Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voikohan tuossa Elitessä olla kerrallaan enenmmän kuin yhdessä klaanissa? Ainiin, ja voisiko joku listata nuo Elite Clan Rewardit kun niitä ei tunnu mistään löytyvän?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Voihan tuo olla noinkin, varsinkin jos kaveriporukalla pelaa. Kenelläkään kavereistani ei ole MW3 joten yksinäni pelailen aina joten TDM on viihdyttävää nopean temponsa takia ja siinä saa xp:tä kivasti kun erät menee hyvin. S&D ois varmasti erilainen kokemus jos ois joku usean hengen porukka millä pelailee ja hioo taktiikoita mut tällee yksin pelatessa todella vehkeestä :)

Juurikin näin, eli S&D on aivan loistavaa kamaa hyvällä porukalla ja tosin miltein ainut pelimuoto jossa voi vähänkään taktikoia. Ja hyvällä porukoilla kuolleena olo aikakin menee mukavammin ku saa raatailla pelikavereiden kans. (missä on kyllä jonku verran ongelmia huonosti toimivan chatin takia, mutta BOssa kun toimi loistavasti)

Ite en TDMstä oikein välitä varsinkaan kun tulee pelailtua HCn puolella ja TDM on silloin aika useasti telttailioita pullollaan, varsinkin tässä teoksessa kun on niin paljon sokkeloa. Niin ja telttailusta puheen ollen, S&Dssä ja muissakin Objective muodoissa telttailu on välillä jopa suotavaa kuhan sitä tekee oikeassa paikassa ja tiimin eteen eikä k/d ration eteen.

Harmi kun MW3ssa ei ole oikein HC pelaajia peli muodoilla siunattu, mutta eipä tuolla silleen väliä kun oma MW3 lähti vaihtoon kun tuntui että kaikki on nähty ja parempaakin on tullu nähtyä. Täytyy varmaan silti BO jättää hyllyyn että saa CODi nälkääkin tyydytettyä kun semmonen tulee. =D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäistä kertaa MW3 jäätyi kesken multiplayer matsin.. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pistetty INVITE 50 pelaajalle ketä löytyi Eliten kautta KonsoliFIN groupista > invite laitettu KonsoliFIN klaaniin.

Ei tietenkään pakko ole liittyä... Invitet pistetty ikään, k/d ratioon, sukupuoleen tai mihinkään muuhunkaan kantaa ottamatta.

Ja mistähän se inviteen vastaus mahtaa löytyä, olen tuotla elitesta koittanut sitä etsiä mutta enpä näköjään löydä :(
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ensimmäistä kertaa MW3 jäätyi kesken multiplayer matsin.. :confused:

Kannattaa varautua vastaavaan menoon jatkossakin mikäli pelaat enemmän.
Oma peli leikannut pariin otteeseen kiinni ja koko kone sammunut sen seurauksena.


Mitä mappeihin tulee niin ainakin itse tykkään näistä huomattavasti enemmän kuin Bo mapeista. Siinä oli osa aika kamalia viritelmiä
mitä ei kovin mielellään pelannut. Tässä kaikki on ollut ihan hyviä vaikka ei mitään lempparia viellä olekkaan löytynyt. Tässä ei yllättäen mitään
ihan mega pientä mappia ole ollenkaan. Vaikka se olikin melkoista sähellystä rustin ja shipmentin kanssa, niin oli niitä ihan hauska silloin tällöin pelailla.
Ja varsinkin Bo nuketown oli ihan ehdoton suosikki.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dodii, kohta 40 level, ja special opsissa joku 31 leveli. :)
Ja oma henkilökohtanen pelimuoto suosikki on kill confirmed. Jos nyt on pakko valita BO'n vai tän väliltä, niin kyl se BO'n puolelle menee, johtuu kai siitä että mulle ei paljoo tullut vastaan BO'ssa campereita tai quickscopaajia, jotka osaa mua v*tuttaa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ja mistähän se inviteen vastaus mahtaa löytyä, olen tuotla elitesta koittanut sitä etsiä mutta enpä näköjään löydä :(

Career > Elite Feed:in alta > invites

Jos ei löydy ni huikatkaa ni pistän uudestaan... olin kyl sen laittavinani jokaiselle, ketä kfin groupista löytyy.

