Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Mikä olisi paras tapa kehittää grauta ja HDR snipua? Vissii jossain nois quick peleissä mut missä/miten? Battle royaleen suositeltu noita käytettäväks mut kumpiki alhasilla leveleil.
War zonessa teet vaikka scavenger tai recon tehtäviä. Ne xp menee sille aseelle, joka on tehtävän suorittamisen aikana käsissä. Plunderissa melkein helpoin levuttaa, kun saa suoraan loadoutin käsiin ja on myös respawnit.
 
Tuli ostettua peruspeli myös kun Warzone yllätti kyllä. Ei pitkään aikaan ole mikään Multiplayer iskeny samallailla. Ainakaa ekan Black Opsin jälkeen.

Pelin kampanja on myös tosi viihdyttävä ja mukava jotenki palata suoraviivaiseen räiskintään, kun nykyää tuntuu että jokainen peli vaatii sen 100h.
 
Mua hiertää yks pienen pieni asia.. Miksei Overkill perkillä voisi saada 2 secondarya myös jos haluais. Kun ite haluisin sellaisen ninja loadoutin missä pistooli ja combat knife.
 
Kokeillaan uusiksi kun ei aiemmin onnanut saada peliseuraa Warzoneen. Activision ID on Madonizer#2939554 . Pelaan itse PC:llä mutta on pelikavereita jotka pelaa konsolilla, ja useimmiten ne pärjää paremmin kuin mä. :D Ikääkin on päälle 30v, niin olis kiva saada senioreista peliseuraa.
 
Kokeillaan uusiksi kun ei aiemmin onnanut saada peliseuraa Warzoneen. Activision ID on Madonizer#2939554 . Pelaan itse PC:llä mutta on pelikavereita jotka pelaa konsolilla, ja useimmiten ne pärjää paremmin kuin mä. :D Ikääkin on päälle 30v, niin olis kiva saada senioreista peliseuraa.

Koska overkill tarkoittaa, että saat 2 main weaponia käyttöön ja niin se on aina ollutkin. Laita Uzi mainiksi ja leiki ninjaa.
 
Ajatuksia noin 100 pelin ja muutaman voitonkin jälkeen:

- oma loadout on todella tärkeä saada, jos haluaa selvitä viimeiseen rinkulaan asti -> playlist ilman omia luokkia olisi hyvä lisä, jotta kaikki taistelisivat niillä aseilla mitä nyt sattuu maasta löytymään; aseita/variaatioita voisi tällöin olla enemmän ja oman sijainnin ei tarvitsisi paljastua jos ampuu ilman silua (HC warzone ;)
- gulag on liian pitkään auki ja tiimikaverin osto takaisin peliin pelin lopussa voisi olla mahdotonta tai todella kallista (gulag on noin muuten hyvä, sillä jos alussa kuolee niin saa toisen mahdollisuuden)
- autojen ei tarvitsisi näkyä kartassa kun niillä ajetaan

Yleisesti hyvin toimiva fps BR, ja pelin aikana suoritettavat pienet tehtävät tuovat lisämaustetta. Duos & squads kiinnostaisi myös - katsotaan mitä seuraavissa päivityksissä tulee
 
Joku oli erehtynyt toivomaan meiltä lisää Warzone-striimiä, niin tänään tämäkin toive toteutuu! Klo 18 siis KonsoliFINin striimissä jälleen selviytymistä Warzonen parissa. Pelaamassa lisäkseni Eliminaattori ja vieraileva tähti Kossu! Osoitehan on tuttu www.twitch.tv/konsolifin

Tämä battle royale on kyllä maistunut erittäin hyvin. Pari voittoakin jo on erehdytty saamaan ja hauskaa on pääasiassa ollut. Ajoittainen lagailu vähän kiristelee, mutta muutoin on toiminut mallikkaasti. Omat loadoutit on aika hyviä kyllä tässä ja niillä menestystä lähinnä onkin tullut. Itsellä on käytössä kaikkien nyyppien esi-isäase M4 ja sitten sniperina Ax-50 thermal scopella, joka on turhankin hyvä tässä pelimuodossa. Harmi vaan ettei itse osu mihinkään :D

Hauskoja hetkiä on kavereiden kanssa tullut lukuisia. Yhdessä matsissa otettiin kopterit tiimille ja linnottauduttiin loppurinkulaan stadionin katolle ja tehtiin lopussa sieltä sitten omasta mielestämme erittäin hyvä yllätyshyökkäys muiden niskaan. Itsekin liihottelin kokonaisen squadin selän taakse, mutta sulin sitten siihen ja ammuin suunnilleen kaikki ohi. Ja perinteinen meillä on porukassa että alussa otetaan niin pahasti kuokkaan pistooleilla mähistellessä, mutta sitten Gulagin kautta uutta vauhtia haettuamme nii päästään yleensä hyvin eteenpäin.
 
