Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Haha, ei jumalauta justiinsa tuossa MP:tä vedin niin kesken matsin aivan järkyttävää vingutusta rupee kajareista kuuluu pitää peli sammuttaa että tokenee. Ja ompa tuosta muutenki nautinto kaukana en pariin päivään oo toimivaa matsia päässy vetämään. Hyllyyn joutaapi.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Haha, ei jumalauta justiinsa tuossa MP:tä vedin niin kesken matsin aivan järkyttävää vingutusta rupee kajareista kuuluu pitää peli sammuttaa että tokenee.

Tuosta pitikin taannoin kysyä, jotta onko muilla ollut vaivaa tästä? Mulla on kaksi kertaa tehnyt (mikä on hyvin vähän pelaamisen määrään verrattuna) tuon että rupeaa älytöntä älämölöä ja vinkunaa ja suhinaa pitään kajarit, ei muuta kun tv mutelle vaan pariksi minuutiksi ja itelläänhän se siitä sitten onkin kaikonnut aikanaan(max. 2min kuulunut). mistähän moinen mahtaisi johtua?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

nisupulla-albums-muuta-picture8049-sita-ollaan-tarkeita-etta-meinaa-perustajajasenia-modern-warfare-3-n-nettijatkeessa-elite.jpg


Sitä ollaan nyt sitten viimein "perustajajäseniä" pelin nettijatkeessa, eli toi merkki oli tuonne kulmaan tänään ilmestynyt.

Mitään ei tarvitse muuta tehdä kuin lunastaa vuoden Premium-jäsenyys ja käydä pelaamassa. Se Hardened Editionin mukana tullut "Founder"-koodi on turha mikäli em. aktiviteetit on tehty ennen kuun loppua 30.11.2011 (lähde).

Jotain avannut myös tuonne pelin puolelle, ainakin Titlejä ja Embledejä näyttäisi olevan pääkallokuvalla ja Eliteen liittyen ilmestyneen.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nonii nyt näköjään jotkut saanut eliten toimimaan! :D oliko se niin että ei tarvinnut muutakun ladata se elita ja site käydä se hardeneden mukana tulleen "ohjekirjan" takana olevat koodit iskee sinne ps storee ja avot ? ja saiko tuosta muuten 2 x XP
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelaako Killzone3:en porukka tätä?
Sillä vaan, että jos tuon kävisi jossain vaiheessa pleikkarille ostamassa niin löytyisi pelaavaa porukkaa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuosta pitikin taannoin kysyä, jotta onko muilla ollut vaivaa tästä? Mulla on kaksi kertaa tehnyt (mikä on hyvin vähän pelaamisen määrään verrattuna) tuon että rupeaa älytöntä älämölöä ja vinkunaa ...
Mulla on tehny kerran puolentoista vrk:n peliajalla, luonnollisesti yöllä ja se vinkuna oli kohtalaisen kovaa. Arvelin sitä vain omista laitteista johtuneeks viaks.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kävin juuri katsomassa eliten niin nyt lukee itsellänikin tuo founder ja vihreä pääkallo, käväsin myös mw3 katsomassa onkos sinne tullut jtn embleä ym mutta ei ollut mitään tullut ? :O
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mulla on tehny kerran puolentoista vrk:n peliajalla, luonnollisesti yöllä ja se vinkuna oli kohtalaisen kovaa. Arvelin sitä vain omista laitteista johtuneeks viaks.

Korjautuiko vika kun kuolit ? Itellä kävi sama homma, yhtäkkiä alkoi kuulua huutoa kajareista, mutta uudelleen syntymisen jälkeen kaikki toimi taas kunnolla.

Ärsyttävämpi vika on koneen sammuminen kesken pelaamisen :/ Oma kone hyytynyt keske pelin jo pari kertaa...
Eikä vika näytäisi olevan koneessa vaan itse pelissä. Hieman sama ongelma mitä aikoinaan tuli vastaan battlefieldin kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Korjautuiko vika kun kuolit ? Itellä kävi sama homma, yhtäkkiä alkoi kuulua huutoa kajareista, mutta uudelleen syntymisen jälkeen kaikki toimi taas kunnolla.
Eiku se vikinä hiipu sillain hienosti itsestään ja jäi pieneksi rahinaksi vasempaan etukajariin, kajarista ei kuullu muita peliääniä, mut korjaantu varmaan kun kuolin.

