Make93
Well-Known Member
Luodaan nyt tällekkin pelille ketju, jossa keskustellaan pelistä eli ei mitään hankintapuheita tänne, kiitos.
Kehittäjät: Infinity Ward, Sledgehammer Games, Raven Software; Treyarch kehittää peliä Wii-pelikonsolille.
Julkaisija: Activision.
Alustat: PS3, Xbox 360, PC, Wii ja Nintendo DS.
Julkaisupäivä: 8.11.2011
Genre: FPS.
Pelimuodot: Yksinpeli kampanja, special-ops, moninpeli.
Monipeli: 2-18 pelaajaa.
Ikäraja: 18 vuotta.
Kotisivut: http://www.callofduty.com/mw3
Demo: Julkaisun jälkeen oletettavasti.
Move-tuki: Ei.
3D-tuki: Ei.
Modern Warfaren 3:n uudesta prestige shopista sen verran, että saat vain yhden tokenin aijemmista Call of Duty peleistä, jos olet mennyt prestigelle niissä, olet sitten ollut prestige 1 tai 15 sillä ei ole väliä.
Pelin juoni jatkaa siitä mihin Modern Warfare 2 jäi. Pelin tapahtuvat sijoittuvat kolmannen maailmansodan aiheuttamaan kaaokseen Yhdysvalloissa, Englannissa, Ranskassa ja Saksassa.
Tietopaketti Modern warfare 3:sta, kiitokset The FinGuylle!
1. Strike packaget: Eli pelissä on kolme luokkaa, Assault, Support ja Specialist. Assasult ja Support omaavat 3 perkiä ja point streakit. Specialist ei taas omaa yhtäkään point streakia vaan joka toinen tappo tuo pelaajalle yhden uuden perkin. Alussa on siis kolme perkiä ja kun saa esim. 4 tappoa niin sitten on jo 5 perkkiä. Kun kuolee niin perkit menee takas kolmeen. Supportin erikoisuus on siinä, että kun kuolee niin point streakit ei tipu nolliin. Pelaaja pääsee jatkamaan 5 pointista jos on siihen aiemmalla elämällä päässyt. En ole varma siitä missä vaiheessa streak nollaantuu. Arvaus olisi että sitten kun kaikki streakit on ansaittu.
2. Point streakit: Aiemmin tuossa niitä tuli jo mainittua, mutta nyt tulee tarkemmin. Point streakit korvaavat entiset kill streakit. Aiemmin tuota ilmatukea ansaittiin tapoilla mutta nyt niihin pääsee käsiksi useammalla tavalla.
Point streak toimii muuten samalla tavalla, mutta nyt saat pointin esim. kaappaamalla lipun tai asettamalla/purkamalla pommin.
Esim. 3 tappoa + lipun vallotus = 4 point streak
3. Weapon Progression: Eli aseisiin ei enää lisätäkkään ainoastaa äänenvaimenninta tai punapistetähtäintä. Asetta voi nyt kehittää laajemmassa skaalassa. Kun asetta käytetään, voi siihen avata päivityksen esim. rekyylin pienennys tai hengen pidätys. Hengen pidätys toimii siis vaikka assasult riflellä jossa on punapistetähtäin.
4. Uudet pelimoodit: Peliin on vahvistettu tulevaksi ainakin 2 uutta pelimoodia.
- Kill Confirmed: Toimii samalla periaatteella kuin TDM, mutta nyt pisteet eivät tule suoraan taposta. Kun tapat vihollisen, hän pudottaa dog tagin ja kun poimit tämän dog tagin, niin tiimi ansaitsee pisteitä. Vihollinen voi myös evätä tapon. Kun tapat vihun ja hän pudottaa dog tagin, ja joku tappaa sinut ennen kuin ehdit napata dog tagin niin tappajasi voi poimia tagin ja evätä tapon.
- Team Defender: Ottelu käynnistyy vasta kun ottelussa nähdään ensimmäinen tappo. Ensimmäinen tyyppi joka kuolee, pudottaa lipun ja taistelu alkaa. Ideana on, että joku poimii lipun ja tiimin tulee puolustaa tätä tyyppiä, joka kantaa lippua. Lippua kantava joukkue ansaitsee pikku hiljaa pisteitä. Lipun voi siis ryöstää siten, että lipun kantaja tapetaa ja poimitaan lippu.
