Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Se mitä Tactical Layoutin käyttäjät voittavat dropshottaamisessa, häviävät lähellä Default Layouttia käyttäville, koska puukko on vaikeampi Tacticalilla. Jokainen pelatkoon niillä säännöillä mitkä peli suo ja lopettavat valittamisen...
Drop shotista hyötyy puukotusta enemmän ja varsinkin useammin. Joo ja lopetetaan valittaminen, akimbo FMG ftw!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistäköhän helvetistä sä ton johtopäätöksen vedit??!???! Suurin osa oikeista quickscopettajista dominois ihan mielin määrin publicilla normiaseella ja sen vuoksi antavat vähän tasoitusta käyttämällä snipua. Oikeilla quickscopettajilla tarkoitan niitä, jotka pelaavat esim. QS-claanissa, pelaavat muita QS-claaneja vastaan, hakevat publicilla täydellisiä neljän killfeedejä snipulla. Itse olen yhdessä TOP 30 EU - QS-claanissa ja pelaan snipulla, koska normiaseella vetäminen publicilla selvästi huonompia vastaan on vaan tylsää..

No mistähän tuo johtopäätös sitten tulee.... :confused: Koska ainakin tässä painoksessa Quickscope on tehty liian helpoksi, ja väittäisin että snipu ei todellakaan ole vaikein ase käyttää. Helppo käyttöinen (etenkin kun laittaa pari tiettyä perkkiä kylkeen), laaki ja vainaa -meininki on aika murhaava tuolla publalla varsinkin. Mw2:ssa oli sentään jotain haastetta, mutta kyllä tässä jokainen voi olla arkipäivän QS-sankari... :rolleyes: Toki jotkut osaavat sen paremmin kuin toiset, sinitarralla tai ilman.. :D

Ymmärrän kyllä, että arcaderäiskintäähän tämä on ja mapit ovat sen verran pieniä, ettei "realistinen" sniperointi sovellu tähän. Ei niitä kukaan käyttäisi (lähes mahdoton pärjätä ilman tiettyä "helppoutta"), jos QS ym. kikkailu ei olisi mahdollista.

Tämä on vain oma mielipiteeni.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä lähtien jengille on dropshottaaminen ollut ongelmana? enemmänhän se vaatii kun paniikkipuukotus.

Mistäköhän helvetistä sä ton johtopäätöksen vedit??!???! Suurin osa oikeista quickscopettajista dominois ihan mielin määrin publicilla normiaseella ja sen vuoksi antavat vähän tasoitusta käyttämällä snipua. Oikeilla quickscopettajilla tarkoitan niitä, jotka pelaavat esim. QS-claanissa, pelaavat muita QS-claaneja vastaan, hakevat publicilla täydellisiä neljän killfeedejä snipulla. Itse olen yhdessä TOP 30 EU - QS-claanissa ja pelaan snipulla, koska normiaseella vetäminen publicilla selvästi huonompia vastaan on vaan tylsää..

Takki takasin kiinni...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Akimbo FMG:llä suorastaan lietsot kaikkia valittamaan.
Menikö sulla nyt pahemman kerran jotain ohi vai mulla? Rikkaruoho tuossa neuvoi hyväksymään pelin sellaisenaan mukisematta, vaikka "valittamisella" (eli aiheellisella palautteella) juuri akimbo FMG:n ja Type 95:n kaltaiset aseet on saatu korjaukseen. Itse en siis ole koskaan koskenut FMG:hen akimbona.

Mistä lähtien jengille on dropshottaaminen ollut ongelmana? enemmänhän se vaatii kun paniikkipuukotus.
My two cents on drop shotting:
Drop shotista on käytännössä pelkkää hyötyä. Tarvitaan jokin haitta, jotta siitä tulisi peliin taktinen elementti eikä automaattinen helpotus jokaiseen kaksintaisteluun. Esimerkiksi huonontamalla tarkkuutta lonkalta drop shotin aikana ja laittamalla vaikka pieni viive ads:ään juuri kun pelaaja on mennyt makuulleen drop shotista saataisiin kätevä keino väistellä pinteessä ja jonka käytön kannattavuutta joutuisi tilanteen mukaan pohtimaan. Tällä hetkellä tulee vastaan paljon porukkaa, joille 'R3 pohjaan' on muodostunut automaatioksi jokaisessa kohtaamisessa ja aina he siitä hyötyvät (poislukien satunnainen hedu heidän mennessä makuulleen). Näinkö sen ihan oikeasti kuuluu sinun mielestäsi mennä?

