Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Paljon erilaisia mielipiteitä löytyy niin heitän omankin sekaan.
Quickscope: Itse olen sitä mieltä, että jos joku on oikeasti jaksanut harjoitella sitä ja oppinut niin, että joka kuti osuu... respect! Minua ei haittaa QS, koska tiedän, että se on oikeasti vaatinut harjoitusta. ON KUITENKIN FAKTA, että MW3:ssa QS on 3 kertaa helpompaa, kuin aiemmissa codeissa. Cod4:ssa ja WaW:ssa esiintyi jo sitä, mutta se oli hidasta eikä siksi niin suosittua. MW2 toi Sleight of Hand Pro:n mikä nopeutti QS:a. Tämä teki siitä suositumpaa. Nyt MW3:ssa on tuohottoman tehokas Aim Assist mikä on tehnyt Quickscopetuksesta vieläkin helpompaa ja on aiheittanut sen, että sille on enemmän yleisöä. Itse en ole ikinä oppinut sitä kunnolla, enkä osu edes MW3:ssa. Voin vakuuttaa, että se ei onnistu MW3:ssakaan, ilman edes pientä harjoittelua. On otettava huomioon myös tekijä joka alkaa T:llä ja loppuu I:hin. Nimittäin TUURI.
Camppiminen: Jos joudut campperin uhriksi, käytä jotain muuta reittiä, äläkä juokse samaan ansaan uudelleen ja uudelleen. Pakko kyllä sanoa, että camppiminen on mielestäni vähentynyt! Arviolta viimeisen 9h aikana en ole kertaakaan joutunut cämpperin uhriksi. Ja minulla on selässäni aina Stinger. Jos joku cämpperi pistelee vaikka AC:n taivaalle niin ei se siellä kauaa pysy. Itse saan roimasti pojoja ja hyvän mielen
Dropshot vs. Panic Knife: Itse käytän ''panic knife asetuksia''. Dropshot olisi kyllä paljon hyödyllisempi, mutta kun ei tykkää niin ei tykkää. Kerran olen koittanu vaihtaa, mutta kun piti lyödä ittensä maihin niin meikä huitoo puukkoo ku mikäki idiootti
Dropshottaajat eivät kyllä haittaa minua. Tiedän sen faktan, että sen onnistuisin tekemään itsekkin. Ei vaan jaksa opetella. Eli ei nuo Dropshottaajatkaan ole seppiä syntyessään. Ovat varmasti harjoitelleet ja pikku hiljaa siitä on kehkeytynyt automaattinen liike. Välillä olen onnistunut voittamaan dropin tuommoisella aiemmin jo tässä ketjussa mainitulla ''tuuri hedulla'' , kun tyyppi on alkanu menee maahan. Jos inhoat dropshottaajaa, niin pistä ite tactical käyttöön ja tee sama sille.
Nyt muuta asiaa! Aina kun alotan codin, niin ykköstavote on saada kaikki pro-perkit. Tein tämän MW2:ssa ja BO:ssa. Nyt on kuitenkin pieni ongelma. SitRep Pro:n saaminen. Sillon kun tuli hankittua noita muita perkkejä, niin tuntu siltä, ett juoksen koko ajan claymoreen ja bouncing bettyyn ja, että trophy system poimii kaikki kranut, jotka heitän. Nyt kun niitä koitan ettiä niin niitä ei ole missään! Onko siis Semtex ja Flashbangit palannut ykköseksi tuossa equipment valinnassa? Olen kokeillut kaikista eniten camppimiseen perustuvaa pelimuotoa: Team Defender. Sielläkin saan tuohottua ehkä yhden Bouncing Bettyn joka viidennessä matsissa. Käyttääkö kaikki siis nykyään enää semtexiä ja fläsyä? Ja miksi?
Final Stand: Tämä kyllä pistää välillä ketuttamaan. Mutta kun miettii, että jos tyyppi menee siihen final standiin, niin kaikki skill on sen kohdalla kyllä kateissa. Se on DEATH STREAK! Eli jos tyyppi menee siihen niin sen on ollu pakko kuolla... ilmeisesti 5 kertaa(?) putkeen, ilman tappoja.
Akimbo FMG9: Korjaantuisi patchillä, jossa Crosshair suurennettaisiin samanlaiseksi kuin PP2000 Akimbo MW2:ssa. On se kyllä vähän OP.
Sori tämä vähän pitkä postaus