Miten squadin muodostaminen Warzonessa toimii? Ennen peliä lyöttäydytään yhteen vai joinataan toisen valmiiseen peliin?
 
Joku oli erehtynyt toivomaan meiltä lisää Warzone-striimiä, niin tänään tämäkin toive toteutuu! Klo 18 siis KonsoliFINin striimissä jälleen selviytymistä Warzonen parissa. Pelaamassa lisäkseni Eliminaattori ja vieraileva tähti Kossu! Osoitehan on tuttu www.twitch.tv/konsolifin

Tämä battle royale on kyllä maistunut erittäin hyvin. Pari voittoakin jo on erehdytty saamaan ja hauskaa on pääasiassa ollut. Ajoittainen lagailu vähän kiristelee, mutta muutoin on toiminut mallikkaasti. Omat loadoutit on aika hyviä kyllä tässä ja niillä menestystä lähinnä onkin tullut. Itsellä on käytössä kaikkien nyyppien esi-isäase M4 ja sitten sniperina Ax-50 thermal scopella, joka on turhankin hyvä tässä pelimuodossa. Harmi vaan ettei itse osu mihinkään :D

Hauskoja hetkiä on kavereiden kanssa tullut lukuisia. Yhdessä matsissa otettiin kopterit tiimille ja linnottauduttiin loppurinkulaan stadionin katolle ja tehtiin lopussa sieltä sitten omasta mielestämme erittäin hyvä yllätyshyökkäys muiden niskaan. Itsekin liihottelin kokonaisen squadin selän taakse, mutta sulin sitten siihen ja ammuin suunnilleen kaikki ohi. Ja perinteinen meillä on porukassa että alussa otetaan niin pahasti kuokkaan pistooleilla mähistellessä, mutta sitten Gulagin kautta uutta vauhtia haettuamme nii päästään yleensä hyvin eteenpäin.
Ei jaksa odottaa, että päästäisiin samaan peliin ja nolata teidät ;)
 
Perhanan hyvä runko tässä on! Itsekin olin jo lähellä heittää "paras Battle Royal" -leimalla tätä, mutta alkuhuuman jälkeen yksi asia on alkanut vähän vaivaamaan....vai pitäisikö sanoa tylsistyttään zzzZZZZzzz...

Hieman kärjistäen kaikki aseet on aika samanlaisilla ja niillä ampuminen on about 1:1, siis ainakin omissa kategorioissaan samaa tavaraa vähän eri paketissa. Subbarit ja AR aika sama, sitten on hulikot ja snipat. Ja aivan törkeen iso liimatähtäin :confused: Siinä jää pelaajalle ränkyttää vasenta ja oikeaa triggeriä peräjälkeen, eli niin sanotusti snäpätä....sitten vaan nappi pohjaan ei paljon rekyylikään vaivaa, korkeintaan välillä joutuu vähän nostaan. Jompikumpi voittaa, jos tasa-armorit nin aika usein se joka näki toisen ensin, sai kunnon line of sight ja aloitti ampumaan ensin. Tai jos on hirveän iso ero taistelevan parin aseiden DPS arvossa niin voi olla, että toinenkin vie...anyways, vähän tylsää ehkä tämmönen mekaniikka. Toivoisin, että videopeli haastaa minua enemmän. Olla muutakin kuin "Speden spelit reaktiokone" eli siis sellainen jossa valoja vilkkuu ja sitten painetaan nappeja nopeasti peräkkäin.

Helikopteri on ihan mamo, sillä pääsee loppumähinöihin joka pelissä jos haluaa, kertaakaan en ole saanut sellaista alas tai minua saatu kun pörräilen. Vaikka pelistä pidänkin, niin kyllä tämä taitaa omalla kohdalla kaatua siihen että ammuntapelissä ei saa itse tähdätä ja ampua....niinku oikeesti, niinku PUBGissa. Jos olisi tämä runko ja PUBGin tähtäys ja osumamalli niin olisi aika täydellistä!! Tosin siinä tapauksessa hiiripelaajia vastaan crossplayn voisi unohtaa toki...
 
Viimeksi muokattu:
Gimbleltä hyviä huomioita. Mainio peli on, mutta ai että jos olisi Socomin manuaaliset tähtäykset. Pubgia en ole pelannut, joten siihen en pysty vertaamaan. H1Z1 oli mielestäni mukava peli, vaikka lopussa menikin aika usein autolla suhailuksi. Siinä aseet olivat mukavan vaihtelevia.