Btw. Mistä lähtien yhden rikkinäisen ominaisuuden oikeutuksesta on käynyt toinen rikkinäinen ominaisuus. Mieluummin korjataan molemmat kuin ei kumpaakaan, vai? Eivät nämä kaksi muutenkaan ole edes verrannollisia. Drop shot pelastaa käyttäjänsä jatkuvasti, paniikkipuukotus pari kertaa matsissa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

My two cents on drop shotting:
Drop shotista on käytännössä pelkkää hyötyä. Tarvitaan jokin haitta, jotta siitä tulisi peliin taktinen elementti eikä automaattinen helpotus jokaiseen kaksintaisteluun. Esimerkiksi huonontamalla tarkkuutta lonkalta drop shotin aikana ja laittamalla vaikka pieni viive ads:ään juuri kun pelaaja on mennyt makuulleen drop shotista saataisiin kätevä keino väistellä pinteessä ja jonka käytön kannattavuutta joutuisi tilanteen mukaan pohtimaan. Tällä hetkellä tulee vastaan paljon porukkaa, joille 'R3 pohjaan' on muodostunut automaatioksi jokaisessa kohtaamisessa ja aina he siitä hyötyvät (poislukien satunnainen hedu heidän mennessä makuulleen). Näinkö sen ihan oikeasti kuuluu sinun mielestäsi mennä?

Btw. Mistä lähtien yhden rikkinäisen ominaisuuden oikeutuksesta on käynyt toinen rikkinäinen ominaisuus. Mieluummin korjataan molemmat kuin ei kumpaakaan, vai? Eivät nämä kaksi muutenkaan ole edes verrannollisia. Drop shot pelastaa käyttäjänsä jatkuvasti, paniikkipuukotus pari kertaa matsissa.

Eihän se ole missään nimessä automaattinen helpotus kun joudut painelemaan nappeja sen eteen. Tottakai siitä muodostuu automaatio ihan niinkun kaikesta muustakin kun tarpeeksi pitkään pelaa. Se on väistöliike siinä missä sivullepäin kävely tai hyppääminen. Satunnaisista heduista tai lonkalta ampumisista en tiedä, itse pelaan core pelimuotoja ja joudun kyllä vanhanakin dropshottaajana tähtäämään jotta vastustajan hengiltä saan. Se että siitä on pelkkää hyötyä, en allekirjoittaisi ihan heti. Jos viholliset kohtaavat ja näkevät toisensa samaan aikaan, molemmat yhtä nopeita tähtäämään, mutta toinen yrittää makuulle ennen tähtäystä niin kyllä seisomaan jäänyt usein vie voiton.

Minkä takia joka kerta kun joku tulee hyväksi jossain sitä pitäisi huonontaa tai lisätä kaikennäköisiä haittoja muiden helpotukseksi. Ei sen kyllä niinkään kuulu mennä minun mielestäni.

Ratkaisu ongelmaan: vaihda asetuksia, lopeta puukottaminen, ja heitä munat turpeeseen vastustajan tavoin niin voitte kilpailla kumpi ampuu ensin mentyään makuulle.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...
Minkä takia joka kerta kun joku tulee hyväksi jossain sitä pitäisi huonontaa tai lisätä kaikennäköisiä haittoja muiden helpotukseksi. Ei sen kyllä niinkään kuulu mennä minun mielestäni.

