Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ääh, miksei tuolla playlisteissä ole jotain "Hardcore Objectives" tms. variaatiota? :/ Olis hauska, kun vaihtelis CTF:n, HQ:n, Dominationin ja S&D:n välillä pelit ja tietenkin HC:na. Tuo Mosh Pit on hyvä, mutta kun se ei oo HC. Ja Team Tacticalissa ei oo sitten esim. CTF:ää. Ei taida edes olla mitään HC CTF:ää? :/
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt kun tuo Elite jo jotenkuten toimii niin aikooko ketään väsätä KonsoliFIN klaania sinne?
Se group eli ryhmä jo löytyykin...

:confused:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ääh, miksei tuolla playlisteissä ole jotain "Hardcore Objectives" tms. variaatiota? :/ Olis hauska, kun vaihtelis CTF:n, HQ:n, Dominationin ja S&D:n välillä pelit ja tietenkin HC:na. Tuo Mosh Pit on hyvä, mutta kun se ei oo HC. Ja Team Tacticalissa ei oo sitten esim. CTF:ää. Ei taida edes olla mitään HC CTF:ää? :/
Ei ole HC CTF:ää. Sen ja HC FFA:n puute taitaa ajaa minut ja kaveripiirin takaisin Black opsin pariin.
Tempo liian kova vanhalle tuolla coren puolella ja omasta mielestä coren ctf ei vaan toimi mw3:ssa. Liian nopeaa synny ja kuole meininkiä. Pahempaa kuin mw2:ssa.
Ja kaiken lisäksi coren FFA:ssa spawnaa vihollisen päälle.

Iso miinus noista HC:n pelimuotojen puutteista.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Riippuu tyystin pelaajasta. jos osaat mapit, ja ampua kyllähän se kd sitten varmaan samassa tasosssa pysyy

Nokkela poika. Tarkoitin lähinnä sitä kun on ollut huhua että Prestigeen mennessä statsit sekoaa..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Syynä on se, että enemmistö (etenkin amerikkalaisista) pelaajista on lyhytjänteisiä passiivis-agressiivisia 15-25-vuotiaita, joiden mielestä silmitön sooloramboilu on näiden pelien ainoa päämäärä.

Pelin myyntivaltti on takuu 110% agressiivisesta menosta heti ensimmäisistä sekunneista lähtien. Sen takia peli myy ja tässä sitä puolta on entisestään vain vahvistettu. Rankalle työpäivälle haetaan pakopaikkaa, jossa tuulettaa ilman ajatustakaan muusta.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pelin myyntivaltti on takuu 110% agressiivisesta menosta heti ensimmäisistä sekunneista lähtien. Sen takia peli myy ja tässä sitä puolta on entisestään vain vahvistettu. Rankalle työpäivälle haetaan pakopaikkaa, jossa tuulettaa ilman ajatustakaan muusta.

No näin juuri ja jetsulleen. Mutta se on samalla syy vastaukseeni. Koska peli suorastaan usuttaa aggressiiviseen ramboiluun, ei sniputteluun ihastuneiden kannata ihmetellä, miksi jengi käy sättimässä selän takana campperiksi.

Uskallan silti vielä haaveilla realistisesta online-FPS:stä. Ei nyt ehkä sellaisesta, jossa partioidaan kolme tuntia metsässä ja nähdään kaksi siiseliä, mutta sellaisesta, jossa todella olisi pakko toimia ryhmässä ja pitää pää alhaalla. Respawn olisi tuntematon käsite, ja kun nappi nasahtaa otsaan niin sielu siirtyy pilven reunalle esim. katselemaan taistelutoverien kamppailua elämästä ja kuolemasta. Siinä tulisi mietittyä kolme kertaa, lähteäkö yksin rynnäköimään puskaan puukko hampaissa.

Tähän mennessä MAG on ollut tässä mielessä "paras" peli, vaikka kaukana realismista sekin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pikkuisen kaipaisin aloittelijan apua (peliaikaa takana vasta jokunen tunti). Levelien korottaminen soolo survivalissa on hieno idea, mutta pelimoodihan on ihan mahdoton. Mikä siinä on alussa järkevin taktiikka?

