Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä
Battlefield 3:sen jälkeen koitin taas palailla tähän vaihtelun vuoksi ja peli tuntui aluksi tylsältä, mutta...
Itselläni on käytössä 6 custom classia, koska aluksi sain käyttöön ne 3 prestige tokenia ja valitsin yhellä uuden classin. Tuli aluksi ladattua tuo 1.08. Mietin, että mitäs nyt ollaan patchattu. Luin netistä, mitä tuo teki pelille. Eli shotguneja muunneltiin ja ajattelin, että tuo voisi tuoda mukavan haasteen. Asetin kaikki 6 haulikkoa käyttöön eli siinä meni kaikki classit niihin.
Nyt olen pelannut viimeiset 3 päivää pelkillä haulikoilla ja ei ole tämän pelin edessä koskaan ollut näin hauskaa!!! Haulikot tuovat mukavan haasteen peliin. Olen unohtanut kaikki W/L:ät ja K/D:eet. Nyt tavoitteena on vain saada positiiviset statsit matsista. Tietysti edelleen taistelen voitosta, mutta jos tulee häviö niin... so what?
Pelityyli on muuttunut suhteellisen paljon. Ja nyt kun tulee maasta nostettua joku Assault rifle tai SMG niin se tuntuu melkein epäreilulta ampua mapin toiseen päähän. Easy Mode, sanon minä.
Sleight of Hand (AA-12 Svavenger) - Assassin - Steady Aim koko ajan käytössä. Mutta kun tässä nyt aletaan kehittyä, niin voin ruveta vähän noitakin muutteleen.
Hauskaa on. Ja kun henki lähtee niin ei voi ku nauraa. Ja sitten vielä rupee miettimään kuinka hienon montage-hetken siinä tilanteessa ois saanu jos ois selvinny. BF3:seen kun palaan niin muutun taas serious gameriksi, mutta en ainakaan ihan heti ole vaihtamassa. Jos vaikka sitten kun kaikki on Goldina
Parasta antia oli se kun olin servun paras pistemies TÄLLÄ: USAS-12 w/ Silencer & Red Dot Sight
Niin ja, jos ette tienneet niin tuossa USAS-12:ssa on ns. ''build in extreme conditioning''.
[video=youtube;E0YM4QO72hA]http://www.youtube.com/watch?v=E0YM4QO72hA[/video]