Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Kappas eivät ole vieläkään saanut äänipugia korjattua. Tää oli multissa jo julkaisusta lähtien ja näemmä sain tänään sen warzonessa, eikä auta mikään ku ootella koska menee pois.. Pelikelvoton siis itelle tällä hetkellä, not nice
 
Tähän nolaamiseen ei edes tarvinnut ulkopuolisia apuja :D

Mutta tosiaan eilen striimissä eka matsi voitettiin, ja siittä se alamäki sitten alkoi.
Joo aina ne 2-3 ensimmäistä menee hyvin, mutta sitten alkaa alamäki. Ihan perus homma, hahah!
Kappas eivät ole vieläkään saanut äänipugia korjattua. Tää oli multissa jo julkaisusta lähtien ja näemmä sain tänään sen warzonessa, eikä auta mikään ku ootella koska menee pois.. Pelikelvoton siis itelle tällä hetkellä, not nice
Päivitys myöhästyy, ilmoittivat kyllä asiasta jo tiistaina.
Perhanan hyvä runko tässä on! Itsekin olin jo lähellä heittää "paras Battle Royal" -leimalla tätä, mutta alkuhuuman jälkeen yksi asia on alkanut vähän vaivaamaan....vai pitäisikö sanoa tylsistyttään zzzZZZZzzz...

Hieman kärjistäen kaikki aseet on aika samanlaisilla ja niillä ampuminen on about 1:1, siis ainakin omissa kategorioissaan samaa tavaraa vähän eri paketissa. Subbarit ja AR aika sama, sitten on hulikot ja snipat. Ja aivan törkeen iso liimatähtäin :confused: Siinä jää pelaajalle ränkyttää vasenta ja oikeaa triggeriä peräjälkeen, eli niin sanotusti snäpätä....sitten vaan nappi pohjaan ei paljon rekyylikään vaivaa, korkeintaan välillä joutuu vähän nostaan. Jompikumpi voittaa, jos tasa-armorit nin aika usein se joka näki toisen ensin, sai kunnon line of sight ja aloitti ampumaan ensin. Tai jos on hirveän iso ero taistelevan parin aseiden DPS arvossa niin voi olla, että toinenkin vie...anyways, vähän tylsää ehkä tämmönen mekaniikka. Toivoisin, että videopeli haastaa minua enemmän. Olla muutakin kuin "Speden spelit reaktiokone" eli siis sellainen jossa valoja vilkkuu ja sitten painetaan nappeja nopeasti peräkkäin.

Helikopteri on ihan mamo, sillä pääsee loppumähinöihin joka pelissä jos haluaa, kertaakaan en ole saanut sellaista alas tai minua saatu kun pörräilen. Vaikka pelistä pidänkin, niin kyllä tämä taitaa omalla kohdalla kaatua siihen että ammuntapelissä ei saa itse tähdätä ja ampua....niinku oikeesti, niinku PUBGissa. Jos olisi tämä runko ja PUBGin tähtäys ja osumamalli niin olisi aika täydellistä!! Tosin siinä tapauksessa hiiripelaajia vastaan crossplayn voisi unohtaa toki...
Eli siis valitat, koska et pärjää? Vaikuttaa ainakin siltä.
 
Eilen tuli kärräydyttyä parin Horstin kanssa uran toiseen voittoon, itellä yks tappo ja 300 damagee...
Pikkusen olin hukassa ku vastaan tuli tiimejä joilla oli Ghost päällä enkä saanu niitä näkyviin Hb-sensoriin
Coldblooded ja Ghost on aika kovat perkit, mut mitä porukkaa käyttää kolmantena?
 
Eilen tuli kärräydyttyä parin Horstin kanssa uran toiseen voittoon, itellä yks tappo ja 300 damagee...
Pikkusen olin hukassa ku vastaan tuli tiimejä joilla oli Ghost päällä enkä saanu niitä näkyviin Hb-sensoriin
Coldblooded ja Ghost on aika kovat perkit, mut mitä porukkaa käyttää kolmantena?

Amped on aika kova, jos tykkää vaihdella esim assault riflen ja sniperin välillä
 
*Omakohtaisia ja hyvin perusteltuja havaintoja pelistä, joihin kertoo oman mielipiteensä ja toivoo jopa muutosta*

Eli siis valitat, koska et pärjää? Vaikuttaa ainakin siltä.

Mikä pointti tällaisella ala-aste-tasoisella nälvimisellä on? Vaikka tää peli on varmasti sulle hyvin rakas, niin mitäs jos antaisit muiden jakaa mielipiteitään ja lopettaisit tollasen turhanpäiväisen sössöttämisen?
 
Mua hieman alkaa nakuttamaan nämä päivitysten koot, muutenki jo muisti vähissä. Tämä lähentelee jo sitä 300gb.. Ei jumalauta. 110gb vapaana tilaa ja uus päivitys ei mahdu.