Näköjään vasta kolme löytänyt sinne...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Dodii, kohta 40 level, ja special opsissa joku 31 leveli. :)
Ja oma henkilökohtanen pelimuoto suosikki on kill confirmed. Jos nyt on pakko valita BO'n vai tän väliltä, niin kyl se BO'n puolelle menee, johtuu kai siitä että mulle ei paljoo tullut vastaan BO'ssa campereita tai quickscopaajia, jotka osaa mua v*tuttaa.

Joo, mun mielestä BO:ssa oli paljon camppareitä mut quickscopeejia ei ollut niin paljoa, saatta johtuu siitäkin et se ei ollut samalaista kun vaikka mw2. Ite diggasin tosi paljon siit BO:n rahasysteemistä, saa ite ostaa kamat aseesee ja kyl se level 50 on hyvä yheltä prestigeltä, ei jaksa millään vetää 70-80. Bo oli parempi peli IMO.

E: Vaikkakin mw pelit voittaa tässä spec-ops hommelissa, ite en tykänny zombeista black opis :P
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yks tyhmä / nolo kysymys... missä vaiheessa pelissä saa sen "MOAB:in" vai mikä se onkaan? Eilen tuli pelattua HC Domia Mission mapilla ja 57 / 0 oli hetkee ennen pelin loppumista... killstreakithan lähtee alusta, vaikkei kuoliskaan jossakin kohdassa. Assaultti oli ja 5: preda, 7: kopteri ja 12: pawe jotka tais tulla kolme kertaa tämän aikana.

Onko tää "nuke tms" mikä onkaan vaan norm. pelimuodoissa tai jollain erityisellä, supportilla, specialilla? :confused:

Lisäyksenä vielä, miksi tämä 57 / 0 ei jäänyt ylös statseihin (pisin killstreakki) vaan se näyttää 27 / 0 tällä hetkellä? Ilmeisesti tähän ei lisätä niitä mitä on saanu koptereilla yms...?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Career > Elite Feed:in alta > invites

Jos ei löydy ni huikatkaa ni pistän uudestaan... olin kyl sen laittavinani jokaiselle, ketä kfin groupista löytyy.

Näköjään vasta kolme löytänyt sinne...

Ei löytynyt invites sieltä, feedissä oli 0 news, voiko vain eliten maksulliset jäsenet liittyä claaneihinin? Pistä uus invite niin katotaa mitä tapahtuu.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ei löytynyt invites sieltä, feedissä oli 0 news, voiko vain eliten maksulliset jäsenet liittyä claaneihinin? Pistä uus invite niin katotaa mitä tapahtuu.

Karvalakki mallilla omakin Elite ainakin toistakses... pitäs toimia ja näkyä jne.

Heitäppä vielä psn merkkis ni laitan uuden invin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Karvalakki mallilla omakin Elite ainakin toistakses... pitäs toimia ja näkyä jne.

Heitäppä vielä psn merkkis ni laitan uuden invin.

Se voi lukea tuosta nimen alta olevasta PS-merkistä :p -ID: makejou
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No käys nytten kattomassa. Pitäs näkyä...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No käys nytten kattomassa. Pitäs näkyä...

No en tiiä, feedissä ei oo edelleekkää mitään. Lisää mut psn kaveriksi niin katotaan myöhemmin uusiks toi. Nyt pitää mennä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Teatterin puolelta laitoin omaan channeliin pätkän, ainoastaan 5 päivää myöhässä näkyville.
Game on
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Yks tyhmä / nolo kysymys... missä vaiheessa pelissä saa sen "MOAB:in" vai mikä se onkaan? Eilen tuli pelattua HC Domia Mission mapilla ja 57 / 0 oli hetkee ennen pelin loppumista... killstreakithan lähtee alusta, vaikkei kuoliskaan jossakin kohdassa. Assaultti oli ja 5: preda, 7: kopteri ja 12: pawe jotka tais tulla kolme kertaa tämän aikana.

Onko tää "nuke tms" mikä onkaan vaan norm. pelimuodoissa tai jollain erityisellä, supportilla, specialilla? :confused:

Elikkä jos olen oikein ymmärtänyt, pitää saada 25 tapon streakki itse. Killstreakeillä saatujen härveleiden tappoja ei lasketa mukaan. Joka pelimuodoissa tämän voi saada ja myös jokaisella stricke packagella. Suurin osa kai metsästää MOAB ia specialilla, mutta miksei kannattaisi kokeilla vaikka uav, advance uav ja emp n kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kannattaa varautua vastaavaan menoon jatkossakin mikäli pelaat enemmän.
Oma peli leikannut pariin otteeseen kiinni ja koko kone sammunut sen seurauksena.


