Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Make93
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kuka oikeest jaksaa pelata hardcorea?? Jätkät luulee et on tosi aitoo, ku kuolee yhdestä luodista ja muuta shittii.

Ihmiset jotka siitä pitää, älä tuu tänne huutelee hermanni.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Millähän tussarilla moninpelissä kannattaisi heilua, alkaa pikku hiljaa sapettaan koko peli... Ärsyttävää juoksennella labyrinteissä ja sitten kun joku tulee vastaan niin katotaan kummalla on nopeampi liipasinsormi :) ja sen en nähtävästi ole minä.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Millähän tussarilla moninpelissä kannattaisi heilua, alkaa pikku hiljaa sapettaan koko peli... Ärsyttävää juoksennella labyrinteissä ja sitten kun joku tulee vastaan niin katotaan kummalla on nopeampi liipasinsormi :) ja sen en nähtävästi ole minä.

No PP90M1 rapid fire käteen niin riittää vähän hitaampikin liipasinsormi :D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jahas no kokeillaan sitä seuraavalla kerralla ny olen käyttänyt UMP45 asetta Kick + Red dot sight lisäyksillä
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

PRK*!!

Miten ihmeessä mulla on kokoaika tuo moninpeliserveri alhaalla ja neuvotaan katsomaan status.. Status kuitenkin mw3 sivuilla on UP!
En siis toisin sanottuna pääse moninpeliin.

AUTTAKAA!!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

PRK*!!

Miten ihmeessä mulla on kokoaika tuo moninpeliserveri alhaalla ja neuvotaan katsomaan status.. Status kuitenkin mw3 sivuilla on UP!
En siis toisin sanottuna pääse moninpeliin.

Hiukan voisit tarkentaa. Minkälaista erroria tulee tai mihin kohtaan jää lataamaan?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Hiukan voisit tarkentaa. Minkälaista erroria tulee tai mihin kohtaan jää lataamaan?

Siinä, kun klikataan moninpeliin niin se valittaa että nettiserveri on alhaalla, pyytää tsekkaa päivitykset tai serverin.. -> Status
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siinä, kun klikataan moninpeliin niin se valittaa että nettiserveri on alhaalla, pyytää tsekkaa päivitykset tai serverin.. -> Status
Pääsetkö pleikallas muihin nettipalveluihin? Onko reitittimen tai modeemin NAT- yms asetukset laitettu oikein?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Pääsetkö pleikallas muihin nettipalveluihin? Onko reitittimen tai modeemin NAT- yms asetukset laitettu oikein?


Kyllä pääsen, joudun aina pelaamaan taas black opsia, kun tuohon mw3 ei pääse :( 8h oon aikoinaan päässyt netissä sitä pelaamaan..
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Jospa sulta on jääny joku päivitys lataamatta eikä se jostain syystä tarjoa sulle sitä automaattisesti. Ehkä vanhan datan poisto ja nollilta uudestaan.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

No PP90M1 rapid fire käteen niin riittää vähän hitaampikin liipasinsormi :D

Erinomainen asevinkki :D Miehän jopa sain pari kierrosta jo plussan puolelle, taidanpa käyttää tuota ainakin jonkin aikaa!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Oisko kellään mitään hajuu koska toi karttapaketti tulee ladattavaks ei elite jäsenille? Mistään ei meinaa löytyy muuta tietoo kun coming soon ja rupee jo odottelu pännimään :confused:

Juu ei tartte enään vastailla, kun pikku pöhnäs ostin elite premiumin :cool:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Enpä sit oo päässy päivityksen jälkee multiplayeriin. modern warfare 3 server is not available at this time......kaikkeni oon yrittäny....ei hajuakaan mitä on tapahtunu....
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Enpä sit oo päässy päivityksen jälkee multiplayeriin. modern warfare 3 server is not available at this time......kaikkeni oon yrittäny....ei hajuakaan mitä on tapahtunu....
Ootko kokeilla poistaa gamedatan ja asentaa päivityksen uudelleen? Entäs ootko sammuttanu modeemiin ja käynnistäny uusiks? Toimiiko sun muut multiplayer pelit normaalisti?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo kaikki on resetoitu ja oon poistanu sen gamedatan ja instannu uusiks. Yrittäny suoraan verkkopiuhalla ja langattomasti. En ole kokeillut vielä millään muulla pelillä. Piti koittaa bf3.sella mutta se alko päivittää itteensä ja meni niin myöhäseks. Pitää tänään kokeilla ku pääsee duunista. Muuten kyllä toimii nettiliikenne pleikalla....store ym.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo kaikki on resetoitu ja oon poistanu sen gamedatan ja instannu uusiks. Yrittäny suoraan verkkopiuhalla ja langattomasti. En ole kokeillut vielä millään muulla pelillä. Piti koittaa bf3.sella mutta se alko päivittää itteensä ja meni niin myöhäseks. Pitää tänään kokeilla ku pääsee duunista. Muuten kyllä toimii nettiliikenne pleikalla....store ym.

