xboxilla ihan asetuksista samalla tavalla kuin pleikkarillakin. Ainakin aikaisemmin on löytynyt.Here is how you can turn off cross-play on Xbox One:
Tollanen löyty. En ole itse kokeillut. PS4 menee simppelisti.
- Go to your Xbox settings
- Scroll to Account and click on Privacy and Online Safety
- Click on Xbox Live Privacy
- Click on View Details and Customise
- Click on Communications and Multiplayer
- Change "You can play with people outside of Xbox Live" to block.
Here is how to turn it off on PS4:
- Go to in-game Options
- Find the Account tab
- Under Account tab find Crossplay and simply disable it
Ahaa. Olen antanut olla päällä crossplayn niin ei kokemusta siitä miten toimii ilman sitä.Siis se valikko löytyy kyllä, mutta luin että jos sen laittaa sieltä off niin ei päästä etsimään pelejä. Mene ja tiedä.
Jep, itse olen pelannut kaikilla kolmella alustalla ja tuo homma toimii saumattomasti niiden välillä. Tätä näkisi jatkossa mielellään muissakin verkkopeleissä.Tänään ensimmäinen voitto WarZonessa myös tietokoneella. Parasta on tuo yhteinen tili pelifirma serverillä, jonka ansiosta samat loadoutit ja eteneminen kuin pleikalla.
Here is how you can turn off cross-play on Xbox One:
- Go to your Xbox settings
- Scroll to Account and click on Privacy and Online Safety
- Click on Xbox Live Privacy
- Click on View Details and Customise
- Click on Communications and Multiplayer
- Change "You can play with people outside of Xbox Live" to block.