Ratkaisu ongelmaan: vaihda asetuksia, lopeta puukottaminen, ja heitä munat turpeeseen vastustajan tavoin niin voitte kilpailla kumpi ampuu ensin mentyään makuulle.
Hyvä pointti. Usein näissä dropshot, quick shot, snaippaus, campperi, akimbo FMG juoksu yms valituksissa on kyse vain turhautumisen purkamisesta kitinällä kun tulee turpaan. Vastaan näistä privana valittajillekin vain että reenaa enemmän ja valita vähemmän.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Enpä ois uskonu, että drop shottaamisesta joku valittais :D. Huonot refleksit jos ette tajua laittaa tähtäystä maahan kun vihu droppaa. Muutenkin public matseissa aika harvoin näkee droppaajia.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Enpä ois uskonu, että drop shottaamisesta joku valittais :D. Huonot refleksit jos ette tajua laittaa tähtäystä maahan kun vihu droppaa. Muutenkin public matseissa aika harvoin näkee droppaajia.

Samaa voisin sanoa final stand valittajista. Peli selvästi kertoo onko toinen kuollut vai ei. Jos siihen ruutuun ei ilmesty ne pisteet jotka taposta saa niin silloin se vihollinen ei ole kuollut joten ampukaa vielä muutama luoti lisää.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Paljon erilaisia mielipiteitä löytyy niin heitän omankin sekaan.

Quickscope: Itse olen sitä mieltä, että jos joku on oikeasti jaksanut harjoitella sitä ja oppinut niin, että joka kuti osuu... respect! Minua ei haittaa QS, koska tiedän, että se on oikeasti vaatinut harjoitusta. ON KUITENKIN FAKTA, että MW3:ssa QS on 3 kertaa helpompaa, kuin aiemmissa codeissa. Cod4:ssa ja WaW:ssa esiintyi jo sitä, mutta se oli hidasta eikä siksi niin suosittua. MW2 toi Sleight of Hand Pro:n mikä nopeutti QS:a. Tämä teki siitä suositumpaa. Nyt MW3:ssa on tuohottoman tehokas Aim Assist mikä on tehnyt Quickscopetuksesta vieläkin helpompaa ja on aiheittanut sen, että sille on enemmän yleisöä. Itse en ole ikinä oppinut sitä kunnolla, enkä osu edes MW3:ssa. Voin vakuuttaa, että se ei onnistu MW3:ssakaan, ilman edes pientä harjoittelua. On otettava huomioon myös tekijä joka alkaa T:llä ja loppuu I:hin. Nimittäin TUURI.

Camppiminen: Jos joudut campperin uhriksi, käytä jotain muuta reittiä, äläkä juokse samaan ansaan uudelleen ja uudelleen. Pakko kyllä sanoa, että camppiminen on mielestäni vähentynyt! Arviolta viimeisen 9h aikana en ole kertaakaan joutunut cämpperin uhriksi. Ja minulla on selässäni aina Stinger. Jos joku cämpperi pistelee vaikka AC:n taivaalle niin ei se siellä kauaa pysy. Itse saan roimasti pojoja ja hyvän mielen ;)

Dropshot vs. Panic Knife: Itse käytän ''panic knife asetuksia''. Dropshot olisi kyllä paljon hyödyllisempi, mutta kun ei tykkää niin ei tykkää. Kerran olen koittanu vaihtaa, mutta kun piti lyödä ittensä maihin niin meikä huitoo puukkoo ku mikäki idiootti :D
Dropshottaajat eivät kyllä haittaa minua. Tiedän sen faktan, että sen onnistuisin tekemään itsekkin. Ei vaan jaksa opetella. Eli ei nuo Dropshottaajatkaan ole seppiä syntyessään. Ovat varmasti harjoitelleet ja pikku hiljaa siitä on kehkeytynyt automaattinen liike. Välillä olen onnistunut voittamaan dropin tuommoisella aiemmin jo tässä ketjussa mainitulla ''tuuri hedulla'' , kun tyyppi on alkanu menee maahan. Jos inhoat dropshottaajaa, niin pistä ite tactical käyttöön ja tee sama sille.

Nyt muuta asiaa! Aina kun alotan codin, niin ykköstavote on saada kaikki pro-perkit. Tein tämän MW2:ssa ja BO:ssa. Nyt on kuitenkin pieni ongelma. SitRep Pro:n saaminen. Sillon kun tuli hankittua noita muita perkkejä, niin tuntu siltä, ett juoksen koko ajan claymoreen ja bouncing bettyyn ja, että trophy system poimii kaikki kranut, jotka heitän. Nyt kun niitä koitan ettiä niin niitä ei ole missään! Onko siis Semtex ja Flashbangit palannut ykköseksi tuossa equipment valinnassa? Olen kokeillut kaikista eniten camppimiseen perustuvaa pelimuotoa: Team Defender. Sielläkin saan tuohottua ehkä yhden Bouncing Bettyn joka viidennessä matsissa. Käyttääkö kaikki siis nykyään enää semtexiä ja fläsyä? Ja miksi?