Olen yrittänyt ns. selkä-seinää-vasten -taktiikkaa, mutta kokeilemistani kartoista on ollut vaikea löytää paikkaa, jossa ei olisi koko ajan kahden tai kuuden tulen välissä. Koska ilmeisesti tämän suojaisessa asemassa faittaamisen estäminen on pelin suunnittelijoiden tarkoitus, niin onko ympäri karttaa munat veressä juoksentelu tie menestykseen? "Tietävätkö" vihut sijaintini automaattisesti vai voiko niiltä piilotella? Hämmennystä on aiheuttanut myös se, että kun wave-tauolla upgreidaa aseita, niin vaikkapa järeämmän pistoolin hankkiminen poistaa kädessä olevan vihulaiselta napatun shotgunin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä on nyt viimeisin tieto noista tuplaXP:stä? Pelini on normiversio, mutta Eliteä asentaessa ruudussa luki että 2h tuplaXP:t tulevat. Eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Ja onko noi 2h tehokasta peliaikaa vai lähteekö aika heti juoksemaan?

Itse olen enemmän BF-miehiä, mutta kyllähän tämä MW3 paikkansa pelihyllystäni löytää. Vaikka olen "tutkijaluonne" joka mielellään koluaa pelialuuen jokaisen nurkan kaikessa rauhassa, niin joskus kaipaa adrenaliinin-täytteistä actionia, jonka voi sekä aloittaa että lopettaa pikaisesti ja silloin tämä toimii (vrt. pikaseksi ;))
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä on nyt viimeisin tieto noista tuplaXP:stä? Pelini on normiversio, mutta Eliteä asentaessa ruudussa luki että 2h tuplaXP:t tulevat. Eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Ja onko noi 2h tehokasta peliaikaa vai lähteekö aika heti juoksemaan?
Mulla se tuli saman päivänä, mutta tais olla viimeisin niistä Eliten mukana tulevista goodeista.

Itse olen enemmän BF-miehiä, mutta kyllähän tämä MW3 paikkansa pelihyllystäni löytää. Vaikka olen "tutkijaluonne" joka mielellään koluaa pelialuuen jokaisen nurkan kaikessa rauhassa, niin joskus kaipaa adrenaliinin-täytteistä actionia, jonka voi sekä aloittaa että lopettaa pikaisesti ja silloin tämä toimii (vrt. pikaseksi ;))
Joo, kuten Nisupullakin antoi ymmärtää, FFA on yksi parhaista tavoista tuulettaa korvien väliä. Tosin muija epäili tämän stressin poistovaikutuksia seurattuaan hetken sivusta eläytymistäni.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Tuo youtubeen renderöinti ei taida vieläkään toimia? Tilin sai kyllä linkitettyä.

Itselläni toimi vaikka pelkäsin ettei toimi kun se vilkutti pelissä sen videon kattomisen jälkeen vain 0% mutta oottelin jonkin aikaan (max. 3min) niin lähti menemään

Tämmönen tuli sitten renderattua (video spoilereis ettei täyttäisi foorumia jälkeen päin :D)
[video=youtube;m30VClYadY4]http://www.youtube.com/watch?v=m30VClYadY4[/video]
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mikä on nyt viimeisin tieto noista tuplaXP:stä? Pelini on normiversio, mutta Eliteä asentaessa ruudussa luki että 2h tuplaXP:t tulevat. Eipä ole näkynyt eikä kuulunut. Ja onko noi 2h tehokasta peliaikaa vai lähteekö aika heti juoksemaan?

Itse olen enemmän BF-miehiä, mutta kyllähän tämä MW3 paikkansa pelihyllystäni löytää. Vaikka olen "tutkijaluonne" joka mielellään koluaa pelialuuen jokaisen nurkan kaikessa rauhassa, niin joskus kaipaa adrenaliinin-täytteistä actionia, jonka voi sekä aloittaa että lopettaa pikaisesti ja silloin tämä toimii (vrt. pikaseksi ;))