Ärsyttävämpi vika on koneen sammuminen kesken pelaamisen :/ Oma kone hyytynyt keske pelin jo pari kertaa...
Eikä vika näytäisi olevan koneessa vaan itse pelissä. Hieman sama ongelma mitä aikoinaan tuli vastaan battlefieldin kanssa.
PAri kertaa on jäätyny tiettyyn kuvaan eikä auttanu kuin virrat pois ja takaisin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kävin juuri katsomassa eliten niin nyt lukee itsellänikin tuo founder ja vihreä pääkallo, käväsin myös mw3 katsomassa onkos sinne tullut jtn embleä ym mutta ei ollut mitään tullut ? :O

Minulla ilmestyi pari pvää sitten punainen elite premium-teksti eliteen konsolin käyttöliittymässä. Tänään oli päivittynyt vihreä pääkallo eli founder. Käynnistelin Elite-palvelua netistä tietokoneella ja käynnistin seuraavaksi pelin. Viimeinkin oli ilmestynyt 2 emblemiä ja 2 titleä sekä winter camo aseisiin. Taitaa hitaasti päivittyä nämä peliin kun niin takkuaa tuo Elite-palvelu.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tämän facebook connection:in saa toimimaan?
Netistä Eliteen kirjautuessa lukee: YOUR PROFILE IS 80 % COMPLETE, VERIFY YOUR FACEBOOK ACCOUNT [ + 20% ]

Eikä tuo ole pelissäkään facebookin kanssa kirjautunut.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites tämän facebook connection:in saa toimimaan?
Netistä Eliteen kirjautuessa lukee: YOUR PROFILE IS 80 % COMPLETE, VERIFY YOUR FACEBOOK ACCOUNT [ + 20% ]

Eikä tuo ole pelissäkään facebookin kanssa kirjautunut.

Mulla näyttää ihan samaa vaikka oon kyllä linkittäny sen. Just äsken pääsin muuten ekaa kertaa netin kautta eliteen. Kokeilin uploadaa videota eliteen, ,mutta ainakaan vielä ei ilmestynyt, myöskään youtube-tilin linkittäminen ei onnistunut.

Toimiiko muuten jollain tuolla vaultissa toiminto share on facebook?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

MW3:ssa lienee edelleen toimiva private server tuki? Ajatuksena työporukalla pistää viikottaiset pelit pystyyn. Joskus vuosia sitten tahkottiin COD/COD2:sta PC:llä. Vaihtoehdot BF3 / MW3 ja ainakaan BF3:sta ominaisuutta ei taida löytyä. MW3 voisi olla muutenkin parempi koska kentät hieman suppeammat ja soveltuu about 10+ hengen iltamiin paremmin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Elite-palvelusta.

Tässä pystyy rakentelemaan noita ryhmiä (Groups), johon muut voivat vapaasti liittyä. Tämän kautta saa "hieman" pienemmän otannan tilastovertailuihin kuin koko maailman. Sieltä löytyy ryhmän sivulta myös kommenttiosio. Tein saitille oman ryhmän: KonsoliFIN, jonne(t) kaikki ovat siis tervetulleita!

Ryhmän statukselle arvon antaa sen jäsenmäärä: 1 Platoon, 100 Regiment, 1,000 Battalion, 100,000 Brigade, 1,000,000 Army. Ei pitäisi siis ihan heti tulla rajat vastaan :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli taas pelailtua vähäsen. Kummallista lagia? En tiedä veteleekö 2008 jouluna ostettu 80gigan fatti viimeisiään vaiko mitä. Mutta aivan outoa nykimistä. En oikein käsitä tätä lagiksi koska välillä koko ruutu tosiaan vain pysähtyy, sekunniksi ja sitten taas homma jatkuu.

