Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Gamestopista saa peliin +15% lisäarvoa vaihtopeleistä, jotka viet vaihdossa. :)
Ite totesin kannattavammaksi tilata pelin Verkkokaupasta, tilaus tehty.
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype]

Luotatko Gamestopin halpoihin hintoihin, oikiasti? :D
(ontopic)

Sanoinko, että luotan? Kerroin vaan miten asiat on, ja en ole gamestopista mitään mw3 varannut, on puhuttu, että hinta oli sille hardenedille ensin 80e, mutta sitten se varmistui 100e.
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype]

Siis tässähän on mukana MW2:sta tuttu spec ops sen survivalin lisäksi.

Ei tässä mun mielestä oo mitään semmosta spec-opsia missä pitäs tehä niitä erillaisia teehtäviä. Se on vaan spec ops survival. ainakin kun tubesta yritin videoita ettii niin ei tullu muutankun tuota survival shaisee..
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype]

Ei tässä mun mielestä oo mitään semmosta spec-opsia missä pitäs tehä niitä erillaisia teehtäviä. Se on vaan spec ops survival. ainakin kun tubesta yritin videoita ettii niin ei tullu muutankun tuota survival shaisee..
Trophyistäkin löytyy semmoinen kuin "acquire x amount of stars in Spec ops" eli kyllä siellä niitä loistavia MW2 tyylisiä tehtäviäkin löytyy.

GameTrailers TV with Geoff Keighley Kannattaa tuosta toisesta palkista katsoa jos ei tuota tarinaa halua itselleen yhtään spoilata.
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Tuleeko tuolta VPD/Verkkokaupan ahvenanmaan tilaukset kuinka nopeasti? Esim. jos olen tilannut sen ennakkoon, niin onko mahdollisuuksia julkaisupäiväksi, tai edes viikoksi?
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Tuleeko tuolta VPD/Verkkokaupan ahvenanmaan tilaukset kuinka nopeasti? Esim. jos olen tilannut sen ennakkoon, niin onko mahdollisuuksia julkaisupäiväksi, tai edes viikoksi?
Mä oon onnistunu saamaan aina julkaisupäiväksi, enkä uskalla tilata enää muualta.
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype]

Trophyistäkin löytyy semmoinen kuin "acquire x amount of stars in Spec ops" eli kyllä siellä niitä loistavia MW2 tyylisiä tehtäviäkin löytyy.

GameTrailers TV with Geoff Keighley Kannattaa tuosta toisesta palkista katsoa jos ei tuota tarinaa halua itselleen yhtään spoilata.

No hemmetti toi oli loistava uutinen meikälle. Tänks. Nyt sit vaan odottelemaan peliä:) onneks uncharted auttaa ajan menoa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Onko ollu mitään puhetta, miten pitkiä videoita teatterista voi ladata juutubeen? Onko sama mikä bopsissa 30sek? Tehkää joku iha tälle pelile aihe jos täällä höpistään vaan pelin ostamisesta.:confused:
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Tehkää joku iha tälle pelile aihe jos täällä höpistään vaan pelin ostamisesta.:confused:

Yleensä se alkuperäinen ketju pyhitetään hypetykselle ja sama ketju muutetaan julkaisupäivän lähestyessä juuri tälle ostomeuhkaukselle. Sitten kun itse peliä alkaa löytymään kotoa, niin joku pistää sitten asiallisen "keskustelu pelistä"-ketjun. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Yleensä se alkuperäinen ketju pyhitetään hypetykselle ja sama ketju muutetaan julkaisupäivän lähestyessä juuri tälle ostomeuhkaukselle. Sitten kun itse peliä alkaa löytymään kotoa, niin joku pistää sitten asiallisen "keskustelu pelistä"-ketjun. :)

/tai muovaa hype-ketjusta keskustelua pelistä-ketjun.-

Eikai parista trailerista jaksa 3 sivua enempää kukaan jauhaa. Enempää kun ei pelistä vielä kauheesti varmasti jengillä ole kokemuksia
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Mistä saisi halvimmalla tuon hardened editionin ps3:lle? Mistä itse olette tilanneet ja mihin hintaan?
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Mistä saisi halvimmalla tuon hardened editionin ps3:lle? Mistä itse olette tilanneet ja mihin hintaan?

Suomesta halvimmalla saa varmaakin gamestopista (100e), ja en usko, että sitä enään mahollista saada kun oli rajoitettu erä ja näin lähellä julkaisua. Toki voi soittaa ja kysyä tai sitten Cdon.com myy sitä 110e hintaan, suosittelen katsomaan muitakin verkkokauppoja läpi.:)
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Mistä saisi halvimmalla tuon hardened editionin ps3:lle? Mistä itse olette tilanneet ja mihin hintaan?

Verkkokauppa.com:in yö myynnistä tietääkseni saa myös tätä hardenedia (korjatakaa jos olen väärässä) et jos jaksaa Helsinkiin mennä hakemaan
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Verkkokauppa.com:in yö myynnistä tietääkseni saa myös tätä hardenedia (korjatakaa jos olen väärässä) et jos jaksaa Helsinkiin mennä hakemaan

Yömyyntitapahtuma Verkkokauppa.comin Jätkäsaaren 24h kioskissa! Nouda omasi heti yöllä 8.11.2011 klo 00.01!
Alustava julkaisu 8.11.2011. Tarjolla rajoitettu pieni erä nopeimmille Jätkäsaaren noutopisteestä julkaisupäivän yönä klo 00.01 hakeville. Ei ennakkotilauksia. Hinta 99,90 euroa. 1 kpl per asiakas.

Kopioitu verkkokauppa.comin sivuilta. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

IGN:llä livestreamia MW3:sta juuri nyt!! En tiedä kauan kestää, mutta ainakin tällä hetkellä vielä pyörii.

Livestream
 
Vastaus: Modern Warfare 3 [PS3 Hype ja ostomeuhkaus eli ei täällä kukaan pelistä puhu]

Siis wadapp?Voiko tässä ladata suoraan pelin kautta pikku pätkiä actionia youtubeen:eek:
Omg jos voi:eek: Bopsia en ole omistanut noten en tiedä pystyikö siinä..

E:Vielä muutama pv..ruokavalio mietitty jo valmiiks....omnomnom
 
Ylös Bottom