Kyllä niiden pitäisi tulla normiversion ostajillekin. Itse asensin ensin konsolille sen Elite-ohjelman, mutta mitään tuplaXP:tä ei vielä silloin tullut. Seuraavana päivänä sitten rupesin tutkimaan Elite-sivustoa tietokoneen kautta, ja seuraavalla pelikerralla callsignin oikeassa ylälaidassa oli XP merkintä keltaisella pohjalla. Tietokoneella siis vain täydensin niitä profiilitietoja yms. ja sen jälkeen sain tupla-XP:n itse peliinkin. (+ titlen ja emblemin)

Se kaksi tuntinen on tehokasta peliaikaa, joten pelkästään matseissa kulunut aika lasketaan, ja voit pitää esim. tunnin pelaamisen jälkeen huoletta tauon, sillä se aika ei kulu ns. itsestään. (Ei tarvi varata pelaamiselle kahta tuntia sen takia, että menisi osa tuosta 2 tunnista hukkaan.) :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Theatressa eivät näy mitkään eilisen pelit päivityksen jälkeen. Onko tietoa tulevatko eiliset pelit takaisin sillä haluaisin muutaman tapon talteen?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

-.- Pelattiin gamebatlesissa sd:tä, saatiin vihdoin toinen voitto(ollaan pelattu jo 13 peliä) ja laitettiin tulokset gamebatlesiin. Sitten nää hom...vastustajat ei vahvistanutkaa tulosta vaan merkkasi että voitti itse 2-0 vaikka me voitettiin ne sen 2-0. Pelattiin ihan reilusti, ei käytetty mitään kiellettyjä aseita yms. Nyt gamebatles laitto viestiä, että meidän pitää todistaa että olemme oikeasti voittaneet. Eikö sen pitäisi olla toiste päin, niiden pitäisi todistaa meidän kusettaneensa, eikä meidän että olemme puhuneet totta. Kun ei nyt oikeen pysty/jaksa alkaa kaappaamaan videoita tuon takia. No toivottavasti saivat jtn. tyydytystä tästä kusetusvoitostaan. Ei meille sillä tuloksella ole niin väliä, mutta tollaset pelaajat pistää vituttaan. No ei muutakun hakeen uudestaan voittoa(/ja)
:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pitääkö aseeseen olla suoritettu kaikki challenget että saa sen level 31 vai tuleeko itestään?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

-.- Kun ei oikeen pysty/jaksa alkaa kaappaamaan videoita tuon takia. (/ja)
:)

Eikös ne videot tallennu sinne jonnekkin koko ajan, jos on se päällä siis, käyt sieltä kattoon ja nappaset kameralla vaikka kuvan.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

3 peace against 10-0 team - YouTube

Omaa teatteri testailua. Kesti vähän aikaa et sain toimimaan :D Äänet ei ainakaan lagaa nii pahasti, kun bopsissa.

-.- Pelttiin gamebatlesissa sd:tä, saatiin vihdoin toinen voitto(ollaan pelattu jo 13 peliä) ja laitettiin tulokset gamebatlesiin. Sitten nää hom...vastustajat ei vahvistanutkaa tulosta vaan merkkasi että voitti itse 2-0 vaikka me voitettiin ne sen 2-0. Pelattiin ihan reilusti, ei käytetty mitään kiellettyjä aseita yms. Nyt gamebatles laitto viestiä, että meidän pitää todistaa että olemme oikeasti voittaneet. Eikö sen pitäisi olla toiste päin, niiden pitäisi todistaa meidän kusettaneensa, eikä meidän että olemme puhuneet totta. Kun ei oikeen pysty/jaksa alkaa kaappaamaan videoita tuon takia. No toivottavasti saivat jtn. tyydytystä tästä kusetusvoitostaan. Ei meille sillä tuloksella ole niin väliä, mutta tollaset pelaajat pistää vituttaan. No ei muutakun hakeen uudestaan voittoa(/ja)
:)

GB:ssä brittien yms gb sankareiden ego ei kestä, että pataan tulee tiimiltä jolla on 1-12 recordi. Joten heille ei käy että heille merkataan häviö, koska record ja gb (nyk. mlg rank) on niin tärkeitä. GB yhteisö on vaan niin perseestä, että jokaikisestä matsista kannattaa ottaa prooffit, vaikka kaikki ei välttämättä tee tälläistä. Jokatapauksessa, hienoa että gb seen tulee uusia suomalais pelaajia!
 
Ylös Bottom