Bentsku
Active Member
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Teit mielestäni oikean ratkaisun kun laitoit MW3:si vaihtoon jos koet että siinä on liikaa kämppereitä. Kämppereitä toki löytyy, mutta mä en niitä ole vaivaksi asti kokenut, näitä vastaan on joskus hauska kehitellä vastaoperaatioita, se kuuluu tällaisten pelien henkeen.
Eikös kritiikkiin saa esittää vastakritiikkiä? Enkä tainnut sun pelitaitoja kommentoida, vaikka et ole ehkä omasta pelityylistäsi suoraan puhunut, symppaat kuitenkin Elpresadorin itkupotkuraivaria ja pelityyliä minkä jatkoksi valittelet että myös sinä joudut etenemään varovaisesti TDM:ssä että et kuolisi kämppereiden luotiin. Mun mielestä varovaisesti hiippailemalla eteneminen on terveellistä aina silloin tällöin, esimerkiksi nurkissa ja potentiaalisia väijypaikkoja ohittaessa.Ajattelinkin, että milloin ensimmäinen minulle täysin tuntematon henkilö tulee kommentoimaan pelitaitojani tai -tyyliäni. Täällä on nimittäin aikamoinen mahdottomuus kritisoida tiettyjä pelejä ilman, että takaisin tölväistään jotain kritiikin antaneesta henkilöstä - eikä siitä asiasta. Foorumi ei pettänyt taaskaan.
Teit mielestäni oikean ratkaisun kun laitoit MW3:si vaihtoon jos koet että siinä on liikaa kämppereitä. Kämppereitä toki löytyy, mutta mä en niitä ole vaivaksi asti kokenut, näitä vastaan on joskus hauska kehitellä vastaoperaatioita, se kuuluu tällaisten pelien henkeen.