Edit: Mikä tää juttu on, että pitää kovolla olla vapaana reilu 130gb päivityksellä mutta sitten ku se lataa sitä niin on 11gb.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä pointti tällaisella ala-aste-tasoisella nälvimisellä on? Vaikka tää peli on varmasti sulle hyvin rakas, niin mitäs jos antaisit muiden jakaa mielipiteitään ja lopettaisit tollasen turhanpäiväisen sössöttämisen?
No siis auto aimista valittaminenhan on vakio, joka on näissä Call of Duty-langoissa toistunut vuosia. Silti se on jännä, että jos jokaisella on samat mahdollisuudet auto aimin ansiosta, niin miksi siellä on silti vuodesta toiseen ne samat hurjat päälliköimässä listojen kärjessä? Tuosta Gimblen tekstiseinästä tulee kuva, että mitään taitoa ei tarvitse ja se voittaa joka kerta joka näkee ensinnä. Jokainen voi nyt ottaa pienen hetken ja miettiä 1v1-tilanteita kentällä, että meneeköhän nyt noin kuitenkaan. Lähellekään.

Auto aim on lisä, joka tuo sen pienen tasoituksen hiiripelaajaa vastaan, ja nyt jos koskaan se on tärkeä lisä peliin jossa serverit pyörii pääosin crossplayna.

Mua hieman alkaa nakuttamaan nämä päivitysten koot, muutenki jo muisti vähissä. Tämä lähentelee jo sitä 300gb.. Ei jumalauta. 110gb vapaana tilaa ja uus päivitys ei mahdu.

Edit: Mikä tää juttu on, että pitää kovolla olla vapaana reilu 130gb päivityksellä mutta sitten ku se lataa sitä niin on 11gb.
Joo, itseä alkoi kanssa ottaa pannuun kun jouduin poistamaan jo kolmannen pelin kovolta sen takia, että päivitys ei suostu latautumaan vaikka tilaa on yli 100gb koneessa...
 
No siis auto aimista valittaminenhan on vakio, joka on näissä Call of Duty-langoissa toistunut vuosia. Silti se on jännä, että jos jokaisella on samat mahdollisuudet auto aimin ansiosta, niin miksi siellä on silti vuodesta toiseen ne samat hurjat päälliköimässä listojen kärjessä? Tuosta Gimblen tekstiseinästä tulee kuva, että mitään taitoa ei tarvitse ja se voittaa joka kerta joka näkee ensinnä. Jokainen voi nyt ottaa pienen hetken ja miettiä 1v1-tilanteita kentällä, että meneeköhän nyt noin kuitenkaan. Lähellekään.

Auto aim on lisä, joka tuo sen pienen tasoituksen hiiripelaajaa vastaan, ja nyt jos koskaan se on tärkeä lisä peliin jossa serverit pyörii pääosin crossplayna.

Siis henkilökohtaisesti mulle on aivan yksi ja sama, että mitä mieltä Gimble tästä pelistä on. Tai auto-aimista. Ei se mua kiinnosta, mutta kyseessä on siltikin hänen mielipiteensä ja jos olet eri mieltä, niin silloin voit vasta-argumentoida kunnolla, kuten juuri yläpuolella teitkin. Ei tietenkään tarvitse olla edes etäisesti samaa mieltä ja toisen mielipiteet voi haastaa. Silti tollanen "eli siis valitat vaan koska et pärjää" -nälviminen on täysin umpipaska ja alaikäinen vasta-argumentti, jos sitä nyt edes argumentiksi kehtaa kutsua. Sitä pystyykin käyttämään kivasti vastineena lähes jokaiseen kritiikkiin ja antaa kuvan, että tätä peliähän ei saa siis kritisoida:

"Tässä pelissä on noi askeläänet ihan vinksallaan" -> Valitat koska et pärjää
"Mun mielestä noi thermal-tähtäimet on aika ylitehokkaita" -> Valitat koska et pärjää
"SBMM toimii kyllä ihan miten sattuu" -> Valitat koska et pärjää
"Hitto että on Warzonen palvelimilla pingit katossa, kun ei osumat rekisteröidy" -> Valitat koska et pärjää
 
Itelle on kyllä hyvin maistunu tää Warzone.
Kannattaa muuten tehä loadoutti jossa on Pila, nopeesti saa nuo helikopterit pois pelistä.

Hauska tapaus oli kun testasin että voiko pärjätä miten pitkään silleen että ei poimi mitään loottia, eli pelkkä pisla ja kämppii, tulos oli 3. sija :D.
 
Joo mukava peli. Huomaa että jotkut eivät tajua tuon oman loadoutin mukana tulevien perkkien tärkeyttä. Nysvätään sen ekan aseen kanssa ekassa talossa. Ärsyttävää tosiaan että jos ei tajua jo ajoissa että rinkulaan kannattaa lähteä niin se voi tosiaan olla jo liian myöhäistä aika aikasessa johtuen tasoeroista.
 
