Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mistä päättelin, että haluat käyttää parhaita aseita? Tulit tänne itkemään, kun lempi(?)tussarisi poistettiin top 3 OP-listalta. Miksi epäilin pelityyliäsi? Koska vain idioottimaisella ryntäilyllä tai paskalla tähtäyksellä sillä easy mode spray'n'pray halella ei pärjää. Mutta joo jätetään tähän, jos vasta-argumentit jää tuolle tasolle.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mites ton saan aktivoituu ton eliten, silleen että saan sen vihreen titlen näkyvii mw3 ?
Oon laittanut sen ps3 käyttäjän siihe missä sitä kysytää ja sillee.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Prestigestä kyselisin eli onko mitää hyötyä jos saat vaikka kaikki aseet 31levelille ja tehtävät tehtyä tai jos meet yhellä aseella koko ajan ja tdm:ää vaan pelaat ku alotat seuraavan prestigen?

Toinen kyssäri tuosta partystä. Mistä mahtaa johtua kun ei tuo party liittyminen onnistu? 1 vaille kaikkien kavereitten kas ei onnistu liittyminen.
Ja tuon yhen kas on et jos se laittaa kutsua mulle ni ei onnistu mut jos mä sille ni onnistuu. Onko Natti täski kysees?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Prestigestä kyselisin eli onko mitää hyötyä jos saat vaikka kaikki aseet 31levelille ja tehtävät tehtyä tai jos meet yhellä aseella koko ajan ja tdm:ää vaan pelaat ku alotat seuraavan prestigen?

Say what?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Prestigestä kyselisin eli onko mitää hyötyä jos saat vaikka kaikki aseet 31levelille ja tehtävät tehtyä tai jos meet yhellä aseella koko ajan ja tdm:ää vaan pelaat ku alotat seuraavan prestigen?

Aika epäselvä kysymys, enkä kyllä tiedä mitä haet tuolla takaa... :rolleyes: Jos aloitat prestigen, niin ei ole mitään hyötyä/etua vaikka kaikki aseet olisi level 31. Weapon level nollaantuu prestigelle mentäessä, eli kaikki challenget nollaantuu ja lähdet alusta taas keräämään XP:tä.

Jos itse pelaisin ensin kaikki aseet level 31 ja kaikki challenget olisi tehtynä, niin luultavasti en jaksaisi enää aloittaa uutta prestigeä. Aika monella tyylillähän tuon prestigen voi vetää, itselläni on jotain 5 suosikkiasetta, mitä tulee tasaisesti käytettyä ja pelimuotona Search & Destroy. Silloin tällöin sitten jotain Kill Confirmedia tms. pelimuotoa, missä weapon XP:tä saa enemmän ja tätä kautta attachmenttejä nopeammin auki. :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo aloin enterin painettua lukeen ja ittekkää oikeen saanu elvää mutta niin... yritetään vielä. niin vaikka mones aseet olis 31levelis ja kentät tehty niin et sää silti saisi mitää eri emblemeitä tai titlee?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo aloin enterin painettua lukeen ja ittekkää oikeen saanu elvää mutta niin... yritetään vielä. niin vaikka mones aseet olis 31levelis ja kentät tehty niin et sää silti saisi mitää eri emblemeitä tai titlee?

No eipä tuossakaan mitään järkeä ollut.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Toinen kyssäri tuosta partystä. Mistä mahtaa johtua kun ei tuo party liittyminen onnistu? 1 vaille kaikkien kavereitten kas ei onnistu liittyminen.
Ja tuon yhen kas on et jos se laittaa kutsua mulle ni ei onnistu mut jos mä sille ni onnistuu. Onko Natti täski kysees?

Jos on Strict Nat tyyppi, niin pääsee liittymään vaan sellaseen, jolla on Open nat tyyppi.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vannoin itselleni etten paina kertaakaan tässä pelissä prestigeä. Noh noin 10 kultaisen aseen jälkeen oli pakko koska tylsyys. Nyt taas tein saman valan ja katotaan monta päivää pystyn olla painamatta.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Fiilistelyä perjantai-illalta, pelimuotona Kill Confirmed:

[video=youtube;BaXqiGC4FMY]http://www.youtube.com/watch?v=BaXqiGC4FMY[/video]
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Infected tullut public listoille, peli päättää aseet. Oikein mukava pelimuoto.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Infected on aika hauska pelimuoto, nosti hymyn huulille.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Battlefield 3:sen jälkeen koitin taas palailla tähän vaihtelun vuoksi ja peli tuntui aluksi tylsältä, mutta...