Final Stand: Tämä kyllä pistää välillä ketuttamaan. Mutta kun miettii, että jos tyyppi menee siihen final standiin, niin kaikki skill on sen kohdalla kyllä kateissa. Se on DEATH STREAK! Eli jos tyyppi menee siihen niin sen on ollu pakko kuolla... ilmeisesti 5 kertaa(?) putkeen, ilman tappoja.

Akimbo FMG9: Korjaantuisi patchillä, jossa Crosshair suurennettaisiin samanlaiseksi kuin PP2000 Akimbo MW2:ssa. On se kyllä vähän OP.

Sori tämä vähän pitkä postaus :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Nyt muuta asiaa! Aina kun alotan codin, niin ykköstavote on saada kaikki pro-perkit. Tein tämän MW2:ssa ja BO:ssa. Nyt on kuitenkin pieni ongelma. SitRep Pro:n saaminen. Sillon kun tuli hankittua noita muita perkkejä, niin tuntu siltä, ett juoksen koko ajan claymoreen ja bouncing bettyyn ja, että trophy system poimii kaikki kranut, jotka heitän. Nyt kun niitä koitan ettiä niin niitä ei ole missään! Onko siis Semtex ja Flashbangit palannut ykköseksi tuossa equipment valinnassa? Olen kokeillut kaikista eniten camppimiseen perustuvaa pelimuotoa: Team Defender. Sielläkin saan tuohottua ehkä yhden Bouncing Bettyn joka viidennessä matsissa. Käyttääkö kaikki siis nykyään enää semtexiä ja fläsyä? Ja miksi?

Sori tämä vähän pitkä postaus :)

Jos et jaksa nähdä vaivaa ja ettiä vihujen "vempeleitä" niin ota ite toi trophy system ja tuhoot sen. Se laskee sen siihen sitrepiin...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Olen kokeillut kaikista eniten camppimiseen perustuvaa pelimuotoa: Team Defender. Sielläkin saan tuohottua ehkä yhden Bouncing Bettyn joka viidennessä matsissa. Käyttääkö kaikki siis nykyään enää semtexiä ja fläsyä? Ja miksi?
Iso osa jengiä käyttää Stalker Prota jolloin ne vaan juoksee näiden miinojen yli, joten miinat on yhtä tyhjän kanssa..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos et jaksa nähdä vaivaa ja ettiä vihujen "vempeleitä" niin ota ite toi trophy system ja tuhoot sen. Se laskee sen siihen sitrepiin...

Kiitos tästä vihjeestä! Tuo SitRep Pro on vaikein saada, mutta kun vihujen foot stepsit tulee kovemmalla volyymillä, niin on se kyllä aika suuri hyöty.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noni ei taas tätä..
Black opsin kuikuiscope on just sopiva???
Otetaan vaikka mw2, liian helppo quickscope.
MW helppo kanssa
waw en muista
Mutta jokane pelaa tyylillää. Jotkut pitää aluetta taktisesti hallussa, ja toiset juoksee rynkky kourassa nappi pohjassa.
Toiset drop shottaa ja jotkut kuikuiscopaa..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eihän se ole missään nimessä automaattinen helpotus kun joudut painelemaan nappeja sen eteen.
Sitä nappia, jolla peukku on jo valmiiksi. So hard!

Se että siitä on pelkkää hyötyä, en allekirjoittaisi ihan heti. Jos viholliset kohtaavat ja näkevät toisensa samaan aikaan, molemmat yhtä nopeita tähtäämään, mutta toinen yrittää makuulle ennen tähtäystä niin kyllä seisomaan jäänyt usein vie voiton.
Ehkä jos yrittää liian kaukaa drop shotata, mutta lähietäisyydellä sillä on usein aika ratkaiseva merkitys, kun vastustaja häviää tähtäimistä juuri kun alat ampumaan.