Kill confirmedia on nyt tullut vain tahkottua ja alussa pari TDM peliä. Leveliä 35, pian 36. Hyvin tuppaa jo porukka olemaan prestigeillä, itse olen tälläinen kädetön(taidoton) kasuaali. Vähän reilut 5h näyttää pelikello ja vielä olisi n. 1h Elitestä saatua douple XP:tä jäljellä. Jos sais edes lähelle 40 tasoa tuolla. Vielä puuttuisi 2 leveliä MP5 aseen kulta camosta. Sen jälkeen voisikin siirtyä jonkin assault rynkyn käyttöön niin saisi taas vähän extra XP:tä, kun unlockailee camoja ja muuta härpäkettä.

Täytyy kyllä sanoa, että kaikenkaikkiaan ihan mukavaa viihdettä. Partyllä varmasti olisi erinomaista viihdettä, mutta sattuneesta syystä ei partyihin pääse(kaverit eivät omista PS3:a):rolleyes:

Tosiaan itselleni ei ainakaan vielä ole muuttunut Founder statusta tuonne Eliten puolelle. Te, keneltä se löytyy jo, niin oletteko Hardened Editionin omistajia? Itse kun ostin tuolta PSN storesta tuon, joten ajattelin että ehkä he myöntävät Founderit ensin HE:n omistajille ja sitten meille muille? No aikaahan tässä on joten pitää odotella rauhassa.

Saattaapi olla, että tulee tässä pelissä yritettyä ihan Veteran tasolla pelata kampanja lävitse. Voin vaikka vannoa, että helppoa se ei tule olemaan ja uskon että useampi tunti menee siihen yrittämiseen, kunhan ei vain jäisi yrittämiseksi:p
Täältäkin varmasti porukka on tuon vaikeimmalla pelaillut, jotenka kyselisinkin, että onko se kuinka vaikea? Itse pelasin Regularilla kampanjan läpi, ja kuolo korjasi vain pari kertaa. Onko edes mitään järkeä lähteä yrittämään?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei, kertokaas joku ketä ton Eliten on asennellut niin: kun tossa tuli yksi päivä se päivitys, jossa oli jotain Eliteen liittyvää messis. Asentelin Eliten tietenkin, mutten raaskinu vielä hyväksyä "ehtoja" ja aloittaa Eliten parissa. Ilmeisesti heti, kun "hyväksyt ehdot" > veloitetaan tililtäsi n 50 euroa?

((tämä siis siinä log in kohdassa))... ilmeisesti ei ilman maksua ole Eliteen asiaa, vai?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuli taas pelailtua vähäsen. Kummallista lagia? En tiedä veteleekö 2008 jouluna ostettu 80gigan fatti viimeisiään vaiko mitä. Mutta aivan outoa nykimistä. En oikein käsitä tätä lagiksi koska välillä koko ruutu tosiaan vain pysähtyy, sekunniksi ja sitten taas homma jatkuu.

Tähän tapaan? Oon itekin kohdannut samanlaisia ongelmia viimeisimmän patchin jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tähän tapaan? Oon itekin kohdannut samanlaisia ongelmia viimeisimmän patchin jälkeen.

Ei mulla äijät tollain tökkimällä etene. Mulla ihan jämähtää ruutu, kukaan ei liiku. Tiedätkö, vähän niinkun jokin ohjelma/peli kaatuisi tietokoneella. Sellanen tökkäsy tulee vähintään kerran pelissä. Noh pitää elää sen kanssa, toivottavasti on vain jokin bugi pelissä, eikä pleikka olisi menossa rikki:)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hei, kertokaas joku ketä ton Eliten on asennellut niin: kun tossa tuli yksi päivä se päivitys, jossa oli jotain Eliteen liittyvää messis. Asentelin Eliten tietenkin, mutten raaskinu vielä hyväksyä "ehtoja" ja aloittaa Eliten parissa. Ilmeisesti heti, kun "hyväksyt ehdot" > veloitetaan tililtäsi n 50 euroa?

((tämä siis siinä log in kohdassa))... ilmeisesti ei ilman maksua ole Eliteen asiaa, vai?

Kyllä sinne elitee pääsee miu mielestä iha ilmaseksikin. Se premium jäsenyys tuo vain jotain lisäpalveluita.
 
Ylös Bottom