5. Uudet mapit, aseet, perkit, point streakit jne. Tietysti!!! Näistä merkittävin on varmastikin täysin itse hallittava Recon Drone. Ei ole varmaa mikä kyseisen point streakin point-vaatimus on, mutta hieno se kuitenkin on. Nyt varmasti moni miettii, että black opsissa oli Gunship, joka oli itse ohjattava. Erona tähän on kuitenkin se, että Recon Dronella voi valita myös lentokorkeuden. Tämä EI siis ollut mahdollista Gunshipillä. Mikä Recon Drone on? Se on pieni helikopteri, joka toimii kuin vähän kuin UAV ja sotahelikopteri yhdessä. Recon Drone merkitsee viholliset mini mappiin, mutta omaa myös pienen lukittautuvan raketinheittimen, jolla vihollinen on mahdollista hoidella. Tätä tasapainottaa se, että kun ampuu yhden raketin, niin sitä seuraa suhteellisen pitkä latausaika. Hyödyllinen apuväline tälle on MIKROFONI. Kun pelaaja lentää Recon Dronella, hän näkee mapin kaikki viholliset ja voi näin neuvoa joukkuetta esim. mistä suunnasta kannattaa hyökätä tai mistä suunnasta vihollinen hyökkää.
Point Streakit voidaan myös nyt aktivoida halutussa järjestyksessä. Tässä on kuitenkin juju! Jos miettii, että nyt voi ensin käynnistää UAV:n ja sitten Air Striken, on täysin väärässä. UAV sisältyy Support-pakettiin ja Air Strike sisältyy Assault-pakettiin. Näin ollen niitä ei voi käyttää samaan aikaan. Ja perkit voidaan myös tuolla Specialist-sotilaalla asettaa haluttuun järjestykseen. Sleight of Hand:in voi laittaa ensimmäiseksi avautuvaksi tai vaikka kolmanneksi.
Peli sisältää nyt 80 rankia ja 10 prestigeä. Eli pitkä matikka käyttöön ja nopea lasku. Jos lasketaan mukaan 0-prestige, pelissä voi kehittyä.... 80*11=880 kertaa.
6. Report Player: Tämä toiminto mahdollistaa, ettei pelissä tarvitse katsella boostereita, hakkereita ja sen semmoisia. Pelaajan voi raportoida ja ymmärtääkseni huijaus tarkistetaan ''Theater Mode:n'' kautta, joka nähtiin jo BO:ssa. Jos IW tunnistaa pelaajan huijaajaksi, hänet voidaan ''bannata'' pelistä. Saa nähdä miten IW toimii tämän toiminnon kanssa.
7. Prestige Shop: En varsinaisesti ymmärtänyt miten tämä toimii. Mutta jotain tähän suuntaan. Eli joka kerta kun aloitat prestigen, avaat uuden prestige tokenin. Tällöin avautuu prestige shop, josta voi tokenin avulla avata jonkun asian etukäteen. Eli asia jonka tunsit olevan hyödyksi voidaan nyt ottaa käyttöön jo rankilla 1.
Ja nyt sitten muuhun pelin sisältöön (muuta kuin MP)
8. Spec Ops: Survival: Pelimuodossa on yksinkertainen idea. Tapa kaikki ketä vastaan kävelee. Pelitilassa on kuitenkin runsaasti sisältöä. Pelissä on siis eräänlaisia ''kauppoja''. Kun etenet aalto kerrallaan eteenpäin, niin käyttöön avautuu uusia ''kauppoja''. Yhdestä ''kaupasta'' voi ostaa tietyn tyypin kehityksiä. Asekaupasta ostetaan tietysti aseet ja attachmentit ja air support kaupasta taas ilmatukea. Rahaa ansaitaan tappamalla vihollisen jalkaväkeä ja tuhoamalla viholliden ilmatukea. Vihollinenkin siis saa tehostuksia aalto kerrallaan. Esim. koirat, juggernaut-sotilas tai vaikkapa helikopteri. Pelissä voi olla max. 2 pelaajaa tämän hetkisten tietojen perusteella. Joko samalta sohvalta tai netin yli.
9. Kampanja: Kampanja ei nyt sinänsä pelimuotona ole uusi asia, mutta tietysti tarina on uusi. Ainakin tämän hetkisten tietojen perusteella, tämä peli päättäisi tarinan ja näin ollen myös kuvitteellisen kolmannen maailmansodan. Toivomme tietysti onnellista loppua
10. Vaikka pelimoottori on edelleen sama, niin kehittäjät ovat muuttaneet pieniä osia pelin ulkoasusta. Joidenkin aseiden äänet ja latausanimaatiot, sekä sprint-animaatio ovat uusia.
[video=youtube;PAx9WCPyZDA]http://www.youtube.com/watch?v=PAx9WCPyZDA[/video]
IGN arvostelu pelistä.