Minkä takia joka kerta kun joku tulee hyväksi jossain sitä pitäisi huonontaa tai lisätä kaikennäköisiä haittoja muiden helpotukseksi. Ei sen kyllä niinkään kuulu mennä minun mielestäni.
Ei siinä tarvi tulla hyväksi. Tactical vain päälle ja peukku pohjaan, niin kyllä kaksintaistelut helpottuu. Itsekin tulin hyväksi akimbo FMG käyttäjäksi, mutta jotkut kateelliset idiootit ovat nyt saaneet sen nerffaukseen :rolleyes:

Ratkaisu ongelmaan: vaihda asetuksia, lopeta puukottaminen, ja heitä munat turpeeseen vastustajan tavoin niin voitte kilpailla kumpi ampuu ensin mentyään makuulle.
Aaa, klassinen "käytä itse sitä famasia, kun kerran on niin OP". Ei tarvitse olla Einstein tietääkseen, missä tämä menee pieleen. Drop shot vain on tällä hetkellä siinä jamassa, että kaikkien kannattaisi sitä lähes aina käyttää maksimaalisen hyödyn saamiseksi.

Enpä ois uskonu, että drop shottaamisesta joku valittais :D. Huonot refleksit jos ette tajua laittaa tähtäystä maahan kun vihu droppaa.
Noinhan se lähestulkoon menisi, jos peli ei lagittaisi yhtään ja drop shot haittaisi sen vihun tähtäystä. Itse ihmettelen, miksi lähes kaikki sen mukisematta hyväksyvät (jotkut pitävät jopa prona :p), koska mielestäni se selvästi vaatii vähän säätöä.

Ja ei, en valita, koska joku on minua juuri drop shottinsa kanssa vienyt. Kun loogisesti miettii drop shottia, niin ominaisuus, josta hyötyy niin paljon ja joka ei vaadi käyttäjältään juuri mitään, vaatii vähän hienosäätöä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Meitsi pistää tacticalin palamaan, ottaa lmg:n kouraan ja alkaa makaamaan. Ei mitään qs, dropmikäshotteja. Pelkkää kämppiä. Parempaa kuin seksi.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jos et jaksa nähdä vaivaa ja ettiä vihujen "vempeleitä" niin ota ite toi trophy system ja tuhoot sen. Se laskee sen siihen sitrepiin...

Aijai ku vaikuttaa huijaukselta. Kuole vielä heti, kun oot saanu systemin tuhottua ni autat varmaan tiimiäs niii perhanasti. Kyllähän noita equipmenttejä ja muita sälää näkyy joka puolel. Silmät auki ja kärsivällisyyttä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

...
Silmät auki ja kärsivällisyyttä.

Jos 9h aikana löysin ehkä 3 bouncing bettyä. :D

Meinaan kyl ottaa käyttöön ton Trophy System-taktiikan. Mut en kyl hitto soikoon meinaa kuolla tahallani. Joka respawnin jälkeen vaan trophy maahan, puukotus ja liikkeelle. ;)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Miten toi klaanin level up oikein toimii? Pystyykö klaani nousemaan vaan nuitten "kilpailujen" kautta,vai onnistuuko se jotenki muuten?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

On tässä herännyt muutama kysymys kyseisestä pelistä..

Jos pelaa onlinee kaksin, miten statsit ja xpt oikein menevät? Saanko "tuplasti" kehitystä ku pelaan kaverin kanssa vai miten? Pitemmän pelaamisajan jälkeen kuitenkin näyttää, että toinen meistä on pari leveliä ylempänä.. Kun taas uuestaan tuun pelaan, on samat levut. Entä statsit? Vaikuttaako esim. KD-ratioon myös kakkospelaajan KD (Kill-Death-ratio)?

Eikö tätä ns. MOAB-killstreakia saa jos laittaa vaikka esim. UAVn ilmoihin? Olen kuullut, että moabin saa vaan, jos saa 25 tappoo putkee ilman muita killstreakeja.

Mitä perk Recon tekee? (Ja PRO)

Mitä perk Marksman tekee?
 
Ylös Bottom