Tässä nyt muutamia pelejä pelanneena haluaisin kysyä teidän mielipiteitä hyvistä loadouteista? Itse en ole pelannut tätä uusinta codia ollenkaan joten melkein kaikki attachmentit yms muut lukkojen takana. Itsellä muistaakseni nyt lvl 28. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
 
Siis henkilökohtaisesti mulle on aivan yksi ja sama, että mitä mieltä Gimble tästä pelistä on. Tai auto-aimista. Ei se mua kiinnosta, mutta kyseessä on siltikin hänen mielipiteensä ja jos olet eri mieltä, niin silloin voit vasta-argumentoida kunnolla, kuten juuri yläpuolella teitkin. Ei tietenkään tarvitse olla edes etäisesti samaa mieltä ja toisen mielipiteet voi haastaa. Silti tollanen "eli siis valitat vaan koska et pärjää" -nälviminen on täysin umpipaska ja alaikäinen vasta-argumentti, jos sitä nyt edes argumentiksi kehtaa kutsua. Sitä pystyykin käyttämään kivasti vastineena lähes jokaiseen kritiikkiin ja antaa kuvan, että tätä peliähän ei saa siis kritisoida:

"Tässä pelissä on noi askeläänet ihan vinksallaan" -> Valitat koska et pärjää
"Mun mielestä noi thermal-tähtäimet on aika ylitehokkaita" -> Valitat koska et pärjää
"SBMM toimii kyllä ihan miten sattuu" -> Valitat koska et pärjää
"Hitto että on Warzonen palvelimilla pingit katossa, kun ei osumat rekisteröidy" -> Valitat koska et pärjää
Joo siis kyllä, olen sun kanssa täysin samaa mieltä, ei toi oikein argumenttina toimi, että dumataan henkilön pelitaidot ja sivuutetaan sillä keinolla konteksti. Otinkin lähinnä kantaa tuohon Gimblen tekstiin, en niinkään tuohon nälvimiseen.

En myöskään ihan täysin kategorioisi askeläänien vinksallaan olemisia tai muita "rikkinäisyyksiä" esimerkeiksi yllä käytyyn keskusteluun, ne kun ovat virheitä pelissä. Auto aim taas on tietoisesti koodattu ominaisuus, joka on ollut Codissa 10 vuotta.
 
Olen katsonut PUBGia striimeistä todella paljon, mutta se oma tuntuma aseisiin puuttuu. Pelin ilmestyessä oli niin paljon kaikenlaista BR-peliä ympärillä, että jotain oli pakko jättää väliin. Ajattelin, että ehkä se joskus tulee plussana ulos tai vielä parempana versiona uudelle konsolisukupolvelle. Yksin tuota ei kuitenkaan välttämättä jaksaisi, tiimipelaaja kun olen aina ollut. Katsotaan, ehkä joskus. Tai viimeistään sitten, kun tarkoitus ostaa peli-PC kesän jälkeen – vaikka se onkin kaukana padilla pelaamisesta.
Otat PSNow 7 päivän trialin ja testaat sieltä PUBG, niin ei mene rahat hukkaan jos et tykkää ;)
 
Onko se vaan mun yhteys vai onko muilla vaikeuksia löytää pelejä?

Edit: Yhteen lobbyyn pääsin ja siellä porukka kans valitti samaa.
 
En tiedä voinko. Arvostelin taannoin PSNow-palvelun medialta saadulla koodilla, joten ehkä siinä samalla meni myös oma trial-mahdollisuus. Voin kuitenkin kokeilla.
Pitäisi onnistua, kun ovat jo pariin kertaan resetoineet noi trialit kaikille :)
 
Viikko tahkottu, pääasiassa plunderia ja yleensä kavereiden kanssa. Välillä yksi random mukana.
Pirun hyvä peli, ei voi muuta sanoa.
Viimeksi mk kombolla pelannut cod2 niin pakkohan tämä oli asentaa kun sai konsolille saman setin.
Osuminen 10v tauon jälkeen oli aika kaameaa mutta kyllä se tästä pikkuhiljaa :D

Aim assistit tuli vähän yllärinä. Varsinkin lähellä ei kestä hiirellä napsia ohi tai kuolo korjaa aika äkkiä. Toki kauas hiirellä on sitten selvä etu. Ei siinä pakkohan se noin on olla, muuten ei crossplayssä ole mitään järkeä. En siis valita vaan huomiona :)

Eiköhän tähän saa tuhlattua melko monta tuntia vapaa-aikaa(valitettavasti).

Edit: aika laginenhan tämä on välillä kun ei rekkaa osumia vaikka kaveri tulee suoraan kohti.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom