Kyllä se niin vain useasti menee kun lobbyyn joinii tai lobbyysi joinitaan ja sieltä joku suomalainen huutaa ensimmäisenä omaa kieltään kuullessa "haista v*ttu" tai "turpa kiinni". Pistää miettimään, että mitä päässä liikkuu? No onneksi tuo mute löytyy niin ei tarvitse kuunnella.
Itselläni uusimman pätsin jälkeen on peli toiminut taas huonosti. Suurin osa peleistä on kauheaa nykimistä ja itku pääsee kun saa porata lippaan jokaisen kohdalla lähes tyhjiin. Tuntuu, että joka pätsin/hotfixin jälkeen toimii eri tavalla, välillä paremmin, välillä huonommin.
Olikos tässä pelissä joku "lagi tasoitin" hyvien ja huonojen yhteyksien välille? Mulla on 50/5 kaapeli ja kun saan tässä pelissä hostin niin mun on täysi mahdottomuus pelata edes keskitasoisesti. Samaa ongelmaa oli kyllä jo blopsissa mutta ei näin pahaa. NAT on open ja olen avannut vielä portitkin. Onko tämä mun kaapeli vain niin susi vai mistä tuollainen mahtaa johtua. Niin no tämä, ehkä kuuluisi tuonne toiselle alueelle...
Sehän on just parasta ku joku alkaa laulamaan
Ärsyttävää on tosin se kun sieltä mikistä kuuluu vain JUMPS JUMPS JUMPS JUMPS JUMPS.