Saattaa olla NATissa vika.
Täältä löytyy varmasti apua - PS3-verkkoasiat ja http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-verkkoasiat/75988-call-duty-mw-1-3-blops-world-war-yhteysongelmat-lue-playstation-3-verkko-frequently-asked-questions-kysyt-mitaan.html
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Enpä sit oo päässy päivityksen jälkee multiplayeriin. modern warfare 3 server is not available at this time......kaikkeni oon yrittäny....ei hajuakaan mitä on tapahtunu....

Itsellä oli aivan sama vika ja päivitystietojen poisto ja uudelleen lataus/asennus korjasi tilanteen ja peli alkoi toimia heti tuon jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

1.12 Päivitys ulkona, tänään tuli vissii elite jäsenille uutta mappia. Miksi niitä mappeja pitää pistää yksi kerrallaan ulos, eikä pakettina suoraan ilmaseksi elite jäsenille ja samaan aikaa maksulliseksi muille. Mw3 ollu jo puol vuotta kaupoissa eikä ensimmäistäkään karttapakettia ole storeen tullut. Tietääkö joku milloin eka karttapaketti saapuu storeen ostettavaksi?

Eikö olisi mukavempaa jos tulis 5 mappia kerralla eikä 1 kuukaudessa? :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

1.12 Päivitys ulkona, tänään tuli vissii elite jäsenille uutta mappia. Miksi niitä mappeja pitää pistää yksi kerrallaan ulos, eikä pakettina suoraan ilmaseksi elite jäsenille ja samaan aikaa maksulliseksi muille. Mw3 ollu jo puol vuotta kaupoissa eikä ensimmäistäkään karttapakettia ole storeen tullut. Tietääkö joku milloin eka karttapaketti saapuu storeen ostettavaksi?

Eikö olisi mukavempaa jos tulis 5 mappia kerralla eikä 1 kuukaudessa? :D

Eliteläisille varmaan ihan kiva, kun tulee kerran kuussa jotain uutta. Mutta on kyllä kestänyt, että muutkin nuo kartat saa.

Eilen oli havaittavissa pieniä kyllästymisen merkkejä tähän peliin ainakin täällä, uudet kartat varmaan piristäisi vähäksi aikaa, mutta enpä jaksa eliteä ainakaan hankkia, kun nyt jo alkaa väsyään tähän. Kaitpa yrittävät tällä vetkuilulla saada useamman ostamaan tuon eliten. Ja luulen, että ovat onnistuneetkin siinä kohtuullisen hyvin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eliteläisille varmaan ihan kiva, kun tulee kerran kuussa jotain uutta. Mutta on kyllä kestänyt, että muutkin nuo kartat saa.

Eilen oli havaittavissa pieniä kyllästymisen merkkejä tähän peliin ainakin täällä, uudet kartat varmaan piristäisi vähäksi aikaa, mutta enpä jaksa eliteä ainakaan hankkia, kun nyt jo alkaa väsyään tähän. Kaitpa yrittävät tällä vetkuilulla saada useamman ostamaan tuon eliten. Ja luulen, että ovat onnistuneetkin siinä kohtuullisen hyvin.

Ei se mitään kivaa meille eliten ostaneillekkaan ole kun niissä ei pääse pelaamaan haluaamaansa pelimuotoa ennen kuin tulevat yleiseen jakoon. Kaksi uusinta karttaakin oli pelkästään special opsiin.
 
Ylös Bottom