Ite koitan pitää emblemiä, jonka suorittaminen vaatii taitoa. Tällä hetkellä pidän semmosta, missä pitää tappaa vastustajan tiimistä jokainen, ilman että kuolee. Tavote ois snipulla vetää toi All Pro, eli siinä tarvii vetää yhel luodilla kaks headshottia.Pari kertaa jo meinannu tulla, mutta tokasta tyypistä vain tappo.
KDR tällä hetkellä 0.87 (kiitos yhden viikon jolloin oli vaikea pysyä edes 0.50 ratiossa!!!), mutta nyt menee joka matsis yli yhden.
Siis toi All Pro bugaa kuten pari muutakin taitoa(/onnea) vaativa challenge. Oon saanu itse kaksi kertaa mw3:sessa sen All Pron ihan oikeasti snipulla eli kaks heduu yhel kudil, mutta se itse challenge tuli suoritettua siten, että sain yhden hedun ja normitapon. Tämä bugi on jo mw2:sesta lähtien helpottanut All Pron saamista.
Samantyylinen juttu on myös Grim Reaper-challengessa. Eli olin saanut kerran predatorilla 5 tyyppiä, mutta challengea ei tullut, koska se ei ollut vielä auki. No, sit ku challenge aukes, niin Grim Reaper -challenge tuli suoritettua siten, että sain vain 4 tyyppiä viiden sijaan.
Nämä pari bugia on kulkenut siis mw2:sesta asti ja näyttää sen tosiasian, että tämä todellakin on mw2[1.50], kun ei edes viitsitä bugeja korjata vaan copy/pasteillaan vaan..
Btw. jos joku täältä haluaa pyrkiä yhteen suomen parhaimmista QS-klaaneista, niin pistä YV:tä, kerron sit miten pääset sisään. (tarvittais lisää clipinhankkijoita, jotta saatais nopeammin teamtageja.)