Mutta eihän autoaimia voi poistaa, kun sitten kasuaalipelaaja ei pärjää. – ja itse näen tuon muutenkin niin, että haaste kehittää pelaajana enemmän jos vain viitsii opetella, mikäli motorisia taitoja on tarpeeksi. Nykyisellään jokainen lähitilanne ja kohtaaminen on "nappi pohjaan ja onnea", sen verran samalla tavalla käyttäytyvää pötkylää kentältä löytyy.

Tänään tuli opittua sellainen "kikkakolmonen", että tactical sprinttiä voi käyttää paljon useammin. Ensin juostaan täyttä vauhtia, sitten liuku maassa, saman tien ylös ja tactical sprint on heti uudestaan käytössä parin normaalin juoksuaskeleen jälkeen. Tuon avulla on helppo jättää kaasusta pakenemisen aika viime tippaan.

Tänään tuli myös ensimmäinen voitto Warzonella KonsoliIFINin striimissä, sen pääsee näkemään alapuolelta. Lentokoneessa ollaan kohdassa 3:50 ja ottelu kestää noin 25 minuuttia.

 
Gimbleltä hyviä huomioita. Mainio peli on, mutta ai että jos olisi Socomin manuaaliset tähtäykset. Pubgia en ole pelannut, joten siihen en pysty vertaamaan. H1Z1 oli mielestäni mukava peli, vaikka lopussa menikin aika usein autolla suhailuksi. Siinä aseet olivat mukavan vaihtelevia.

Nojuu itseasiassa viestiä kirjoittaessa oli lähellä, etten nimenomaan Socomia nostanut esimerkiksi mutta laitoinkin PUBG sen ollessa vähän ajankohtaisempi referenssi ja tunnettu myös boksilla. Kuulostaa muuten siltä, että sulla saattaisi olla aihetta tarkastaa PUBG.
 
Nojuu itseasiassa viestiä kirjoittaessa oli lähellä, etten nimenomaan Socomia nostanut esimerkiksi mutta laitoinkin PUBG sen ollessa vähän ajankohtaisempi referenssi ja tunnettu myös boksilla. Kuulostaa muuten siltä, että sulla saattaisi olla aihetta tarkastaa PUBG.

Olen katsonut PUBGia striimeistä todella paljon, mutta se oma tuntuma aseisiin puuttuu. Pelin ilmestyessä oli niin paljon kaikenlaista BR-peliä ympärillä, että jotain oli pakko jättää väliin. Ajattelin, että ehkä se joskus tulee plussana ulos tai vielä parempana versiona uudelle konsolisukupolvelle. Yksin tuota ei kuitenkaan välttämättä jaksaisi, tiimipelaaja kun olen aina ollut. Katsotaan, ehkä joskus. Tai viimeistään sitten, kun tarkoitus ostaa peli-PC kesän jälkeen – vaikka se onkin kaukana padilla pelaamisesta.
 
Aim assist on tässä aivan järjettömän vahva naurattaa välillä, kun porukka valittaa täällä m ja kbstä niillä sentäs pelaajan täytyy itse tähdätä jokainen laukaus,hallita rekyyliä(mitä tässä aseissa ei nyt toki hullun lailla ole) jne. Mitä pitempään gunfight kestää sen vahvemmilla ohjain pelaaja on. Sniputtaminen ja "reflexi ampuminen" on tietysti aivan toista luokkaa m ja kb. Mielestäni ohjaimella on helpompi puskea dropshottia yms. mekaniikkoja hyödyntäen. Nämä tietysti on omia mielipiteitäni molemmilla ohjaustavoilla vastaavia pelejä satoja tunteja pelanneena ja tässäkin molempia kokeillleena.
Saisi nyt duot ja 4 tai 5 pelaajan ryhmät tulla. Balansoitavaa pelisssä on viellä paljon ja jotain apexin kaltaista rankedia tämäkin kaipaisi. Hyvä peli kyllä silti parhaita pelejä genressään.

Mitä pubgiin tulee konsoliversiot on aika purkkaa ja varsinkin 3rd person pelit on itselle aivan no go. PCllä pelille voi hienoisen suositusken antaa jos todella hidas meno maistuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kokeilin ensimmäisen kerran yksin tuota WarZonea. Ei pysty, menee noi loppukähinät liian jännäksi. Jätetään tiimipeliksi.
 
Tuo Riot shieldin meleen jälkeinen tähtäyksen jäätyminen on todella ärsyttävää.. Melkein joka kertaa kun saa tapon shieldillä niin tähtäin jotenkin elää omaa elämää hetken ajan. Ja koska TAAS on uusi ohjain niin kyse ei ole tosta analog driftistä, eikä kyllä muutenkaan muistuta sitä.
 
Ylös Bottom