Masta
Active Member
No siis auto aimista valittaminenhan on vakio, joka on näissä Call of Duty-langoissa toistunut vuosia. Silti se on jännä, että jos jokaisella on samat mahdollisuudet auto aimin ansiosta, niin miksi siellä on silti vuodesta toiseen ne samat hurjat päälliköimässä listojen kärjessä? Tuosta Gimblen tekstiseinästä tulee kuva, että mitään taitoa ei tarvitse ja se voittaa joka kerta joka näkee ensinnä. Jokainen voi nyt ottaa pienen hetken ja miettiä 1v1-tilanteita kentällä, että meneeköhän nyt noin kuitenkaan. Lähellekään.
Auto aim on lisä, joka tuo sen pienen tasoituksen hiiripelaajaa vastaan, ja nyt jos koskaan se on tärkeä lisä peliin jossa serverit pyörii pääosin crossplayna.
Siis henkilökohtaisesti mulle on aivan yksi ja sama, että mitä mieltä Gimble tästä pelistä on. Tai auto-aimista. Ei se mua kiinnosta, mutta kyseessä on siltikin hänen mielipiteensä ja jos olet eri mieltä, niin silloin voit vasta-argumentoida kunnolla, kuten juuri yläpuolella teitkin. Ei tietenkään tarvitse olla edes etäisesti samaa mieltä ja toisen mielipiteet voi haastaa. Silti tollanen "eli siis valitat vaan koska et pärjää" -nälviminen on täysin umpipaska ja alaikäinen vasta-argumentti, jos sitä nyt edes argumentiksi kehtaa kutsua. Sitä pystyykin käyttämään kivasti vastineena lähes jokaiseen kritiikkiin ja antaa kuvan, että tätä peliähän ei saa siis kritisoida:
"Tässä pelissä on noi askeläänet ihan vinksallaan" -> Valitat koska et pärjää
"Mun mielestä noi thermal-tähtäimet on aika ylitehokkaita" -> Valitat koska et pärjää
"SBMM toimii kyllä ihan miten sattuu" -> Valitat koska et pärjää
"Hitto että on Warzonen palvelimilla pingit katossa, kun ei osumat rekisteröidy" -> Valitat koska et pärjää