Itselläni on käytössä 6 custom classia, koska aluksi sain käyttöön ne 3 prestige tokenia ja valitsin yhellä uuden classin. Tuli aluksi ladattua tuo 1.08. Mietin, että mitäs nyt ollaan patchattu. Luin netistä, mitä tuo teki pelille. Eli shotguneja muunneltiin ja ajattelin, että tuo voisi tuoda mukavan haasteen. Asetin kaikki 6 haulikkoa käyttöön eli siinä meni kaikki classit niihin.

Nyt olen pelannut viimeiset 3 päivää pelkillä haulikoilla ja ei ole tämän pelin edessä koskaan ollut näin hauskaa!!! Haulikot tuovat mukavan haasteen peliin. Olen unohtanut kaikki W/L:ät ja K/D:eet. Nyt tavoitteena on vain saada positiiviset statsit matsista. Tietysti edelleen taistelen voitosta, mutta jos tulee häviö niin... so what? :)

Pelityyli on muuttunut suhteellisen paljon. Ja nyt kun tulee maasta nostettua joku Assault rifle tai SMG niin se tuntuu melkein epäreilulta ampua mapin toiseen päähän. Easy Mode, sanon minä.

Sleight of Hand (AA-12 Svavenger) - Assassin - Steady Aim koko ajan käytössä. Mutta kun tässä nyt aletaan kehittyä, niin voin ruveta vähän noitakin muutteleen.

Hauskaa on. Ja kun henki lähtee niin ei voi ku nauraa. Ja sitten vielä rupee miettimään kuinka hienon montage-hetken siinä tilanteessa ois saanu jos ois selvinny. BF3:seen kun palaan niin muutun taas serious gameriksi, mutta en ainakaan ihan heti ole vaihtamassa. Jos vaikka sitten kun kaikki on Goldina :)

Parasta antia oli se kun olin servun paras pistemies TÄLLÄ: USAS-12 w/ Silencer & Red Dot Sight :D

Niin ja, jos ette tienneet niin tuossa USAS-12:ssa on ns. ''build in extreme conditioning''.

[video=youtube;E0YM4QO72hA]http://www.youtube.com/watch?v=E0YM4QO72hA[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Sama homma myös itselläni että haulikoilla eilen aloin pelailemaan ja ei niillä voi vain lopettaa pelaamista koska se on vaan niin mahtavaa! Hetki sitten kävi myös ihan kiva tsäkä kun pelailin Dominationia Carbonissa. Sattui sitten semmoinen kohtaus kun meikällä on USAS-12 kädessä ja eka eteen tulee 3vastustajaa jotka kaikki heitän hengiltä ja sitten heti perään tulee 2 jotka myös sain hengiltä kiitos USASin! Ihan näyttävä hetkihän tuo oli ainakin minun mielestäni.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Mitä noi on ny menny pilaamaan tänään ton infectionin kokonaan noilla uusilla ase seteillä?
Pari peliä pelattu ja survivalien aseet parantunu ja syöpäläisiltä poistettu kokonaan throwing knife, mikä johtaa siihe et voi rauhas hypätä johonki glitchii ja siellä istuskella.
Tänäänki domessa MOABei vaa sateli ku kaikki oli strikkereillä siellä ylhäällä.

Tykkäsin eniten niist:
Knife (ja throwing knife) V Striker
Knife V Mag44 toimi hyvin ilman heittoveistä kun magnumissa niin vähän kuteja.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jep, täydellinen pelimuoto molempien ratioiden nostamiseen ja kultanen Strikerkin sieltä tulee aika komeasti. Eniten tuo että tämä pelimuoto sisältyy leaderboardsiin ärsyttää.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Ovatten vissiin tehneet lisää muutoksia infectediin. Ainakin joitain glitch paikkoja muutettu niin että henki lähtee kun yrität sinne.
Mutta oli kyllä harmi että tuli jotain snipuja mukaan ja että heittoveitsi lähti pois...
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Öhm.. Vai että menivät tämän Infectionin vaihtamaan Drop Zonen tilalle. Eihän tässä oo enään mitään järkeä, kun throwing knifet otettiin pois käytöstä. Siellä sit 17 tyyppiä Domessa istuu ylhäällä eikä mitään tapahdu. Välillä pitää ite lähteä jahtaamaan niitä tartunnan saaneita.. Ja sitä MOABin määrää, huoh. Sainpa itekki korkeimman killstreakin tähän mennessä, 23. Kas kun eivät vielä lisää unlimited ammo tähän niin hyvin menee.. K/D lähtee älyttömän helposti nousuun tässä pelimuodossa. Mutta mikseivät voineet säilyttää Drop Zonea? Ite diggasin siitä aika paljon...
 
Ylös Bottom