Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voihan tuo olla noinkin, varsinkin jos kaveriporukalla pelaa. Kenelläkään kavereistani ei ole MW3 joten yksinäni pelailen aina joten TDM on viihdyttävää nopean temponsa takia ja siinä saa xp:tä kivasti kun erät menee hyvin. S&D ois varmasti erilainen kokemus jos ois joku usean hengen porukka millä pelailee ja hioo taktiikoita mut tällee yksin pelatessa todella vehkeestä
Pistetty INVITE 50 pelaajalle ketä löytyi Eliten kautta KonsoliFIN groupista > invite laitettu KonsoliFIN klaaniin.
Ei tietenkään pakko ole liittyä... Invitet pistetty ikään, k/d ratioon, sukupuoleen tai mihinkään muuhunkaan kantaa ottamatta.
Ensimmäistä kertaa MW3 jäätyi kesken multiplayer matsin..
Ja mistähän se inviteen vastaus mahtaa löytyä, olen tuotla elitesta koittanut sitä etsiä mutta enpä näköjään löydä
Dodii, kohta 40 level, ja special opsissa joku 31 leveli.
Ja oma henkilökohtanen pelimuoto suosikki on kill confirmed. Jos nyt on pakko valita BO'n vai tän väliltä, niin kyl se BO'n puolelle menee, johtuu kai siitä että mulle ei paljoo tullut vastaan BO'ssa campereita tai quickscopaajia, jotka osaa mua v*tuttaa.
Career > Elite Feed:in alta > invites
Jos ei löydy ni huikatkaa ni pistän uudestaan... olin kyl sen laittavinani jokaiselle, ketä kfin groupista löytyy.
Näköjään vasta kolme löytänyt sinne...
Ei löytynyt invites sieltä, feedissä oli 0 news, voiko vain eliten maksulliset jäsenet liittyä claaneihinin? Pistä uus invite niin katotaa mitä tapahtuu.
Karvalakki mallilla omakin Elite ainakin toistakses... pitäs toimia ja näkyä jne.
Heitäppä vielä psn merkkis ni laitan uuden invin.
No käys nytten kattomassa. Pitäs näkyä...
Yks tyhmä / nolo kysymys... missä vaiheessa pelissä saa sen "MOAB:in" vai mikä se onkaan? Eilen tuli pelattua HC Domia Mission mapilla ja 57 / 0 oli hetkee ennen pelin loppumista... killstreakithan lähtee alusta, vaikkei kuoliskaan jossakin kohdassa. Assaultti oli ja 5: preda, 7: kopteri ja 12: pawe jotka tais tulla kolme kertaa tämän aikana.
Onko tää "nuke tms" mikä onkaan vaan norm. pelimuodoissa tai jollain erityisellä, supportilla, specialilla?
Kannattaa varautua vastaavaan menoon jatkossakin mikäli pelaat enemmän.
Oma peli leikannut pariin otteeseen kiinni ja koko kone sammunut sen seurauksena.
Elikkä jos olen oikein ymmärtänyt, pitää saada 25 tapon streakki itse. Killstreakeillä saatujen härveleiden tappoja ei lasketa mukaan. Joka pelimuodoissa tämän voi saada ja myös jokaisella stricke packagella. Suurin osa kai metsästää MOAB ia specialilla, mutta miksei kannattaisi kokeilla vaikka uav, advance uav ja emp n kanssa.
Ainakin itellä eliten recent games statsis näyttää väärin lähes aina. Voithan käydä vaultissa laskemassa tapot jos oli tallennus päällä. Mitä tohon tilaston näyttämään killstreak ennätykseen tulee, itselläni on xx, mutta jostain syystä näyttää 5 vähemmän. Kaipa nää on niitä pieniä bugeja.No ei tullu vaikka A95:sella noista 57:stä taposta oli 29, Eliten mukaan kun tarkistin vielä ton matsin statistiikkoja... no eipä tuolla niin väliä, kuhan kysäsin!