Nyt oon pelannu ensimmäise Prestigen levelille 37 ja eilen oli tosiaa eka kerta ku tilttas. Toivottavasti ei tuu tavaks.. on tarpeeks hermot revenny jo NHL 12 jatkuvan jäätyilyn takia :p
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Elikkä jos olen oikein ymmärtänyt, pitää saada 25 tapon streakki itse. Killstreakeillä saatujen härveleiden tappoja ei lasketa mukaan. Joka pelimuodoissa tämän voi saada ja myös jokaisella stricke packagella. Suurin osa kai metsästää MOAB ia specialilla, mutta miksei kannattaisi kokeilla vaikka uav, advance uav ja emp n kanssa.



No ei tullu vaikka A95:sella noista 57:stä taposta oli 29, Eliten mukaan kun tarkistin vielä ton matsin statistiikkoja... no eipä tuolla niin väliä, kuhan kysäsin!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No ei tullu vaikka A95:sella noista 57:stä taposta oli 29, Eliten mukaan kun tarkistin vielä ton matsin statistiikkoja... no eipä tuolla niin väliä, kuhan kysäsin!
Ainakin itellä eliten recent games statsis näyttää väärin lähes aina. Voithan käydä vaultissa laskemassa tapot jos oli tallennus päällä. Mitä tohon tilaston näyttämään killstreak ennätykseen tulee, itselläni on xx, mutta jostain syystä näyttää 5 vähemmän. Kaipa nää on niitä pieniä bugeja.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Allright! Pakko hieman päivitellä tänne näitä suorituksia. Tummemmalla nuo pääasiat.

Eli yksinpelikampanja on nyt läpi ja kello näyttää 4h 48min. Tarina oli hyvä ja
Makarov kuoli aivan sairaan upeella tavalla!!!

Yksinpelikampanjan aikana kaksi ISOA bugia:

1. Mind the Gap. Junaa seurattaessa juna muuttui näkymättömäksi ja auto, jonka kyydissä olin, jäi sudittamaan paikalleen. Edelliseen check pointiin meno ei auttanut vaan koko tehtävä piti aloittaa alusta.
2. Scorched Earth. Kun tankit saapuivat ja seurasin niitä hetken aikaa, niin äänet muuttuivat hulluiksi. Sitä ei voi selittää. Äänet vain kuulostivat krahinalta. khrkhrkhrkhrkhrkhrkhr. Ei mitään muuta. Pelin sammuttaminen ja uudelleenkäynnistys korjasivat ongelman. Pelästyin kyllä ihan maittavasti.

Kaverin kanssa hakattiin yks ilta survivalia ja omasta mielestämme tehtiin sairaan hyvä suoritus. Resistance - mapissa päästiin waween 32!!! Se roundi kesti 48 min :D

Multiplayer lähteny käyntiin. siis juu... nyt vasta. Ja kaiken huipuksi konsoli meni tilttaamaan!!! Onko tämä MW3 tilttailu kovinkin yleistä? Tossa tuli aiemmin pelattua BF3, Crysis 2, Batman: Arkham City, Uncharted 3 ja Assassin's Creed: Revelations ja yksikään niistä ei ole ikinä tiltannut.

Mutta nyt MP level on 38. Avasin Bounsing Bettyn ja ne on erittäin käteviä. Naurattaa vaan ku meikä on lvl 38 ja jotkut menee 3. prestigellä. Mutta multiplayeriä tulen pelaamaan niin paljon kuin lukio antaa myöden. Kouluhommia piisaa ihan riittämiin.

Tämän hetken huippu Class on:
CM901, Kick, Silencer - Paljon tehoa ja tarkka (kickin kanssa)
SMAW (Blind Eye Pro:n takia)
Bouncing Betty, Concussion Grenade
Blind Eye
Assassin Pro
Steady Aim
Strike Package: Assault - Predator Missile, Attack Helicopter, AC-130

Eniten pelaan Kill Confirmed ja tuo AC:n saaminen ei ole tuottanut ongelmaa lainkaan. Kaipa oon sit vaan niin pro tai sitten se johtuu käyttämistäni perkeistä. K/D tai W/L eivät vielä ole tiedossa. Aika pitkä postaus, mutta pelissä sen verran sisältöä, että kyllä kerrottavaa piisaa. :)
 
Ylös Bottom