[video=youtube;SgLgytuJhXk]http://www.youtube.com/watch?v=SgLgytuJhXk[/video]
Kehittäjät: Infinity Ward, Sledgehammer Games, Raven Software; Treyarch kehittää peliä Wii-pelikonsolille.
Julkaisija: Activision.
Alustat: PS3, Xbox 360, PC, Wii ja Nintendo DS.
Julkaisupäivä: 8.11.2011
Genre: FPS.
Pelimuodot: Yksinpeli kampanja, special-ops, moninpeli.
Monipeli: 2-18 pelaajaa.
Ikäraja: 18 vuotta.
Kotisivut: http://www.callofduty.com/mw3
Demo: Julkaisun jälkeen oletettavasti.
Move-tuki: Ei.
3D-tuki: Ei.
Modern Warfaren 3:n uudesta prestige shopista sen verran, että saat vain yhden tokenin aijemmista Call of Duty peleistä, jos olet mennyt prestigelle niissä, olet sitten ollut prestige 1 tai 15 sillä ei ole väliä.
Pelin juoni jatkaa siitä mihin Modern Warfare 2 jäi. Pelin tapahtuvat sijoittuvat kolmannen maailmansodan aiheuttamaan kaaokseen Yhdysvalloissa, Englannissa, Ranskassa ja Saksassa.
Tietopaketti Modern warfare 3:sta, kiitokset The FinGuylle!
1. Strike packaget: Eli pelissä on kolme luokkaa, Assault, Support ja Specialist. Assasult ja Support omaavat 3 perkiä ja point streakit. Specialist ei taas omaa yhtäkään point streakia vaan joka toinen tappo tuo pelaajalle yhden uuden perkin. Alussa on siis kolme perkiä ja kun saa esim. 4 tappoa niin sitten on jo 5 perkkiä. Kun kuolee niin perkit menee takas kolmeen. Supportin erikoisuus on siinä, että kun kuolee niin point streakit ei tipu nolliin. Pelaaja pääsee jatkamaan 5 pointista jos on siihen aiemmalla elämällä päässyt. En ole varma siitä missä vaiheessa streak nollaantuu. Arvaus olisi että sitten kun kaikki streakit on ansaittu.
2. Point streakit: Aiemmin tuossa niitä tuli jo mainittua, mutta nyt tulee tarkemmin. Point streakit korvaavat entiset kill streakit. Aiemmin tuota ilmatukea ansaittiin tapoilla mutta nyt niihin pääsee käsiksi useammalla tavalla.
Point streak toimii muuten samalla tavalla, mutta nyt saat pointin esim. kaappaamalla lipun tai asettamalla/purkamalla pommin.
Esim. 3 tappoa + lipun vallotus = 4 point streak
3. Weapon Progression: Eli aseisiin ei enää lisätäkkään ainoastaa äänenvaimenninta tai punapistetähtäintä. Asetta voi nyt kehittää laajemmassa skaalassa. Kun asetta käytetään, voi siihen avata päivityksen esim. rekyylin pienennys tai hengen pidätys. Hengen pidätys toimii siis vaikka assasult riflellä jossa on punapistetähtäin.
4. Uudet pelimoodit: Peliin on vahvistettu tulevaksi ainakin 2 uutta pelimoodia.
- Kill Confirmed: Toimii samalla periaatteella kuin TDM, mutta nyt pisteet eivät tule suoraan taposta. Kun tapat vihollisen, hän pudottaa dog tagin ja kun poimit tämän dog tagin, niin tiimi ansaitsee pisteitä. Vihollinen voi myös evätä tapon. Kun tapat vihun ja hän pudottaa dog tagin, ja joku tappaa sinut ennen kuin ehdit napata dog tagin niin tappajasi voi poimia tagin ja evätä tapon.
- Team Defender: Ottelu käynnistyy vasta kun ottelussa nähdään ensimmäinen tappo. Ensimmäinen tyyppi joka kuolee, pudottaa lipun ja taistelu alkaa. Ideana on, että joku poimii lipun ja tiimin tulee puolustaa tätä tyyppiä, joka kantaa lippua. Lippua kantava joukkue ansaitsee pikku hiljaa pisteitä. Lipun voi siis ryöstää siten, että lipun kantaja tapetaa ja poimitaan lippu.
5. Uudet mapit, aseet, perkit, point streakit jne. Tietysti!!! Näistä merkittävin on varmastikin täysin itse hallittava Recon Drone. Ei ole varmaa mikä kyseisen point streakin point-vaatimus on, mutta hieno se kuitenkin on. Nyt varmasti moni miettii, että black opsissa oli Gunship, joka oli itse ohjattava. Erona tähän on kuitenkin se, että Recon Dronella voi valita myös lentokorkeuden. Tämä EI siis ollut mahdollista Gunshipillä. Mikä Recon Drone on? Se on pieni helikopteri, joka toimii kuin vähän kuin UAV ja sotahelikopteri yhdessä. Recon Drone merkitsee viholliset mini mappiin, mutta omaa myös pienen lukittautuvan raketinheittimen, jolla vihollinen on mahdollista hoidella. Tätä tasapainottaa se, että kun ampuu yhden raketin, niin sitä seuraa suhteellisen pitkä latausaika. Hyödyllinen apuväline tälle on MIKROFONI. Kun pelaaja lentää Recon Dronella, hän näkee mapin kaikki viholliset ja voi näin neuvoa joukkuetta esim. mistä suunnasta kannattaa hyökätä tai mistä suunnasta vihollinen hyökkää.
Point Streakit voidaan myös nyt aktivoida halutussa järjestyksessä. Tässä on kuitenkin juju! Jos miettii, että nyt voi ensin käynnistää UAV:n ja sitten Air Striken, on täysin väärässä. UAV sisältyy Support-pakettiin ja Air Strike sisältyy Assault-pakettiin. Näin ollen niitä ei voi käyttää samaan aikaan. Ja perkit voidaan myös tuolla Specialist-sotilaalla asettaa haluttuun järjestykseen. Sleight of Hand:in voi laittaa ensimmäiseksi avautuvaksi tai vaikka kolmanneksi.
Peli sisältää nyt 80 rankia ja 10 prestigeä. Eli pitkä matikka käyttöön ja nopea lasku. Jos lasketaan mukaan 0-prestige, pelissä voi kehittyä.... 80*11=880 kertaa.
6. Report Player: Tämä toiminto mahdollistaa, ettei pelissä tarvitse katsella boostereita, hakkereita ja sen semmoisia. Pelaajan voi raportoida ja ymmärtääkseni huijaus tarkistetaan ''Theater Mode:n'' kautta, joka nähtiin jo BO:ssa. Jos IW tunnistaa pelaajan huijaajaksi, hänet voidaan ''bannata'' pelistä. Saa nähdä miten IW toimii tämän toiminnon kanssa.
7. Prestige Shop: En varsinaisesti ymmärtänyt miten tämä toimii. Mutta jotain tähän suuntaan. Eli joka kerta kun aloitat prestigen, avaat uuden prestige tokenin. Tällöin avautuu prestige shop, josta voi tokenin avulla avata jonkun asian etukäteen. Eli asia jonka tunsit olevan hyödyksi voidaan nyt ottaa käyttöön jo rankilla 1.
Ja nyt sitten muuhun pelin sisältöön (muuta kuin MP)
8. Spec Ops: Survival: Pelimuodossa on yksinkertainen idea. Tapa kaikki ketä vastaan kävelee. Pelitilassa on kuitenkin runsaasti sisältöä. Pelissä on siis eräänlaisia ''kauppoja''. Kun etenet aalto kerrallaan eteenpäin, niin käyttöön avautuu uusia ''kauppoja''. Yhdestä ''kaupasta'' voi ostaa tietyn tyypin kehityksiä. Asekaupasta ostetaan tietysti aseet ja attachmentit ja air support kaupasta taas ilmatukea. Rahaa ansaitaan tappamalla vihollisen jalkaväkeä ja tuhoamalla viholliden ilmatukea. Vihollinenkin siis saa tehostuksia aalto kerrallaan. Esim. koirat, juggernaut-sotilas tai vaikkapa helikopteri. Pelissä voi olla max. 2 pelaajaa tämän hetkisten tietojen perusteella. Joko samalta sohvalta tai netin yli.
9. Kampanja: Kampanja ei nyt sinänsä pelimuotona ole uusi asia, mutta tietysti tarina on uusi. Ainakin tämän hetkisten tietojen perusteella, tämä peli päättäisi tarinan ja näin ollen myös kuvitteellisen kolmannen maailmansodan. Toivomme tietysti onnellista loppua
10. Vaikka pelimoottori on edelleen sama, niin kehittäjät ovat muuttaneet pieniä osia pelin ulkoasusta. Joidenkin aseiden äänet ja latausanimaatiot, sekä sprint-animaatio ovat uusia.
[video=youtube;PAx9WCPyZDA]http://www.youtube.com/watch?v=PAx9WCPyZDA[/video]
IGN arvostelu pelistä.
[video=youtube;SgLgytuJhXk]http://www.youtube.com/watch?v=SgLgytuJhXk[/video]
Viimeksi muokannut moderaattori: